_

دوره فیشیال پوست سیمای هانی

دوره آموزش فیشیال پوست یک لاین مجزا از دوره آموزش پاکسازی پوست است اما این دوره فیشیال و پاکسازی پوست بصورت یکجا با یک هزینه آموزش داده میشود و در انتهای کار مدرک فنی و حرفه ای فیشیال پوست و پاکسازی دریافت میکنید.

دوره فیشیال یا فشیال، به عملی گفته می‌شود که می‌تواند سلول‌های مرده را از بین ببرد و از روی سطح پوست بردارد. همچنین با کمک فیشیال می‌توان چربی‌های اضافه و لک‌های پوستی را از بین برد. این باعث آبرسانی بهتر به پوست و حتی خون‌رسانی بهتر هم می‌شود.

 

مشخصات دوره:

  • مدت دوره: (میکرو نیدلینگ،میکرودرم، پلکسر، درما اف، هیدرودرم) ۸ جلسه
  • میزان ساعت آموزش: 2 ساعت
  • قیمت دوره فیشیال پوست: 2.000.000 تومان
  • روز و ساعت کلاس: قابل انتخاب توسط هنرجو
  • محل برگزاری: 4 شعبه لوکس بلوار فردوس – صادقیه – رسالت – نازی آباد
_

ثبت نام کلاس فیشیال پوست

آموزش فشیال پوست
0:00
0:00

چطور ثبت نام کنم؟

فقط کافیه از طریق شماره تماس و یا واتساپ به ما پیام بدین

مشاهده سرفصل های آموزشی

سرفصل‌های آموزش فیشیال پوست:

اگر قصد شرکت در دوره آموزش فیشیال را دارید، لازم است با سرفصل‌هایی که در این دوره یاد می‌گیرید، آشنا باشید. به طور کلی، می‌توان گفت که دوره آموزش فیشیال که در سیمای هانی ارائه می‌شود، کامل‌ترین دوره است و تمام نکات و آموزش‌های مربوط به فیشیال را شامل می‌شود.

از جمله سرفصل‌های دوره آموزشی فیشیال پوست می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • آموزش انواع لک و درمان آن
  • شناخت انواع جوش و درمان آن
  • درمان تخصصی لک و جوش
  • شناخت ویال‌ها (ویال تراپی)
  • سرم تراپی
  • اسید تراپی
  • رفع غبغب
  • الاستین تراپی گردن
  • شناخت کوکتل‌ها
  • شناخت ضدآفتاب‌ها
  • شناخت ماسک‌ها
  • ماساژ صورت
  • آموزش دستگاه درما
  • آموزش دستگاه هیدروفیشیال
  • آشنایی با دستگاه RF
  • آموزش دستگاه چشمی
  • آموزش دستگاه ماکروکارنت
  • آموزش دستگاه درماپن
  • آموزش دستگاه دزن
  • کراسیون
  • بهبود سیاهی دور چشم
  • رفع سیاهی نواحی مختلف بدن
  • تجویز هوم کر مناسب
  • درمان ریزش مو
  • مدلینگ ماسک
  • جوان‌سازی، لیفت و زاویه فک
  • مزونیدلینگ
  • بستن منافذ باز پوست
  • درمان خشکی و آبرسانی پوست
  • نوردرمانی
  • میکرودرم
  • گالوانیک
_

فشیال پوست

آموزش فیشیال پوست صورت

در حال حاضر روش‌های مختلفی برای پاکسازی و بهبود شرایط پوست معرفی شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به فیشیال پوست اشاره کرد. در حال حاضر فیشیال به یکی از پول‌سازترین فعالیت‌ها در حوزه زیبایی و سلامت پوست تبدیل شده است و بسیاری از افراد به دنبال یادگیری آن هستند. اگر شما هم می‌خواهید در دوره آموزش فیشیال شرکت کنید، لازم است که با شرایط این دوره آموزشی آشنا باشید. در این مطلب از سیمای هانی با سرفصل‌های دوره آموزش فیشیال آشنا می‌شویم.

