فرم ثبت نام و مشاوره دوره های سیمای هانی

7 − 2 =

فرم را پر کرده و ادامه مشخصات دوره را ملاحظه کنید

_

دوره آموزش کوتاهی مو سیمای هانی

دوره کوتاهی مو زنانه یکی از اصلی ترین دوره های آرایشگری زنانه است که هر آرایشگری باید آن را آموزش ببیند. در دوره کوتاهی مو شما با کار با قیچی و موزر، کوپ های فانتزی، کوتاهی ژورنالی، کوتاهی شونه قیچی، کوتاهی قیچی پیتاژ، کوتاهی با تقسیم بندی، کوتاهی بدون تقسیم بندی، کار با تیغ و آشنایی با انواع زوایا آشنا میشوید. کلاس‌های آرایشگری سیمای هانی با اعطای مدرک معتبر و رسمی فنی و حرفه ای در پایان دوره برگزار شده و قیمت دوره کوتاهی مو یا با 80% تخفیف به شما زیبا آموزان ارائه میشود.

مشخصات دوره مراقبت و زیبایی

  • مدت دوره: 2 ساعت
  • قیمت دوره کوتاهی مو: 4.500.000 هزار تومان
  • روز و ساعت کلاس: قابل انتخاب توسط هنرجو
  • محل برگزاری: 4 شعبه لوکس بلوار فردوس – صادقیه – رسالت – نازی آباد
آموزشگاه کوتاهی مو زنانه
0:00
0:00

چطور ثبت نام کنم؟

 

فقط کافیه از طریق شماره تماس و یا واتساپ به ما پیام بدین

مشاهده سرفصل های آموزشی

سرفصل‌های ارائه شده در کلاس کوتاهی مو سیمای هانی:

  • آشنایی هنرجویان با ساختار سر و مو و نحوه آماده سازی مو برای اجرای تکنیک‌های مختلف
  • معرفی رایج‌ترین ابزار‌های مورد نیاز برای پیتاژ و کوتاهی مو به همراه آموزش نحوه استفاده از آن‌ها
  • ارائه اطلاعات کاربردی در رابطه با زوایای سر، بافت مو و انواع لاین‌های پیتاژ
  • آموزش تکنیک‌های پایه کوتاهی و پیتاژ مو به همراه تمرین نگه داشتن و حرکت قیچی در دست
  • آموزش نحوه استفاده از دستگاه موزر برای کاهش حجم موها و اجرای تکنیک‌های پایه با کمک دستگاه موزر
  • آموزش نحوه انتخاب بهترین سبک و استایل بر اساس چهره زیباجویان
  • آموزش نحوه اجرای جدید‌ترین سبک‌ها و استایل‌های روز دنیا و اجرای تمامی متد‌ها بر روی مدل‌های آرایشگری
  • آموزش نحوه اجرای انواع کوپ‌های ژورنالی و نحوه تقسیم کردن موهای سر
  • آموزش نحوه استفاده از تیغ آرایشگری برای اصلاح زوایای مو و کوتاه کردن مو
  • آموزش کوتاهی مو با کمک شانه و قیچی و معرفی انواع مدل‌های قیچی و کاربردهای آن‌ها
  • آموزش نحوه استفاده از حالت دهنده‌ها و فیکساتور‌ها و مزایا و معایب هر یک
  • رفع اشکالات عمده هنرجویان با نظارت دائمی مربیان
  • آموزش انواع کوتاهی مو
  • کوتاهی مو زنانه حرفه ای
  • كوتاه كردن موي زنانه با موزر
  • آموزش کوتاهی مو زنانه با تیغ
  • کوتاهی مو با قیچی
  • کوپ کردن مو
  • اموزش کوتاهی کوپ فانتزی
_

آموزش کوتاهی مو زنانه

دوره آموزش پیرایش مو زنانه چیست؟

دوره کوتاهی مو زنانه، کوتاه کردن یا پیتاژ مو به معنای استفاده از قیچی و یا سایر ابزار‌های آرایشگری برای کوتاه کردن، مرتب کردن و پیرایش مو است. آموزش کوتاهی مو با هدف ارائه خدمات در سالن‌های زیبایی یکی از پرطرفدار‌ترین دوره‌های آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی محسوب می‌شود. در این دوره هنرجویان با اصول اولیه پیتاژ، نحوه کار کردن با مدل‌های مختلف قیچی و نحوه استفاده از دستگاه موزر آشنا خواهند شد و اطلاعات کاملی را در رابطه با ساختار سر و مو کسب خواهند کرد.

