چطور مدرک فنی و حرفه‌ای اکستنشن ابرو بگیریم؟

مدرک فنی و حرفه‌ای اکستنشن ابرو

مدرک فنی و حرفه‌ای دوره اکستنشن ابرو؛ ضامن ورود به بازار کار

در کنار تکنیک‌هایی مانند میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، فیبروز و هاشور ابرو، اکستنشن ابروها از جمله تکنیک‌های رایجی است که برای فرم‌دهی طبیعی و رفع نواقص ناحیه ابرو به کار می‌رود. تقاضای زیاد برای انجام این تکنیک و وجود سالن‌های زیبایی متعدد، یادگیری مهارت‌های اکستنشن ابرو را به گزینه‌ای مناسب برای کسب درآمد مستمر و بالای علاقه‌مندان تبدیل کرده است. اگر به دنبال فعالیت در سالن‌های زیبایی و عروس سراها به‌عنوان اکستنشن کاران حرفه‌ای هستید، حتما باید مدرک دوره اکستنشن ابرو را دریافت کنید. این مدارک توسط آموزشگاه‌ها و بر اساس پروتکل‌های آموزشی خاصی به هنرجویان اعطا می‌شوند.

گرفتن مدرک ‌دوره‌‌ اکستنشن‌ ابرو چقدر طول می‌کشد؟

مدت‌زمان دریافت مدرک دوره اکستنشن ابرو برای هنرجویان مختلف یکسان نیست. برخی از دوره‌های اکستنشن ابرو به‌صورت آنلاین برگزار می‌شوند که معمولا طول دوره آموزشی کمتری دارند. از سوی دیگر دوره‌های خصوصی نیز به‌ دلیل فشرده‌تر بودن سرفصل‌های آموزشی مدت‌زمان کمتری را برای تسلط به تکنیک‌های اکستنشن ابرو نیاز دارند.

عامل مهم دیگر در تعیین مدت‌زمان لازم برای اخذ مدرک دوره اکستنشن ابرو، استعداد و توانایی هنرجو در اجرای تکنیک‌های عملی و موفقیت در آزمون‌های پایان دوره است. هنرجویان بر اساس توانایی‌های خود طول دوره آموزشی متفاوتی را برای تسلط کامل به این تکنیک‌ها نیاز دارند.

بااین‌حال عوامل موثر در تعیین مدت‌زمان اخذ مدرک دوره اکستنشن ابرو عبارت‌اند از:

  • روش برگزاری کلاس (حضوری یا آنلاین)
  • نوع دوره‌ها (خصوصی یا نیمه‌ خصوصی)
  • تعداد جلسات آموزشی
  • تسلط اساتید در ارائه تکنیک‌ها
  • توانایی هنرجویان در اجرای آموزش‌های عملی

البته با وجود متفاوت بودن مدت‌زمان لازم برای تسلط به تکنیک‌های اکستنشن ابرو، زمان صادر شدن مدارک یکسان است. با کسب نمره قبولی در آزمون‌های پایان ترم، مدرک دوره اکستنشن ابرو بین بازه 3 تا 4 ماه برای هنرجویان صادر می‌شود. شما می‌توانید برای شروع حرفه‌ای آموزش‌های خود در دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری شرکت کنید.

مدرک فنی و حرفه‌ای اکستنشن ابرو

مدرک‌ دور‌ه‌ اکستنشن‌ ابر‌و از کجا صادر می‌شود؟

تمام مراکز آموزشی زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند؛ بنابراین مدرک اعطایی از این سازمان نیز مورد تایید این سازمان هستند. البته بسیاری از سالن‌های زیبایی نیز با تبلیغات فراوان آموزش‌هایی را در زمینه خدمات کاشت ابرو، اکستنشن ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو، لیفت ابرو، ترمیم و اصلاح ابرو و … ارائه می‌دهند. اما هیچ‌کدام از این دوره‌ها معتبر نیستند و سالن‌ها نمی‌توانند به هنرجویان خود در پایان دوره مدرکی اعطا کنند؛ زیرا سالن‌‌های زیبایی مجوز آموزش ندارند.

اعتبار مدرک فنی و حرفه‌ای دوره‌ اکستنشن ابرو چقدر است؟

بسیاری از آموزشگاه‌ها انواعی از مدارک بین‌المللی و داخلی را به هنرجویان خود اعطا می‌کنند که هیچ یک از آن‌ها اعتبار مدرک فنی و حرفه‌ای را ندارد. سازمان فنی و حرفه‌ای زیر نظر سازمان بین‌المللی کار است و تمام کشورهای عضو این نهاد، مدرک فنی و حرفه‌ای را قبول دارند. به همین دلیل با دریافت مدرک دوره اکستنشن ابرو می‌توانید شانس خود را برای حضور در بازار کار پررونق بین‌المللی این رشته امتحان کنید.

از سوی دیگر اخذ مدرک دوره اکستنشن ابرو شما را از دیگر تاتو کاران متمایز می‌کند و به راحتی می‌توانید در طیف متنوعی از سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید. همچنین برخی مزایای جانبی نیز مانند: دریافت وام خوداشتغالی و دریافت کارت مربیگری از جمله دیگر مزایایی هستند که با دریافت این مدرک می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید. شما می‌توانید با یک بار دریافت مدرک‌ دوره اکستنشن ابرو برای همیشه از آن استفاده کنید و هیچ محدودیت زمانی و تاریخی برای آن وجود ندارد.

مدرک فنی و حرفه‌ای اکستنشن ابرو

بازار کار بعد از آموزش اکستنشن‌ ابرو چطور است؟

ماندگاری پایین تکنیک‌های آرایش نیمه‌دائم، استفاده از رنگ‌دانه‌هایی که برای پوست ضرر دارند، کاهش هزینه‌های ترمیم و اصلاح ابرو، تنوع مدل‌ها و فرم‌های جدید اکستنشن و … باعث شده‌اند تا تقاضا برای دریافت خدمات اکستنشن افزایش یابد. همچنین حالت طبیعی‌تر این روش نسبت به کاشت ابرو، بسیاری از افراد را ترغیب می‌کند که از این تکنیک برای زیبایی خود استفاده کنند.

بازار کار فوق‌العاده‌ای پیش روی اکستنشن کاران وجود دارد. هنرجویان می‌توانند با دریافت مدرک دوره اکستنشن ابرو به‌عنوان نیروی کار حرفه‌ای در سالن‌های زیبایی و عروس سراها فعالیت کنند و درآمدی میلیونی به دست بیاورند. شما می‌توانید برای شروع دوره‌های خود، بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران را انتخاب کنید.

سیمای هانی؛ بهترین انتخاب برای دریافت مدرک دوره اکستنشن ابرو

اگر به دنبال مرکزی مجهز، حرفه‌ای، باتجربه، تخصصی و مدرن برای دریافت‌ مدرک دوره اکستنشن‌ ابرو هستید، سیمای هانی گزینه‌ای ایده‌آل است. مجموعه ما تخفیف‌های ویژه‌ای را برای ثبت نام به هنرجویان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

سوالات متداول

آیا معادل‌سازی مدرک دوره‌ اکستنشن ابرو می‌توان در دانشگاه تحصیل کرد؟

خیر. معادل‌سازی فقط برای دیپلم آرایشگری امکان‌پذیر است.

چند ماه پس از آزمون‌های پایان دوره مدرک‌ دوره اکستنشن ابرو صادر می‌شود؟

معمولا بین 3 تا 4 ماه بعد از آزمون مدارک شما صادر می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 6