قیمت کلاس اصلاح ابرو چقدر است؟

قیمت کلاس اصلاح ابرو

قیمت دوره آموزش اصلاح ابرو

متناسب بودن و زیبایی ابروها در جذابیت چهره تاثیر فراوانی دارد. به همین دلیل بسیاری از بانوان برای بهره‌مندی از خدمات اصلاح و فرم‌دهی به ابروها به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. تقاضای بالا برای دریافت این خدمات و بازار کار پررونق این رشته، تسلط به تکنیک‌های اصلاح ابرو را به مهارتی پردرآمد تبدیل کرده است. بسیاری از علاقه‌مندان برای یادگیری تکنیک‌های اصلاح ابرو، در دوره‌های آموزشگاه‌ها یا سالن‌های زیبایی شرکت می‌کنند. بااین‌حال قیمت دوره اصلاح ابرو در سالن‌های زیبایی مبلغ بالایی است. این مراکز به دلیل عدم برخورداری از مجوز آموزش و نبودن نظارت کافی بر تعرفه‌های آموزشی، هزینه‌های بیشتری را نسبت به آموزشگاه‌ها دریافت می‌کنند. همچنین آکادمی‌ها کیفیت آموزش‌ بالاتری دارند.

قیمت کلاس اصلاح ابرو

هزینه کلاس اصلاح‌ ابرو‌ به‌صورت خصوصی چقدر است؟

اصلاح ابرو در کنار سایر تکنیک‌های فرم‌دهی به ابروها مانند: میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، میکروشیدینگ و میکرونیدلینگ، از جمله متدهای تخصصی ترمیم و فرم‌دهی به ابروها است. آموزشگاه‌های معتبر دوره اصلاح ابرو را با عنوان دپیلاسیون به دو صورت نیمه‌خصوصی و خصوصی برگزار می‌کنند. قیمت دوره اصلاح ابرو متناسب با تعداد نفرات آموزشی در این کلاس‌ها در بازه‌های قیمتی متفاوتی قرار می‌گیرد.

از سوی دیگر به دلیل مشغله‌های کاری تعداد زیادی از هنرجویان، آکادمی‌های معتبر با پشتیبانی از ارائه آموزش‌های آنلاین و حضوری، بستر مناسبی را برای کاهش قیمت‌های آموزش و بهره‌مندی افراد بیشتری از این دوره‌ها به وجود آورده‌اند. به‌طورکلی بر اساس برخی معیارهای موثر بر تعیین قیمت دوره اصلاح ابرو، شهریه این کلاس‌ها برای دوره‌های خصوصی و فشرده بین بازه 1 میلیون و 700 هزار تا 2 میلیون تومان برای سه جلسه تعیین شده‌اند.

بر همین اساس عوامل موثر بر تعیین قیمت دوره اصلاح ابرو به‌صورت خصوصی عبارت‌اند از:

  • تعداد ساعات آموزشی
  • کیفیت برگزاری کلاس‌ها
  • روش تشکیل دوره‌ها
  • نوع دوره و تعداد نفرات
  • سطح دانش و تخصص مدرس
  • اعتبار آموزشگاه
  • موقعیت مکانی آکادمی

قیمت کلاس اصلاح ابرو

شهریه آموزش اصلاح‌ ابرو‌ طبق تعرفه فنی و حرفه‌ای چقدر است؟

بر اساس پروتکل‌های آموزشی و اجرایی تعیین‌شده توسط سازمان فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌ها باید بر اساس آن‌ها شهریه‌های دوره‌های خود را دریافت کنند. با توجه به نوسانات قیمتی و کیفیت آموزش‌ها در هر سال، سازمان فنی و حرفه‌ای به‌عنوان اصلی‌ترین ناظر بر دوره‌های آرایشگری آموزشگاه‌ها، برای دوره‌های نیمه‌خصوصی مبلغ 1 میلیون و 400 تا 1 میلیون و 700 هزار تومان را برای دو جلسه در نظر گرفته است.

تفاوت قیمتی در این دوره‌ها به دلیل کیفیت مواد مصرفی و تجهیزاتی است که هنرجویان باید خریداری کنند. شما می‌توانید برای شروع حرفه‌ای دور‌ه دپیلاسیون، با مراجعه به صفحه دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری در بهترین آموزشگاه ثبت نام کنید.

نکته مهم درباره قیمت دوره اصلا ابرو این است که شهریه دوره‌های آموزشگاه‌ها نسبت به کلاس‌های برگزار شده در سالن‌های زیبایی بسیار کمتر است. چرا که سالن‌های زیبایی صرفا با اهداف ارائه خدمات زیبایی تاسیس شده‌اند؛ بنابراین مجوز آموزش ندارند. شرکت در این دوره‌ها فقط جنبه کارآموزی و کسب تجربه دارد و هیچ مدرکی در انتهای آموزش‌ها به شما اعطا نمی‌شود. همچنین به دلیل عدم وجود نظارت کافی بر فعالیت‌های آموزشی سالن‌های زیبایی، هر مرکزی می‌تواند جداگانه تعرفه‌های دلخواه را برای خدمات آموزشی خود تعیین کند.

تعرفه دوره اصلاح ابرو در آموزشگاه سیمای هانی چقدر است؟

با ارزیابی عملکردهای آموزشگاه‌های آرایشگری سراسر کشور متوجه می‌شوید که سیمای هانی بهترین آموزشگاه آرایشگری از نظر ارائه دوره‌های متنوع آموزشی با قیمتی مقرون‌به‌صرفه است. به دلیل برخورداری از بالاترین امکانات آموزشی و تجربه کافی در زمینه آموزش مهارت‌های آرایشگری، طیف متنوعی از علاقه‌مندان به یادگیری تکنیک‌های اصلاح ابرو، در چهار شعبه تخصصی سیمای هانی ثبت نام می‌کنند.

از سوی دیگر آموزشگاه سیمای هانی زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند و تمام تعرفه‌های تعیین‌شده کاملا رسمی و شفاف هستند. بر همین اساس قیمت دوره اصلاح ابرو در آموزشگاه سیمای هانی برای سه جلسه مبلغ 1 میلیون و 200 هزار تومان می‌باشد. این میزان شهریه ارزان‌ترین تعرفه خدمات در بین آکادمی‌های آرایشگری است.

قیمت کلاس اصلاح ابرو

مقرون‌به‌صرفه‌ترین دوره اصلاح ابرو را در آکادمی سیمای هانی تجربه کنید

آکادمی آرایشگری سیمای هانی، بزرگ‌ترین مجموعه آموزشی مهارت‌های مختلف آرایشگری در استان تهران است. مجموعه ما برای بهره‌مندی بیشتر افراد از خدمات آموزشی باکیفیت، دوره‌های خود را با 80% تخفیف ارائه می‌دهد. به دلیل کیفیت بالای آموزش‌ها، بسیاری از فعالان حوزه اصلاح ابرو در سال‌های اخیر از هنرجویان آکادمی سیمای هانی بوده‌اند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی حضور در دوره اصلاح ابرو با کارشناسان سایت ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

چرا قیمت دوره‌های اصلاح ابرو در سالن‌های زیبایی بیشتر است؟

این سالن‌ها به‌صورت مستقل فعالیت می‌کنند و هیچ نظارتی از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای بر روی قیمت خدمات آموزشی آن‌ها وجود ندارد.

آیا هزینه خرید تجهیزات آموزشی با شهریه کلاس‌ها یکسان است؟

خیر. هزینه این تجهیزات به‌صورت جداگانه از هنرجویان دریافت می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 5 = 1