چطور مدرک فنی و حرفه‌ای اصلاح ابرو بگیریم؟

مدرک فنی و حرفه‌ای اصلاح ابرو

با مدرک دوره اصلاح ابرو بالاترین درآمد ممکن را داشته باشید

هدف اصلی همه هنرجویان از شرکت در دوره‌های آرایشگری کسب مدرک معتبر است. بسیاری از فعالیت‌های آن‌ها برای حضوری موثر و درآمدزا در بازار کار این رشته به دریافت مدرک معتبر بستگی دارد. تکنیک دپیلاسیون یا اصلاح ابروها از جمله مهارت‌های پرتقاضایی است که بدون دریافت مدرک معتبر آن، تقریبا شانسی برای ورود به بازار کار آن وجود ندارد. آموزشگاه‌های معتبر با برگزاری دوره‌های حضوری و آنلاین جدیدترین سرفصل‌ها را به هنرجویان ارائه می‌دهند. البته اخذ مدرک آموزش اصلاح ابرو فقط در آکادمی‌های آرایشگری امکان‌پذیر است و سالن‌های زیبایی مجوز لازم برای برگزاری دوره‌های آموزشی و اعطای مدرک معتبر را ندارند.

مدرک فنی و حرفه‌ای اصلاح ابرو

گرفتن مدرک‌ دوره‌ اصلاح‌ ابرو‌ چقدر طول می‌کشد؟

تعیین مدت‌زمان لازم برای دریافت مدرک دوره اصلاح ابرو در برنامه‌ریزی آموزشی هنرجویان و نظم‌دهی به فرایندهای شغلی آن‌ها کمک می‌کند. طول دوره آموزشی مهارت اصلاح ابرو متناسب با دوره‌های فشرده یا عادی متفاوت است. معمولا دوره‌های فشرده سریع‌تر به اتمام می‌رسند و فرایند دریافت مدرک این دوره‌ها نیز با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

از سوی دیگر دوره‌های حضوری به دلیل فرایندهای عملی آموزش و ارائه غیر فشرده سرفصل‌ها، تعداد جلسات بیشتری را نیاز دارند. به همین دلیل هنرجویان علاقه‌مند اخذ مدرک دوره اصلاح ابرو در سریع‌ترین زمان، در دوره‌های آنلاین شرکت می‌کنند که سرفصل‌های فشرده‌تری دارند. به‌طورکلی با توجه به سرفصل‌های آموزشی و تعداد جلسات تعیین‌شده نمی‌توان زمان دقیقی را برای دوره‌های اصلاح ابرو در نظر گرفت؛ اما پس از قبولی در آزمون پایان دوره‌، بین 3 تا 4 ماه زمان برای صدور این مدرک نیاز است.

مدرک دور‌ه‌‌‌‌ اصلاح‌ ابرو از کجا صادر می‌شود؟

فرقی نمی‌کند در کدام یک از دوره‌های آنلاین یا حضوری اصلاح ابرو شرکت می‌کنید. تمام دوره‌های آرایش و اصلاح ابروها مانند: میکروبلیدینگ، میکروشیدینگ، فیبروز ابرو، میکروپیگمنتیشن و … در آموزشگاه‌های معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای تشکیل می‌شوند. بر همین اساس مدرک اعطایی به هنرجویان همراه با مهر رسمی این سازمان است. شما می‌توانید برای اخذ مدرک دوره اصلاح ابرو، در مناسب‌ترین دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری شرکت کنید.

مدرک فنی و حرفه‌ای اصلاح ابرو

اعتبار مدرک‌‌‌ فنی و حرفه‌ای اصلاح‌‌‌ ابرو چقدر است؟

بالاترین مدرک اعطایی در تکنیک‌های آرایشگری متعلق به مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای است. ازآنجایی‌که سازمان فنی و حرفه‌ای عضو رسمی سازمان جهانی کار می‌باشد، مدرک اعطایی آن نیز اعتباری جهانی دارد. باتکیه‌بر این مدرک هنرجویان می‌توانند از مزایای مختلفی بهره‌مند شوند.

برخی از مهم‌ترین مزایای اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای دوره اصلاح ابرو عبارت‌اند از:

  • فعالیت در سالن‌های زیبایی و عروس سراها
  • افزایش شانس ورود به بازار کار جهانی آرایشگری
  • دریافت تسهیلات مالی بانک‌ها مانند وام خوداشتغالی
  • افزایش سرعت روند دریافت کارت مربیگری
  • تمایز از دیگر آرایشگران تجربی و بدون مدرک

نکته مهم در زمان دریافت مدرک دوره اصلاح ابرو انتخاب مجموعه‌های معتبر است. فراموش نکنید تنها مراکز معتبر که اجازه اعطای مدرک به هنرجویان را دارند، آموزشگاه‌ها هستند. بنابراین فریب تبلیغات رسانه‌ای و وعده‌های توخالی سالن‌های زیبایی برای اخذ مدرک را نخورید. این سالن‌ها مجوز آموزش نداشته و اجازه اعطای هیچ‌گونه مدرکی را به هنرجویان ندارند. بنابراین برای بهره‌مندی از مزایای دریافت مدرک‌ دوره‌ اصلاح‌ ابرو فقط باید در آکادمی‌های معتبر آرایشگری ثبت نام کنید.

بازار کار بعد از آموزش اصلاح ابرو‌ چطور است؟

در تمام دنیا آرایشگری یک شغل پردرآمد است. در بین تکنیک‌های زیبایی، متدهای رایج آرایش ابروها از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. نیاز همیشگی بانوان به ترمیم ابروها و شکل‌گیری مدل‌های مختلف اصلاح ابرو، این تکنیک را به گزینه‌ای مناسب برای فعالیت شغلی تبدیل کرده است. با کسب تسلط به مهارت‌های اصلاح ابرو می‌توانید درآمدی بین 20 تا 60 میلیون تومان در ماه به‌صورت مستمر داشته باشید. شما می‌توانید برای شروع حرفه‌ای مسیر آرایش ابروها در سیمای هانی بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران ثبت نام کنید.

مدرک فنی و حرفه‌ای اصلاح ابرو

اخذ مدرک معتبر دوره اصلاح ابرو با خدمات آموزشی آکادمی سیمای هانی

آموزشگاه‌ سیمای هانی از بهترین و تخصصی‌ترین مراکز آموزشی تکنیک‌های هفت‌گانه آرایشگری در کشور است. مجموعه ما با شناخت نیازهای بازار کار، متنوع‌ترین دوره‌های گریم و میکاپ را برگزار می‌کنند. با توجه به تقاضای بالای هنرجویان برای ثبت نام در چهار شعبه مجهز سیمای هانی، هزینه ثبت نام در این دوره‌ها نسبت به سایر مراکز آموزشی بسیار پایین‌تر است. شما می‌توانید با بهره‌مندی از تخفیف‌های درصدی ویژه آموزشگاه سیمای هانی، فرایند دریافت مدرک دوره اصلاح ابرو را با هزینه کمتری طی کنید.

سوالات متداول

آیا می‌توان از مدرک دوره اصلاح ابرو برای تاسیس سالن زیبایی استفاده کرد؟

برای احداث سالن زیبایی شخصی حتما باید مدرک جامع آرایشگری داشته باشید.

آیا امکان اخذ ویزای کاری با استفاده از مدرک دوره‌‌ اصلاح ابرو وجود دارد؟

بله. با اعتبار بالای این مدرک می‌توانید در بیش از 140 کشور فرصت‌های مختلف شغلی را جست‌وجو کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 2