چطور مدرک فنی و حرفه ای کاشت ناخن با ژل بگیریم؟

مدرک فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن با ژل

مدرک بین‌المللی دوره کاشت ناخن را از آموزشگاه‌های معتبر بخواهید

کاشت ناخن با ژل به یکی از محبوب‌ترین روش‌های کاشت ناخن تبدیل شده است. اگر می‌خواهید در دوره آموزشی این روش کاشت ناخن شرکت کنید، باید از همان ابتدا به سراغ مجموعه‌هایی بروید که امکان دریافت مدرک معتبر در پایان دوره را فراهم کرده‌اند. در آموزشگاه‌های معتبر، مدرک پایان دوره فنی و حرفه‌ای را دریافت خواهید کرد. در این صفحه از آموزشگاه سیمای هانی به صورت کامل مدرک دوره آموزش کاشت ناخن با ژل را بررسی کرده‌ایم.

گرفتن مدرک دوره کاشت ناخن با ژل چقدر طول می‌کشد؟

یکی از دوره‌های محبوب مربوط به کاشت ناخن در آرایشگری بانوان، دوره کاشت ناخن با ژل است. این روش کاشت ناخن، به عنوان یکی از روش‌های محبوب شناخته می‌شود که از جهات مختلف شبیه به کاشت ناخن پودری است.

در روش کاشت ناخن با ژل، باید ژل مخصوص را روی تیپ ناخن یا ناخن طبیعی قرار داد و با استفاده از دستگاه یو وی، ژل را روی ناخن تثبیت کرد. توجه کنید که این کار نیاز به دقت بالایی دارد و برای کاشت، لازم است که بین 2 تا 3 لایه از ژل مخصوص استفاده شود. لازم به ذکر است که بعد از هر لایه، باید از دستگاه یو وی استفاده کنید تا بتوانید ژل را روی ناخن نگه دارید. این باعث شده است تا سرعت انجام این روش کاشت ناخن بیشتر از کاشت پودری باشد.

مدت زمان دریافت مدرک بعد از شرکت در دور‌ه کا‌شت نا‌خن با ژ‌ل، بستگی به آموزشگاه و شرایط برگزاری آزمون دارد. توجه کنید که این مدرک تنها بعد از اتمام دوره صادر می‌شود و در بازه زمانی بین 2 هفته تا یک ماه بعد از اتمام دوره می‌توانید آن را دریافت کنید.

مدرک فنی و حرفه‌ای کاشت ناخن با ژل

مدرک دو‌ره کا‌شت نا‌خن با ژ‌ل از کجا صادر می‌شود؟

در حال حاضر آموزشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی زیادی امکان کاشت ناخن با ژل را فراهم کرده‌اند. اما اگر می‌خواهید مدرک معتبر دریافت کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ آموزشگاه‌هایی بروید که تحت نظر فنی و حرفه‌ای هستند. این آموزشگاه‌ها می‌توانند در پایان دوره به شما مدرک معتبر از همین سازمان را ارائه کنند. برای شرکت در دوره های فنی و حرفه ای آرایشگری، سیمای هانی یکی از بهترین آموزشگاه‌ها است.

اعتبار مدر‌ک فنی و حرفه‌ ای کا‌شت ناخن با ژل چقدر است؟

به طور کلی، مدرک فنی و حرفه‌ای به عنوان معتبرترین مدرک برای شرکت در دوره کاشت ناخن با ژل شناخته می‌شود. اگر این مدرک را دریافت کنید، به راحتی می‌توانید وارد بازار کار شوید و به درآمد خوبی برسید. اگر بخواهیم مدرک فنی و حرفه‌ای را از جهات مختلف بررسی کنیم، باید بگوییم که این مدرک از نظر مدت زمان اعتبار، نیازی به تمدید ندارد و تا زمانی که آن را در اختیار داشته باشید، نیازی نیست که برای تمدید و دریافت مجدد مدرک اقدام کنید.

از نظر اعتبار بین‌المللی، مدرک فنی و حرفه‌ای دوره کاشت ناخن با ژل اعتبار بین‌المللی دارد. به طور کلی، در هر کشوری که عضو ILO باشد، مدرک شما معتبر خواهد بود. همین موضوع باعث شده است تا محبوبیت دریافت این مدرک چند برابر شود. به عبارتی، مدرک شما در تقریبا بیش از 70 کشور معتبر خواهد بود.

از جمله برخی از کشورهایی که مدرک فنی و حرفه‌ای در آن‌ها معتبر است، عبارتند از:

  • آرژانتین
  • آلبانی
  • بلاروس
  • فنلاند
  • کرواسی
  • غنا
  • فنلاند
  • فرانسه
  • برزیل

بازار کار بعد از آموزش کا‌شت نا‌خن با ژ‌ل

بازار کار بعد از آموزش کا‌شت نا‌خن با ژ‌ل چطور است؟

با توجه به اینکه مدرک اعطایی در پایان دوره کاشت ناخن با ژل از فنی و حرفه‌ای است، باید بگوییم که بعد از دریافت مدرک، بازار کار مناسبی در انتظارتان خواهد بود. اگر می‌خواهید به درآمد بالا برسید، پیشنهاد می‌کنیم در طول دوره مفاهیم را به بهترین شکل یاد بگیرید تا بازار کار مناسبی و درآمد بالایی در انتظارتان باشد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای یادگیری بهتر، آموزشگاهی را انتخاب کنید که در این حوزه کاملا شناخته شده است.

مشاهده آموزشگاه‌های معتبر دور‌ه کاشت نا‌خن با ژ‌ل در ایران آموزشگاه

در این صفحه از مجموعه سیمای هانی به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران، مدرک دوره کاشت ناخن با ژل را از زوایای مختلف بررسی کردیم. اگر می‌خواهید در این دوره شرکت کنید، پیشنهاد ما این است تا به سراغ مجموعه‌ای بروید که در این حوزه شناخته شده است و می‌تواند در پایان مدرک پایان دوره معتبر را اعطا کند.

سوالات متداول

آیا با شرکت در دوره کاشت ناخن با ژل مدرک معتبر دریافت می‌کنیم؟

در صورتی که در آموزشگاه معتبر ثبت نام کنید، در پایان مدرک فنی و حرفه‌ای بین‌المللی دریافت می‌کنید.

مهم‌ترین ویژگی مدرک فنی و حرفه‌ای دوره کاشت ناخن با ژل چیست؟

این مدرک بین‌المللی است و در بیش از 70 کشور دنیا اعتبار دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 4 = 3