مزایای فیشیال پوست

انجام فیشیال پوست مزایای زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به برداشتن سلول‌های مرده، زدودن لایه‌های چربی و آلودگی‌ها، آبرسانی، تغذیه و بهبود خون‌رسانی و جوانی و شادابی پوست اشاره کرد. به همین خاطر، تقاضا برای انجام فیشیال روز به روز در حال افزایش است.

شرکت در دوره آموزشی فیشیال هم مزایای زیادی دارد. افرادی که در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند، می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان مدرک معتبر مربوط به آن را دریافت کنند و مشغول به کار شوند. با فعالیت در حوزه ارائه خدمات فیشیال هم می‌توان به راحتی به درآمد چند میلیونی رسید و کسب درآمد کرد.

هزینه آموزش فیشیال پوست فنی و حرفه ای

همانطور که بالاتر گفتیم هزینه آموزش فیشیال پوست برای یک دوره کامل قیمت های مختلفی دارد. در دوره های برگزار شده آموزش ها بصورت کامل یاد داده میشود و پس از آن امکان شرکت در دوره های تخصصی و سطح بالا نیز هست.

دوره قیمت
دوره فشرده 3.500.000 میلیون تومان
دوره نیمه خصوصی 3.000.000 میلیون تومان
دوره عمومی 2.500.000 میلیون تومان
قیمت آموزش فیشیال پوست در سیمای هانی 2.000.000 هزار تومان

 

مراحل آموزش فشیال پوست

آموزش فیشیال پوست

بعد از اینکه با سرفصل‌های دوره آموزش فیشیال آشنا شدید، نوبت به آشنایی با مراحل فیشیال می‌رسد. از جمله این مراحل می‌توان به شناخت پوست مشتری، ساخت ماسک متناسب با نیاز و شرایط پوست او، استفاده از لایه بردار مناسب با توجه به نوع پوست مشتری و ماساژ دادن صورت اشاره کرد.

مرحله اول: شناخت نوع پوست مشتری

زمانی که با تئوری فیشیال آشنا شدید، نوبت به انجام کارهای عملی می‌رسد. در بخش عملی، باید به عنوان یک فیشیال‌کار، این کار را انجام دهید. اولین مرحله از فیشیال پوست، شناخت نوع پوست مشتری است. در صورتی که نسبت به پوست مشتری شناخت کافی نداشته باشید، به هیچ عنوان نتیجه نهایی مناسبی نخواهید داشت. به همین خاطر، توصیه می‌کنیم حتما به این نکته توجه داشته باشید.

هر نوع پوست شرایط خاص خود را دارد و باید برای آن از مواد خاصی استفاده کنید. از جمله انواع پوست می‌توان به خشک، چرب، حساس و نیمه‌چرب اشاره کرد. در دوره فیشیال با انواع این پوست‌ها آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که برای هر نوع پوست از چه موادی استفاده کنید.

مرحله دوم: ساخت ماسک مناسب و استفاده از آبرسان

بعد از تشخیص نوع پوست مشتری، نوبت به استفاده از ماسک مناسب برای پوست او می‌رسد. در این مرحله، باید بتوانید ماسکی را درست کنید تا بتواند کلاژن‌سازی و الاستین را تقویت کند. همچنین این ماسک‌ها دارای خاصیت آبرسانی هم هستند و می‌توانند باعث افزایش عمر پوست و جوان‌سازی آن شوند.

مرحله سوم: استفاده از لایه‌بردار با توجه به نوع پوست

بعد از اینکه توانستید از ماسک مناسب استفاده کنید، نوبت به استفاده از لایه‌بردار می‌رسد. توجه داشته باشید که برای لایه‌بردار باید حتما به نوع پوست مشتری توجه داشته باشید. در غیر این صورت، ممکن است به سراغ لایه‌برداری بروید که مناسب پوست مشتری نیست و باعث آسیب رسیدن به آن می‌شود.

مرحله چهارم: ماساژ صورت

یکی از تفاوت‌های دوره آموزش فیشیال نسبت به دوره آموزش پاکسازی پوست، ماساژ دادن صورت است که در دوره فیشیال آموزش داده می‌شود. برای ماساژ صورت انواع مختلفی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به شیاتسو، کلاسیک، کوبیدو، سینوس، گواشا و ماساژ مخصوص تخلیه سلول‌های لنفاوی اشاره کرد.

