چطور مدرک فنی و حرفه‌ای طراحی با حنا بگیریم؟

مدرک طراحی با حنا

دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای دوره طراحی با حنا مثل آب خوردن است

آرایشگری از آن جمله مهارت‌هایی است که کسب تخصص در تکنیک‌های مختلف آن درآمد بسیار بالایی را نصیب شما می‌کند. در بین انواع تکنیک‌های زیبایی، متدهای تاتوی بدن محبوبیت بسیار بالایی دارند. یکی از متدهای طراحی بر روی پوست، استفاده از حنا است. دوره آموزش طراحی با حنا به‌عنوان دوره‌ای تخصصی در آموزشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود. این دوره‌ها با هدف آشنایی هنرجویان با طرح‌های ژورنالی و تزئینی و چگونگی اجرای طرح‌های سه‌بعدی بر نواحی مختلف بدن برگزار می‌شوند. دریافت مدرک دوره طراحی با حنا بسیار آسان است و هنرجویان می‌توانند با شرکت در دوره‌های آموزشگاه‌های معتبر شانس خود را برای ورود به بازار کار پررونق این رشته محبوب افزایش دهند.

مدرک طراحی با حنا

گرفتن مدرک دوره‌ طراحی‌ با حنا چقدر طول می‌کشد؟

مدت‌زمان لازم برای اخذ مدرک دوره طراحی با حنا عاملی مهم در برنامه‌ریزی آموزشی و انتخاب بهترین دوره است. این دوره‌ها معمولا به دو روش حضوری و آنلاین برگزار می‌شوند. دوره‌های حضوری به دلیل اجرای سرفصل‌های بر روی مدل‌های زنده و آموزش‌های عملی معمولا مدت‌زمان بیشتری نیاز دارند.

از سوی دیگر برخی آموزشگاه‌ها برای افزایش کیفیت دوره‌ها، در کنار دوره‌های نیمه خصوصی و عادی، دوره‌های خصوصی و فشرده را نیز پشتیبانی می‌کنند. سرفصل‌ها در دوره‌های فشرده و خصوصی معمولا با سرعت بیشتری آموزش داده می‌شوند که همین موضوع مدت‌زمان دریافت مدرک دوره طراحی با حنا را تغییر می‌دهد.

همچنین تسلط هنرجویان به اجرای تکنیک‌ها و پذیرش در آزمون پایان دوره نیز عامل مهم دیگری است که در تعیین مدت‌زمان آموزش‌ها نقش دارد. به‌طورکلی دوره‌های تخصصی و معتبر طراحی با حنا بین 8 جلسه تا 10 جلسه برای دوره‌های عادی برگزار می‌شوند. البته آموزشگاه‌ها می‌توانند متناسب با سطح دوره و سرفصل‌های مورد نظرشان تعداد جلسات را افزایش یا کاهش دهند. پس از پایان دوره‌ نیز 3 تا 4 ماه طول می‌کشد تا مدرک هنرجویان صادر شود.

مدرک طراحی با حنا

مدرک دوره‌ طراحی با حنا از کجا صادر می‌شود؟

معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری کشور زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند؛ بنابراین مدارک اعطایی آن‌ها نیز با مهر و تایید این سازمان است. دوره طراحی با حنا نیز بر اساس سرفصل‌های فنی و حرفه‌ای و سیاست‌های آموزشی این مراکز برگزار می‌شوند البته صدور مدرک فقط مختص به آموزشگاه‌ها است و سالن‌های زیبایی به دلیل عدم مجوز نمی‌توانند مدارک معتبر برای هنرجویان خود صادر کنند.

اعتبار مدرک فنی و حرفه‌ای دوره‌ طراحی با حنا چقدر است؟

در میان انواع مدارک اعطایی به هنرجویان دوره طراحی با حنا، مدرک دوره فنی و حرفه‌ای بالاترین اعتبار را دارد. فنی و حرفه‌ای زیر مجموعه سازمان بین‌المللی کار است و هنرجویان با دریافت مدرک آن، می‌توانند شانس خود را برای اخذ ویزای کاری و حضور در بازار کار جهانی امتحان کنند. همچنین با دریافت مدرک دوره طراحی با حنا شرایط ورود آن‌ها به بازار کار داخلی نیز فراهم می‌شود. شما می‌توانید برای شرکت در دوره‌های دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری آموزشگاه سیمای هانی را انتخاب کنید.

بر همین اساس مهم‌ترین مزایای دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای طراحی با حنا عبارت‌اند از:

  • فعالیت در سالن‌ها و مراکز تاتوی بدن
  • اخذ ویزای مهاجرتی برای جست‌وجوی شغل در 140 کشور
  • دریافت وام خوداشتغالی
  • اخذ مدرک مربیگری
  • به‌روزرسانی اطلاعات خود

مدرک طراحی با حنا

بازار کار بعد از آموزش طراحی با حنا چطور است؟

استفاده از آرایش دائم و تاتو بدن روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شود. بسیاری از افراد برای آرایش پوست خود به دنبال طرح‌های جدید و خاص هستند. یادگیری تکنیک‌های طراحی با حنا و دریافت مدرک این مهارت، شرایط ورود شما به دنیای پردرآمد تاتو کاران را فراهم می‌کند. با تسلط به فرایندهای اجرای طراحی با حنا بر روی پوست می‌‌توان خود را از دیگر تاتو کاران متمایز کرد و درآمدی میلیونی در سال را به دست آورد. برای شروع آموزش‌های خود در این زمینه می‌توانید بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران را انتخاب کنید.

معتبرترین مدرک دوره طراحی با حنا را از سیمای هانی دریافت کنید

سیمای هانی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های آرایشگری زنانه در کشور است که رویکردی اختصاصی را برای تربیت هنرجویان دنبال می‌کند. مجموعه ما دوره‌های خود را با تخفیف‌های استثنایی و منطبق با سرفصل‌های سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌کند. سیمای هانی پس از گذراندن مدرک دوره طراحی با حنا شرایط مناسبی را برای شما به وجود می‌آورد تا در سریع‌ترین زمان به بازار کار این رشته وارد شوید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و شناخت فرایند‌های دریافت این مدرک، از طریق سایت ما با کارشناسان در ارتباط باشید.

سوالات متداول

آیا می‌توان با مدرک دوره طراحی با حنا در آموزشگاه‌ها تدریس کرد؟

خیر. آموزش در آکادمی‌ها نیازمند تجربه بالا و دریافت کارت مربیگری است.

من هیچ تجربه‌ای از طراحی با حنا ندارم، آیا می‌توانم مدرک این دوره‌ها را دریافت کنم؟

بله. دریافت مدرک دوره طراحی با حنا هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و نیازی به تسلط قبلی نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 6 = 2