توجه داشته باشید که لاین‌های مختلف و جدید‌ترین سبک‌ها و استایل‌های پیتاژ نیز در این دوره به هنرجویان آموزش داده خواهند شد و شما می‌توانید پس از سپری کردن آموزش‌های خود مستقیماً وارد بازار کار شوید و درآمد قابل قبولی را از این طریق کسب نمایید. لازم به ذکر است که مربیان دوره‌های پیتاژ و کوتاه کردن مو در طول این دوره شما را با زوایای مختلف، فرم‌ها و حالت‌های مختلف مو و نحوه انتخاب بهترین استایل بر اساس چهره زیباجویان آشنا خواهند کرد و تمامی استایل‌های رایج در زمینه کوتاه کردن و پیتاژ مو بر روی مدل‌های آرایشگری تمرین و تکرار خواهند شد. همچنین، نحوه آماده سازی مو برای اجرای تکنیک‌های جدید و ژورنالی نیز جزو سرفصل‌های اصلی دوره آموزش کوتاهی مو می‌باشد و مربیان آموزشگاه کوتاهی مو زنانه سیمای هانی با نظارت مستقیم خود بر روی حرکت دستان هنرجویان ایرادات احتمالی شما را برطرف خواهند کرد. در ادامه می‌توانید اطلاعات بیشتری را در رابطه با این کلاس‌ کسب کنید.

مراحل آموزش کلاس‌ کوتاهی مو:

آموزش کوتاهی مو از پایه

مربیان در مراحل اولیه آموزش‌های هنرجویان آن‌ها را با مفاهیم اولیه کوتاه کردن مو و پیتاژ آشنا می‌کنند و اطلاعات مفیدی را در رابطه با ساختار مو به شما عزیزان ارائه خواهند داد. سپس، نحوه استفاده از انواع قیچی‌های پیتاژ و دستگاه موزر به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد و حرکت دستان شما زیر نظر مربیان سریع‌تر و نرم‌تر خواهد گردید. مربیان آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی در ادامه‌ی این دوره شما را با نحوه آماده کردن مو برای اجرای تکنیک‌های مختلف آشنا خواهند کرد و متد‌های پایه کوتاه کردن مو را به متقاضیان آموزش خواهند داد.

آموزش کوتاهی مو پیشرفته

هنرجویان در مراحل بعدی آموزش‌های ارائه شده در قالب کلاس کوتاهی مو با نحوه کاهش حجم مو و روش صحیح اجرای تکنیک‌های پایه پیتاژ آشنا می‌شوند و مهارت‌های شما در اثر تمرین و تکرار بیشتر خواهند شد. در مرحله آخر نیز انواع سبک‌ها و استایل‌های کوتاه کردن مو و پیتاژ به شما عزیزان آموزش داده می‌شوند و تمامی موارد ذکر شده بر روی مدل‌های آرایشگری اجرا و تمرین خواهند شد. لازم به ذکر است که هدف اصلی دوره آموزش کوتاهی مو تربیت آرایشگرانی ماهر و مسلط می‌باشد و مهارت‌های پایه شما با شرکت در این کلاس به میزان قابل توجهی افزایش خواهند یافت.

در آموزشگاه کوتاهی مو چه تکنیک‌ها به هنرجویان آموزش داده می‌شوند؟

در آموزشگاه کوتاهی مو سیمای هانی انواع تکنیک های کوتاهی مو چون مدل کوتاهی‌ مو پیکسی، مدل کوتاهی‌ مو باب‌، مدل‌ مو کوتاه‌ لایه‌لایه‌، مدل‌ مو کوتاه‌ شگی، مدل کوتاهی پیتاژ که یکی از پرکاربردترین مدل های کوتاهی است، آموزش داده میشود.

