بیبی لایت چیست ؟ – نوعی هایلایت میکرو و زیبای مو + ویدیو

بیبی لایت چیست

موهای خود را با بیبی لایت زیبا و درخشان کنید

بیبی لایت را می‌توان ظریف‌ترین نوع تکنیک لایت مو دانست. این روش شباهت بسیار زیادی به تکنیک هایلایت مو دارد، با این تفاوت که ظرافت بسیار بیشتری را به نمایش می‌گذارد. برای انجام تکنیک بیبی لایت مراحل فویل‌پیچی و تقسیم‌بندی مو با دقت بسیار بالا انجام می‌شود. به عبارت دیگر هر فویل تنها چند تار مو را در بر می‌گیرد و زمان بیشتری را باید به تقسیم کردن مو اختصاص دهید. هر تار مو در این شیوه از ریشه تا نوک مو و به طور کامل رنگ می‌شود تا زیبایی خود را به بهترین شکل ممکن نشان دهد. در این مطلب به این سوال که بیبی لایت چیست پاسخ داده‌ایم.

قبل از هر چیزی اگر نیاز به ثبت نام و اطلاعات کامل درباره دوره رنگ مو دارید بهتر است وارد صفحه ” آموزش لایت مو سیمای هانی ” شوید و با قیمت و سرفصل های اموزشی دوره آشنا شوید.

بیبی لایت چیست؟

بیبی لایت یا میکرو لایت یک هایلایت بسیار ظریف است که گاهی تشخیص آن برای دیگران دشوار می‌شود. در این تکنیک تارهای مو به صورت دسته‌های کوچک انتخاب شده و به طور کامل از ریشه هایلایت می‌شوند. این تکنیک در مقایسه با هایلایت زمان بیشتری برای اجرا نیاز دارد، اما بدون شک ارزش انجام دادن را خواهد داشت. شما می‌توانید بیبی لایت را برای انواع موها با رنگ بلوند، قرمز، مشکی، خرمایی و … انجام دهید، اما کسانی که موی بلوند دارند بهترین نتیجه را خواهند دید. این تکنیک مورد توجه نسل جوان است و چهره شما را بسیار جذاب می‌کند.

از آنجا که بیبی لایت تفاوت کمتری با رنگ موی اصلی شما دارد نوعی حالتی طبیعی‌ را ایجاد خواهد کرد. به عبارت دیگر موی شما با حفظ شکل و ظاهر اولیه، جذابیت و عمیق بیشتری پیدا می‌کند. هرکس با هر نوع مو می‌تواند بیبی لایت را انجام دهد، اما این تکنیک به طور خاص برای کسانی که موی کم‌پشت و نازک دارند اثربخشی بیشتری دارد. موهای نازک در صورتی که تحت تاثیر محصولات آرایشی مانند رنگ قرار بگیرند نتیجه نهایی خوبی نخواهند داشت. به همین دلیل بیبی لایت نوعی توهم عمق و بعد را بدون تاکید بر هایلایت ایجاد می‌کند که بسیار دلنشین است.

بیبی لایت چیست

مزایای بیبی لایت چیست؟

انجام تکنیک بیبی لایت موجب می‌شود چهره‌ای جوان‌تر و جذاب‎تر پیدا کنید. بنابراین حالت موی شما با حفظ شمایل طبیعی به زیباترین شکل ممکن تبدیل می‌شود. این تکنیک در عین سادگی ظرافت بسیار بالایی دارد و نتیجه نهایی آن بسیار خاص است. برخی از مزایای بیبی لایت عبارتند از:

  • انجام تکنیک بیبی لایت آسیب کمتری به موی شما وارد می‌کند
  • بیبی لایت موجب روشن‌تر شدن چهره و درخشش موهای شما می‌شود
  • بیبی لایت برای موهای بلند و کوتاه قابل انجام است و نتیجه بسیار خوب خواهد داشت
  • کسانی که موی فر دارند می‌توانند با انجام بیبی لایت زیبایی موی خود را افزایش دهند
  • روش بیبی لایت را می‌‎توان برای انواع مو با رنگ‎‌های مختلف انجام داد
  • انجام تکنیک بیبی لایت موی کم‌پشت را زیباتر و حجیم‌تر نشان می‌دهد
  • ترمیم و بازسازی مو پس از انجام بیبی لایت بسیار آسان‌تر است

بیبی لایت چیست

چه کسانی می‌توانند از روش بیبی لایت استفاده کنند؟

اگر می‌خواهید با کمترین تغییر ممکن و به شکل طبیعی دارای چهره‌ای جذاب شوید باید از تکنیک بیبی لایت استفاده کنید. در شیوه‌های قدیمی هایلایت یک بخش مشخص از مو به طور کامل در میان فویل قرار می‌گیرد تا رنگ مدنظر بر روی آن اعمال شود. این تکنیک برای بیبی لایت شامل جزئیات بسیار بیشتر است و شما می‌توانید سایه‌ها را به شکل جزئی‌تر و با زیبایی هرچه تمام‌تر مشاهده کنید. در تکنیک بیبی لایت خبری از سایه‌های زیاد در زیر بخش‌های مختلف مو نیست این الگو به صورت منظم و ظریف در تمام بخش‌های سر تکرار می‌شود.

