قیمت کلاس میکروبلیدینگ چقدر است؟

قیمت کلاس میکروبلیدینگ

قیمت دوره آموزش میکروبلیدینگ

زیبایی ابروها و فرم‌دهی به آن‌ها فرایندی تخصصی است که تسلط به تکنیک‌های آن به آموزش‌های اصولی نیاز دارد. علاقه‌مندان به یادگیری این تکنیک‌ها در دوره‌های مختلفی شرکت می‌کنند که دوره میکروبلیدینگ ابرو محبوب‌ترین کلاس در این زمینه است. آموزشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی با برگزاری دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ هزینه‌های متفاوتی را از هنرجویان دریافت می‌کنند. مجموعه‌های زیبایی به دلیل عدم برخورداری از مجوز آموزش و تعیین سرفصل‌ها و مدت‌زمان آموزشی دلخواه، شهریه‌های بالاتری می‌گیرند. درصورتی‌که قیمت دوره میکروبلیدینگ در آموزشگاه‌ها بر اساس معیارهای سازمان فنی و حرفه‌ای است و کیفیت آموزش‌ها نیز در بالاترین استاندارد خود قرار دارد.

هزینه کلاس آموزش‌ میکروبلیدینگ به‌صورت خصوصی چقدر است؟

میکروبلیدینگ روشی نیمه‌دائمی برای فرم‌دهی و آرایش ابروها است که با استفاده از قلم بلید تغییراتی را در فرم ابرو به وجود می‌آورد. دوره‌های خصوصی این تکنیک با هدف چگونگی استفاده از قلم بلید و تزریق رنگ‌دانه، آموزش‌هایی تخصصی را به هنرجویان ارائه می‌دهند.

آموزشگاه‌ها برای برگزاری دوره‌های خصوصی آموزش میکروبلیدینگ از دو روش آنلاین و حضوری استفاده می‌کنند. دوره‌های آنلاین به دلیل سرفصل‌های فشرده‌تر، هزینه‌های کمتری دارند. همچنین تعداد جلسات آموزشی نیز عامل مهمی دیگری است که در تعیین قیمت دوره میکروبلیدینگ نقش دارد. با افزایش تعداد جلسات و طول آموزشی تعرفه‌های آموزشی این تکنیک بیشتر می‌شود.

به‌طورکلی برای 8 جلسه آموزشی قیمت دوره میکروبلیدینگ برای کلاس‌های خصوصی از 4 میلیون و 500 تا 7 میلیون تومان تعیین شده است. البته با توجه به سرفصل‌های آموزشی و سطح هنرجویان، این تعرفه می‌تواند افزایش یا کاهش یابد.

البته تعرفه‌های رسمی فقط برای آموزشگاه‌های آرایشگری است. سالن‌های زیبایی بدون توجه به این تعرفه‌ها، شهریه‌های دلخواه خود را دریافت می‌کنند. بر همین اساس هزینه‌های دوره‌های سالن‌های زیبایی حساب و کتاب درستی ندارند.

قیمت کلاس میکروبلیدینگ

شهریه آموزش میکروبلیدینگ طبق تعرفه فنی و حرفه‌ای چقدر است؟

معیارهای ثابت تعیین شده برای آموزشگاه‌ها توسط سازمان فنی و حرفه‌ای، در میزان شهریه دریافتی این مجموعه‌ها تاثیرگذار هستند. با توجه به این که دوره‌های میکروبلیدینگ باید به‌صورت عملی و با کار بر روی مدل‌های زنده انجام شوند، شناخت مراحل آموزش میکروبلیدینگ نقش مهمی در اطلاع از قیمت‌ کلاس‌ها بر عهده دارد.