پیتاژ مو:

پیتاژ مو که در آرایشگاه‌ها با نام‌های دیگری همچون کوتاه کردن لایه‌ای مو و یا خرد کردن مو نیز شناخته می‌شود یکی از رایج‌ترین تکنیک‌های آرایشگری است و برای اجرای آن از قیچی‌های مخصوصی با نام قیچی اره‌ای یا قیچی پیتاژ استفاده می‌شود. نحوه کوتاه کردن مو با کمک قیچی اره‌ای و نحوه اجرای استایل‌های مختلف پیتاژ جزو سرفصل‌های اصلی دوره آموزش کوتاهی مو محسوب می‌شود و مهارت شما در استفاده از قیچی پیتاژ با شرکت در این کلاس‌ها به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

کوتاه کردن مو با تقسیم بندی و کوتاهی مو بدون تقسیم بندی آن‌ها:

ناحیه سر از چندین قسمت تشکیل شده است و جهت رشد موها در این نواحی با یکدیگر متفاوت است. جالب است بدانید که استایل‌های مختلفی برای کوتاه کردن موی سر وجود دارند و به منظور بهتر شدن نتایج می‌توان موهای نواحی مختلف را قبل از کوتاه کردن از یکدیگر جدا کرد. کوتاه کردن موها با تقسیم بندی و بدون تقسیم بندی آن‌ها از دیگر سرفصل‌های قابل ارائه به هنرجویان می‌باشد و تمامی تکنیک‌های موجود در این زمینه توسط مربیان به شما آموزش داده خواهند شد.

آموزش نحوه کار کردن با وسایل آرایشگری:

به جرات می‌توان این ادعا را مطرح کرد که میزان مهارت آرایشگران ارتباط مستقیمی را با میزان تسلط آن‌ها بر روی قیچی، دستگاه موزر و سایر ابزار‌های مورد استفاده برای کوتاه کردن مو دارد. مربیان آموزشگاه کوتاهی مو زنانه سیمای هانی در طول این دوره به شما نحوه استفاده از این ابزار‌ها را به صورت کامل آموزش خواهند داد و مهارت و سرعت شما در این زمینه با شرکت در کلاس آموزش کوتاهی مو بیشتر خواهد شد.

وسایل مورد نیاز برای شرکت در دوره آموزش اکستنشن مو:

از جمله مهم‌ترین ابزار‌ها و وسایل مورد نیاز برای شرکت در دوره‌های آموزش کوتاهی مو می‌توان به مواردی همچون: ترکیبات فرم دهنده مو و انواع فیکساتور‌ها، پیشبند، شامپو و نرم کننده مو، مدل‌های مختلف قیچی (معمولی، پیتاژ، چند سر، منحنی و …)، مدل‌های مختلف برس، آبپاش، سشوار و اتو مو اشاره کرد. لازم به ذکر است که تمامی این اقلام در قالب یک پکیج زیبا و با کیفیت به هنرجویان ارائه خواهند شد و هزینه این بسته به صورت مجزا از شما دریافت می‌گردد و نیازی به خریداری این موارد به صورت مجزا نیست.

_

گالری تصاویر کلاس کوتاهی موی زنانه

_
_

سوالات متداول

_
هزینه دوره کوتاهی مو چقدره؟

هزینه دوره با 80% تخفیف مبلغ 4.500.000 تومان آموزش داده میشه.

در دوره آموزش کوتاهی مو چه مهارت هایی آموزش داده می شود؟

شما در کلاس کوتاهی مو با نحوه کوتاهی مو و مدل های مختلف آن آشنا خواهید شد.

آیا در دوره آموزش کوتاهی مو نحوه پیتاژ کردن نیز آموزش داده می شود؟

بله شما در دوره آموزش کوتاهی مو با روش های مختلف پیتاژ کردن مونیز آشنا خواهید شد.

مربیان ( کادر آموزش ) سیمای هانی در چه سطح مهارتی هستند؟

مربیان آموزشگاه های فنی و حرفه ای سیمای هانی از نظر سطح مهارتی دارای گرید یک می باشند ضمنا علاوه بر اینکه از نظر رزومه شغلی دارای سابقه همکاری بین المللی در آرایشگری و گرایش مراقبت زیبایی می‌باشند از دیگر تعهدات همکاری مربیان به سیمای هانی این است که هر سه ماه یکبار نسبت به بروزرسانی خود اقدام نمایند.

