قیمت کلاس بافت مو چقدر است؟

قیمت کلاس بافت مو

قیمت دوره آموزش بافت مو

در بین دوره‌های برگزارشده برای آموزش تکنیک‌های آرایش مو، مهارت بافت مو همواره از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است. علاقه‌مندان به یادگیری تکنیک‌های این مهارت در دوره‌های حضوری یا آنلاین شرکت می‌کنند. بااین‌حال انتخاب بهترین مجموعه آموزشی نقش مهمی در افزایش کیفیت آموزش هنرجویان دارند. برخی بانوان برای کاهش قیمت دوره بافت مو به‌جای آموزشگاه‌ها در دوره‌های سالن‌های زیبایی شرکت می‌کنند. درصورتی‌که ثبت نام در سالن‌های زیبایی هزینه بیشتری را برای آن‌ها به همراه دارد. چرا که این سالن‌ها مجوز آموزش ندارند و به دلیل نبود نظارت کافی بر فرایند آموزش و تعرفه‌ها، شهریه‌های دلخواه را برای آموزش‌ها در نظر می‌گیرند.

قبل از هر چیزی اگر نیاز به ثبت نام و اطلاعات کامل درباره دوره های بافت مو دارید بهتر است وارد صفحه ” آموزش بافت مو سیمای هانی ” شوید و با قیمت و سرفصل های اموزشی دوره آشنا شوید.

قیمت کلاس بافت مو

هزینه کلاس بافت مو به‌صورت خصوصی چقدر است؟

دوره‌های حرفه‌ای آموزش بافت مو به‌ دو صورت نیمه‌خصوصی و خصوصی برگزار می‌شوند. کلاس‌های خصوصی به دلیل برگزاری فشرده و کاهش مدت‌زمان آموزش و همچنین تعداد نفرات کمتر، معمولا از تعرفه‌های بالاتری نسبت به دوره‌های نیمه‌خصوصی برخوردار هستند. آموزشگاه‌های رسمی که زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، تعرفه‌هایی رسمی را برای این دوره‌ها در نظر می‌گیرند.

به‌طورکلی قیمت دوره بافت مو برای کلاس‌های خصوصی بین بازه 7 میلیون تا 11 میلیون تومان است. البته تعداد جلسات آموزشی، نوع مدل‌های بافت مو، سطح دوره، تجربه اساتید، اعتبار مرکز آموزشی و تعداد نفرات در تعیین تعرفه‌های بافت مو تاثیر فراوانی دارند.

البته فراموش نکنید که تعرفه اعلام شده برای دوره‌های آموزشگاه‌ها است. سالن‌های زیبایی به دلیل نبود نظارت کافی شهریه‌های مختلف و بسیار بالایی را از هنرجویان دریافت می‌کنند. همچنین کیفیت آموزش در این مجموعه‌ها اصلا قابل قیاس با آکادمی‌ها نیست.

قیمت کلاس بافت مو

شهریه آموزش دوره بافت‌ مو‌ طبق تعرفه فنی و حرفه‌ای چقدر است؟

مراکز آموزش معتبر با فعالیت زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای موظف هستند که بر طبق ساعات آموزشی و کیفیت آموزش‌ها، تعرفه‌هایی رسمی و مشخص را از هنرجویان دریافت کنند. معمولا دوره‌های آموزشگاه‌های مورد تایید این سازمان برای آموزش بافت مو، در دو سطح مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شوند. دوره‌های مبتدی معمولا مدت‌زمان بیشتری دارند؛ زیرا بنیان‌ها و پایه‌های اصلی بافت مو در این دوره‌ها آموزش داده می‌شوند. از سوی دیگر دوره‌های پیشرفته با ارائه آموزش‌هایی تخصصی در زمان کوتاه‌تری به اتمام می‌رسند.

