قیمت کلاس اکستنشن مژه چقدر است؟

قیمت کلاس دوره اکستنشن مژه

قیمت دوره آموزش اکستنشن مژه

تقاضای بالا برای کاشت مژه و بازار کار فوق‌العاده آن باعث شده است تا بسیاری از خانم‌ها با یادگیری مهارت‌های اکستنشن مژه، شغلی دائمی و پردرآمد را برای خود انتخاب کنند. بااین‌حال قیمت دوره آموزش اکستنشن مژه چالش مهمی است که بسیاری از بانوان با آن روبه‌رو هستند. برخی از آن‌ها برای شروع یادگیری به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند و برخی دیگر از خدمات آموزشگاه‌ها بهره‌مند می‌شوند. شروع آموزش‌ها در مراکز آموزشی هزینه به مراتب پایین‌تری نسبت به سالن‌های زیبایی دارد. چرا که آرایشگاه‌ها به دلیل عدم مجوز آموزش و نبود نظارت کافی بر تعیین تعرفه‌ها، هزینه‌های اضافی و بسیار بالایی را برای آموزش هنرجویان در نظر می‌گیرند.

هزینه کلاس دوره‌ اکستنشن مژه به‌صورت خصوصی چقدر است؟

برترین مراکز آموزشی برای ارائه دوره‌های اکستنشن مژه دو نوع کلاس نیمه‌خصوصی و خصوصی را تشکیل می‌دهند. دوره‌های خصوصی به دلیل محدودیت در تعداد هنرجویان و امکان تعامل بیشتر اساتید با فراگیران، کیفیت بالاتری دارند. با توجه به این که دوره‌های کاشت مژه به‌صورت عملی برگزار می‌شوند و کیفیت آموزشی آن‌ها اهمیت دارد، شناخت معیارهای موثر بر قیمت دوره اکستنشن مژه به شما برای انتخاب بهترین دوره خصوصی کمک می‌کند.

مهم‌ترین معیارهای موثر بر تعیین شهریه دوره خصوصی اکستنشن مژه عبارت‌اند از:

  • تسلط استاد به سرفصل‌های آموزشی
  • اعتبار مدرک اعطایی
  • کیفیت دوره
  • مدت‌زمان آموزش

بر اساس معیارهای ذکر شده آموزشگاه‌های رسمی، تعرفه‌های ثابتی را بین بازه‌های مشخص برای خدمات آموزش اکستنشن مژه به‌صورت خصوصی در نظر می‌گیرند. معمولا بهترین دوره‌های خصوصی شهریه‌ای بین 14 میلیون و 500 هزار تومان تا 25 میلیون تومان را برای دوره‌های خصوصی اکتسنشن مژه تعیین کرده‌اند.

قیمت کلاس دوره اکستنشن مژه

شهریه آموزش دوره‌ اکستنشن‌ مژه طبق تعرفه فنی و حرفه‌ای

برای شروع آموزش‌های اصولی آرایشگری بهتر است در دوره‌هایی شرکت کنید که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شوند. آموزشگاه‌های فعال مورد تایید این سازمان، تعرفه‌هایی ثابت را برای خدمات خود در نظر گرفته‌اند. این به آن معنی است که هیچ کدام از این مراکز نمی‌توانند بدون هماهنگی با سازمان فنی و حرفه‌ای تعرفه خدمات خود را افزایش دهند.

همچنین سرفصل‌های آموزشی دوره‌های اکستنشن مژه در آموزشگاه‌های مورد تایید فنی و حرفه‌ای برای طول دوره آموزشی مشخصی تدوین شده‌اند. به همین دلیل نمی‌توان با بهانه‌های مختلف این مدت‌زمان را برای افزایش قیمت دوره اکستنشن مژه بالاتر برد.

به‌طورکلی سازمان فنی و حرفه‌ای برای دوره‌های فشرده و نیمه‌خصوصی اکستنشن مژه بازه قیمتی 4 میلیون و 800 هزار تومان تا 10 میلیون و 500 هزار تومان را تعیین کرده است. شما می‌توانید برای اطلاع از تعرفه‌های دیگر دوره‌های این سازمان به صفحه دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری مراجعه کنید.

قیمت کلاس دوره اکستنشن مژه

تعرفه دوره‌ اکستنشن مژه در آموزشگاه سیمای هانی چقدر است؟

آموزشگاه سیمای هانی متفاوت‌ترین آکادمی آرایشگری در استان تهران است که خدمات آموزشی خود را در پایین‌تر بازه قیمتی ممکن به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. این مجموعه با پشتیبانی از آموزش بیش از 2000 هنرجو در شعبه‌های مختلف تهران، تعرفه کلاس‌های خود را بر مبنای معیارهای استاندارد فنی و حرفه‌ای تنظیم کرده است. به همین دلیل قیمت خدمات آموزشی آن نیز به تعرفه‌های رسمی فنی و حرفه‌ای بستگی داشته و امکان افزایش آن وجود ندارد.

به عبارت بهتر سیمای هانی بهترین آموزشگاه آرایشگری از نظر دوره‌های مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت می‌باشد. این آکادمی برای دسترسی بهتر علاقه‌مندان در سراسر کشور کمترین میزان شهریه در مقایسه با دیگر مجموعه‌ها را دریافت می‌کند. تخفیف‌های ارائه شده برای دوره‌های مختلف امکان ثبت نام افراد مختلف در دوره کاشت مژه را به وجود می‌آورد. بر همین اساس قیمت دوره اکستنشن مژه در آموزشگاه سیمای هانی برای مدت‌زمان 7 جلسه دو ساعته 4 میلیون و 500 هزار تومان با در نظر گرفتن تخفیف 80 درصدی است.

قیمت دوره اکستنشن مژه به کیفیت آموزش بستگی دارد

اکستنشن مژه از آن مهارت‌هایی است که باید با دقت بالا آموزش داده شود. تخصصی بودن آموزش این مهارت باعث شده است تا برخی از آموزشگاه‌ها هزینه‌هایی اضافی را به بهانه‌های مختلف از هنرجویان دریافت کنند. بالا بودن قیمت دوره اکستنشن مژه نشانه بهتر بودن کیفیت آن نیست. به همین دلیل مهم‌ترین ترفند بررسی هزینه شرکت در این دوره، ارزیابی کیفیت آموزش است. آموزشگاه‌های معتبر با طول دوره مناسب، امکانات کافی، آموزش عملی، اساتید باتجربه و سرفصل‌های مدونی را برای شما در نظر می‌گیرند.

سوالات متداول

برای کاهش هزینه دوره اکستنشن مژه می‌توان تعداد جلسات آن را کاهش داد؟

خیر به دلیل تبعیت کردن آموزشگاه‌ها از سرفصل‌های فنی و حرفه‌ای نمی‌توان مدت‌زمان آموزش‌ها را با حذف سرفصل‌ها کاهش داد.

آیا برای بهره‌مندی از پشتیبانی دوره‌ اکستنشن مژه باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کرد؟

خیر پشتیبانی در تمام دوره‌های آموزشی رایگان است و هیچ هزینه اضافی از هنرجویان بابت مشاوره و پشتیبانی تا زمان ورود به بازار کار دریافت نمی‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = 11