آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال + ویدیو

آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال

ویدیو آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال به صورت حرفه‌ای

یکی از دستگاه‌های حرفه‌ای در صنعت زیبایی که کاربرد گسترده‌ای در این صنعت دارد، دستگاه هیدروفشیال است. این دستگاه برای مواردی مانند پاکسازی و فشیال مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما برای دستیابی به نتیجه دلخواه، باید با کاربردهای این دستگاه آشنا باشید و بدانید که چطور با هر بخش آن کار کنید. به همین خاطر، در ویدیو آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال، همه این موارد را به صورت کامل توضیح داده‌ایم. در این مطلب نیز برخی از موارد و نکات استفاده از این دستگاه برای شما توضیح داده شده‌اند.

فیشیال پوست از روتین های پوستی بسیار ضروری در زندگی امروزی محسوب میشود برای آشنایی با دوره آموزش فشیال پوست کلیک کنید.

دستگاه هیدروفشیال؛ دستگاهی با کارایی‌های مختلف

دستگاه هیدروفشیال به دلیل کاربردهای گسترده و نتیجه کار خوبی دارد، در زمینه‌های مختلف زیبایی استفاده می‌شود. این دستگاه که به تازگی وارد ایران شده است، در بسیاری از سالن‌های زیبایی استفاده می‌شود. به طور کلی، می‌توان گفت که این دستگاه 6 دسته یا هندپیس دارد که هرکدام کارایی مختلف خود را ارائه می‌دهند. البته در بازار، برخی مدل‌ها دارای 7 دسته هستند که باعث افزایش کارایی این دستگاه می‌شود. برای استفاده از هرکدام از این هندپیس‌ها، لازم است که روش کار با آن‌ها را بلد باشید.

برخی از موارد استفاده از دستگاه هیدروفشیال

همان‌طور که پیش‌تر به این نکته اشاره کردیم، دستگاه هیدروفشیال کاربردهای مختلفی دارد. برخی از کاربردهای این دستگاه مربوط به زیباسازی می‌شود و برخی دیگر برای آیتم‌های درمانی مانند تغذیه پوست استفاده می‌شوند. اما برای اینکه بتوانید از توانایی‌های این دستگاه استفاده کنید، باید با ویژگی‌های مربوط به آن آشنا باشید.

برخی از مهم‌ترین کاربردهای دستگاه هیدروفشیال عبارتند از:

  • لایه‌برداری پوست
  • تغذیه پوست با رساندن مواد مغذی
  • روشن و شفاف کردن پوست
  • سم‌زدایی غدد لنفاوی

آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال

کار با بخش‌های مختلف دستگاه هیدروفشیال

به طور کلی و همان‌طور که در ویدیو آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال به آن اشاره کرده‌ایم، این دستگاه دارای دسته‌های مختلفی از جمله میکرودرم، تفنگ اسپری اکسیژن هیدروژن، چکش سرد، آر اف و الکتراسونیک است. در ادامه، روش کار با هرکدام از این دسته‌ها را به صورت کامل توضیح داده‌ایم.

1. استفاده از دسته میکرودرم

یکی از دسته‌هایی که در ویدیو آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال به آن اشاره شده، دسته میکرودرم است. برای استفاده از این دسته باید حتما آن را تمیز کنید تا فاقد هرگونه آلودگی باشد. د‌ر ادامه باید محصول مراقبت پوستی مایع را در مخزن‌های A، B یا C اشافه کنید. البته در صورت ندشاتن مایع نیز می‌توانید از آب مقطع یا آب بدون رسوب استفاده کنید. د‌ر ادامه، باید متناسب با نوع پوست، سری تمیزکننده مناسب را انتخاب کنید و با چرخاندن دستگاه، از میان O2 و H2، یکی را انتخاب کنید. باید از اینکه سطح جریان را تنظیم کردید، با فشردن اهرم فشار، کار را شروع کنید. توجه کنید که این کار باید با ملایمت تمام انجام شود تا به پوست آسیبی وارد نشده و دردی نیز احساس نشود.