قیمت دوره بافت مو متناسب با سرفصل‌های آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای، درجه‌بندی کیفی آموزشگاه‌ها و مدت‌زمان برگزاری دوره‌ها تعیین می‌شود. به‌طورکلی برای دوره‌های نیمه‌خصوصی و خصوصی شهریه کلاس‌های بافت مو از 5 میلیون تا 12 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده‌اند. شما می‌توانید برای شروع حرفه‌ای دوره‌های بافت مو، از صفحه دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری بهترین دوره‌ را انتخاب کنید.

نکته مهم درباره قیمت دوره بافت مو در آموزشگاه‌های رسمی فنی و حرفه‌ای این است که این مجموعه‌ها نباید هزینه‌های اضافی مانند: تاثیر موقعیت مکانی بر شهریه‌ها، هزینه مدل‌های زنده یا ایجاد بستری مناسب برای ورود به بازار کار را در تعیین شهریه‌های خود دخیل کنند. مهم‌ترین عامل تعیین تعرفه خدمات آموزش بافت مو، کیفیت آموزش‌ها و امکاناتی است که آکادمی‌ها در اختیار هنرجویان قرار می‌دهند.

قیمت کلاس بافت مو

تعرفه دوره بافت‌ مو در آموزشگاه سیمای هانی چقدر است؟

سیمای هانی به‌عنوان برترین آموزشگاه‌ مهارت‌های آرایشگری در تهران، خدماتی مقرون‌به‌صرفه را برای آموزش بافت مو به هنرجویان ارائه می‌دهد. در شعبه‌های چهارگانه سیمای هانی، بیش از 2000 هنرجوی فعال مشغول آموزش هستند. این موضوع باعث شده است تا سیمای هانی بهترین آموزشگاه آرایشگری از نظر پذیرش تعداد هنرجویان در سراسر استان تهران باشد.

تعرفه خدمات آموزشگاه‌ سیمای هانی برای آموزش بافت مو از مجموعه‌های آموزشی دیگر پایین‌تر است. تقاضا برای حضور در دوره‌ها و رویکرد اختصاصی سیمای هانی برای بهره‌مندی بیشتر هنرجویان، هزینه شرکت در دوره‌های تخصصی این مجموعه را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. به‌طورکلی قیمت دوره بافت مو در آکادمی سیمای هانی 3 میلیون تومان است. این دوره‌ها با 80% تخفیف برگزار شده و در آن هنرجویان به‌طور جامع با انواع تکنیک‌های بافت مو آشنا می‌شوند.

بر همین اساس تکنیک‌های زیر در دوره آموزش بافت مو آموزشگاه‌ سیمای هانی تدریس می‌شوند:

  • بافت آفریقایی
  • بافت مکزیکی
  • بافت حصیری
  • بافت آبشاری
  • بافت تیغ ماهی
  • بافت شینیون
  • بافت فرانسوی
  • بافت قلبی
  • بافت تل

قیمت کلاس بافت مو

تجربه مقرون‌به‌صرفه‌ترین دوره بافت مو با آموزشگاه سیمای هانی

در بین مجموعه‌های فعال در زمینه آموزش آرایشگری، سیمای هانی نامی شناخته‌شده است. مجموعه ما با ارائه تخفیف‌ها و فرصت‌های آموزشی استثنایی بسیاری از هزینه‌های هنرجویان برای یادگیری تکنیک‌های بافت مو را کاهش می‌دهد. شما می‌توانید برای شروع حرفه‌ای تکنیک‌های این مهارت در دو سطح مبتدی و پیشرفته از خدمات آموزشی مجموعه ما استفاده کنید.

سوالات متداول

قیمت دوره‌ بافت مو بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

تعداد جلسات آموزش، نوع دوره، حضوری یا آنلاین بودن، تجربه اساتید، سطح دوره، کیفیت آموزش‌ها و … از جمله این معیارها هستند.

آیا برای شرکت در دوره بافت مو باید هزینه لوازم را جداگانه پرداخت کرد؟

بله. لوازم باید از طرف هنرجو خریداری شوند و هزینه آن‌ها ارتباطی با شهریه کلاس ندارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 5 = 2