ابزار و وسایل پاکسازی پوست + قیمت ابزار پاکسازی پوست

ابزار و وسایل پاکسازی پوست

ابزار و وسایلی که برای پاکسازی پوست به آن‌ها نیاز دارید

یکی از کاربردی‌ترین خدمات مربوط به پوست، خدمات پاکسازی است. با توجه به محبوبیت این خدمات، افرادی زیادی تمایل پیدا‌ کرده‌اند تا در دوره آموزشی آن شرکت کنند. اما چه برای آموزش و چه برای ارائه خدمات در حوزه پاکسازی پوست، به تجهیزاتی نیاز دارید که بتوانند از جهات مختلف نیازتان را برطرف کنند. از جمله برخی از ابزار و وسایل پاکسازی پوست می‌توان به برس پاک‌کننده پوست، دستگاه بخار، اسفنج مش، ابزار از بین برنده جوش و لوسیون پوست اشاره کرد. در این مطلب از سیمای هانی به بررسی این وسایل پرداخته‌ایم.

برای پاکسازی پوست به چه تجهیزات و وسایلی نیاز دارید؟

برای پاکسازی پوست لازم است که برخی از تجهیزات و وسایل ضروری را در اختیار داشته باشید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که این تجهیزات هرکدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. در نتیجه، در زمان خرید این تجهیزات حتما باید با آن‌ها آشنا شوید.

مهم‌ترین ابزار و وسایل پاکسازی پوست عبارتند از:

  1. برس پاک‌کننده صورت
  2. دستگاه بخار پوست
  3. اسفنج مش
  4. ابزار پاک‌کننده جوش
  5. دستگاه رفع چربی صورت
  6. دستگاه تمیزکننده صورت
  7. ماسک صورت
  8. لوسیون پوست
  9. اسکراب صورت

ابزار و وسایل پاکسازی پوست

برخی از مهم‌ترین ابزار و وسایل پاکسازی پوست

همان‌طور که پیش‌تر به این نکته اشاره کردیم، برخی از وسایل و ابزارها در آموزش و ارائه خدمات مربوط به پاکسازی پوست نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. اگر می‌خواهید در دوره پاکسازی شرکت کنید، پیشنهاد می‌کنیم با این ابزارها و وسایل و کارایی آن‌ها آشنا باشید.

1. برس پاک کننده صورت

برس‌های پاک کننده صورت انواع مختلفی دارند که همگی با هدف تمیز کردن و از بین بردن کثیفی‌های عمیق پوست استفاده می‌شوند. این برس‌ها می‌توانند به از بین بردن تمام آلودگی‌ها یا کثیفی‌های چسبیده به پوست به خوبی و به طور موثر کمک می‌کنند.

مهم‌ترین انواع برس‌های برقی پاک کننده عبارتند از:

  • برس فورئو لونا: این برس برقی پالس هایی از خود ساطع می‌کند که به نوبه خود تمام ناخالصی‌های چسبیده به پوست را با نهایت آرامش و ملایمت از بین می‌برد و این به این دلیل است که از مواد سیلیکونی نرم ساخته شده است
  • برس Naturopathica: این برس با موهای بلند خود از نایلون ساخته شده است که به تمیز کردن خوب پوست بدون ایجاد التهاب یا تحریک کمک می‌کند
  • برس صورت ELF: این برس شگفت انگیز دارای ترکیبی از موهای نایلون و سیلیکونی است که به استفاده از موهای نایلونی برای تمیز کردن و موهای سیلیکونی برای لایه‌برداری کمک می‌کند
  • برس Soniclear Elite: این برس به تمیزی بسیار عمیق صورت کمک می‌کند و همچنین به کاهش رشد باکتری هایی که باعث تحریک پوست می‌شوند کمک می‌کند و دارای شش سرعت مختلف و تنظیمات چندگانه می‌باشد

2. دستگاه بخار پوست

دستگاه تولیدکننده بخار پوست دارای مزایای ارزشمند و متنوع برای پوست است. چرا که واقعا به فرایند پاکسازی عمیق پوست و روشن شدن منافذ پوست کمک می‌کند. برای استفاده از این دستگاه، لازم است که ابتدا با یک تمیزکننده روزانه پوست، صورت را به صورت کامل تمیز کنید. در ادامه، لازم است که آیتم مخروطی‌شکل دستگاه را برای مدت بین 2 تا 3 دقیقه روی پوست قرار دهید.