2. استفاده از دسته تفنگ اسپری اکسیژن هیدروژن

برای استفاده از تفنگ اسپری اکسیژن هیدروزن، باید ابتدا ناحیه درمان را به بهترین شکل تمیز کنید. سپس الزم است که محصول مراقبت از پوست که آن را رقیق کرده‌اید، در بطری روی دسته بریزید. برای استفاده، تنها لازم است که کلید شروع تفنگ اسپری که روی صفحه نمایش قرار دارد را فشار دهید. با انحام این کار، تفنگ شروع به کار خواهد کرد.

3. استفاده از دسته چکش سرد

برای استفاده از دسته چکش سرد، لازم است که ناحیه درمانی به صورت کامل تمیز شود. سپس لازم است که کلید شروع روی صفحه را فشار دهید. در ادامه، با اعمال کردن چکش سرد روی ناحیه مورد نظر، درمان انجام خواهد شد.

آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال

4. استفاده از دسته آر دف

یکی از دیگر از هندپیس‌های مورد استفاده در هیدروفشیال که در ویدیو آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال نیز به آن اشاره شده، دسته آر اف است. برای استفاده از این دسته لازم است که حتما ناحیه مورد نظر برای درمان را به صورت کامل تمیز کرده باشید. در ادامه لازم است که از ژل مخصوص استفاده کنید و آن را روی ناحیه درمانی مورد نظر بمالید.

بعد از زدن ژل، باید زمان کار، شدت آر اف و حالت آر اف را برای قبل از شروع کار تنظیم کنید. در ادامه، نوبت به کار با این هندپیس می‌رسد. برای این منظور باید دسته آر اف را به ناحیه درمان نزدیک کنید و کلید شروع را فشار دهید تا دسته شروع به کار کند. در ادماه باید با توجه به خط صورت و گردن، چرخش را از پایین به بالا انجام بدهید. با رعایت این نکته، سم زدایی به بهترین شکل انجام خواهد شد. توجه کنید که زمان عملیات برای هر بخش موردنظرتان باید بین 10 تا 15 دقیقه باشد.

5. استفاده از دسته اولتراسونیک

برای استفاده از دسته اولتراسونیک باید ابتدا محل درمان را تمیز کنید. سپس باید از ژل مناسب برای ناحیه مورد نظر استفاده شود. در ادامه، با تنظیم زمان کار، شدت اولتراسونیک و حالت آن می‌توانید دسته را نزدیک ناحیه درمان بگیرید و کلید شروع را فشار دهید.

6. استفاده از ماسک ال ای دی

در ویدیو آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال به ماسک ال ای دی نیز اشاره شده است. برای استفاده از این ماسک باید دکمه ال ای دی و حالت رنگ آن را مشخص کنید که LR برای قرمز، GL برای سبز و BL برای نور آبی است. در ادامه، می‌توانید از این ماسک نهایت استفاده را داشته باشید.

آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال

ویدیو آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال را با دقت مشاهده کنید

:: ویدیو در بالای صفحه ::

به طور کلی، استفاده از دستگاه هیدروفشیال نیازمند دانش تخصصی است و اگر کار با آن را بلد نباشید، نمی‌توانید نتیجه دلخواه و مورد نظرتان را دریافت کنید. به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم حتما ویدیو آموزش کار با دستگاه هیدروفشیال را مشاهده کنید تا با روش کار این دستگاه آشنا شوید. توجه کنید که هنگام کار با این دستگاه، باید نهایت دقت را داشته باشید و گزینه‌های مناسب را متناسب با پوست و ناحیه درمانی انتخاب کنید.

سوالات متداول

دستگاه هیدروفشیال شش کاره است یا هفت کاره؟

برخی از مدل‌ها شش کاره و برخی دیگر هفت کاره هستند.

هندپیس در دستگاه هیدروفشیال چیست؟

به هرکدام از دسته‌های این دستگاه، هندپیس گفته می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 5 = 0