چطور مدرک فنی و حرفه‌ای کار با تجهیزات پزشکی بگیریم؟

مدرک فنی و حرفه‌ای کار با تجهیزات پزشکی

دریافت مدرک کار با تجهیزات پزشکی؛ گام اول حرفه‌ای شدن

کلینیک‌های زیبایی روزانه میزبان تعداد زیادی از مراجعه‌کنندگان برای انجام خدمات لیزر هستند. این مراجعین برای دریافت خدماتی مانند لیزر موهای زائد، حذف چین‌وچروک، جوان‌سازی پوست، جلوگیری از ریزش مو و … به این کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند. فعالیت در این مجموعه‌ها در گرو دریافت مدرک کار با تجهیزات پزشکی است. اپراتورهای این مجموعه‌ها با تسلط به کار با انواع دستگاه‌های لیزر و تجهیزات پزشکی، درآمد بسیار بالایی را به دست می‌آورند. البته برای اخذ این مدرک حتما باید به آموزشگاه‌های معتبر مراجعه کرد؛ زیرا سالن‌های زیبایی و کلینیک‌ها مجوز آموزش ندارند و در پایان دوره‌ها نیز نمی‌توانند مدارک معتبری را به هنرجویان اعطا کنند.

گرفتن مدرک‌ کار با تجهیزات‌ پزشکی چقدر طول می‌کشد؟

طول دوره آموزشی کار با دستگاه‌های پزشکی مهم‌ترین چالش علاقه‌مندان است. این دوره‌ها متناسب با نیازهای هنرجویان به سه صورت گروهی، نیمه خصوصی و خصوصی برگزار می‌شوند. دوره‌های خصوصی به دلیل سرفصل‌های فشرده‌تر و مدت‌زمان کمتر تعیین شده برای آموزش، طول دوره کمتری دارند.

از سوی دیگر برخی آموزشگاه‌ها نیز متناسب با تکنیک‌های ارائه‌شده برای کار با دستگاه‌های لیزر پزشکی، هم دوره‌های عادی را برگزار کرده و هم دوره‌های فشرده را پشتیبانی می‌کنند. دوره‌های فشرده سریع‌تر به پایان می‌رسند؛ اما کیفیت آموزشی آن‌ها با دوره‌های عادی یکسان است.

عامل مهم دیگر در تعیین مدت‌زمان لازم برای اخذ مدرک کار با تجهیزات پزشکی به نوع دستگاهی بستگی دارد که هنرجویان قصد یادگیری کار با آن را دارند. به‌طورکلی سرفصل‌های آموزشی کار با تجهیزات پزشکی، متناسب با نوع دستگاه‌ها مشخص می‌شوند که می‌توانند طول دوره آموزش را تعیین کنند. بر همین اساس طول مدت‌زمان لازم برای اخذ مدرک کار با تجهیزات پزشکی بین 8 تا 12 جلسه متغیر است. همچنین پس از موفقیت در آزمون‌های پایان دوره، مدارک هنرجویان بین 3 تا 4 ماه بعد صادر می‌شوند.

در دوره‌های معتبر هنرجویان روش کار با دستگاه‌های زیر را آموزش می‌بینند:

  • دستگاه میکرونیدلینگ
  • مزونیدلینگ
  • دستگاه گالوانیک
  • دستگاه میکرودرم
  • دستگاه پلاسما جت
  • دستگاه لیزر موهای زائد
  • تناسب اندام و لاغری

مدرک فنی و حرفه‌ای کار با تجهیزات پزشکی

مدرک کار‌ با تجهیزا‌ت پزشکی‌ از کجا صادر می‌شود؟

دوره‌های آموزشی معتبر مدارک متعددی را به هنرجویان در پایان دوره‌های آموزشی اعطا می‌کنند؛ اما رایج‌ترین آن‌ها مدرک فنی و حرفه‌ای است. هنرجویان برای دریافت این مدرک فقط باید به آموزشگاه‌‌های معتبر مراجعه کنند؛ زیرا کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی فاقد مجوز آموزش هستند و نمی‌توانند مدرکی به آن‌ها بدهند. شما می‌توانید برای دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای در دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری ثبت نام کنید.

اعتبار مدرک‌ فنی و حرفه‌ای کار‌ با تجهیزات پزشکی چقدر است؟

بالاترین اعتبار مدارک اعطایی به هنرجویان در دوره‌های آموزش کار با تجهیزات پزشکی به مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای اختصاص دارد. هنرجویان با دریافت این مدرک می‌توانند آن را به 48 زبان بین‌المللی ترجمه کنند و شانس خود را برای دریافت ویزا و ورود به بازار کار جهانی خدمات زیبایی و لیزر رفع موهای زائد افزایش دهند. همچنین با دریافت این مدرک فرصت‌های شغلی بهتری برای فعالیت در سالن‌های زیبایی و کلینیک‌ها به وجود می‌آید.

مدرک فنی و حرفه‌ای کار با تجهیزات پزشکی

بازار کار بعد از آموزش کار‌ با تجهیزات پزشکی چگونه است؟

کاربردهای بالای لیزر برای خدمات زیبایی و درمانی و کاهش هزینه‌های ناشی از آن‌ها، تقاضا برای دریافت خدمات لیزر، جوان‌سازی پوست، تحریک کلاژن‌ها، حذف لک، آکنه و اسکار، رفع افتادگی پلک، جلوگیری از ریزش مو و تقویت آن‌ها، حذف موهای زائد و … را افزایش داده است.

تسلط به تکنیک‌های کار با تجهیزات پزشکی و دریافت مدرک معتبر آن به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا به‌عنوان یک اپراتور حرفه‌ای در سالن‌های زیبایی و کلینیک‌های پزشکی مشغول به کار شوند. اپراتورهای این دستگاه‌ها درآمدی ماهیانه چند ده میلیونی دارند و از پردرآمدترین اقشار جامعه به‌شمار می‌آیند. شما می‌توانید برای تضمین آینده شغلی خود و فعالیت به‌عنوان اپراتورهای تجهیزات پزشکی در بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه ثبت نام کنید.

برای دریافت مدرک کار با تجهیزات پزشکی سیمای هانی بهترین گزینه است

آکادمی آرایشگری سیمای هانی یکی از برترین مجموعه‌های فعال در زمینه ارائه آموزش‌های نوین کار با تجهیزات پزشکی است که به شما برای دریافت مدرک معتبر این رشته کمک می‌کنند. هنرجویان آموزشگاه ما در پایان دوره‌ها به تسلط کاملی در کار با انواع دستگاه‌های میکرونیدلینگ، ال ای دی تراپی، کویتشین، اسید تراپی، میکرودرم، هیدرودرمی، RF، اسکوم درمانی، درما اف، پلکسر و هایفو دست پیدا می‌کنند. برای این که شما هم یکی از افراد حرفه‌ای دوره‌های سیمای هانی باشید، فقط کافی است همین امروز در دوره‌های ما شرکت کنید.

سوالات متداول

آیا برای دریافت مدرک کار با تجهیزات پزشکی باید کتاب‌‌ها و منابع را جداگانه تهیه کرد؟

خیر. آموزشگاه‌های معتبر مقالات و کتاب‌های مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهند.

با دریافت مدرک کار با تجهیزات پزشکی در کدام مجموعه‌ها می‌توان فعالیت کرد؟

با اخذ این مدرک امکان فعالیت در سالن‌های زیبایی و کلینیک‌های درمانی وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 9 =