قیمت کلاس میکروپیگمنتیشن چقدر است؟

قیمت کلاس میکروپیگمنتیشن

قیمت دوره آموزش میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن یا تاتوی دائم یکی از تکنیک‌های رایج آرایش ابروها، خط چشم، خط لب و اسکالپ سر است. بسیاری از افراد برای کاهش هزینه‌های آرایشی و رفع نواقص موجود در نواحی مختلف صورت از این تکنیک استفاده می‌کنند. به همین دلیل یادگیری مهارت‌های میکروپیگمنتیشن بستر مناسبی را برای ورود علاقه‌مندان به بازار کار پررونق این رشته به وجود می‌آورد. دوره‌های تاتوی دائم در مراکز آموزشی و سالن‌های زیبایی با تعرفه‌های متفاوتی برگزار می‌شوند. قیمت دوره میکروپیگمنتیشن در سالن‌های زیبایی بالاتر است؛ زیرا این مجموعه‌ها مجوز آموزش ندارند و تعرفه‌های خود را به‌صورت دلخواه تعیین کرده‌اند. بر همین اساس شما برای دریافت مدرک معتبر و کاهش هزینه‌های آموزش، باید در آموزشگاه‌ها ثبت نام کنید.

هزینه کلاس آموزش‌ میکروپیگمنتیشن به‌صورت خصوصی چقدر است؟

آموزشگاه‌های معتبر آرایشگری برای ارائه خدمات بهتر، دوره‌های میکروپیگمنتیشن را به‌ صورت گروهی، نیمه‌خصوصی و خصوصی برگزار می‌کنند. دوره‌های خصوصی به دلیل تعامل بیشتر مدرسان با هنرجو و کاهش مدت‌زمان آموزش‌ها هزینه‌های بالاتری دارند.

همچنین به دلیل نظارت بیشتر استادان بر فرایند آموزشی هنرجویان، معمولا قیمت دوره میکروپیگمنتیشن در دوره‌های خصوصی بالاتر است. از سوی دیگر برخی مراکز آموزشی برای ارائه آموزش‌ها به طیف متنوع‌تری از علاقه‌مندان، در کنار آموزش‌های عملی، دوره‌های آنلاین را نیز پشتیبانی می‌کنند. این دوره‌ها به دلیل کاهش مدت‌زمان آموزش و فشرده‌تر بودن سرفصل‌های آموزشی از دوره‌های حضوری ارزان‌تر هستند.

عامل مهم دیگر در تعیین قیمت دوره آموزش میکروپیگمنتیشن، سرفصل‌های ارائه‌شده و مدت‌زمان لازم برای آموزش‌ آن‌ها می‌باشد. در آموزشگاه‌های مختلف متناسب با سرفصل‌های تخصصی و دشواری آموزش آن‌ها، قیمت دوره‌های تاتو دائم متغیر است.

بر همین اساس مهم‌ترین سرفصل‌ها در دوره‌های خصوصی آموزش میکروپیگمنتیشن عبارت‌اند از:

  • هاشور و سایه ابرو
  • ترمیم همیشگی فرم ابرو
  • ترسیم خط چشم و بن مژه
  • پوشش محل زخم، شکستگی و بخش‌های بدون مو
  • نکات مراقبتی بعد از میکروپیگمنتیشن

بر اساس تعداد جلسات آموزشی و ارائه تخصصی سرفصل‌ها، قیمت دوره میکروپیگمنتیشن برای دوره‌های خصوصی و فشرده بین 5 میلیون و 500 هزار تومان تا 7 میلیون تومان تعیین شده است. البته این تعرفه‌ها برای آکادمی‌های آرایشگری هستند. سالن‌های زیبایی بدون توجه به عرف موجود، قیمت‌های بسیار بالاتری را در نظر می‌گیرند. ضمن این که کیفیت دوره‌های آموزشی آرایشگاه‌ها اصلا با آموزشگاه‌های آرایشگری قابل مقایسه نیست.

