قیمت کلاس لیفت ابرو چقدر است؟

قیمت کلاس لیفت ابرو

قیمت کلاس لیفت ابرو در آموزشگاه‌های برتر ایران

لیفت ابرو به عنوان یکی از محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی برای آرایشگری بانوان شناخته می‌شود. با توجه به افزایش تقاضا برای شرکت در این دوره، آموزشگاه‌ها و سالن‌های زیادی امکان شرکت در کلاس لیفت ابرو را فراهم کرده‌اند. اما پیش از اینکه بخواهید در دوره لیفت ابرو ثبت نام کنید، باید اطلاعاتی درباره قیمت دوره لیفت ابرو داشته باشید. در این صفحه از آموزشگاه سیمای هانی، به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم.

قیمت دوره آموزش لیفت ابرو

در گذر زمان و با افزایش سن، نشانه‌های پیری در صورت افراد ظاهر می‌شود. یکی از این نشانه‌ها، ایجاد چین و چروک‌های مختلف در پیشانی است. به همین خاطر، روش‌های مختلفی مانند لیفت ابرو معرفی شده‌اند که می‌توانید با کمک آن‌ها، این چین و چروک‌ها را به صورت کامل از بین ببرید.

لیفت ابرو، همان‌طور که از نام آن مشخص است، روشی می‌باشد که در آن ابروها به بالا کشیده می‌شوند و با انجام این کار، چشم‌ها فرم‌دهی خواهند شد.

لازم به ذکر است که لیفت ابرو در حال حاضر با نام‌های دیگری نیز شناخته می‌شود. از جمله این نام‌ها می‌توان به جوان‌سازی پیشانی، لیفت پیشانی و لیفت گیجگاهی ابرو اشاره کرد. نکته مهم درباره این روش زیبایی این است که در لیفت ابرو، تغییرات طبیعی در پیشانی و اطراف چشم ایجاد می‌شوند و خبری از انجام کارهای غیرطبیعی و خطرناک نیست. اگر ابروهایی با فرم نامنظم و پراکنده دارید، ابروهایتان قوس پایین دارند و در حال ریزش هستند، ابروهای نازک و نامتناسبی دارید یا ابروهایتان به دلیل افزایش سن فرم بدی گرفته‌اند، لیفت ابرو می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

در حال حاضر، در آموزشگاه‌ها و سالن‌های آرایشی مختلفی امکان شرکت در دوره لیفت ابرو فراهم شده است. اما باید به این نکته اشاره کنیم که معمولا سالن‌ها مجوزهای لازم را برای برگزاری این دوره‌ها ندارند. در عین حال، هزینه شرکت در دوره‌های سالن‌ها نیز به مراتب بیشتر از آموزشگاه‌ها است. به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم برای شرکت در دوره لیفت ابرو با قیمت مناسب، به سراغ آموزشگاه‌های معتبر بروید.

قیمت کلاس لیفت ابرو

هزینه کلاس لیفت ابرو به‌صورت خصوصی چقدر است؟

در حال حاضر، کلاس‌ها و دوره‌های لیفت ابرو به سه روش برگزار می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی (عمومی) اشاره کرد. تفاوت این سه روش برگزاری کلاس، در تعداد هنرجویان حاضر در آن‌ها خلاصه می‌شود.

سه روش برگزاری کلاس لیفت ابرو عبارتند از:

  • خصوصی: بین 1 تا 3 نفر
  • نیمه‌خصوصی: بین 3 تا 6 نفر
  • گروهی (عمومی): بین 6 تا 12 نفر

از نظر بازدهی آموزشی، می‌توان گفت که دوره‌های خصوصی، بازدهی به مراتب بالاتری دارند. چرا که استاد با تعداد کمتری هنرجو سروکار دارد و به همین خاطر، می‌تواند زمان بیشتری از نظر آموزشی و تمرین به هرکدام از آن‌ها اختصاص دهد. در مقابل، برای شرکت در این کلاس‌ها باید بین 30 تا 50 درصد شهریه بیشتر پرداخت کنید.

قیمت کلاس لیفت ابرو

شهریه آموزش لیفت ابرو طبق تعرفه فنی و حرفه‌ای چقدر است؟

آموزشگاه‌های معتبر برای برگزاری دوره لیفت ابرو، قیمت و تعرفه فنی و حرفه‌ای را در نظر می‌گیرند. در زمان انتخاب آموزشگاه مورد نظر، باید حتما به شهریه اعلامی توجه کنید. البته این شهریه با توجه به شرایط برگزاری کلاس متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال، آموزشگاه‌هایی که کلاس‌های لیفت ابرو را برگزار می‌کنند، ممکن است دوره را به صورت خصوصی برگزار کنند. در حالی که در برخی مواقع، ممکن است دوره به صورت نیمه‌خصوصی یا گروهی برگزار شود. همچنین مقدماتی یا پیشرفته بودن دوره نیز می‌تواند در تعیین شهریه آن تاثیرگذار باشد.

تعرفه دوره لیفت ابرو در آموزشگاه سیمای هانی چقدر است؟

سیمای هانی بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران با بیش از 4 شعبه فعال در بلوار فردوس، صادقیه، رسالت و نازی‌آباد است که می‌توانید برای شرکت در دوره لیفت ابرو، روی این مجموعه حساب ویژه باز کنید. در این دوره در کنار لیفت ابرو، لیفت و لمینت مژه نیز آموزش داده می‌شود. تعرفه در نظر گرفته شده برای شرکت در این دوره نیز به مراتب کمتر از آموزشگاه‌های دیگر می‌باشد.

قیمت کلاس لیفت ابرو

سیمای هانی؛ مرجع کلاس‌های آموزش آرایشگری بانوان

سیمای هانی به عنوان یکی از بهترین مراکز برگزارکننده دوره های فنی و حرفه‌ای آرایشگری، امکان شرکت در دوره لیفت ابرو را با قیمت مناسب برای شما فراهم کرده است. برای این منظور و کسب اطلاعات بیشتر، از طریق یکی از مسیرهای ارتباطی موجود با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

هزینه شرکت در دوره لیفت ابرو در آموزشگاه سیمای هانی چقدر است؟

تعرفه شرکت در این دوره آموزشی به مراتب کمتر از آموزشگاه‌های دیگر است.

آموزش لیفت ابرو به صورت تئوری است یا عملی؟

در آموزشگاه‌های معتبر، آموزش به صورت تلفیقی از تئوری و عملی خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 4