ابزار و وسایل لیفت ابرو + قیمت ابزار لیفت ابرو

ابزار و وسایل لیفت ابرو

شناخت ابزار و وسایل لیفت ابرو با دوره‌های تخصصی آموزشگاه‌های معتبر

آرایش و زیبایی ابروها به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین تکنیک‌های زیبایی شناخته می‌شود. در کنار تکنیک‌هایی مانند: میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، میکروشیدینگ، فیبروز و تتوی ابرو، لیفت ابروها نیز یکی از تخصصی‌ترین تکنیک‌های اصلاح و ترمیم ابروها است. آرایشگران مبتدی یا افرادی که قصد شروع آموزش‌های لیفت ابرو را دارند، در ابتدا باید با ابزار و وسایل لیفت ابرو آشنا باشند. شناخت وسایل ضروری انجام این تکنیک زیبایی به کاهش هزینه‌های وسایل و تهیه نوع باکیفیت این محصولات منجر می‌شود. بر همین اساس در این مطلب از وب‌سایت آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی به بررسی انواع وسایل لیفت ابرو می‌پردازیم و عوامل موثر بر تعیین قیمت آن‌ها را می‌پردازیم.

چرا باید ابزار لیفت‌ ابرو را شناخت؟

در نگاه اول شناخت ابزار و وسایل لیفت ابرو یک موضوع ساده است که با حضور در دوره‌های مختلف می‌توان با کاربردهای آن‌ها آشنا شد. اما با توجه به کاربردهای متفاوت هر یک از ابزار این تکنیک زیبایی، شناخت نسبی آن‌ها پیش از شروع آموزش‌ها، سرعت فرایند یادگیری شما را افزایش می‌دهد.

از سوی دیگر باتوجه به بازار رقابتی موجود در بین بورس‌های فروش لوازم آرایشی، شناخت مهم‌ترین ابزار و وسایل لیفت ابرو به شما کمک می‌کند تا بهترین محصولات را خریداری کنید و با نحوه کار با جدیدترین وسایل آشنا شوید. همچنین خرید محصولات باکیفیت در زمان اجرای این فرایند، سلامت مشتریان شما را تضمین می‌کند و اعتبار شما در بازار کار را افزایش می‌دهد.

ابزار و وسایل لیفت ابرو

ابزارهای مورد استفاده در لیفت ابرو

لیفت ابرو از جمله تکنیک‌های زیبایی به‌شمار می‌رود که برای رفع نواقص ناشی از افتادگی خط ابرو انجام می‌شود. برای انجام فرایندهای لیفت ابرو به وسایل برقی و غیر برقی فراوانی نیاز است که تمام آرایشگران مبتدی و هنرجویان دوره‌های لیفت باید آن‌ها را بشناسند. شما می‌توانید برای آموزش کار با هر کدام از این ابزارها و کاربردهای آن‌ها در ترمیم ابروها در دوره‌های حضوری و آنلاین آموزش لیفت ابرو شرکت کنید.

بر همین اساس مهم‌ترین ابزار و وسایل لیفت ابرو عبارت‌اند از:

  • رول سلفون ساده
  • محلول کراتین
  • بیگودی‌های سیلیکونی
  • قالب لیفت
  • شانه لیفت
  • پاک‌کننده چسب از روی پوست
  • تقویت‌کننده
  • وای براش
  • پد بهداشتی
  • شونه لیفت خم فلزی
  • براش مویی
  • پد زیر چشم
  • انواع پنس
  • فوم بهداشتی
  • چسب لیفت ابرو
  • مواد لیفت
  • لوسیون‌های تثبیت‌کننده
  • کراتین
  • ترمیم‌کننده ابرو

ابزار و وسایل لیفت ابرو

مواد لیفت مهم‌ترین ابزار و وسایل لیفت ابرو

هر کدام از ابزار و وسایل لیفت ابرو کاربردهای خاصی دارند که متناسب با سطح مهارت آرایشگر و نیاز آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. بااین‌حال برخی از این ابزارها به دلیل استفاده‌های بیشتر و ایفای نقشی مهم در تثبیت و ماندگاری لیفت ابروها، در فرایند لیفت ابرو بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. بر همین اساس در ادامه به مهم‌ترین ابزارهایی می‌پردازیم که در لیفت ابرو استفاده می‌شوند.

1. فوم بهداشتی؛ ضرورتی برای تامین سلامت مشتریان

ویژگی‌های پوستی افراد با یکدیگر متفاوت هستند. به منظور ایجاد بستری مناسب برای زیرسازی و کاهش آلودگی‌های پوستی قبل از لیفت ابرو، باید از فوم‌هایی استفاده کرد تا ابروها را از آلودگی‌ها تمیز کنند و چربی موجود بر روی پوست را نیز از بین ببرند.