در ادامه لیستی از مزایای استفاده از دستگاه بخار پوست وجود دارد:

  • گردش خون را تقویت کنید و پوست را با مقادیر لازم اکسیژن تامین کنید
  • روشن کننده منافذ پوست و کمک موثر در از بین بردن کثیفی یا آلودگی‌های موجود در آن
  • افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست
  • افزایش تولید روغن‌های ترشح شده از پوست که به نوبه خود به فرآیند مرطوب کننده دائمی و مداوم کمک می‌کند

ابزار و وسایل پاکسازی پوست

3. اسفنج مش (اسفنج توری بافته شده)

اسفنج مشبک یا به اصطلاح، اسفنج توری بافته شده به روند لایه برداری کامل پوست و همچنین پاکسازی آن از تمام لایه‌های پوستی مرده یا ناخالصی‌های مربوط به آن کمک می‌کند. برای استفاده از این محصول باید از لوسیون پاکسازی روزانه صورت استفاده کنید و سپس اسفنج را با حرکات دایره‌ای روی صورت بکشید تا لایه‌برداری انجام شود. البته هنگام استفاده از این ابزار با صاحبان پوست حساس باید احتیاط کرد، زیرا ممکن است باعث ایجاد برخی عفونت‌ها یا تحریکات شدید روی پوست شود.

4. ابزار پاک کننده جوش‌های سفید و سر سیاه

معمولا از ابزار مخصوصی برای پاکسازی جوش‌های سفید و سرسیاه برای افرادی استفاده می‌شود که پوست چرب دارند. برای پاکسازی جوش‌های سفید و سرسیاه از سوزن استفاده می‌شود. اما ابتدا باید صورت را با لوسیون مناسب روزانه تمیز کنید و سپس از دستگاه بخار برای روشن‌کردن منافذ پوست استفاده کنید. بعد از انجام این کار نوبت به از بین بردن جوش‌های سیاه و سفید می‌رسد. توجه کنید که این کار باید با نهایت دقت انجام شود تا پوست تحریک نشود.

ابزار و وسایل پاکسازی پوست

5. دستگاه رفع چربی صورت

دستگاه لیپوساکشن یا لیپوساکشن صورت مخصوصا برای افراد دارای پوست چرب استفاده می‌شود و بدون استثنا می‌توان از آن برای انواع پوست استفاده کرد. این دستگاه به خوبی می‌تواند چوبی‌های اضافی صورت را مکش کند و مشکلات پوست را نشان دهد. به عنوان مثال، با انجام این کار می‌توانید جوش‌های سیاه و سفید مخفی را مشاهده کنید.

6. دستمال تمیز کننده صورت

پارچه پاک کننده صورت یا به اصطلاح حوله‌های پاک کننده صورت به لایه برداری خوب پوست، از بین بردن پلانکتون‌ها یا آلودگی‌های موجود در آن کمک می‌کند. برای از بین بردن هرگونه ترک پوست و برای داشتن پوستی صاف و درخشان می‌توان از این دستمال استفاده کرد.

7. ماسک‌های صورت

ماسک‌های صورت از جمله مهم‌ترین افزودنی‌های روتین مراقبت از صورت هستند، زیرا به مرطوب کردن پوست، بهبود ظاهر منافذ و همچنین از بین بردن سبوم یا چربی اضافی کمک می‌کنند. این ماسک‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند بیشترین تاثیر ممکن را در پاکسازی پوست داشته باشند.

ابزار و وسایل پاکسازی پوست

8. لوسیون پوست

لوسیون پوست یکی از مهمترین ابزارهای مورد استفاده در مراقبت از صورت است که می‌توان به صورت روزانه از آن استفاده کرد. به طور کلی، بهتر است که از این لوسیون دو بار در طول رز استفاده شود. در صورت استفاده صحیح و روتین، این محصول پاکسازی کامل و عمیق پوست شما را به بهترین شکل انجام خواهد داد.