در پایان دوره چه مدرکی اعطاء می شود؟

تنها مدرک ارائه شده در پایان دوره آموزشی دوره های آرایشگری سیمای هانی مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای کشور است و سیمای هانی بدلیل قانونمندی و احترام به حقوق هنرجویان عزیز از ارائه مدارک فیک و فاقد اعتبار با نام های آکادمیک، اروپایی، آسیایی و … معذور است.

نحوه آپدیت آموزش ها در آموزشگاه سیمای هانی چطور است؟

از فاکتورهای حفظ درآمد افزایشی بروزرسانی متداول در حین فعالیت آرایشگری می باشد به همین جهت هنرجویان عزیز سیمای هانی بعد از اتمام دوره آموزش و شروع فعالیت حرفه ای در صورت نیاز به بروزرسانی آموزشی در تکنیک ها هم می توانند با دنبال کردن پیج اینستاگرام و سایت آموزشی سیمای هانی از جشنواره های 100 درصد تخفیف تکنیک های روز برخوردار شوند.

آیا در دوره های آموزشی کتاب و جزوه معتبر ارائه می گردد؟

مدیریت آموزشگاه های سیمای هانی مولف کلیه کتاب های آرایشگری سازمان فنی و حرفه ای می باشد بنابراین جامع ترین و بروزترین کتاب و مطالب جهت نکته برداری در همه گرایش ها بصورت تخصصی و تکنیکی ارائه می گردد این مزیت بزرگ در کنار کیفیت آموزش عالی رمز قبولی کلیه هنرجویان عزیز سیمای هانی با بالاترین نمرات قبولی می باشد.

لوازم و ابزار مورد نیاز برای دوره آموزش کوتاهی مو چیست و چگونه تهیه می شود؟

قیچی، ماشین اصلاح، موزر، پیشبند، شامپو و… از مهمترین ابزارهای این دوره می باشند. این ابزارها و لوازم در قالب پکیجی توسط آموزشگاه در اختیار شما قرار می گیرند. تنها کافی است هزینه مربوط به آن را پرداخت کنید.

مدت دوره آموزش کوتاهی مو زنانه چقدره؟

دوره های آموزشی آموزشگاه ما بصورت فشرده و در 8 جلسه 2 ساعته برگزار میشود.

آیا دریافت مدرک کوتاهی مو به گذراندن دوره پیش نیاز احتیاج دارد؟

خیر شما برای شرکت در کلاس آموزش کوتاهی مو به هیچ دوره ای به عنوان پیش نیاز احتیاج ندارید.

آیا در آموزشگاه کوتاهی مو روش های موخوره گیری نیز آموزش داده می شود ؟

بله در دوره کوتاهی مو، شما با روش های مناسبی برای از بین بردن موخوره نیز آَشنا خواهید شد.

تامین مدل جهت تمرین به چه صورتی است؟

تامین مدل زنده بصورت نامحدود بر عهده آموزشگاه است. این وجه تمایز باعث حذف دغدغه نحوه جذب و تامین مدل برای هنرجو است.

چرا شهریه آموزشگاه فنی و حرفه ای سیمای هانی پایین است؟

دلیل اول: تعرفه آموزشی بصورت سالانه توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور تنظیم و تصویب می شود و آموزشگاه های رسمی سازمان فنی و حرفه ای اجازه قیمت شکنی یا هزینه گزاف از هنرجویان را ندارد. بنابراین همانند عدم صدور مدارک فیک آکادمیک، تعرفه های زیاد آموزشی از موارد منع سازمان فنی و حرفه ای محسوب می شود.

از طریق جستجو در گوگل می توانید تعرفه مصوب آموزش آرایشگری هر سال سازمان فنی و حرفه ای را مشاهده نمایید.

“پس لطفا در عصر فناوری و تکنولوژی نسبت به آموزشگاه های غیر معتبر و آموزش های غیراستاندارد با وعده ارائه مدارک فیک فاقد ارزش هوشیار باشید”

دلیل دوم: آموزشگاه های سیمای هانی پیشگام کارآفرینی با سیاست حفظ کیفیت آموزش در شعب مختلف بعنوان پرهنرجوترین آموزشگاه رسمی کشور محسوب می شود.

