قیمت کلاس کاشت ناخن چقدر است؟

قیمت کلاس کاشت ناخن

قیمت کلاس کاشت ناخن

دوره کاشت ناخن از جمله محبوب‌ترین دوره‌های آرایشگری است که در بسیاری از مراکز آموزشی و سالن‌های زیبایی برگزار می‌شود. سالن‌های زیبایی معمولا تعرفه‌های بسیار گران‌تری را برای خدمات آموزشی خود در نظر می‌گیرند؛ زیرا آن‌ها مجوز آموزش ندارند و تعرفه‌های خود را به‌صورت خودسرانه افزایش یا کاهش می‌دهند. از سوی دیگر کیفیت آموزشی در آموزشگاه‌ها به دلیل ارائه جدیدترین سرفصل‌های آموزشی بسیار بالاتر از سالن‌های زیبایی است. به همین دلیل برای کاهش قیمت کاشت ناخن، ثبت نام در دوره‌های آموزشی آکادمی‌ها بهترین راهکار به‌شمار می‌آید.

قبل از هر چیزی اگر نیاز به ثبت نام و اطلاعات کامل درباره دوره کاشت ناخن دارید بهتر است وارد صفحه ” آموزش کاشت ناخن سیمای هانی ” شوید و با قیمت و سرفصل های اموزشی دوره آشنا شوید.

قیمت کلاس کاشت ناخن

هزینه کلاس کاشت ناخن به‌صورت خصوصی چقدر است؟

آموزشگاه‌های معتبر برای برگزاری دوره‌های کاشت ناخن دو روش آنلاین و حضوری را در نظر گرفته‌اند. دوره‌های حضوری به دلیل کار بر روی مدل‌های زنده و اجرای عملی آموزش‌ها، معمولا هزینه‌های بالاتری دارد. هر دو نوع از این کلاس‌ها هم به‌صورت خصوصی برگزار می‌شوند و هم به روش نیمه‌خصوصی آموزش‌هایی جامع را به هنرجویان ارائه می‌دهند.

با توجه به فعالیت آکادمی‌های معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای، تعرفه‌های دوره‌های خصوصی این مراکز به تعداد نفرات، نوع مواد مصرفی و کیفیت آن روش برگزاری دوره، سطح اساتید، کیفیت مدرک اعطایی، سرفصل‌های آموزشی و … بستگی دارد.

بااین‌حال قیمت دوره‌های کاشت ناخن برای دوره‌های مبتدی، پیشرفته و جامع متفاوت است. آموزشگاه‌های معتبر برای کلاس‌های خصوصی دوره‌های مختلف بازه قیمتی 5 میلیون تا 10 میلیون تومان را در نظر می‌گیرند که متناسب با سطح آشنایی خود با تکنیک‌های کاشت ناخن می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید.

نکته مهم درباره قیمت دوره کاشت ناخن، تفاوت تعرفه‌ها در سالن‌های زیبایی و آموزشگاه‌ها است. برای آموزش‌های ارائه‌شده در سالن‌های زیبایی نمی‌توان تعرفه‌هایی ثابت را در نظر گرفت. این مجموعه‌ها بدون توجه به قیمت‌های رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای هزینه‌های دلخواه و بالا را از هنرجویان دریافت می‌کنند.

قیمت کلاس کاشت ناخن

شهریه آموزش کاشت ناخن طبق تعرفه فنی و حرفه‌ای چقدر است؟

سازمان فنی و حرفه‌ای به‌عنوان مرجع اصلی تعیین‌کننده سرفصل‌ها، کیفیت آموزشی و مدت‌زمان برگزاری دوره‌ها برای انواع دوره‌های مبتدی، پیشرفته و جامع تعداد جلسات مختلفی را در نظر گرفته است. قیمت دوره کاشت ناخن طبق تعرفه‌های سازمان و بر اساس سرفصل‌های ارائه‌شده در هر یک از این دوره‌ها تعیین می‌شوند. معمولا برای دوره‌های گروهی تعرفه‌های 7 میلیون و 500 هزار تومان به بالا و برای دوره‌های خصوصی قیمت 10 میلیون تومان به بالا تعیین شده‌اند.

