قیمت کلاس طراحی ناخن چقدر است؟

قیمت کلاس طراحی ناخن

قیمت دوره آموزش طراحی ناخن

در میان انواع مهارت‌های آرایشگری، تسلط به تکنیک‌های طراحی و آرایش ناخن‌ها، راهکاری سریع برای ورود به بازار کار پربازده این رشته است. علاقه‌مندان به شروع آموزش‌ها معمولا در دوره‌های آموزشی آکادمی‌های معتبر یا کلاس‌های سالن‌های زیبایی شرکت می‌کنند. قیمت دوره طراحی ناخن در آموزشگاه‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است. چرا که این مراکز بر خلاف سالن‌های زیبایی دارای مجوز آموزش هستند و تعرفه‌های خود را بر اساس مقررات سازمان فنی و حرفه‌ای تعیین می‌کنند. همچنین معیارهای مشخصی برای تعیین شهریه‌ها وجود دارند و هنرجویان می‌توانند متناسب با کیفیت آموزش‌ها در دوره‌های مناسب شرکت کنند. همچنین امکان ثبت نام در دوره‌های آنلاین و حضوری نیز در آموزشگاه‌ها وجود دارد.

هزینه کلاس کاشت ناخن به‌صورت خصوصی چقدر است؟

طراحی ناخن از جمله مهارت‌های محبوب و مکمل در آرایشگری است که به دلیل فرایند ساده آموزش آن، طیف متنوعی از دختران جوان و آرایشگران مبتدی برای ارتقای مهارت‌های خود در کلاس‌های آموزشی آن شرکت می‌کنند. این دوره‌ها به سه روش گروهی، نیمه‌خصوصی و خصوصی برگزار می‌شوند که تعرفه دوره‌های خصوصی از دیگر کلاس‌ها بیشتر است.

آموزشگاه‌های معتبر معمولا برای دوره‌های خصوصی بر اساس تعداد ساعات آموزشی، کیفیت آموزش، اعتبار آموزشگاه، روش برگزاری دوره (حضوری یا آنلاین)، قیمت متریال مصرفی و … هزینه‌های متفاوتی را در نظر می‌گیرند. به‌طورکلی قیمت دوره طراحی ناخن برای کلاس‌های خصوصی بین بازه 5 تا 6 میلیون تومان است. البته این مبلغ به تعداد جلسات برگزارشده بستگی دارد و کاهش یا افزایش تعداد جلسات، نرخ شهریه دوره‌ها را تغییر می‌دهد.

از سوی دیگر شهریه دوره‌های خصوصی طراحی ناخن در آموزشگاه‌های آرایشگری با سالن‌های زیبایی متفاوت است. چرا که سالن‌های زیبایی بدون توجه به پروتکل‌های اجرایی و دستورالعمل‌های سازمان فنی و حرفه‌ای، شهریه‌های مدنظرشان را از هنرجویان دریافت می‌کنند که معمولا بسیار بالاتر از شهریه‌های رسمی آکادمی‌های آرایشگری هستند.

قیمت کلاس طراحی ناخن

شهریه آموزش طراحی ناخن طبق تعرفه فنی و حرفه‌ای چقدر است؟

مراکز آموزش آرایشگری در سراسر کشور زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند؛ بنابراین کلاس‌های آن‌ها نیز بر اساس قوانین این سازمان برگزار می‌شوند. بر اساس سرفصل‌های اعلام شده از سوی فنی و حرفه‌ای و مدت‌زمان آموزش‌ها، برای دوره‌های نیمه‌خصوصی و گروهی شهریه‌های ثابتی در نظر گرفته شده است.

آموزش عملی نیز تاثیر مهمی در تعیین قیمت دوره طراحی ناخن دارد. آموزشگاه‌های تخصصی برای آموزش دیزاین‌های مختلف روی ناخن، طراحی سه‌بعدی، طراحی با قلم، فرنچ ناخن و سایر مهارت‌ها، آموزش‌هایی عملی را در نظر می‌گیرند که نسبت به دوره‌های آنلاین و تئوری محور هزینه‌های بیشتری را شامل می‌شوند.

شهریه‌های تعیین شده از جانب سازمان فنی و حرفه‌ای برای دوره‌های نیمه‌خصوصی بین 3 تا 4 میلیون و برای دوره‌های گروهی مبلغ 1 تا 2 میلیون را در بر می‌گیرد. شما می‌توانید برای ثبت نام در بهترین آموزشگاه‌های طراحی ناخن به صفحه دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری سری بزنید.

قیمت کلاس طراحی ناخن

تعرفه دوره کاشت ناخن در آموزشگاه سیمای هانی چقدر است؟

سیمای هانی از برترین مجموعه‌های ارائه‌دهنده دوره‌های تخصصی طراحی ناخن به‌شمار می‌آید. این مجموعه با تربیت بیش از 2000 هنرجو در شعبه‌های خود، به نیازهای آموزشی هنرجویان پاسخ می‌دهد. تقاضای بالا برای دریافت خدمات آموزشی از تهران و شهرستان‌ها، تنوع دوره‌ها و فعالیت زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای، قیمت دوره طراحی ناخن در سیمای هانی را نسبت به دیگر مراکز در پایین‌ترین حد خود قرار داده است.

قیمت کلاس طراحی ناخن

سیمای هانی بهترین آموزشگاه آرایشگری از نظر آموزش تکنیک‌های آرایشگری است که جدیدترین سرفصل‌ها را منطبق با نیازهای بازار کار به هنرجویان ارائه می‌دهد. علاقه‌مندان شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با بهره‌مندی از تخفیف 80% برای هشت جلسه آموزشی فقط مبلغ 350 هزار تومان را بپردازند.

هنرجویان سیمای هانی پس از پایان دوره‌ها به اجرای استایل‌های طراحی ناخن زیر مسلط می‌شوند:

  • استایل فول گلس و استند گلس
  • استایل شیمر
  • استایل شوگر
  • استایل شاتر کروم
  • طلاکوبی و نقره‌کوبی ناخن‌ها
  • طرح‌های چشم‌گربه‌ای و لنز

قیمت کلاس طراحی ناخن

با خدمات آموزشی سیمای هانی نگران قیمت دوره طراحی ناخن نباشید

تنوع بالای دوره‌های آموزش آرایشگری در آکادمی سیمای هانی، دست هنرجویان را برای انتخاب بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین دوره باز می‌گذارد. مجموعه ما بدون توجه به فضای تبلیغاتی و بازار رقابتی موجود، بر روی هدف خود برای ارائه باکیفیت‌ آموزش‌ها به تعداد زیادی از هنرجویان متمرکز است. با استفاده از تخفیف‌های اعمال شده برای دوره‌های مختلف، بسیاری از هزینه‌های ثبت نام در کلاس‌های آرایشگری سیمای هانی کاهش می‌یابد. شما می‌توانید برای بهره‌مندی از این تسهیلات و کاهش قیمت دوره طراحی ناخن، از طریق سایت ما اقدام کنید.

سوالات متداول

آیا قیمت دوره طراحی ناخن با دوره کاشت ناخن یکسان است؟

خیر دوره طراحی ناخن مکمل کلاس‌های کاشت ناخن است و معمولا آموزش کاشت ناخن هزینه‌های بالاتری دارد.

بهترین روش کاهش شهریه دوره طراحی ناخن چه راهکاری است؟

ثبت نام در آموزشگاه‌های معتبر با تعرفه‌های رسمی و شرکت در دوره‌های فشرده از مهم‌ترین راهکارها در این زمینه به‌شمار می‌آیند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + = 12