آموزش فشیال پوست

یادگیری فیشیال پوست در کوتاه‌ترین زمان با خدمات سیمای هانی

در دوره آموزش فیشیال پوست مواردی مانند آموزش انواع لک و درمان آن، شناخت انواع جوش و درمان آن، درمان تخصصی لک و جوش، آموزش کاربردی جهت استفاده از هر برندهای مختلف، شناخت ویال‌ها (ویال تراپی) و … را می‌آموزید. ما در سیمای هانی دوره آموزش فیشیال را با هزینه بسیار کم برگزار کرده‌ایم و شما می‌توانید همین حالا برای شرکت در این دوره ثبت نام کنید.

_

گالری تصاویر بهترین آموزشگاه فیشیال پوست

_
_

سوالات متداول

_
هزینه دوره پاکسازی پوست چقدره؟

هزینه دوره با 80% تخفیف مبلغ 2.000.000 هزار تومان آموزش داده میشه.

در دوره آموزش فیشیال پوست چه مهارت هایی آموزش داده می شود؟

هنرجویان با انواع مختلف پوست و مشکلات پوستی و با ساختن انواع ماسک و انواع مدل‌های مختلف آبرسان آشنا می‌شوند.بعداز آشنایی با آبرسان‎ها و ماسک‌ها نوبت به آشنایی به انواع مدل‎‌های مختلف لایه‌بردار با توجه به پوست صورت می‌رسد.

آیا با دریافت مدرک فیشیال پوست می توان کار جوانسازی پوست را نیز انجام داد؟

بله در دوره آموزش فیشیال پوست شما جوانسازی پوست آشنا می شوید و از این طریق می توانید کار جوانسازی پوست را انجام دهید.

آیا با مدرک دوره آموزش فیشیال پوست می توان به تاسیس سالن اقدام کرد؟

خیر با دریافت مدرک فیشیال پوست نمی توانید برای تاسیس سالن زیبایی اقدام کنید. برای تاسیس سالن به مدرک مهارت های هفت گانه یا آرایشگری نیاز دارید.

مربیان ( کادر آموزش ) سیمای هانی در چه سطح مهارتی هستند؟

مربیان آموزشگاه های فنی و حرفه ای سیمای هانی از نظر سطح مهارتی دارای گرید یک می باشند ضمنا علاوه بر اینکه از نظر رزومه شغلی دارای سابقه همکاری بین المللی در آرایشگری و گرایش مراقبت زیبایی می‌باشند از دیگر تعهدات همکاری مربیان به سیمای هانی این است که هر سه ماه یکبار نسبت به بروزرسانی خود اقدام نمایند.

در پایان دوره چه مدرکی اعطاء می شود؟

تنها مدرک ارائه شده در پایان دوره آموزشی دوره های آرایشگری سیمای هانی مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای کشور است و سیمای هانی

بدلیل قانونمندی و احترام به حقوق هنرجویان عزیز از ارائه مدارک فیک و فاقد اعتبار با نام های آکادمیک، اروپایی، آسیایی و … معذور است.

نحوه آپدیت آموزش ها در آموزشگاه سیمای هانی چطور است؟

از فاکتورهای حفظ درآمد افزایشی بروزرسانی متداول در حین فعالیت آرایشگری می باشد به همین جهت هنرجویان عزیز سیمای هانی بعد از اتمام دوره آموزش و شروع فعالیت حرفه ای در صورت نیاز به بروزرسانی آموزشی در تکنیک ها هم می توانند با دنبال کردن پیج اینستاگرام و سایت آموزشی سیمای هانی از جشنواره های 100 درصد تخفیف تکنیک های روز برخوردار شوند.