بر همین اساس مراحل آموزش میکروبلیدینگ در آموزشگاه‌های معتبر عبارت‌اند از:

  • مرحله تئوی: آموزش بهداشت فردی، عوامل ایجاد بیماری در زمان انجام تکنیک، شناخت فرم صورت و رنگ پوست، آشنایی با تجهیزات مورد نیاز، چگونگی طراحی تارهای ابرو، انتخاب رنگ مناسب، روش درست حرکت دادن دست
  • مرحله عملی: ترسیم تارهای ابرو توسط مداد، انتخاب رنگ برای ابرو، استفاده از بی‌حسی‌های موضعی و کار بر روی ابروها با قلم میکروبلید

در پارامترهای سازمان فنی و حرفه‌ای علاوه بر مراحل اجرای تکنیک، تعداد ساعات آموزشی، تجربه مدرس، کیفیت آموزش، امکانات آموزشگاه، اعتبار مدرک اعطایی، روش برگزاری دوره، تعداد نفرات، فشرده یا نیمه‌ فشرده بودن کلاس‌ها در تعیین قیمت دوره میکروبلیدینگ نقش دارد.

به همین دلیل تعرفه خدمات آموزش میکروبلیدینگ بین 1 میلیون و 500 هزار تا 7 میلیون تومان متغیر است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری ثبت نام در دوره‌های معتبر فرایند آموزش تکنیک‌های میکروبلیدینگ را شروع کنید.

قیمت کلاس میکروبلیدینگ

تعرفه دوره‌ آموزش‌ میکروبلیدینگ در آموزشگاه سیمای هانی چقدر است؟

برای کسب مهارت‌های کاربردی میکروبلیدینگ، سیمای هانی بهترین آموزشگاه آرایشگری است. تکنیک‌های آرایش ابرو در سیمای هانی بر اساس جدیدترین متدهای آموزشی خاورمیانه ارائه می‌شوند و هنرجویان با استفاده از آموزش‌های تئوری و عملی به سطح مطلوبی از مهارت در این زمینه دست پیدا می‌کنند.

از سوی دیگر تعرفه دوره‌های آرایشگری سیمای هانی نسبت به بسیاری دیگر از مجموعه‌های مشابه پایین‌تر است؛ زیرا تقاضای زیادی برای ثبت نام در دوره‌های مختلف آموزشگاه سیمای هانی وجود دارد. همچنین  با توجه به این که مجموعه ما زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، قیمت دوره میکروبلیدینگ بر اساس پارامترهای موجود در این سازمان تعیین شده‌اند. هنرجویان علاقه‌مند به کسب مهارت‌های حرفه‌ای میکروبلیدینگ، با ثبت نام در آموزشگاه سیمای هانی می‌توانند از مزایای تخفیف 80 درصدی بهره‌مند شوند. بر همین اساس برای 8 جلسه آموزش شما فقط باید 500 هزار تومان بپردازید.

تجربه کمترین قیمت دوره میکروبلیدینگ در آموزشگاه سیمای هانی

آکادمی سیمای هانی برترین آموزشگاه آرایشگری در استان تهران است که با پوشش کامل تکنیک‌های زیبایی، پیشرفته‌ترین دوره‌های میکروبلیدینگ ابرو را برگزار می‌کند. این دوره‌ها با تخفیف‌هایی استثنایی برگزار می‌شوند و نیازهای هنرجویان برای ورود به بازار کار را پاسخ می‌دهند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در تخصصی‌ترین دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ، با شماره‌های موجود در سایت ما از طریق واتس اپ در تماس باشید.

سوالات متداول

آیا قیمت دوره‌ میکروبلیدینگ با دوره میکروپیگمنتیشن یکسان است؟

در کلیات یکسان است؛ اما بر اساس تعداد جلسات و ساعات آموزشی تعرفه‌ها متفاوت است.

بهترین راه کاهش هزینه‌های شهریه آموزش میکروبلیدینگ چه راهکاری است؟

ثبت نام در آموزشگاه‌ها و دوره‌های فشرده بیشترین تاثیر را در این زمینه دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 8