قیمت کلاس میکروپیگمنتیشن

شهریه آموزش میکروپیگمنتیشن طبق تعرفه فنی و حرفه‌ای چقدر است؟

سازمان فنی و حرفه‌ای برای نظم بخشیدن به فعالیت آموزشگاه‌های زیرمجموعه خود، تعرفه‌های ثابت و معینی را برای خدمات آموزش تاتوی دائم در نظر گرفته است. این تعرفه‌ها متناسب با تعداد ساعات آموزشی، کیفیت دوره‌ها، اعتبار مدرک اعطایی، سطح تسلط مدرسان به ارائه آموزش‌ها، روش برگزاری، تعداد نفرات و … تعیین می‌شوند.

مهم‌ترین نکته در تعیین قیمت دوره میکروپیگمنتیشن توسط سازمان فنی و حرفه‌ای تعداد ساعات آموزشی است. با افزایش مدت‌زمان لازم برای ارائه تکنیک‌های تاتو دائم، تعرفه‌های دوره میکروپیگمنتیشن نیز افزایش می‌یابد. هزینه شرکت در این دوره‌ها از 4 میلیون تومان شروع می‌شود و متناسب با کیفیت آموزش‌ها و امکانات مرکز آموزشی بالاتر می‌رود. شما می‌توانید یادگیری یا ارتقای مهارت‌های میکروپیگمنتیشن در  دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری ثبت نام کنید.

تعرفه دوره‌ آموزش‌ میکروپیگمنتیشن در آموزشگاه سیمای هانی

تسلط به تکنیک‌های آرایش دائم خط لب، خط چشم، فرم ابروها، اسکالپ سر و رفع فقدان مو در نواحی صورت یک فرایند تخصصی است. آموزشگاه سیمای هانی بهترین آموزشگاه آرایشگری در زمینه ارائه جدیدترین تکنیک‌های آرایش دائم و تاتو همیشگی به‌شمار می‌آید که سرفصل‌های خود را بر اساس آموزش‌های نوین اروپایی و خاورمیانه تدوین می‌کند.

دوره‌های آموزشی سیمای هانی با هدف ارتقای مهارت‌های هنرجویان در اجرای تکنیک‌های عملی میکروپیگمنتیشن برگزار می‌شوند. در این دوره‌ها فراگیران با تفاوت‌های کامل میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ آشنا می‌شوند و به سطح مطلوبی از تخصص دست پیدا می‌کنند. تعرفه‌ دوره‌های سیمای هانی در پایین‌ترین میزان ممکن قرار دارد؛ به‌گونه‌ای قیمت دوره میکروپیگمنتیشن با تخفیف 80 درصدی از تمام دوره‌های مشابه در آموزشگاه‌های دیگر کمتر است. شما برای شرکت در این دوره‌ها فقط باید مبلغ 500 هزار تومان را بپردازید.

قیمت کلاس میکروپیگمنتیشن

سیمای هانی؛ برگزارکننده تخصصی‌ترین دوره‌های میکروپیگمنتیشن

آموزشگاه‌های آرایشگری فراوانی در سطح کشور فعال هستند که سیمای هانی یکی از معتبرترین مراکز است. مجموعه ما با ارائه آموزش‌های تخصصی در زمینه خدمات آرایش و تاتوی دائم، جدیدترین تکنیک‌های میکروپیگمنتیشن را ارائه می‌دهد. هنرجویانی که در دوره‌های سیمای هانی شرکت‌ کرده‌اند، به دلیل تعامل بالای مجموعه با سالن‌های زیبایی معتبر، به سرعت توانسته‌اند وارد بازار کار این رشته شوند. شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌های آموزش و بهره‌مندی از باکیفیت‌ترین روش‌های آموزشی، در دوره‌ میکروپیگمنتیشن مرکز ما ثبت نام کنید.

سوالات متداول

قیمت دوره میکروپیگمنتیشن با روش برگزاری دوره چه ارتباطی دارد؟

دوره‌های آنلاین به دلیل فشرده‌تر بودن سرفصل‌ها و کاهش مدت‌زمان آموزشی، قیمت پایین‌تری دارند.

بهترین راهکار برای کاهش قیمت‌ دوره میکروپیگمنتیشن چه راهکاری است؟

شرکت در دوره‌های آموزشگاه‌های معتبر و ثبت نام در کلاس‌های فشرده بهترین راهکارها در این زمینه هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + = 5