چرا شهریه آموزشگاه فنی و حرفه ای سیمای هانی پایین است؟

دلیل اول: تعرفه آموزشی بصورت سالانه توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور تنظیم و تصویب می شود و آموزشگاه های رسمی سازمان فنی و حرفه ای اجازه قیمت شکنی یا هزینه گزاف از هنرجویان را ندارد. بنابراین همانند عدم صدور مدارک فیک آکادمیک، تعرفه های زیاد آموزشی از موارد منع سازمان فنی و حرفه ای محسوب می شود. از طریق جستجو در گوگل می توانید تعرفه مصوب آموزش آرایشگری هر سال سازمان فنی و حرفه ای را مشاهده نمایید. “پس لطفا در عصر فناوری و تکنولوژی نسبت به آموزشگاه های غیر معتبر و آموزش های غیراستاندارد با وعده ارائه مدارک فیک فاقد ارزش هوشیار باشید”

دلیل دوم: آموزشگاه های سیمای هانی پیشگام کارآفرینی با سیاست حفظ کیفیت آموزش در شعب مختلف بعنوان پرهنرجوترین آموزشگاه رسمی کشور محسوب می شود.

مدت آموزش دوره پاکسازی چقدره؟

دوره های آموزشی آموزشگاه ما بصورت فشرده و در 2 جلسه 2 ساعته برگزار میشود.

لوازم مورد نیاز برای شرکت در کلاس فیشیال پوست چیست و چگونه تهیه می شود؟

میکرودرم صورت، میکرودرم ابریژن، هیدرودرم آبریژن، دستگاه اسکرابر یا درما افۀ دستگاه هیدروفیشیال…  از جمله لوازم مورد نیاز برای آموزش فیشیال پوست محسوب می شوند. این لوازم در قالب پکیج هایی توسط آموزشگاه به شما ارائه می شوند. البته باید هزینه آن را جداگانه پرداخت کنید.

آیا می توان مدرک بین المللی آموزش فیشیال پوست را دریافت کرد؟

بله شما با پرداخت مدرک جداگانه می توانید مدرک بین المللی آکادمی GRS را دریافت کنید.

آیا در دوره های آموزشی کتاب و جزوه معتبر ارائه می گردد؟

مدیریت آموزشگاه های سیمای هانی مولف کلیه کتاب های آرایشگری سازمان فنی و حرفه ای می باشد بنابراین جامع ترین و بروزترین کتاب و مطالب جهت نکته برداری در همه گرایش ها بصورت تخصصی و تکنیکی ارائه می گردد این مزیت بزرگ در کنار کیفیت آموزش عالی رمز قبولی کلیه هنرجویان عزیز سیمای هانی با بالاترین نمرات قبولی می باشد.

آیا آزمون و صدور مدرک فنی و حرفه ای در سیمای هانی شامل پرداخت هزینه گزاف است؟

خیر. در آموزشگاه آرایشگری فنی و حرفه ای سیمای هانی هزینه آزمون و صدور مدرک فقط و فقط مشمول تعرفه مصوب فنی و حرفه ای است. در خصوص اخذ مدرک فنی و حرفه ای بدلیل عدم ذینفع بودن سیمای هانی هنرجو به انتخاب خود میتواند نسبت به اخذ مدرک از سیمای هانی یا کافی نت اقدام کند.

شایان ذکر است از بعد شیوع کرونا مدرک فنی و حرفه ای به صورت فایل ارائه شده و مهارت آموز جهت اخذ مدرک صادره می تواند به انتخاب خود از سیمای هانی و کافی نت اقدام نماید.

تامین مدل جهت تمرین به چه صورتی است؟

تامین مدل زنده بصورت نامحدود بر عهده آموزشگاه است. این وجه تمایز باعث حذف دغدغه نحوه جذب و تامین مدل برای هنرجو است.

از چه ضدافتاب با چه spf باید استفاده کنیم؟

خود کلمه ی spf به معنای فاکتور محافظتی پوست در برابر نور آفتاب است که با توجه به ساعت کاری ما در بیرون و موقعیت جغرافیایی آن را مشخص میکنیم ولی طبق تجربه ضدافتاب های spf 50 بسیار ضدآفتاب‌های مناسبی برای پوست هستند.

بعد از ورود به بازار کار چطور تبلیغات پربازده و مفید داشته باشیم؟

آموزشگاه های سیمای هانی با هدف حمایت از کسب و کار هنرجویان عزیز خود ، علاوه بر مشاوره راه اندازی رایگان تبلیغات این عزیزان را بصورت رایگان در  را در سایت و اپلیکیشن های زیبایی بزرگ و معتبر خود درج می نماید.