آیا آزمون و صدور مدرک فنی و حرفه ای در سیمای هانی شامل پرداخت هزینه گزاف است؟

خیر. در آموزشگاه آرایشگری فنی و حرفه ای سیمای هانی هزینه آزمون و صدور مدرک فقط و فقط مشمول تعرفه مصوب فنی و حرفه ای است. در خصوص اخذ مدرک فنی و حرفه ای بدلیل عدم ذینفع بودن سیمای هانی هنرجو به انتخاب خود میتواند نسبت به اخذ مدرک از سیمای هانی یا کافی نت اقدام کند.

شایان ذکر است از بعد شیوع کرونا مدرک فنی و حرفه ای به صورت فایل ارائه شده و مهارت آموز جهت اخذ مدرک صادره می تواند به انتخاب خود از سیمای هانی و کافی نت اقدام نماید.

بعد از ورود به بازار کار چطور تبلیغات پربازده و مفید داشته باشیم؟

آموزشگاه های سیمای هانی با هدف حمایت از کسب و کار هنرجویان عزیز خود ، علاوه بر مشاوره راه اندازی رایگان تبلیغات این عزیزان را بصورت رایگان در  را در سایت و اپلیکیشن های زیبایی بزرگ و معتبر خود درج می نماید.

تهیه مدل واقعی برای کلاس کوتاهی مو به عهده آموزشگاه است یا هنرجو؟

مدل واقعی برای دوره کوتاهی مو، توسط آموزشگاه سیمای هانی در اختیار هنرجو قرار می گیرد.

کدام قیچی در کوتاهی مو پرکاربردتر است؟

انواع قیچی برای کوتاه‌کردن موها وجود دارد که قیچی 5/5 یکی از پرکاربردترین نمونه‌های آن است و می‌توان برای کوتاهی قد مو و مدل‌های مختلف مو استفاده کرد.

چند نوع مدل موی مصری وجود دارد؟

به طور کلی سه مدل مصری، مصری فانتزی و مصری ژورنالی یا مصری باب وجود دارد.

مدل موی پیکسی را با ماشین یا قیچی انجام دهیم؟

این نوع مدل مو را می‌توانید با هر یک از این دو وسیله یعنی قیچی یا ماشین انجام دهید.

تفاوت قیچی پیتاژ با دنده‌های پهن و نازک چیست؟

قیچی‌های پیتاژ با دندانه‌های پهن حدود 70 درصد موها را کات کرده اما قیچی پیتاژ با دندانه‌های نازک حدود 25 درصد مو را کات می‌کند.

4 مدل موی اصلی چیست؟

چهار مدل موی اصلی شامل، مدل موی صفر درجه یا بلانت یا باب، مدل موی 45 درجه یا باب، مدل موی 90 درجه یا مدل موی لایه‌ای و مدل موی 180 درجه یا شگ می‌شود.

در کوتاهی چه مدل موهایی باید فرق پشت سر را باز کنیم؟

در انواع مدل‌های موی باب و روندها لازم است تا فرق موی پشت سر باز شود.

از قیچی تکسچر چه زمانی استفاده می‌شود؟

از این قیچی در قسمت نوک موها و برای از بین بردن رد قیچی و خوش‌فرم کردن موها استفاده می‌شود.

چه زمانی از poin cut استفاده می‌کنیم؟

زمانی که بخواهیم رد قیچی روی موها نمانده یا حجم موها کم است از poin cut استفاده می‌شود.

بهترین مدل مو برای موهای کم‌حجم چه مدلی است؟

مدل پیکسل، مدل لیر، مدل باب و مدل چتری برای موهای کم‌حجم مناسب است.

مدل موی فرانسوی برای چه کسانی مناسب است؟

این مدل مو برای افرادی با چهره‌های گرد، چاق، افراد با پیشانی بلند و کسانی که موهای لخت یا حالت دار و پر دارند مناسب است.

تفاوت مدل موی پر و فارا چیست؟

در مدل موی پر طبقه کردن موها با زاویه 180 درجه و در مدل موی فارا طبقه کردن موها با زاویه 35 تا 45 درجه انجام می‌شود.