2. مواد لیفت ابرو

در ترکیبات لیفت ابرو ترکیبات مختلفی به‌کار می‌روند که کراتین عمده‌ترین آن‌ها است. کراتین به ریشه‌های ابرو نفوذ می‌کند و با تاثیر بر ریشه‌های ابرو، از مهم‌ترین مواد لیفت ابرو به‌شمار می‌آید. انتخاب مواد کاربردی برای لیفت ابرو تا حد قابل توجهی به وضعیت موهای ابرو بستگی دارد.

3. لوسیون لیفت ابرو به بهبود کیفیت لیفت کمک می‌کند

در زمان استفاده از مواد لیفت ابرو باید از ترکیبات مکملی استفاده کرد تا نتیجه بهتری برای این فرایند به دست آید. لوسیون لیفت ابرو در این شرایط به کار می‌رود. این ماده با باز کردن کوتیکول‌های ابرو در تثبیت، ماندگاری، ظرافت و افزایش دقت نهایی فرایند لیفت ابرو موثر است.

4. چسب لیفت

برای اتصال ابرو به قالب لیفت از چسب لیفت ابرو استفاده می‌شود. این چسب‌ها باید توانایی بالایی در نگهداری ابروها در جای خود داشته باشند و هیچ‌گونه ردی از خود بر جای نگذارند. در ترکیبات این چسب‌ها موادی مانند: پلیمر یا صمغ به کار می‌روند که هر کدام از آن‌ها ماندگاری متفاوتی دارند.

از سوی دیگر علاوه بر کمک به ماندگاری قالب لیفت، از چسب‌ ابرو برای حالت‌دهی سریع ابروها نیز استفاده می‌شود. بهترین انواع این محصولات مانع از پوسته‌پوسته شدن و ایجاد چسبندگی بر روی تار ابروها می‌شوند و حالتی طبیعی را برای ابروها به وجود می‌آورند.

معمولا بهترین چسب‌های لیفت ابرو دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • برخورداری از فرمولاسیونی گیاهی
  • فاقد پارابن و سولفات
  • مناسب برای انواع فرم‌های ابرو
  • ماندگاری بالا
  • تثبیت‌کننده تارهای ابرو
  • برخورداری از بافتی ژلی، شفاف و بدون رنگ
  • مقاومت بالا در برابر پوسته‌پوسته شدن
  • عدم ایجاد چسبندگی بر روی ابروها
  • ایجاد حالتی طبیعی برای ابروها

ابزار و وسایل لیفت ابرو

5. بیگودی سیلیکونی

در میان انواع ابزار و وسایل لیفت ابرو، بیگودی‌های سیلیکونی تجهیز اصلی برای حالت‌دهی به ابروها به‌شمار می‌آیند. این ابزارها جنسی نرم از سیلیکون دارند که هیچ‌گونه آسیبی به ابروها وارد نمی‌کنند. متناسب با فرم ابروها می‌توان از انواع بیگودی‌های متفاوت استفاده کرد.

6. نقش شانه لیفت در تاثیرگذاری مواد لیفت ابرو

زمانی که مواد مناسب بر روی ابروها قرار می‌گیرند، برای تاثیرگذاری بهتر این مواد از شانه‌های لیفت استفاده می‌کنند. این شانه‌ها با برخورداری از دندانه‌های فلزی ظریف در جدا کردن و پخش یکنواخت مواد لیفت بر روی ابروها تاثیر بالایی دارند و نظم خوبی به فرایند لیفت می‌بخشند.

7. لوسیون‌های تثبیت‌کننده؛ موادی برای ماندگاری ابروها

گزینه‌های متفاوتی در دسترس آرایشگران قرار دارند تا از آن‌ها به‌عنوان مواد حالت‌دهنده ابروها استفاده کنند. این مواد مایع یا ژلی برای تغییر فرم ابروها به سمت بالا به کار می‌روند. مواد حالت‌دهنده ابروها نباید هیچ‌گونه عارضه و آسیبی برای ابروها به دنبال داشته باشد. این مواد با چسبیدن به ابرو و ثابت نگه‌داشتن آن در جای خود، از ابرو در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کنند.

بر همین اساس مهم‌ترین مواد حالت‌دهنده ابروها در فرایند لیفت ابرو عبارت‌اند از:

  • سیلیکون
  • پلیمر
  • ترکیبی از سیلیکون و پلیمر

8.  کراتین ابرو

در مراحل پایانی لیفت ابرو، از کراتین‌های گیاهی بر روی ابروها استفاده می‌شود تا احتمال آسیب به بخش‌های مختلف نواحی ابرو ناشی از مواد شیمیایی کاهش یابد. این ماده در حالت‌دهی و ایجاد مدل مناسب در ابروها نقش مهمی بر عهده دارد.