تعرفه‌های اعلامی برای قیمت دوره کاشت ناخن به دوره‌های عادی اختصاص دارند. دوره‌هایی که به‌صورت فشرده یا ورکشاپ‌های چندروزه برگزار می‌شوند، به دلیل کاهش مدت‌زمان کلاس و عدم آموزش مبانی پایه، هزینه‌های کمتری را شامل می‌شوند. برای ثبت نام در انواع دوره‌های جامع کاشت ناخن می‌توانید با مراجعه به صفحه دوره‌های مراقبت و زییایی آرایشگری بهترین دوره را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

قیمت کلاس کاشت ناخن

تعرفه دوره کاشت ناخن در آموزشگاه سیمای هانی چقدر است؟

تعرفه‌های متفاوتی برای آموزش خدمات زیبایی ناخن مانند: پدیکور، ترمیم ناخن، ساخت انواع ژل ناخن، موادگذاری یک‌مرحله‌ای، کاشت ناخن با گل برجسته، چگونگی فرنچ ناخن و … در آکادمی‌های مختلف در نظر گرفته شده‌اند. یکی از مراکزی که مقرون‌به‌صرفه‌ترین تعرفه‌های آموزشی را به هنرجویان ارائه می‌دهد، آموزشگاه سیمای هانی است.

سیمای هانی بهترین آموزشگاه آرایشگری از نظر کیفیت آموزش، تعداد هنرجویان و دریافت شهریه‌های مقرون‌به‌صرفه است که در استان تهران فعالیت می‌کند. این مجموعه با فعالیت زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای، باکیفیت‌ترین سرفصل‌های آموزشی را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به شما ارائه می‌دهد. برای افزایش رضایت هنرجویان و خدمت‌رسانی به طیف بیشتری از آن‌ها، قیمت دوره کاشت ناخن در سیمای هانی شامل 80% تخفیف می‌شود. هنرجویان برای 12 جلسه دو ساعته باید مبلغ 3 میلیون و 900 هزار تومان بپردازند.

به‌طورکلی مهم‌ترین مزایای شروع دوره کاشت ناخن در آموزشگاه سیمای هانی عبارت‌اند از:

  • بهره‌مندی از تخفیف 80 درصدی
  • بهره‌مندی از تجارب برترین استادان
  • آموزش‌هایی عملی بر اساس جدیدترین سرفصل‌های آموزشی
  • پشتیبانی کامل برای ورود به بازار کار
  • مشاوره رایگان
  • امکان حضور در 4 شعبه فعال سیمای هانی در مناطق مختلف تهران

قیمت کلاس کاشت ناخن

کاهش هزینه‌های آموزش طراحی و کاشت ناخن با آکادمی سیمای هانی

خدماتی که آموزشگاه سیمای هانی به هنرجویان ارائه می‌دهد، کیفیت آموزش را در سطح بالایی قرار داده‌اند. مجموعه ما با ارائه سیاست‌های آموزشی منحصربه‌فرد و ارائه تخصصی‌ترین آموزش‌های مهارت‌های مختلف آرایشگری، در ارتقای دانش آرایشگران و ورود هنرجویان به بازار کار حرفه‌ای نقشی مهم بر عهده دارد. از سوی دیگر تخفیف‌های اعمال شده برای شهریه کلاس‌ها، قیمت دوره کاشت ناخن در آکادمی سیمای هانی را نسبت به دیگر مجموعه‌ها در پایین‌ترین حد ممکن قرار داده است. شما می‌توانید همین امروز برای شرکت این دوره‌ها از طریق سایت ما اقدام کنید.

سوالات متداول

مهم‌ترین معیارهای موثر در تعیین قیمت دوره کاشت ناخن چه عواملی هستند؟

خصوصی یا نیمه‌خصوصی بودن کلاس، حضوری یا آنلاین بودن دوره، کیفیت مواد مصرفی، تعداد جلسات و سطح دانش اساتید مهم‌ترین معیارها در این زمینه هستند.

آیا امکان قسط‌بندی کردن شهریه دوره کاشت ناخن وجود دارد؟

برخی آموزشگاه‌ها برای افزایش رضایت هنرجویان پرداخت اقساطی را نیز پشتیبانی می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 7 =