قیمت کلاس منشی پزشکی چقدر است؟

قیمت کلاس منشی پزشکی

قیمت مدرک منشی پزشکی در آموزشگاه‌های معتبر

یکی از پرمتقاضی‌ترین مشاغل برای خانم‌ها در حال حاضر، منشی مطب یا همان منشی پزشکی است. اگر می‌خواهید وارد این حوزه شوید، باید در کلاس آموزش منشی پزشکی شرکت کنید. قیمت مدرک منشی پزشکی در آموزشگاه‌ها و کلینیک‌های زیبایی متفاوت است. البته کلینیک‌ها معمولا هزینه به مراتب بیشتری را دریافت می‌کنند و در پایان نیز خبری از مدرک معتبر نیست. در این صفحه، قیمت این دوره را به صورت کامل بررسی کرده‌ایم.

 

قیمت دوره آموزش منشی پزشکی

منشی پزشک یا همان منشی کلینیک، وظیفه‌های مختلفی دارد که از جمله برخی از آن ها می‌توان به تنظیم امور مطب اشاره کرد. تنظیم امور مطب شامل موارد مختلفی می‌شود. اختصاص نوبت به بیماران، پاسخگویی به سوالات بیماران، برخورد مناسب با بیماران و ارائه راهنمایی، ارتباط با پزشک، نگهداری اطلاعات و صحبت با بیماران از جمله برخی از این موارد هستند.

فردی که قصد دارد تا به عنوان منشی مطلب فعالیت کند، باید از برخی مهارت‌ها برخوردار باشد که مهم‌ترین آن‌ها مهارت ارتباطی قوی و مهارت مدیریت زمان هستند. مهارت ارتباطی برای برقراری ارتباط مناسب با بیماران و پزشک‌ها به عنوان یک مورد بسیار مهم شناخته می‌شود. در صورتی که فرد از این مهارت برخوردار نباشد، در کار خود موفق نخواهد بود. در رابطه با مدیریت زمان نیز باید به این نکته اشاره کنیم که هر بیمار مدت زمان مشخصی برای درمان دارد و منشی وظیفه دارد که این زمان را در نظر بگیرد. همچنین او باید با در نظر گرفتن زمان، نوبت‌دهی را انجام دهد تا در کلینیک مشکل ایجاد شود.

با توجه به مهارت‌هایی که ذکر کردیم، لازم است که برای فعالیت به عنوان منشی پزشک، حتما در دوره مربوطه شرکت کنید. اما لازم به ذکر است که آموزشگاه‌ها نسبت به کلینیک‌ها هزینه کمتری دریافت می‌کنند و در پایان نیز امکان دریافت مدرک معتبر برای شما وجود دارد.

قیمت کلاس منشی پزشکی

هزینه کلاس منشی پزشکی بصورت خصوصی چقدر است؟

در حال حاضر امکان شرکت در دوره منشی پزشکی توسط آموزشگاه‌های معتبر فراهم شده است. اگر قصد شرکت در این دوره‌ها را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما اطلاعاتی درباره شرایط شرکت در این دوره‌ها داشته باشید. به طور کلی، امکان شرکت در این دوره از نظر تعداد نفرات حاضر در کلاس به سه صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی تقسیم می‌شود.

تعداد نفرات حاضر در هر نوع کلاس دریافت مدرک منشی پزشکی عبارتند از:

  • خصوصی: بین 1 تا 3 نفر
  • نیمه‌خصوصی: بین 3 تا 6 نفر
  • گروهی: بین 6 تا 12 نفر

به طور کلی، می‌توان گفت که کلاس‌های خصوصی نسبت به نیمه‌خصوصی و گروهی راندمان بالاتری دارند. چرا که در این کلاس‌ها، استاد فرصت بیشتری را به هر فرد اختصاص می‌دهد تا مفاهیم بهتر به او آموزش داده شود. در عین حال، هزینه شرکت در این کلاس‌ها بین 30 تا 50 درصد گران‌تر از کلاس‌های نیمه‌خصوصی و گروهی است.

شهریه آموزش منشی پزشکی طبق تعرفه فنی و حرفه ای چقدر است؟

آموزشگاه‌های برتر که امکان شرکت در دوره های فنی و حرفه ای آرایشگری را فراهم کرده‌اند، تعرفه‌ای مطابق با نظر این سازمان را برای دوره‌های خود در نظر گرفته‌اند. این در حالی است که آموزشگاه‌های غیرمعتبر، شهریه به مراتب بیشتری دریافت می‌کنند.

تعرفه دوره منشی پزشکی در آموزشگاه سیمای هانی چقدر است؟

سیمای هانی بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران از دید هنرجویان است که می‌توانید همین حالا برای شرکت در دوره منشی پزشک و دریافت مدرک معتبر آن، در این آموزشگاه ثبت نام کنید. شرکت در دوره‌های آموزشی این آموزشگاه مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، شما می‌توانید روز و ساعت کلاس را خودتان تعیین کنید. در عین حال، در زمان آموزش، مدل زنده در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید تمرین خود را با او انجام دهید. در کنار این موارد، امکان شرکت در این دوره در 4 شعبه لوکس آموزشگاه سیمای هانی در صادقیه، بلوار فردوس، نازی‌آباد و رسالت برای شما فراهم شده است.

بهترین آموزشگاه برای دریافت مدرک منشی پزشکی

در حال حاضر، در آموزشگاه‌های برتر از جمله سیمای هانی، امکان شرکت در دوره منشی پزشکی با امکان دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای برای شما فراهم شده است. اگر می‌خواهید در این دوره شرکت کنید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا با کارشناسان مشاوره سیمای هانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

مدت دوره منشی پزشکی چقدر است؟

مدت زمان شرکت در این دوره 2 جلسه است که هرکدام 3 ساعت هستند.

آیا امکان دریافت خدمات پشتیبانی در طول دوره و بعد از شرکت در دوره منشی پزشکی وجود دارد؟

بله. این خدمات در آموزشگاه سیمای هانی به صورت نامحدود و رایگان ارائه می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 1 = 9