اگر می‌خواهید موهای هایلایت شده داشته باشید و نوک موهای شما روشن‌تر از دیگر بخش‌ها دیده شود تکنیک بیبی لایت را امتحان کنید. برای این منظور می‌توانید به جای استفاده از تن بلوند از رنگ‌ها کاراملی، تافی و … استفاده کنید تا نتیجه نهایی جذابیت و گیرایی بیشتری داشته باشد.

بیبی لایت چیست

چگونه از موی خود پس از انجام بیبی لایت مراقبت کنیم؟

به دلیل ظرافت بسیار زیاد تکنیک بیبی لایت احتمال آسیب به مو پس از انجام آن خیلی کم است. با این حال اگر نگران وضعیت موی خود پس از بلیچ هستید حتما از شامپوهای مخصوص استفاده کنید. این محصولات علاوه بر تغذیه مو و ریشه به حفظ رنگ نیز کمک می‌کنند. این محصولات مراقبتی حاوی عصاره و مواد معدنی مختلف مانند روغن آرگان هستند که به بازسازی بخش‌‎های آسیب‌دیده و تقویت تارهای مو کمک می‌کند. همزمان با شامپو استفاده از کاندیشنر، مرطوب‌کننده و کرم‌های مو نیز توصیه می‌شود.

فراموش نکنید که جذابیت بیبی لایت در صورتی قابل مشاهده است که موی شما شاداب و با لطافت باشد. در هنگام شست‌وشوی مو حتما از آب گرم استفاده کنید. اگر از تجهیزات استایل مو مانند سشوار و اتو استفاده می‌کنید حتما با استفاده از لایه‌های محافظ جلوی تماس تیغه دستگاه با مو را بگیرید تا رنگ بیبی لایت دچار آسیب نشود.

بیبی لایت

اگر به دنبال یک هایلایت متفاوت هستید بیبی لایت را امتحان کنید

تکنیک بیبی لایت بر اساس شیوه قدیمی هایلایت انجام می‌شود، اما فویل‌های مورد استفاده در این روش به دقت و تعداد بیشتر به کار می‌روند. در تکنیک بیبی لایت تارهای محدود مو درون فویل پیچیده می‌شوند و نتیجه نهایی بسیار طبیعی و زیبا خواهد بود. با استفاده از این تکنیک هر تار مو به طور کامل و تا محل ریشه رنگ می‌شود و همین موضوع سبب درخشندگی بیشتر در طول روز، مخصوصا زیر نور خورشید، خواهد شد. شما می‌توانید با مراجعه به مراکز معتبر و بهره‌گیری از مهارت آرایشگرهای حرفه‌ای صاحب یک هایلایت بی‌نهایت زیبا شوید.

پیشنهاد ما به علاقه مندان به آرایشگری، برای شروع آموزش حرفه ای رنگ مو بهتر است از ابتدای امر یک آموزشگاه تخصصی و شناخته شده انتخاب کنید.  آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی انتخاب مناسبی است.

سوالات متداول

انجام تکنیک بیبی لایت چقدر زمان می‌برد؟

انجام این تکنیک هایلایت به دلیل دقت و جزئیات بالا معمولا بین 2 تا 4 ساعت زمان می‌برد. البته زمان نهایی به تعداد هایلایت موردنیاز و حجم عملیات بیبی لایت بستگی دارد.

آیا کوتاه کردن مو برای انجام تکنیک بیبی لایت ضروری است؟

تکنیک بیبی لایت را می‌توانید برای هر نوع مو با هر اندازه و رنگ اجرا کنید. البته در صورتی که موی خود را کوتاه کنید تارهای مو جلوه زیباتر خواهند داشت و پس از انجام بیبی لایت درخشندگی خود را بهتر نشان می‌دهند. بنابراین انجام نوک‌گیری نیز می‌تواند نتیجه نهایی را بهتر کند.

مهمترین تفاوت بیبی لایت با دیگر تکنیک‌های هایلایت چیست؟

نتیجه نهایی تکنیک‌های هایلایت گوناگون به راحتی قابل تشخیص است، اما بیبی لایت ظاهر بسیار طبیعی دارد و پیدا کردن تمایز میان موی بیبی لایت شده و معمولی آسان نیست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 − = 2