آیا با مدرک دوره آموزش فیشیال پوست می توان به تاسیس سالن اقدام کرد؟

خیر با دریافت مدرک فیشیال پوست نمی توانید برای تاسیس سالن زیبایی اقدام کنید. برای تاسیس سالن به مدرک مهارت های هفت گانه یا آرایشگری نیاز دارید.

تفاوت بین پاکسازی و فیشیال صورت چیست؟

تفاوت اصلی بین پاکسازی صورت و فیشیال صورت در این است که فیشیال شامل درمان‌ها و مراحل خاصی مانند مرطوب‌کننده، ماساژ، ماسک صورت و لایه‌بردارهای شیمیایی است، درحالی‌که پاکسازی این‌گونه نیست. هم پاکسازی صورت و هم فیشیال بخش‌هایی از مراقبت از پوست هستند که زیبایی و کیفیت پوست صورت را بهبود می‌بخشند.

مراقبت‌های بعد از پاکسازی پوست شامل چه کارهایی می‌شود؟

برای مراقبت از پوست بعد از پاکسازی به موارد زیر توجه کنید:

  • از اتاق‌های بخار مانند سونا و جکوزی دوری کنید.
  • از موم، لیزر و اصلاح موهای زائد خودداری کنید.
  • از آفتاب دوری کنید.
  • از لایه‌بردارهای خانگی یا رتینول استفاده کنید.

آیا بعد از فیشیال می‌توان حمام کرد؟

تا 6 ساعت بعد از فیشیال نباید حمام کرد اما یک روز بعد از فیشیال می‌توان حمام کرد.

چگونه بعد از فیشیال درخشندگی پوست را افزایش دهم؟

برای اینکه بعد از فیشیال درخشندگی پوست خود را حفظ کنید بهتر است از دست‌زدن به پوستتان خودداری کنید، صورتتان را به آرامی بشویید، تا 24 ساعت بعد از فیشیال آرایش نکنید و لایه‌بردارها را کنار بگذارید.

آیا فیشیال برای آکنه خوب است؟

فیشیال با انجام یک فرآیند پاکسازی و لایه‌برداری کامل و عمیق می‌تواند به کاهش آکنه کمک کند. فرآیند فیشیال سلول‌های مرده پوست و چربی سطح را از بین می‌برد، منافذ را باز می‌کند و گاهی اوقات باعث از بین رفتن جوش‌ها نیز می‌شود.

آیا فیشیال در زمستان خوب است؟

انجام منظم فیشیال باعث کاهش استرس، جوانسازی سلول‌های پوست، بهبود گردش خون، کاهش علائم پیری و کاهش احتقان می‌شود. در ماه‌های سردتر، پوست ما بیشتر خشک می‌شود و صورت باعث آبرسانی و بازیابی رطوبت می‌شود.

آیا فیشیال پوست صورت را روشن می‌کند؟

فیشیال کک و مک، رنگ‌دانه، لکه‌های تیره را روشن می‌کند و تولید ملانین (رنگ‌دانه پوست) را کاهش می‌دهد. رنگ پوست را روشن می‌کند، تیرگی و سایر آسیب‌های ناشی از نور خورشید را کاهش داده و پوستی یکدست را ایجاد می‌کند. این باعث می‌شود پوست شما نرم‌تر، انعطاف‌پذیرتر و به خوبی هیدراته شود.

قبل از فیشیال نباید چه کارهایی انجام داد؟

قبل از فیشیال از آفتاب گرفتن، فشار دادن جوش‌ها، لایه‌برداری و آرایش کردن خودداری کنید.

آیا بعد از فیشیال می‌توانم از مرطوب‌کننده استفاده کنم؟

بله شما می‌توانید از مرطوب‌کننده استفاده کرده و همچنین با نوشیدن آب فراوان به آبرسانی بیشتر پوستتان کمک کنید.

آیا در دوره فیشیال پوست لایه‌برداری صورت نیز آموزش داده می‌شود؟

بله هنرجویان در این دوره به‌صورت تخصصی با لایه‌برداری صورت نیز آشنا خواهند شد.

