قیمت کلاس کار با تجهیزات پزشکی چقدر است؟

قیمت کلاس کار با تجهیزات پزشکی

قیمت اخذ مدرک کار با تجهیزات پزشکی

دوره کار با تجهیزات پزشکی یک دوره جدید و مکمل برای ارتقای تکنیک‌های پاک‌سازی پوست است که در آموزشگاه‌های معتبر برگزار می‌شود. در این دوره‌ها هنرجویان با متدهای اصلی برای بهبود ظاهر و زیبایی پوست آشنا می‌شوند و چگونگی کار با تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های مدرن زیبایی و تناسب اندام را یاد می‌گیرند. با توجه به استفاده بسیاری از سالن‌های زیبایی از دستگاه‌های مراقبت‌های پوست و مو، پاک‌سازی پوست و لیزر موهای زائد، یادگیری مهارت کار با تجهیزات پزشکی درآمد مناسبی را برای علاقه‌مندان به وجود می‌آورد. بااین‌حال قیمت مدرک کار با تجهیزات پزشکی در دوره‌های آکادمی‌ها و سالن‌های زیبایی متفاوت است. سالن‌ها معمولا هزینه‌های بسیار بالاتری را از هنرجویان دریافت می‌کنند.

هزینه کلاس کار با تجهیزات پزشکی به‌صورت خصوصی چقدر است؟

دوره‌ آموزش کار با تجهیزات پزشکی در تمام آموزشگاه‌ها به‌ سه صورت عمومی، نیمه خصوصی و خصوصی برگزار می‌شوند. دوره‌های خصوصی به دلیل کیفیت بالاتر و تعداد نفرات کمتر، هزینه‌های بالاتری دارند. از سوی دیگر تعداد جلسات تعیین شده نیز می‌تواند در تعیین قیمت اخذ مد‌رک کار با تجهیزات پزشکی تاثیرگذار باشد. با افزایش تعداد جلسات آموزشی، شهریه دوره‌ها نیز بیشتر می‌شود.

عامل مهم دیگر در تعیین قیمت مدرک کار با تجهیزات پزشکی به‌صورت خصوصی نوع دستگاه است. تجهیزات متفاوتی برای عمل زیبایی پوست در کلینیک‌ها و سالن‌های آرایشی وجود دارند که کار با هر کدام از آن‌ها به مهارت خاصی نیاز دارد. اگر دوره‌های آموزش لاین‌های بیشتری از دستگاه‌ها را پشتیبانی کنند، تعرفه دریافت مدرک کار با تجهیزات پزشکی افزایش می‌یابد.

عامل تاثیرگذار دیگر در تعیین شهریه دوره‌های خصوصی کار با تجهیزات پزشکی، سرفصل‌های آموزشی است. دوره‌‌های برتر این کلاس‌ها را به‌صورت تئوری و عملی برگزار می‌کنند. جامع‌تر بودن سرفصل‌ها باعث افزایش طول دوره آموزشی می‌شود که همین موضوع قیمت اخذ مدرک کار با تجهیزات پزشکی را بالا می‌برد. بر همین اساس شهریه دریافت مدرک کار با تجهیزات پزشکی در دوره‌های خصوصی آموزشگاه‌های معتبر، بین 4 میلیون و 500 تا 5 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است.

به‌طورکلی مهم‌ترین سرفصل‌های دوره کار با تجهیزات پزشکی عبارت‌اند از:

  • شناخت ساختار پوست و مو
  • آشنایی با انواع ماسک‌های گیاهی و ویژگی‌های آن‌ها
  • معرفی انواع ماساژهای تخصصی مانند سوئدی، ریلکسی، سنگ داغ و …
  • معرفی اجزای دستگاه‌های پزشکی و چگونگی استفاده از آن‌ها
  • نحوه ویتامینه کردن صورت با استفاده از دستگاه
  • آموزش‌های عملی برای استفاده از دستگاه‌های رایج در سالن‌های زیبایی

قیمت کلاس کار با تجهیزات پزشکی

شهریه آموزش کار با‌ تجهیزات‌ پزشکی طبق تعرفه فنی و حرفه‌ای

مهم‌ترین پروتکل‌های آموزشی دوره‌های کار با تجهیزات پزشکی توسط سازمان فنی و حرفه‌ای تعیین می‌شوند. این سازمان برای تعیین قیمت مدرک کار با تجهیزات پزشکی معیارهایی مانند: تعداد جلسات، کیفیت دوره، تسلط و دانش استادان، پیشرفته بودن دستگاه‌ها و تجهیزات، سطح دوره، مدت‌زمان آموزشی، اعتبار آموزشگاه و مدرک دریافتی را تعیین کرده است.

شما می‌توانید برای شروع حرفه‌ای یادگیری آموزش‌های کار با دستگاه‌های پزشکی برای فرایندهای زیباسازی پوست و ورود به بازار کار پررونق این رشته، در دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری ثبت نام کنید. همچنین جدول زیر اطلاعات کامل‌تری از شهریه آموزش کار با تجهیزات پزشکی در اختیار شما قرار می‌دهد.

قیمت دوره‌های نیمه‌ خصوصی بین 3 میلیون و 500 تا 4 میلیون تومان
قیمت دوره‌های فشرده از 3 میلیون و 700 تا 4 میلیون و 100 هزار تومان
دوره‌های عمومی بین 2 میلیون و 700 تا 3 میلیون و 200 هزار تومان

تعرفه دوره کار با تجهیزات پزشکی‌ در آموزشگاه سیمای هانی چقدر است؟

بهترین کلاس آرایشگری تهران در استان تهران است که طیف متنوعی از تکنیک‌های آموزش کار با دستگاه‌های پزشکی را به شما آموزش می‌دهد. هنرجویان در دوره‌های سیمای هانی با عملکرد دستگاه‌های میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن، درما اف، پلکسر، هیدرودرمی، اسیدتراپی، کویتشین، آر اف (RF)، مزونیدلینگ، هایفو، اسکوم درمانی و ال ای دی تراپی آشنا می‌شوند. سیمای هانی این دوره‌ها را با 80% تخفیف برگزار می‌کند که قیمت دوره کار با تجهیزات پزشکی این آموزشگاه از تمام مراکز آموزشی ارزان‌تر کرده است.

با سیمای هانی نگران شهریه آموزش کار با تجهیزات پزشکی نباشید

آکادمی آرایشگری سیمای هانی معتبرترین مرکز آموزشی در استان تهران است که جدیدترین تکنیک‌های کار با تجهیزات پزشکی را به شما آموزش می‌دهد. مجموعه ما با برخورداری از جدیدترین امکانات آموزشی و با بهره‌مندی از دانش بالای مدرسان، شرایط ورود شما به بازار کار حرفه‌ای آرایشگری را فراهم می‌کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با فرایند ثبت نام، از طریق شماره‌های اعلام شده در سایت ما، با کارشناسان در ارتباط باشید.

سوالات متداول

آیا قیمت دریافت مدرک کار با تجهیزات پزشکی در ورود به بازار کار اهمیت دارد؟

خیر. تمام دوره‌ها زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای هستند و اعتبار مدارک آن‌ها یکسان است.

بهترین راه کاهش هزینه‌های اخذ مدرک کار با تجهیزات پزشکی چه راهکاری است؟

ثبت نام در آموزشگاه‌ها و دوره‌های فشرده بهترین راهکار برای کاهش هزینه‌های آموزشی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 14