چطور مدرک فنی و حرفه‌ای لیفت ابرو بگیریم؟

مدرک فنی و حرفه‌ای لیفت ابرو

مدر‌ک دو‌ره لیفت‌ ابر‌و را از آموزشگاه‌های معتبر دریافت کنید

از لیفت ابرو می‌توان به عنوان یکی از رایج‌ترین خدمات آرایشگری توسط آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی برای بانوان یاد کرد. افرادی که می‌خواهند وارد این حوزه شوند، باید مدرک دوره آموزش لیفت ابرو را در اختیار داشته باشند. در این مطلب، به صورت کامل ویژگی‌های مدرک معتبر برای این دوره آموزشی را بررسی کرده‌ایم.

گرفتن مدرک لیفت ابرو چقدر طول می‌کشد؟

یکی از روش‌های طبیعی برای جوان‌سازی پوست، لیفت ابرو است. در این روش، ابروها بالا کشیده می‌شوند و چین و چروک‌های پوست از بین خواهند رفت. توجه کنید که به این روش، لیفت پیشانی، جوان‌سازی پیشانی و لیفت گیجگاهی ابرو نیز گفته می‌شود و هیچ تفاوتی در انجام این روش یا ماهیت آموزشی آن وجود ندارد. به طور کلی، می‌توان گفت که ماندگاری لیفت ابرو به روش انجام این کار و مواد مورد استفاده در آن بستگی دارد. اما به طور کلی، ماندگاری این روش بین 4 تا 6 ماه برآورد شده است.

برای دریافت مدر‌ک دو‌ره لیفت ا‌برو، شاید این سوال در ذهنتان مطرح شود که چقدر طول می‌شود تا بتوانیم این مدرک را دریافت کنیم؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم که دریافت مدرک لیفت ابرو بستگی به شرایط دوره و شرایط یادگیری شما دارد. برخی افراد می‌توانند به راحتی هرچه‌تمام‌تر به مفاهیم تسلط پیدا کرده و مدرک را دریافت کنند. این در حالی است که برخی از افراد دیگر، ممکن است نتوانند در طول یک دوره مفاهیم را به خوبی یاد بگیرند و مجبور به ثبت نام مجدد در دوره شوند.

شرایط برگزاری دوره نیز می‌تواند به نوبه خود در تعیین مدت زمان دریافت مدرک لیفت ابرو تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال، اگر در دوره آموزشی فشرده شرکت کنید، این مدرک را در مدت یک الی دو ماه دریافت خواهید کرد. در حالی که دریافت همین مدرک در دوره‌های نیمه‌فشرده، حدودا یک ماه بیشتر طول می‌کشد. اما به طور کلی، می‌توان گفت که می‌توانید این مدرک را در مدت بین 1 تا 3 ماه دریافت کنید.

مدرک فنی و حرفه‌ای لیفت ابرو

مدر‌ک دوره لیفت‌ ابر‌و از کجا صادر می‌شود؟

در حال حاضر آموزشگاه‌ها و سالن‌های زیادی دوره لیفت ابرو را برگزار می‌کنند. اما اگر به دنبال دریافت مدرک دوره لیفت ابرو معتبر هستید، پیشنهاد می‌کنیم آموزشگاهی را انتخاب کنید که در این حوزه شناخته شده است و در پایان، مدرک معتبر اعطا می‌کند.

معتبرترین مدرک برای دوره لیفت ابرو از سمت مرکز فنی و حرفه‌ای و توسط آموزشگاه‌های معتبر مانند سیمای هانی صادر می‌شود. لازم به ذکر است که معمولا دوره‌هایی که در سالن‌ها برگزار می‌شوند، معتبر نیستند و خبری از مدرک معتبر در پایان دوره آن‌ها نیست.

سازمان فنی و حرفه‌ای، یکی از سازمان‌های بین‌المللی است که با آموزشگاه‌های مختلفی همکاری می‌کند. مهم نیست که در کدام آموزشگاه ثبت نام می‌کنید. تنها اگر آموزشگاه مورد نظر زیر نظر فنی و حرفه‌ای باشد، به راحتی می‌توانید در پایان دوره مدرک لیفت ابرو را دریافت کنید.

مدرک فنی و حرفه‌ای لیفت ابرو

اعتبار مدرک فنی و حرفه‌ای لیفت ابرو چقدر است؟

اعتبار مدرک فنی و حرفه‌ای را می‌توان از دو جهت بررسی کرد. اولین جهت، اعتبار برگه مدرک است که باید بگوییم برخلاف برخی از مدرک‌ها، مدرک فنی و حرفه‌ای نیازی به تمدید و شرکت مجدد در دوره یا آزمون ندارد. زمانی که این مدرک را دریافت کنید، دیگر نگرانی از بابت تمدید و مسائل این‌چنینی نخواهید داشت.

از نظر اعتبار مدرک فنی و حرفه‌ای، باید بگوییم که این مدرک کاملا معتبر و بین‌المللی است. به طور کلی، سازمان فنی و حرفه‌ای با ILO همکاری دارد و مدرک شما در کشورهایی که با این سازمان همکاری دارند، معتبر خواهد بود. آموزشگاه‌هایی که دوره های فنی و حرفه ای آرایشگری را برگزار می‌کنند می‌توانند این مدرک را به شما اعطا کنند.

از جمله کشورهایی که مدرک فنی و حرفه‌ای دوره لیفت ابرو را معتبر می‌دانند، عبارتند از:

  • آلبانی
  • آرژانتین
  • برزیل
  • بلژیک
  • بلاروس
  • کلمبیا
  • شیلی
  • چین
  • قبرس
  • کرواسی
  • دانمارک
  • مصر
  • فرانسه
  • فنلاند
  • پرتقال
  • رومانی
  • ترکیه

مدرک فنی و حرفه‌ای لیفت ابرو

شرکت در دوره لیفت ابرو با دریافت مدرک معتبر در پایان دوره

اگر می‌خواهید در دوره لیفت ابرو شرکت کرده و مدرک معتبر آن را از بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران دریافت کنید، ما در سیمای هانی آماده ارائه خدمات به شما هستیم. شرکت در این دوره و دیگر دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری، همین حالا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا مدرک فنی و حرفه‌ای دوره لیفت مو در اروپا نیز معتبر است؟

بله. از جمله برخی از این کشورها می‌توان به بلژیک، فنلاند، فرانسه و انگلیس اشاره کرد.

آیا می‌توانیم با شرکت در دوره لیفت ابرو وارد بازار کار شویم؟

در صورتی که مدرک معتبر در اختیار داشته باشید، به راحتی مشغول به کار خواهید شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 4 =