چطور مدرک فنی و حرفه‌ای اکستنشن مژه بگیریم؟

مدرک فنی و حرفه‌ای آموزش دوره اکستنشن مژه

برای دریافت مدرک اکستنشن مژه فقط باید در آموزشگاه ثبت نام کنید

وجود مدل‌های متنوع اکستنشن مژه و سلایق متفاوت، یادگیری روش‌های اصلاح و آرایش مژه‌ها را به فرایندی حساس تبدیل کرده است. آموزشگاه‌ها به‌عنوان معتبرترین مراکز ارائه‌دهنده خدمات آموزشی، سطح نوینی از آموزش این تکنیک را ارائه می‌دهند. بر خلاف سالن‌های زیبایی که هزینه‌های بالایی برای را آموزش از فراگیران دریافت می‌کنند، این مراکز با فعالیت زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای تعرفه‌هایی مشخص دارند. همچنین سالن‌های زیبایی مجوز آموزش ندارند؛ بنابراین برای اخذ مدرک آموزش اکستنشن مژه حتما باید در آموزشگاه‌های معتبر ثبت نام کنید.

گرفتن مدرک دور‌ه‌ اکستنشن مژه‌ چقدر طول می‌کشد؟

مدت‌زمان طول دوره آموزشی کلاس‌های کاشت مژه به نوع کلاس و برنامه‌‌ریزی آموزشی دوره بستگی دارد. برترین دوره‌های آموزش اکستنشن مژه به‌صورت خصوصی و نیمه‌خصوصی برگزار می‌شوند و متناسب با شرایط هنرجویان در ساعات و تعداد جلسات معینی به پایان می‌رسند. دوره‌های زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای، طول دوره آموزشی خود را بر اساس سرفصل‌های تعیین شده این سازمان تعیین می‌کنند. به همین دلیل امکان افزایش تعداد جلسات بیشتر از حد مشخص شده وجود ندارد.

از سوی دیگر با توجه به آزمون‌های پایان دوره، اخذ مدرک دوره اکستنشن مژه یک فرایند کاملا شخصی است. هر چقدر توانایی شما در انجام تکنیک‌های آموخته شده بیشتر باشد، شانس شما برای دریافت مدرک معتبر کاشت مژه افزایش می‌یابد.

به‌طورکلی معیارهای زیر در تعیین مدت‌زمان دریافت دوره کاشت مژه تاثیرگذار هستند:

  • تعداد جلسات و ساعات آموزشی
  • انتخاب برنامه‌ریزی شخصی توسط هنرجویان در دوره‌های خصوصی
  • فشرده بودن یا عادی بودن دوره‌ها
  • تسلط اساتید به ارائه آموزش‌ها و کیفیت دوره

مدرک فنی و حرفه‌ای آموزش دوره اکستنشن مژه

مدرک دوره‌ اکستنشن‌ مژه از کجا صادر می‌شود؟

برترین مجموعه‌های آموزش مهارت‌های هفت‌گانه آرایشگری کشور زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند. به همین دلیل مدرک اعطا شده مورد تایید این سازمان است. اخذ این مدرک به شما برای ورود به بازار کار آرایشگری و کسب درآمد مستمر کمک فراوانی می‌کند. شما می‌توانید برای شروع آموزش‌های خود زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای و دریافت مدرک معتبر این دوره‌ها، از طریق صفحه دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری در دوره مناسب شرکت کنید.

فراموش نکنید نباید فریب تبلیغات دروغین سالن‌های زیبایی را بخورید. هیچ سالنی در کشور مجوز آموزش ندارد؛ بنابراین حضور شما در این مجموعه‌ها فقط برای کسب تجربه مفید است. در این سالن‌ها هیچ مدرکی به هنرجویان داده نمی‌شود و حضور علاقه‌مندان در این مراکز صرفا جنبه کارآموزی دارد. شما برای دریافت مدرک دوره اکستنشن مژه حتما باید در آموزشگاه‌ها ثبت نام کنید.

اعتبار مدرک فنی و حرفه‌ای دوره‌ اکستنشن مژه چقدر است؟

هیچ مدرک آرایشگری در کشور وجود ندارد که اعتبار مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای را داشته باشد. اگر علاقه‌مند به ورود به بازار کار جهانی آرایشگری و سنجیدن شانس خود برایی حضور در خارج از کشور هستید، دریافت مدرک کاشت مژه در این زمینه تاثیر بالایی دارد.

سازمان فنی و حرفه‌ای عضو رسمی سازمان جهانی کار به‌شمار می‌آید. بنابراین باتکیه‌بر پذیرش مدرک این سازمان می‌توان در کشورهای عضو اتحادیه جهانی کار فعالیت کرد. بسیاری از هنرجویان پس از اخذ مدرک دوره اکستنشن مژه درخواست‌های خود را برای پذیرش کاری در 140 کشور مختلف ارائه می‌دهند.

مدرک فنی و حرفه‌ای اکستنشن مژه

بازار کار بعد از آموزش دوره اکستنشن‌ مژه‌ چطور است؟

کسب تسلط در مهارت‌های مختلف آرایشگری آینده شغلی شما را تضمین می‌کند. بازار کار پررونق این رشته تعطیلی ندارد و می‌توانید تا سال‌ها از این رشته درآمد مستمر داشته باشید. توسعه صنعت زیبایی و آرایشی باعث شده است تا مدل‌های جدیدی از کاشت مژه روزبه‌روز ایجاد شوند. شناخت این مدل‌ها و تسلط در اجرای آن‌ها، از شما یک آرایشگر حرفه‌ای می‌سازد که با استفاده از اعتبار مدرک فنی و حرفه‌ای می‌توانید در انواع سالن‌های زیبایی، آرایشگاه‌ها و عروس‌ سراها مشغول به کار شوید.

از طرفی افراد باتجربه که پیش از این مدرک معتبر آرایشگری نداشتند، می‌توانند با شرکت در دوره آموزش اکستنشن مژه ضمن تقویت مهارت‌های خود، از مدرک آن برای احداث سالن زیبایی اختصاصی خود استفاده کنند. اگر جزو این دسته از افراد هستید، ثبت نام در بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران گزینه‌ای ایده‌آل برای شما است.

اطمینان از موفقیت در مسیر شغلی با اخذ مدرک دوره اکستنشن مژه

فکر یادگیری تجربی را از سرتان بیرون کنید. اگر می‌خواهید به‌عنوان یک اکستنشن کار حرفه‌ای مژه شناخته شوید، باید در دوره‌های معتبر شرکت کنید. دریافت مدرک دوره اکستنشن مژه پشتیبان موفقیت شما است و به شما کمک می‌کند تا مسیر شغلی خود را هموارتر کنید.

سوالات متداول

اعتبار مدرک دوره اکستنشن مژه‌ چقدر است؟

هیچ تاریخ انقضایی برای آن‌ها وجود ندارد و تا همیشه می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای دریافت مدرک دوره‌ اکستنشن مژه چند سال باید داشته باشیم؟

همه افراد در سنین مختلف می‌توانند در دوره‌های کاشت مژه شرکت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = 4