چطور مدرک فنی و حرفه‌ای اکستنشن مو بگیریم؟

مدرک فنی و حرفه‌ای اکستنشن مو

اثبات توانایی در اجرای سبک‌های اکستنشن مو با دریافت مدرک معتبر

اکستنشن مو از جمله متدهای رایج برای اصلاح و آرایش موها به‌شمار می‌آید که با متدها و تکنیک‌های مختلفی انجام می‌شود. تنوع تکنیک‌های اجرای این روش، آموزش اکستنشن مو را به موضوعی ضروری برای علاقه‌مندان و آرایشگران مبتدی تبدیل کرده است. آموزش اکستنشن مو یک فرایند تخصصی است که به برنامه‌ریزی‌های مدون و سرفصل‌های مشخص نیاز دارد. به همین دلیل برای شروع یادگیری حرفه‌ای این مهارت هنرجویان باید در دوره‌های معتبر آموزشگاه‌ها شرکت کنند. در پایان این کلاس‌ها با دریافت مدرک آموزش اکستنشن مو، هنرجویان می‌توانند وارد بازار کار پررونق این رشته پول‌ساز شوند.

 

گرفتن مدرک دوره ‌اکستنشن مو‌ چقدر طول می‌کشد؟

اصلی‌ترین چالش هنرجویان برای دریافت مدرک دوره اکستنشن مو، برنامه‌ریزی برای شرکت در دوره‌ها است. بسیاری از علاقه‌مندان به دلیل مشغله‌های تحصیلی یا درگیری‌های شغلی، امکان حضور بلندمدت در دوره‌های آموزشی را ندارند. به همین دلیل به اطلاع از طول آموزش این دوره‌ها برای آن‌ها بسیار مهم است.

دوره‌ اکستنشن مو در برترین آموزشگاه‌های کشور بر اساس روش برگزاری آنلاین یا حضوری در تعداد جلسات متفاوتی برگزار می‌شوند. کیفیت آموزشی در هر دو روش یکسان است؛ اما دوره‌های آنلاین به دلیل فشردگی دوره‌ها زمان کمتری از هنرجویان می‌گیرند. از سوی دیگر نوع دوره‌ نیز در تعیین مدت‌زمان آموزش اکستنشن مو، تاثیر مستقیمی دارد. دوره‌های تخصصی معمولا زمان کمتری را شامل می‌شوند.

به‌طورکلی مدت‌زمان دریافت مدرک دوره اکستنشن مژه در آموزشگاه‌های مختلف بین 5 تا 8 جلسه برای دوره‌های حضوری و بین 3 تا 6 جلسه برای دوره‌های آنلاین است. شما می‌توانید برای ثبت نام در دوره‌های معتبر اکستنشن مو، به صفحه بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران سری بزنید.

مدرک فنی و حرفه‌ای اکستنشن مو

مدرک دوره اکستنشن‌ مو از کجا صادر می‌شود؟

پیش از اقدام برای ثبت نام در دوره‌های معتبر، اطلاع از اعتبار مرکز صادرکننده مدرک اهمیت بالایی دارد. دوره‌های اکستنشن مو در آموزشگاه‌های معتبر با تایید و نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شوند. به همین دلیل سرفصل‌ها، تعداد جلسات، کیفیت دوره، روش آموزش و … بر اساس مقررات تدوین شده در این سازمان تعیین می‌شوند.

در نظر داشته باشید که مدرک فنی و حرفه‌ای را فقط آکادمی‌ها معتبر به هنرجویان اعطا می‌کنند. حضور در ورکشاپ چندروزه یا دوره‌های تجربی سالن‌های زیبایی هیچ‌گونه مدرکی را برای شما به همراه ندارد. یا اگر هم مدرکی داده شود، به اندازه مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر نیستند.

مدرک فنی و حرفه‌ای اکستنشن مو

اعتبار مدرک فنی و حرفه‌ای اکستنشن مو چقدر است؟

با اخذ مدرک دوره اکستنشن مو در مراکز معتبر و با نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای، مسیر موفقیت برای شما هموارتر می‌شود. سازمان فنی و حرفه‌ای از زیرمجموعه‌های سازمان جهانی کار به‌شمار می‌آید. به همین دلیل بانوانی که موفق به دریافت مدرک دوره اکستنشن مو یا انواع دیگری از مهارت‌های آرایشگری می‌شوند، می‌توانند در بسیاری از کشورهای خارجی اهداف شغلی خود را دنبال کنند.

از سوی دیگر مدرک‌ فنی و حرفه‌ای یک ضرورت اصلی برای ادامه فعالیت در زمینه آرایشگری است. تقریبا برای هر نوع فعالیت در این زمینه باید این مدرک را داشته باشید. در واقع دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای اکستنشن مو شما را کاملا از دیگر رقبا متمایز می‌کند. شما می‌توانید برای شروع فرایند دریافت این مدرک، از طریق صفحه دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری در دوره مناسب خود شرکت کنید.

برخی از مهم‌ترین مزایای دریافت مدرک فنی‌ و حرفه‌ای اکستنشن مو عبارت‌اند از:

  • ایجاد بسترهای مناسب برای کار در سالن‌های زیبایی و عروس‌ سراهای سراسر کشور
  • امکان دریافت ویزا و ارسال درخواست کاری برای موسسات خارجی
  • اخذ مجوز لازم برای تاسیس آرایشگاه‌های زنانه
  • دریافت انواع تسهیلات مالی خوداشتغالی

مدرک فنی و حرفه‌ای اکستنشن مو

بازار کار بعد از آموزش اکستنشن مو‌ چطور است؟

خدمات اکستنشن مو بهشت شغلی دختران جوانی است که در ابتدای مسیر حرفه‌ای خود قرار دارند. تقاضای بالا برای دریافت خدمات این تکنیک آرایشی، باعث شده است تا خانم‌های جوان با ارتقای مهارت‌های خود در اکستنشن مو شانس خود را برای افزایش درآمد خود بیشتر کنند. از سوی دیگر تعدد بالای سالن‌های آرایشی در سراسر کشور نگرانی‌های شما برای یافتن شغلی مناسب و پردرآمد را کاهش می‌دهد.

مدرک فنی و حرفه‌ای اکستنشن مو

با آکادمی سیمای هانی مدرک دوره اکستنشن مو را سریع‌تر دریافت کنید

سیمای هانی معتبرترین مجموعه آموزش مهارت‌های آرایشگری در تهران است. مجموعه ما با فعالیت در چهار شعبه بزرگ، باکیفیت‌ترین خدمات آموزشی را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. با توجه به تسلط اساتید آموزشگاه سیمای هانی به سرفصل‌های دوره اکستنشن مو، انتخاب مجموعه ما به شما برای دریافت سریع‌تر مدرک دوره اکستنشن مو کمک می‌کند.

سوالات متداول

محدودیت سنی برای دریافت مدرک‌ دوره اکستنشن مو چقدر است؟

محدودیتی از این نظر وجود ندارد؛ اما افرادی بالای 16 سال دارند بهتر از آموزش‌ها بهره‌مند می‌شوند.

آیا با مدرک دوره اکستنشن مو می‌توان درخواست ویزای کاری داد؟

بله. امکان مهاجرت شغلی و فعالیت در بازار کار خارجی با این مدرک وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 4 = 2