آیا بدون داشتن مدرک کوتاهی مو می‌توان کار کرد؟

بله شما بدون مدرک می‌توانید در برخی از سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید اما داشتن مدرک به شما کمک می‌کند تا در سالن‌های معتبر با دستمزد بالاتر کار کنید.

چگونه قیچی مناسب کوتاهی مو را انتخاب کنم؟

امروزه بیشتر قیچی‌ها با لبه‌های محدب طراحی می‌شوند که این امر باعث می‌شود سبک‌ها راحت‌تر به کار خود ادامه دهند. هنگام تصمیم‌گیری در مورد قیچی برش مناسب، باید طول تیغه را در برابر انگشت وسط خود و طول کل قیچی را در برابر کف دست خود اندازه بگیرید.

یک کوپ کار باید چه مهارت‌هایی داشته باشد؟

یک کوپ کار برای موفقیت در شغل خود علاوه بر مهارت بالا در انجام کار باید ارتباطات، هماهنگی سریع عضلات بدن، دانش بالا در این حوزه و خلاقیت داشته باشد.

چگونه یک کوپ کار بشم؟

ابتدا در کلاس‌های دوره کوتاهی مو شرکت و مدرک آن را دریافت کنید. سپس در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید.

آیا آموزش کوتاهی مو سخت است؟

خیر اگر به این حوزه علاقه‌مند باشید می‌توانید در موت زمان کوتاهی به یک کوپ کار تبدیل شوید.

آیا شغل کوتاهی مو درآمد بالایی دارد؟

کسب درآمد بالا در این شغل بستگی به میزان مهارت، تعداد مشتریان و محل آرایشگاه دارد.

آیا هزینه آموزش کوتاهی مو زنانه زیاد است؟

هزینه آموزش کوتاهی مو حدود 350 تومان است که مبلغ زیادی نیست.

آیا پس از دوره آموزش کوتاهی مو می‌توانم در سالن‌های بزرگ زیبایی کار کنم؟

بله شما با دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای کوتاهی مو می‌توانید در سالن‌های بزرگ مشغول به کار شوید.

کوتاهی ژورنالی چیست؟

کوتاهی ژورنالی یک نوع کوتاهی مو است که از روی عکس انجام می‌شود. یعنی آرایشگر بتواند مطابق مدل موی یک عکس آن را روی سر فرد دیگر انجام دهد.

کوتاهی آموزش مو از پایه برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای افراد مبتدی که دانش بسیار کمی درمورد کوتاهی مو دارند، مناسب است.

آیا در دوره کوتاهی مو تقسیم‌بندی مو برای کوتاهی کرنلی آموزش داده می‌شود؟

در این دوره تقسیم‌بندی مو برای انواع مدل‌های کوتاهی آموزش داده می‌شود.

کوتاهی با موزر زنانه برای چه مدل‌هایی مناسب است؟

برای کوتاهی انواع مدل‌های موی زنانه می‌توان از موزر استفاده کرد. موزرها دارای 8 شانه هستند که هر یک از آنها برای کوتاهی قسمتی از مو مناسب است.

آیا با آموزش آنلاین کوتاهی مو می‌توان تکنیک‌های کوتاهی را یاد گرفت؟

بله برخی از دوره‌های آموزشی به‌صورت آنلاین هستند که برای سطح مبتدی تا پیشرفته برگزار می‌شوند. در دوره‌های معتبر تمام نکات کوتاهی موی زنانه آموزش داده می‌شود.

در دوره کوتاهی مو پیشرفته به چه مباحثی پرداخته می‌شود؟

در این دوره به رفع اشکال افرادی که در دوره مبتدی شرکت کرده‌اند پرداخته می‌شود.

جزوه کوتاهی مو زنانه را از کجا تهیه کنم؟

در دوره آموزش کوتاهی مو مربیان جزوه کوتاهی مو را در اختیار هنرجویان قرار می‌دهند.

آیا کوتاهی مو زنانه حرفه‌ای در کلاس کوتاهی مو آموزش داده می‌شود؟

بله مباحث مربوط به کوتاهی مو زنانه حرفه‌ای در دوره‌ها توسط اساتید مجرب و مطابق با متدهای روز آموزش داده می‌شود.

مشاهده مطلببستن مطلب

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 − 1 =