چطور مدرک فنی‌ و حرفه‌ای تاتو صورت بگیریم؟

مدرک فنی‌ و حرفه‌ای تاتو صورت

ورود به بازار کار پررونق آرایشگری با اخذ مدرک دوره آموزش تاتو صورت

اگر به دنبال راهکاری موثر برای تضمین آینده شغلی و داشتن یک درآمد مستمر و بالا هستید، تسلط در تکنیک‌های آرایشگری یکی از بهترین راهکارها است. در بین ترفندهای مختلف آرایشگری، تکنیک‌های تاتو صورت تقاضای بالایی دارند. این متدهای زیبایی با هدف ایجاد تناسب بین عناصر مختلف صورت و اصلاح و ترمیم ابرو، خط لب و افزایش جذابیت چهره، شامل مهارت‌های مختلفی می‌شوند. علاقه‌مندان به یادگیری این مهارت‌ها باید در ابتدا مدرک دوره آموزش تاتو صورت را دریافت کنند. با دریافت مدرک دوره آرایش دائم درهای زیادی به روی هنرجویان باز می‌شوند که شرایط مناسبی را برای ورود آن‌ها به بازار کار این رشته به وجود می‌آورند.

 

گرفتن مدرک دور‌ه‌ آموزش‌‌ تاتو‌ صورت چقدر طول می‌کشد؟

مدت‌زمان لازم برای اخذ مدرک دوره آموزش تاتو صورت یک عامل متغیر است. آموزشگاه‌ها متناسب با سرفصل‌های آموزشی و تعداد ساعات آموزشی، جلسات متفاوتی را برای این دوره‌ها تعیین کرده‌اند. بر همین اساس دوره‌های آنلاین نسبت به دوره‌های حضوری و عملی طول دوره کوتاه‌تری دارند. از سوی دیگر دوره‌های فشرده یا نیمه‌ فشرده نیز با وجود کیفیت یکسانشان در مدت‌زمان متفاوتی برگزار می‌شوند.

نکته مهم دیگر درباره زمان لازم برای گرفتن مدرک دوره آموزش تاتو صورت، میزان توانایی هنرجویان به تکنیک‌های مختلف و پذیرش در آزمون نهایی است. هنرجویان باید در اجرای عملی تکنیک‌های میکروبلیدینگ، میکروشیدینگ، فیبروز ابرو و میکروپیگمنتیشن تسلط کاملی داشته باشند و بدون مشکل رنگ‌دانه‌ها را در لایه اپیدرم پوست تزریق کنند.

بر همین اساس آموزشگاه‌ها برای دوره‌های نیمه‌ فشرده و  نیمه‌خصوصی معمولا بین 8 تا 9 جلسه و برای دوره‌های عادی حداقل 12 جلسه آموزشی در نظر گرفته‌اند. همچنین پس از پایان دوره‌های آموزشی و قبولی در آزمون پایان ترم 3 الی چهار ماه طول می‌کشد تا مدرک دوره آموزش تاتو صورت صادر شود.

مدرک فنی‌ و حرفه‌ای تاتو صورت

مدرک‌ دور‌ه آموزش‌ تاتو صورت از کجا صادر می‌شود؟

تمام آموزشگاه‌های معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند. بنابراین دوره‌های برگزارشده این مراکز نیز با مجوز و تاییدیه رسمی این سازمان تشکیل می‌شوند. پس از موفقیت در آزمون‌های پایان دوره، آموزشگاه‌ها مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای به آن‌ها اعطا می‌شود که باتکیه‌بر اعتبار آن فراگیران می‌توانند شانس خود را برای حضور در بازار کار داخلی و خارجی آرایشگری افزایش دهند. شما می‌توانید برای شروع مسیر حرفه‌ای خود در دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری ثبت نام کنید.

بر همین اساس برخی از مهم‌ترین مزایای دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای آموزش تاتو صورت عبارت‌اند از:

  • فراهم شدن شرایط کار در سالن‌های زیبایی و عروس سراها
  • امکان اخذ ویزای کاری برای مهاجرت به بیش از 140 کشور بین‌المللی
  • امکان بهره‌مندی از تسهیلات مالی بانک‌ها مانند وام خوداشتغالی
  • آسان‌تر شدن فرایند دریافت مدرک مربیگری

مدرک فنی‌ و حرفه‌ای تاتو صورت

اعتبار مدرک فنی و حرفه‌ای دو‌ره آموزش‌‌ تاتو‌ صورت‌ چقدر است؟

در آموزشگاه‌های سراسر کشور هیچ مدرکی معتبرتر از مدرک اعطایی سازمان فنی و حرفه‌ای نیست. این سازمان به دلیل عضویت رسمی در سازمان جهانی کار، اعتباری بین‌المللی دارد. دارندگان مدرک دوره آموزش تاتو صورت می‌توانند با این مدرک در سالن‌های زیبایی داخلی فعالیت کنند یا شانس خود را برای حضور در بازار کار جهانی آرایشگری افزایش دهند.

بازار کار بعد از آموزش تاتو صورت چطور است؟

توسعه صنعت زیبایی و تقاضای بالا برای انجام تکنیک‌های آرایش صورت، یادگیری مهارت‌های تاتو دائم صورت را به گزینه‌ای سودده و پربازده تبدیل کرده است. روزانه بسیاری از تازه‌عروس‌ها و خانم‌ها برای حضور در مراسم و جشن‌های مختلف به آرایش صورت نیاز دارند. تسلط کامل به این تکنیک‌ها شما را از آرایشگران مبتدی متمایز می‌کند و ظرف مدت کمتر از یک سال به درآمدی بالای 40 تا 50 میلیون تومان می‌رساند. شما می‌توانید برای قدم گذاشتن در مسیر حرفه‌ای آرایشگری، در دوره‌های بهترین آموزشگاه آرایشی تهران ثبت نام کنید.

مدرک دوره آموزش تاتو صورت را با کمک سیمای هانی دریافت کنید

آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی بهترین گزینه برای شروع مسیر حرفه‌ای آموزش‌های شما است. مجموعه ما بدون توجه به فضای رقابتی موجود در بین مراکز آموزشی، با ارائه تخفیف‌های درصدی شگفت‌انگیز و آموزش‌های نوین جهانی، شرایط کسب به‌روزترین آموزش‌های تاتو صورت را برای شما به وجود می‌آورد. سرفصل‌های دوره‌های سیمای هانی به‌صورت کاملا کاربردی و بر اساس نیاز بازار کار تدوین شده‌اند و شما را به سطح مطلوبی از اجرای تکنیک‌های آرایش دائم می‌رسانند. شما می‌توانید برای دریافت مدرک دوره آموزش تاتو صورت در سریع‌ترین زمان و با قیمت‌هایی استثنایی مجموعه ما را انتخاب کنید.

سوالات متداول

آیا با شرکت در دوره‌های آموزش تاتو صورت سالن‌های زیبایی مدرک دریافت می‌کنم؟

خیر این سالن‌ها مجوز آموزش ندارند. به همین دلیل حتی در صورت ارائه مدرک نیز، نمی‌توان به اعتبار آن تکیه کرد.

آیا با دریافت مدرک دوره آموزش تاتو صورت تکنیک‌های میکروشیدینگ را یاد می‌گیرم؟

بله. در بخشی از سرفصل‌های این دوره تکنیک‌های تخصصی میکروشیدینگ گنجانده شده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 7 =