9. اسکراب صورت

اسکراب صورت برای از بین بردن ضایعات پوستی یا کثیفی‌های انباشته شده روی آن استفاده می‌شود. بهتر است از این محصول ترجیحا هفته‌ای یک یا دو بار استفاده شود تا از تحریک یا التهاب پوست جلوگیری شود. البته استفاده از این محصول دارای اصولی خاصی است که پیشنهاد می‌کنیم انجام آن را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.

مراحل پاکسازی پوست

برای انجام پاکسازی پوست مراحل مختلفی وجود دارند که لازم است حتما رعایت شوند. در غیر این صورت، پاکسازی به صورت اصولی و عمیق انجام نخواهد شد. عدم انجام صحیح نیز می‌تواند باعث ایجاد مشکلات پوستی و حساسیت‌های مختلف شود.

در ادامه این بخش مراحل پاکسازی پوست را توضیح داده‌ایم.

  1. با یک لوسیون مناسب روزانه پوست را تمیز کنید
  2. استفاده از دستگاه بخار پوست برای روشن کردن منافذ پوست و پاکسازی سبوم و ناخالصی‌های آن
  3. از اسکراب هفتگی مناسب برای پاکسازی پوست از باقی مانده‌های پوست مرده استفاده کنید
  4. از یک تونر مناسب برای صورت مانند استفاده کنید تا به تعادل pH در پوست برسید
  5. مرطوب کننده خوب پوست برای محافظت از آن در برابر ترک خوردگی و خشکی

ابزار و وسایل پاکسازی پوست

آموزش پاکسازی پوست را از کجا شروع کنیم؟

اگر برای شما این سوال ایجاد شده است که از برای یادگیری پاکسازی پوست باید چه‌کار کنیم، باید بگوییم که برای این منظور در حال حاضر آموزشگاه‌ها و سالن‌های مختلف امکان شرکت در این دوره را فراهم کرده‌اند. اما اگر می‌خواهید در این دوره شرکت کنید، باید در نظر داشته باشید که سالن‌ها معمولا مجوز آموزشی ندارند و به مراتب هزینه بالاتری را از هنرجویان دریافت می‌کنند. این در حالی است که در حال حاضر، آموزش پاکسازی پوست در آموزشگاه‌های معتبری مانند سیمای هانی با هزینه مناسب انجام می‌شود.

در آموزشگاه سیمای هانی، هنرجویان پس از اتمام دوره پاکسازی پوست، مدرک پایان دوره معتبر از سمت فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند که همین می‌تواند بلیط طلایی شما برای ورود به بازار کار باشد. به همین خاطر است که پیشنهاد می‌کنیم حتما در آموزشگاه‌های معتبر در دوره پاکسازی پوست شرکت کنید.

بورس خرید لوازم کاشت ناخن کجاست؟

اگر قصد خرید ابزار و وسایل پاکسازی پوست و کاشت ناخن را دارید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ مراکز خرید برتر بروید. در حال حاضر، بازار بزرگ تهران، کوچه مروی و خیابان منوچهری به عنوان بزرگ‌ترین مراکز خرید این لوازم شناخته می‌شوند. اما برای رفاه حال شما، در آموزشگاه سیمای هانی امکان خرید انواع ابزار و وسایل آموزش و خدمات پاکسازی پوست فراهم شده است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

ابزار و وسایل پاکسازی پوست اصلی را از مراکز معتبر تهیه کنید

اگر می‌خواهید در دوره پاکسازی پوست شرکت کنید یا می‌خواهید به عنوان یک فرد حرفه‌ای در این حوزه کار کنید، به تجهیزاتی نیاز دارید، در آموزشگاه سیمای هانی امکان شرکت در دوره آموزشی پاکسازی پوست و همین‌طور خرید انواع این تجهیزات با قیمت مناسب برای شما فراهم شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، با مشاوران ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 5 = 0