9. تاثیر ترمیم‌کننده ابرو در کیفیت نهایی لیفت

یکی دیگر از ابزار و وسایل لیفت ابرو که در پایان هر فرایند لیفت باید مورد استفاده قرار گیرد، ترمیم‌کننده است. این ماده حاوی مقدار زیادی روغن آرگان، کراتین‌ هیدرولیز شده،  عصاره جوجو، ویتامینE  و آنتی‌اکسیدان‌های مفید می‌باشد. ترمیم‌کننده ابرو با کمک به حفظ رطوبت تار ابرو در مدت‌زمان طولانی، باعث افزایش حجم ابروها و ایجاد درخشندگی در این ناحیه از صورت می‌شود.

ابزار و وسایل لیفت ابرو

عوامل موثر بر تعیین قیمت‌ ابزار و وسایل‌ لیفت ابرو

اگر به فروشگاه‌های اینترنتی یا مراکز فروش لوازم آرایشی سری بزنید، با طیف متنوعی از قیمت‌ها برای ابزار و وسایل لیفت ابرو روبه‌رو می‌شوید. بهترین راهکار برای خرید مقرون‌به‌صرفه این تجهیزات شناخت عوامل موثر بر تعیین قیمت خرید آن‌ها است. همچنین شناخت این عوامل به تهیه محصول باکیفیت کمک می‌کند و مانع از صرف هزینه‌های اضافی می‌شود.

بر همین اساس مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت وسایل لیفت ابرو عبارت‌اند از:

  • شهرت برند
  • کیفیت و استاندارد بودن وسایل
  • اعتبار مجموعه خرید

البته فراموش نکنید اگر در فرایند آموزش هستید یا قصد شروع آموزش‌های ابزار و وسایل لیفت ابرو را دارید، بسیاری از آموزشگاه‌های معتبر مطابق با نیاز هنرجویان و طبق پروتکل‌های استاندارد، بسته‌های مخصوص ابزار و وسایل لیفت ابرو را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید بدون نیاز به مراجعه به فروشگاه‌ها، این لوازم را با قیمتی کمتر از آموزشگاه‌ها خریداری کنید.

ابزار و وسایل لیفت ابرو

آموزش شناخت ابزار‌ و وسایل لیفت ابرو را از کجا شروع کنیم؟

تنها یک راه برای یادگیری کامل کاربردهای وسایل لیفت ابرو وجود دارد و آن ثبت نام در دوره‌های معتبر آموزشگاه‌های ممتاز است. این مراکز با ایجاد سرفصل‌هایی مدون برای شناخت کاربردها و چگونگی استفاده آن‌ها در مراحل مختلف لیفت ابرو، امکان شناخت کامل این ابزار را در اختیار شما قرار می‌دهند. البته بسیاری از افراد برای شناخت این وسایل در دوره‌های سالن‌های زیبایی شرکت می‌کنند؛ اما به دلیل عدم اطمینان از دانش و تجربه آرایشگران در سالن‌های زیبایی، بهتر است این فرایند در آموزشگاه‌ها طی شود.

بورس خرید لوازم لیفت ابرو کجاست؟

فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی فراوانی در سطح استان تهران وجود دارند که انواع ابزار و وسایل لیفت ابرو را عرضه می‌کنند. بهترین بورس‌های خرید این لوازم در تهران خیابان منوچهری، بازار بزرگ تهران، کوچه مروی و بازار بزرگ مرجان هستند. البته آکادمی سیمای هانی برای جلوگیری از صرف هزینه‌های اضافی ناشی از رفت‌وآمد و واسطه‌گری، بهترین پک‌های لوازم لیفت ابرو را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار هنرجویان قرار می‌دهد. در این پک‌ها تمام ابزارهای ضروری لیفت ابرو تعبیه‌ شده‌اند.

سیمای هانی؛ برگزارکننده تخصصی‌ترین دوره‌های لیفت ابرو

آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی پرهنرجوترین مجموعه آموزش مهارت‌های آرایشگری در استان تهران است که رویکردی اختصاصی را برای آموزش تکنیک‌های مختلف لیفت ابرو دنبال می‌کند. آموزشگاه‌ ما با هدف شناخت کامل هنرجویان با وسایل و ابزار لیفت ابرو، به‌روزترین سرفصل‌ها را در این دوره‌ها تدوین کرده است. شما می‌توانید برای اطلاع از چگونگی ثبت نام در دوره از طریق سایت ما، با کارشناسان در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 5