چطور مدرک فنی و حرفه‌ای فیشیال پوست بگیریم؟

مدرک فنی و حرفه‌ای فیشیال پوست

اخذ مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای دوره فیشیال برای ورود به بازار کار

امروزه بسیاری از بانوان به دنبال شغلی مناسب و پردرآمد برای خود هستند. کار در مراکز زیبایی با گذراندن دوره‌های آموزش در این زمینه می‌تواند گزینه‌ای بسیار ایده‌آل باشد. یکی از بهترین دوره‌هایی که بانوان می‎توانند برای یادگیری آن اقدام کنند، فیشیال پوست است. البته فعالیت در این چنین زمینه‌ای نیازمند موفقیت در اخذ مدرک دوره فیشیال پوست است. در این مطلب نگاهی به چگونگی اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای این دوره و همچنین اعتبار این مدرک می‌اندازیم.

گرفتن مدرک فیشیال پوست چقدر طول می‌کشد؟

شفافیت، جوانی و زیبایی پوست تاثیر مثبتی در زیبایی دختران و زنان دارد. همین موضوع سبب شده کار آرایشگاه‎ها و کلینیک‏های زیبایی پررونق شود. بنابراین عده زیادی از بانوان در صدد یادگیری جوانسازی پوست و اخذ مدرک دوره فیشیال پوست هستند.

با گرفتن این مدرک می‏توان در بسیاری از مراکز، کلیلنیک و آرایشگاه‎ها مشغول به کار شد و درآمد خوبی را بدست آورد. مدت زمانی که شما برای اخذ مدرک دوره فیشیال پوست باید صرف کنید، به سرفصل‌های آموزش، روش برگزاری دوره، آموزشگاه مورد نظر و … بستگی دارد.

مدرک دوره فیشیال پوست از کجا صادر می‌شود؟

شما برای اینکه بتوانید مدرک دوره فیشیال را با موفقیت دریافت کنید، باید پشتکار داشته باشید. در اولین مرحله باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که بهترین سرفصل‎ها را برای آموزش به شما در نظر گرفته باشد و مدرک معتبری را ارائه دهد. بعد از اینکه آموزشگاه مد نظر خود را انتخاب کردید، این آموزشگاه‎‌ها نام شما را در بین افرادی که قصد گرفتن مدرک فنی و حرفه‎ای را دارند، وارد خواهند کرد. سعی کنید برای یادگیری فیشیال پوست و اخذ مدرک فنی و حرفه‎ای در این زمینه، بهترین آموزشگاه آرایشگری را انتخاب کنید.

این موضوع یعنی به تمامی فراگیران بعد از اتمام دوره‌های آموزشی و بعد از اینکه موفق به قبولی در تمامی امتحانات تئوری و همچنین آزمون‎های عملی شده‎اند، مدرک بین‎المللی از سازمان فنی و حرفه‎ای اعطا خواهد شد. این مدرک معادل است با لیسانس مهارتی در ISCO که با ترجمه و استفاده از آن حتی می‎توانید برای گرفتن ویزای شغلی و JOB OFFER نیز اقدام کنید.

به طور کلی مراحل گرفتن مدرک دوره فیشیال پوست به ترتیب زیر است:

  1. ثبت‎نام در آموزشگاه دلخواه و دریافت مشاوره
  2. پشت سر گذاشتن دوره
  3. موفقیت در آزمون
  4. اخذ مدرک فیشیال پوست

مدرک فنی و حرفه‌ای فیشیال پوست

اعتبار مدرک فنی و حرفه ای فیشیال پوست چقدر است؟

داشتن مهارت‌های کاری از بزرگ‏ترین کلیدهای موفقیت برای هر فردی به شمار می‎رود. کسی که از مهارت لازم برای انجام کار برخوردار باشد، قطعا می‎تواند شغل مناسبی را برای خود پیدا کند. مهارت در انجام فیشیال پوست می‎تواند یکی از بهترین راه‏ها برای کسب درآمد و اخذ مدرک معتبر برای بانوان باشد. همچنین شما زمانی می‎‎توانید از مهارت خود به بهترین شکل بهره ببرید، که مدرک معتبر را نیز به کارفرما و یا مرکزی که قصد فعالیت در آن را دارید، ارائه کنید.

شرکت در دوره های فنی و حرفه ای آرایشگری می‏‎تواند نتایج شغلی بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد، زیرا با داشتن این مدرک نه تنها کسب مهارت کرده‎اید، بلکه مسیر اثبات مهارت خود را هم به طور کامل پشت سرگذاشته‎اید. مدرک فنی و حرفه‎ای فیشیال پوست از مزایای متفاوتی برخوردار است و اعتبار زیادی دارد.

مهم‎ترین دلایل اعتبار مدرک فنی و حرفه‎ای شامل موارد زیر است:

  • این مدرک در سطح جهانی اعتبار دارد
  • با استفاده از این مدرک می‎توانید ویزای شغلی بگیرید
  • داشتن این مدرک باعث می‎شود در اکثر مراکز زیبایی استخدام شوید
  • صاحب مدرک فنی و حرفه‎ای بدون مشکل می‎تواند پروانه کسب بگیرد
  • با استفاده از این مدرک معتبر می‎توانید خود را بیمه کنید

مدرک فنی و حرفه‌ای فیشیال پوست

بازار کار بعد از آموزش و مزایای دریافت مدرک فیشیال پوست

یکی از مهم‎ترین دلایلی که باعث شده است تعداد متقاضیان برای شرکت در دوره‎‏های مختلف آموزش فیشیال هر روز بیشتر از روز قبل شود، بازار کار این شغل می‌باشد. با توجه به اعتبار بالای این مدرک شما می‎توانید در بهترین آرایشگاه‏ها و مراکز زیبایی مشغول به کار شوید. برای دریافت مدرک این دوره می‌توانید به آموزشگاه سیمای هانی مراجعه کنید. ما در این آموزشگاه انواع تکنیک‌های روز فیشیال را به شما آموزش می‌دهیم.

سوالات متداول

در دوره فیشیال پوست چه مهارت‌هایی را یاد می‌گیریم؟

اصلی‎ترین مهارت‎هایی که در این دوره می‌آموزید عبارتند از: پاکسازی و جوانسازی پوست و کار با دستگاه‎های پاکسازی پوست.

اصلی‌ترین سرفصل‌ها در اخذ مدرک فیشیال کدام موارد هستند؟

سرفصل‎های اصلی و مهم برای دریافت مدرک دوره فیشیال پوست از مواردی چون استراکچر تمامی بخش‎های پوست، لایه‎برداری دقیق به شکل تخصصی، آشنایی با بیماری‎های پوستی، اهمیت بالای استفاده از آنتی‌اکسیدان، شناخت پوست چرب به صورت علمی و دلایل آسیب این نوع پوست تشکیل شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 12