چطور مدرک فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن بگیریم؟

مدرک فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن

دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن با ثبت نام در آموزشگاه‌ها

اگر درآمد آرایشگران در شاخه‌های مختلف را بررسی کنید، از میزان بالای دستمزد آن‌ها شگفت‌زده می‌شوید. بسیاری از بانوان برای تضمین آینده شغلی و فعالیت به‌عنوان آرایشگران حرفه‌ای، اقدام به دریافت مدرک حرفه‌ای آرایشگری می‌کنند. آموزش کاشت ناخن به‌عنوان یکی از تکنیک‌های محبوب آرایشی، محبوبیت بالایی در بین فراگیران دارد. هنرجویان آکادمی‌های معتبر با یادگیری تکنیک‌های طراحی و کاشت ناخن، با تسلط بر چگونگی طراحی، سوهان‌کشی، آماده‌سازی مواد و اجرای صحیح مانیکور و پدیکور، شانس خود را برای فعالیت در سالن‌های زیبایی افزایش می‌دهند. این افراد برای اطمینان از پذیرش در این مجموعه‌ها، حتما باید مدرک دوره کاشت ناخن را از آکادمی‌های معتبر اخذ کرده باشند.

قبل از هر چیزی اگر نیاز به ثبت نام و اطلاعات کامل درباره دوره کاشت ناخن دارید بهتر است وارد صفحه ” مدرک کاشت ناخن سیمای هانی ” شوید و با قیمت و سرفصل های اموزشی دوره آشنا شوید.

مدرک فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن

گرفتن مدرک دوره‌ کاشت ناخن چقدر طول می‌کشد؟

چالش مهمی که بسیاری از هنرجویان دوره‌های کاشت ناخن با آن روبه‌رو هستند، طول آموزشی این دوره‌ها است. آموزشگاه‌های آرایشگری تخصصی‌ترین دوره‌های کاشت ناخن را به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌کنند. دوره‌های آنلاین به‌ دلیل سرفصل‌های فشرده‌تر و تعداد جلسات کمتر، زودتر به پایان می‌رسند.

از سوی دیگر کلاس‌های خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی کاشت ناخن در سه سطح مبتدی، پیشرفته و جامع برگزار می‌شوند. متناسب با سرفصل‌های تعیین‌شده برای هر یک از این دوره‌ها، هنرجویان ساعات آموزشی متفاوتی را نیاز دارند تا به تسلط کامل برسند. بااین‌حال مدت‌زمان لازم برای دریافت مدرک دوره کاشت ناخن به عوامل متعددی بستگی دارد.

این عوامل عبارت‌اند از:

  • تعداد جلسات آموزشی
  • نوع سرفصل‌های تخصصی یا مبتدی
  • روش برگزاری کلاس‌ها
  • فشرده یا تخصصی بودن دوره

نکته مهم دیگر زمان لازم برای صدور مدرک فنی و حرفه‌ای است. در صورت موفقیت هنرجویان در آزمون‌های پایان دوره، آموزشگاه‌ها بین بازه سه تا چهار ماه پس از پایان کلاس‌ها، مدرک کاشت ناخن هنرجویان را صادر می‌کنند.

مدرک فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن

مدرک دوره‌ کاشت ناخن از کجا صادر می‌شود؟

متولی اصلی ارائه‌دهنده مدارک معتبر دوره‌های کاشت ناخن سازمان فنی و حرفه‌ای است. آموزشگاه‌های فعال زیر نظر این سازمان، مدارک خود را با تایید و نظارت آن به هنرجویان اعطا می‌کنند. با توجه به این که سرفصل‌های آموزشی، تعداد ساعات برگزاری دوره‌ها، مراحل اجرای آموزش‌ها، کیفیت اساتید با نظارت کامل فنی و حرفه‌ای تعیین می‌شوند، مدارک آموزشگاه‌ها دارای مهر این سازمان هستند.

در نظر داشته باشید که اعطای مدرک دوره کاشت ناخن از سازمان فنی و حرفه‌ای، فقط با ثبت نام در آموزشگاه‌های آرایشگری امکان‌پذیر است. سالن‌های زیبایی که دوره‌ها و ورکشاپ‌هایی تخصصی را برگزار می‌کنند، توانایی ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای را ندارند؛ زیرا فاقد مجوز آموزش از این سازمان هستند. همچنین تعرفه خدمات آموزشی آن‌ها بسیار بیشتر از آکادمی‌های آرایشگری است.

مدرک فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن

اعتبار مدرک فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن چقدر است؟

در بین تمام مدارک اعطایی به هنرجویان دوره کاشت ناخن، مدرک فنی و حرفه‌ای بالاترین اعتبار را دارد. این مدرک با برخورداری از اعتباری بین‌المللی شرایط ورود به بازار کار حرفه‌ای آرایشگری و کاشت ناخن در بیش از 140 کشور خارجی را فراهم می‌کند. مدرک دوره کاشت ناخن فنی و حرفه‌ای فاقد تاریخ انقضا است و با دریافت این مدرک می‌توان به‌صورت همیشگی از از مزایای آن بهره‌مند شد.

همچنین هنرجویان می‌توانند باتکیه‌بر اعتبار این مدرک شانس خود را برای احداث سالن‌های زیبایی شخصی، دریافت تسهیلات خوداشتغالی، گرفتن کارت مربیگری و اخذ ویزا برای اهداف شغلی افزایش دهند. شما می‌توانید برای دریافت معتبرترین مدرک دوره کاشت ناخن، با مراجعه به صفحه دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری در کلاس مورد نظر خود ثبت نام کنید.

مدرک فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن

بازار کار بعد از آموزش کاشت ناخن چطور است؟

تقاضای بالای برای دریافت خدمات کاشت ناخن و اصلاح و ترمیم آن‌ها، بازار کار این رشته را بسیار پررونق کرده است. صرف نظر از تعداد بالای مشتریان در سالن‌های زیبایی، تسلط به تکنیک‌های آرایش ناخن‌ها به هنرجویان کمک می‌کند تا بتوانند با ارتقای مهارت‌های خود، در عروس سراها نیز فعالیت داشته باشند و درآمد بالایی را به دست بیاورند. شما می‌توانید برای شروع آموزش‌های خود، بهترین آموزشگاه آرایشگری  سیمای هانی را انتخاب کنید.

مدرک فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن

آکادمی سیمای هانی؛ مسیر امن شما برای دریافت مدرک دوره کاشت ناخن

آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی از معتبرترین مجموعه‌های آموزشی در سراسر کشور است. مجموعه ما با پشتیبانی از انواع دوره‌های خصوصی و نیمه‌خصوصی طیف متنوعی از تکنیک‌های کاشت ناخن را به هنرجویان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای شروع تخصصی آموزش‌ها و دریافت معتبرترین مدرک دوره کاشت ناخن، از طریق سایت ما در دوره‌ها شرکت کنید.

سوالات متداول

آیا با استفاده از مدرک دوره کاشت ناخن می‌توان برای اخذ ویزای مهاجرتی اقدام کرد؟

بله. این مدرک اعتباری بین‌المللی دارد و با استفاده از آن می‌توانید در بیش از 140 کشور به‌عنوان آرایشگر فعالیت کنید.

هزینه اخذ مدرک‌ دوره کاشت ناخن چقدر است؟

این موضوع به تعداد جلسات، ساعات آموزشی، کیفیت دوره، نوع و روش برگزاری کلاس‌ها، اعتبار مرکز آموزشی و کیفیت مواد مصرفی بستگی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = 8