قیمت کلاس کاربر مواد شیمیایی چقدر است؟

قیمت کلاس کاربر مواد شیمیایی

قیمت دوره آموزش کاربر مواد شیمیایی

شناخت ساختار رنگ‌ها، چگونگی استفاده از آن‌ها و اصول ترکیب آن‌ها با یکدیگر در ارتقای مهارت‌های آرایشگران نقش مهمی بر عهده دارد. به همین دلیل بسیاری از آرایشگران مبتدی یا علاقه‌مندان به فعالیت در بازار کار آرایشگری، در دوره آموزش کاربر مواد شیمیایی شرکت می‌کنند. این دوره‌ها با بررسی کامل تکنیک‌ها رنگ مو، انواع لایت‌ها و مش‌ها، کاتالوگ‌ خوانی و ژورنال‌خوانی و تمام آموزش‌های لازم برای زیباسازی موها در آموزشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی برگزار می‌شوند. بااین‌حال قیمت دوره آموزش کاربر مواد شیمیایی در سالن‌های زیبایی به دلیل عدم برخورداری از مجوز آموزش و نبود نظارت کافی، نسبت به آموزشگاه‌ها گران‌تر است.

هزینه کلاس آموزش‌ کاربر‌ مواد شیمیایی به‌صورت خصوصی چقدر است؟

دوره‌های آموزش کاربر مواد شیمیایی از دوره‌های تخصصی در بسیاری از آموزشگاه‌های آرایشگری هستند که با هدف تسلط هنرجویان به کار با رنگ‌ها و شناخت بیشتر آن‌ها با متریال‌ها لازم برای رنگ و لایت مو تشکیل می‌شوند. این دوره‌ها به‌ سه صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزار می‌شوند. دوره‌های خصوصی به دلیل تعامل بیشتر مدرسان با هنرجویان و ارائه فشرده سرفصل‌ها قیمت بالاتری دارند.

از سوی دیگر برخی آکادمی‌های معتبر دوره آموزش کاربر مواد شیمیایی را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌کنند. دوره‌های حضوری به دلیل کار بر روی مدل‌های زنده و اجرای عملی سرفصل‌ها زیر نظر اساتید، مدت‌زمان بیشتری دارد که همین موضوع قیمت دوره آموزش کاربر مواد شیمیایی خصوصی با روش حضوری را افزایش می‌دهد.

عامل مهم تاثیرگذار دیگر در تعیین تعرفه خدمات آموزش خصوصی کاربر مواد شیمیایی، تعداد جلسات آموزشی است. بر اساس سطح تسلط و شناخت هنرجویان در دوره‌های خصوصی، سرفصل‌ها و ساعت آموزشی متفاوتی در نظر گرفته‌ می‌شوند. به همین دلیل با افزایش تعداد جلسات آموزش، شهریه این دوره‌ها را نیز بیشتر می‌شود.

به‌طورکلی شهریه دوره‌های خصوصی آموزش کاربر مواد شیمیایی از 12 میلیون تومان به بالا برای 8 جلسه تعیین شده است و با افزایش یا کاهش این میزان، تسلط مدرسان، سطح برگزاری دوره‌ها، اعتبار آموزشگاه و … قابل تغییر خواهد بود.

قیمت کلاس کاربر مواد شیمیایی

شهریه آموزش کاربر مواد شیمیایی‌ طبق تعرفه فنی و حرفه‌ای چقدر است؟

آموزشگاه‌های معتبر برای تعیین شهریه دوره‌های آرایشگری خود از ضوابط سازمان فنی و حرفه‌ای تبعیت می‌کنند. این شهریه‌ها متناسب با سرفصل‌ها و تعداد ساعات آموزشی تعیین‌شده، روش برگزاری دوره‌ها و تعداد نفرات در این مراکز تعیین می‌شوند.

شما می‌توانید برای کسب تسلط در اجرای انواع لایت مو، پاک‌سازی پوست، اپیلاسیون، خدمات اکستنشن مو و مژه و دیگر مهارت‌های زیبایی در دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری ثبت نام کنید. به‌طورکلی قیمت دوره آموزش کاربر مواد شیمیایی طبق تعرفه‌های فنی و حرفه‌ای برای 2 تا سه جلسه به‌صورت زیر تعیین شده‌اند:

  • دوره‌های گروهی: از 2 میلیون و 500 هزار تومان به بالا
  • دوره‌های نیمه‌خصوصی: از 3 میلیون و 500 هزار تومان به بالا
  • دوره‌های خصوصی: از 4 میلیون و 500 هزار تومان به بالا

قیمت کلاس کاربر مواد شیمیایی

تعرفه دوره‌ آموزش‌ کاربر مواد‌ شیمیایی در آموزشگاه سیمای هانی

انتخاب مجموعه‌ای معتبر که خدمات آموزشی خود را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه کند، در کاهش هزینه‌های آموزش و افزایش کیفیت نهایی یادگیری تاثیرگذار است. سیمای هانی بهترین آموزشگاه آرایشگری از نظر تعداد هنرجویان و ارائه تخفیف‌های منحصربه‌فرد آموزشی می‌باشد که شهریه‌های بسیار پایین‌تری را نسبت دیگر مجموعه‌های رقیب دریافت می‌کند.

تنوع بالای دوره‌ها، تقاضا برای شرکت در کلاس‌ها، فعالیت زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای و رویکرد تخصصی به موضوع آموزش از مهم‌ترین دلایل کمتر بودن شهریه دوره‌ها در سیمای هانی به‌شمار می‌آیند. قیمت دوره آموزش کاربر مواد شیمیایی در آموزشگاه سیمای هانی با 80% تخفیف مبلغ 7 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است. هنرجویان می‌توانند با پرداخت این مبلغ در 12 جلسه آموزشی با روش رنگساژ کردن موها، آماده‌سازی رنگ‌های پایه و ترکیبی، آماده‌سازی مو برای اجرای تکنیک‌ها و … آشنا شوند.

با سیمای هانی نگران قیمت دوره آموزش کاربر مواد شیمیایی نباشید

آکادمی آرایشگری سیمای هانی یکی از معتبرترین مجموعه‌های آموزش مهارت‌های هفت‌گانه آرایشگری در تهران است. مجموعه ما با پشتیبانی از برگزاری دوره‌های کاربر مواد شیمیایی به شما برای ارتقای مهارت‌های کار با رنگ کمک می‌کند. دوره‌های آموزش سیمای هانی شامل 80% تخفیف می‌شوند که همین موضوع باعث استقبال طیف متنوعی از هنرجویان از این کلاس‌ها شده است. شما می‌توانید برای شروع آموزش‌های خود با کمترین قیمت و کسب مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای در پایان دوره، آموزشگاه ما را انتخاب کنید.

سوالات متداول

آیا شهریه دوره کاربر مواد شیمیایی شامل هزینه تجهیزات نیز می‌شود؟

خیر. لوازم مورد نیاز برای شرکت در دوره باید به‌صورت جداگانه خریداری شوند.

چرا قیمت کلاس‌های آموزش کاربر‌ مواد‌ شیمیایی در آموزشگاه‌ها کمتر است؟

این مراکز زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند؛ بنابراین اجازه افزایش بی‌رویه‌های تعرفه آموزشی را ندارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 1 = 8