آیا پس از دوره‌های آموزشی پوست و زیبایی فنی حرفه ای می‌توانم در بازار کار مشغول شوم؟

بله شما پس از این دوره می‌توانید در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید.

کلاس های فیشیال پوست برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای همه علاقمندان به حوزه پاکسازی و همچنین فعالان در حوزه زیبایی، بیوتی تراپیست‌ها، اسکین کرها و سایر افرادی که در این حوزه به‌صورت تخصصی کار می‌کنند نیز مناسب است.

آموزش فیشیال صورت به‌صورت تخصصی است؟

بله این آموزش‌ها از سطح مبتدی تا تخصصی بوده و افراد با انواع مهارت می‌توانند شرکت کنند.

آیا آموزشگاه فیشیال پوست مدرک معتبر دارد؟

بله این آموزشگاه دارای مجوزهای قانونی فعالیت است و هنرجویان می‌توانند با خیال راحت در دوره‌ها شرکت کنند.

آیا آموزش فیشیال صورت رایگان نیز وجود دارد؟

بله برخی از مراکز عرضه‌کننده وسایل پاکسازی صورت دوره‌های رایگان را برگزار می‌کنند. اما این دوره‌ها عمومی بوده و به‌صورت تخصصی به مباحث پرداخته نمی‌شود؛ بنابراین برای آموزش بهتر است در دوره‌های آموزشگاه‌های معتبر شرکت کنید.

دوره های فیشیال پوست دارای محدودیت سنی است؟

خیر این دوره‌ها محدودیت سنی نداشته و همه افراد می‌توانند در آن شرکت کنند.

دوره فیشیال فنی حرفه ای چه تفاوتی با سایر دوره‌ها دارد؟

در دوره‌های فنی و حرفه‌ای مدرک معتبر و قابل ترجمه ارائه شده و سرفصل‌ها طبق استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است.

سرفصل‌های دوره فیشیال پوست چیست؟

تجزیه و تحلیل پوست پاک‌کننده، متعادل‌کننده، تقویت‌کننده و مرطوب‌کننده. بخاردهی، استخراج و ماساژ کامل صورت. انتخاب، مخلوط‌کردن و استفاده از ماسک‌های صورت سفارشی از جمله سرفصل‌های این دوره است.

هزینه دوره فیشیال پوست به همراه آموزش دستگاه‌های پاکسازی است؟

بله هزینه دوره فیشیال پوست به همراه آموزش با دستگاه‌های پاکسازی است.

آموزش فیشیال پوست یا آموزش فیشیال پوست را می‌توان به‌صورت آنلاین دنبال کرد؟

بله امکان دنبال کردن آموزش فیشیال به‌صورت آنلاین وجود داشته اما در مرحله آخر آموزش بهتر است حتماً آموزش عملی آن را زیر نظر مدرسین مجرب بگذرانید.

دوره های فیشیال صورت بهتر است تا ماساژدرمانی؟

به‌صورت کلی اقدامات زیبایی و بهداشتی پرطرفدار بوده و مشتریان زیادی دارد شما بسته به علایق خود می‌توانید در دوره های فیشیال صورت یا ماساژدرمانی شرکت کنید.

آیا در دوره آموزش فیشیال ماساژ صورت را یاد می‌گیریم؟

بله. ماساژ صورت یکی از مهم‌ترین بخش‌ها و سرفصل‌های آموزش دوره فیشیال است.

چند نوع ماسک در فیشیال استفاده می‌شوند؟

از جمله انواع ماسک‌های مورد استفاده در فیشیال می‌توان به ماسک‌های گچی، پیلاف و لاتسکی اشاره کرد که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای انواع خاصی از پوست استفاده می‌شوند.

دستگاه‌های مورد استفاده در فیشیال کدام هستند؟

از جمله دستگاه‌های مورد استفاده در فیشیال می‌توان به اولتراسوند، تونل LED، دستگاه میکرودرم و دستگاه هیدرودرم اشاره کرد.

مشاهده مطلببستن مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 − = 2