قیمت کلاس فیبروز ابرو چقدر است؟

قیمت کلاس فیبروز ابرو

قیمت دوره فیبروز ابرو در آموزشگاه‌های معتبر تهران

یکی از حرفه‌ای‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های تاتو ابرو فیبروز است. در این روش، برخلاف روش‌های دیگر، ابروی شما ظاهر و فرم طبیعی‌تری پیدا می‌کند. این مساله باعث شده است که آموزشگاه‌های زیادی اقدام به ارائه دوره‌های آموزشی فیبروز کنند. اگر قصد شرکت در این دوره‌ها را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در این مطلب برای بررسی قیمت دوره فیبروز ابرو با ما همراه باشید.

قیمت دوره آموزش فیبروز ابرو

همان‌طور که در ابتدا نیز به این نکته اشاره کردیم، فیبروز را می‌توان به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترنی تکنیک‌های تاتو ابرو معرفی کرد. در این روش، ابروها فرم طبیعی‌تری را می‌دهند و این باعث افزایش تارکم ظاهری ابرو می‌شود. برای این منظور، باید از دستگاه فیبروز استفاده کرد. این دستگاه روی سایه ابرو سوزن‌های ریز دارد که روی سطح پوست کشیده می‌شوند و عمق زیادی ندارند. به همین خاطر، مشتری درد زیادی را تحمل نخواهد کرد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که اگر این کار توسط فرد غیرمتخصص انجام شود، می‌تواند درد زیادی ایجاد کند.

برای انجام فیبروز ابرو، ابتدا باید روی بخش تاج ابروها خطوط فیبروز اجرا شوند و هر خط را دو بار تمدید کرد. در ادامه، باید بعد از گذشت 3 الی 4 دقیقه، ابروها رنگ می‌گیرند و باید بی‌حسی را انجام داد. لازم به ذکر است که این کار باید به صورت کاملا حرفه‌ای انجام شود. چرا که برای کم‌رنگ نبودن تاتو، باید دم ابرو و آرک آن را به صورت حرفه‌ای ترسیم کنید.

در حال حاضر آموزشگاه‌ها و سالن‌های مختلفی امکان شرکت در دوره فیبروز ابرو را فراهم کرده‌اند. اما اگر می‌خواهید با قیمت مناسب در این دوره‌ها شرکت کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ آموزشگاه‌های معتبر بروید. سالن‌ها معمولا مجوز رسمی برای آموزش ندارند و همین باعث می‌شود تا شهریه به مراتب بیشتری را نسبت به آموزشگاه‌ها دریافت کنند.

قیمت کلاس فیبروز ابرو

هزینه کلاس فیبروز ابرو به‌صورت خصوصی چقدر است؟

به طور کلی، کلاس‌های آموزش فیبروز ابرو به سه صورت از نظر تعداد هنرجوهای حاضر در کلاس برگزار می‌شوند. از جمله این سه حالت می‌توان به خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی اشاره کرد. اگر قصد شرکت در این دوره محبوب را دارید، پیشنهاد می‌کنیم در صورت برخورداری از بودجه مناسب، به سراغ دوره‌های خصوصی بروید.

سه روش برگزاری دوره فیبروز ابرو از نظر تعداد هنرجو عبارتند از:

  • خصوصی: بین 1 تا 3 نفر
  • نیمه‌خصوصی: بین 3 تا 6 نفر
  • گروهی: بین 6 تا 12 نفر

اگر بخواهیم از نظر بازدهی آموزشی، سه روش برگزاری کلاس‌های آموزشی دوره فیبروز را بررسی کنیم، باید بگوییم که این کلاس‌ها به دلیل تعداد کمتر هنرجو، بازدهی آموزشی بالاتری دارند. چرا که در این کلاس‌ها، استاد زمان بیشتری را به هر هنرجو اختصاص می‌دهد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که هزینه شرکت در این کلاس‌ها بین 30 تا 50 درصد گران‌تر از کلاس‌های نیمه‌خصوصی و گروهی است.

قیمت کلاس فیبروز ابرو

شهریه آموزش فیبروز ابرو طبق تعرفه فنی و حرفه ای چقدر است؟

آموزشگاه‌هایی که معتبر و زیر نظر فنی و حرفه‌ای هستند، تعرفه کلاس‌ها را نیز دقیقا مطابق با اعلام این سازمان در نظر می‌گیرند. در حال حاضر، شهریه شرکت در این کلاس‌ها بین 300 هزار تا یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است. توصیه می‌کنیم برای شرکت در دوره فیبروز ابرو، حتما به قیمت توجه داشته باشید و به سراغ آموزشگاهی بروید که امکان برگزاری کلاس را با قیمت مناسب فراهم کرده باشد. البته قیمت دقیق دوره متناسب با مفاهیم آموزشی، تعداد جلسات، فشرده یا نیمه‌فشرده بودن و تعداد هنرجوهای کلاس تعیین می‌شود.

تعرفه دوره فیبروز ابرو در آموزشگاه سیمای هانی چقدر است؟

آموزشگاه سیمای هانی بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران است که می‌توانید برای شرکت در دوره فیبروز ابرو با قیمت مناسب، از خدمات آن استفاده کنید. این آموزشگاه بیش از 4 شعبه فعال در بلوار فردوس، صادقیه، نازی‌آباد و رسالت دارد و روز و ساعت کلاس مطابق با نظر شما تعیین خواهد شد.

سیمای هانی؛ مرجع دوره‌های آموزش آرایشگری بانوان

آموزشگاه سیمای هانی به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌های تهران و ارائه‌دهنده دوره‌ های فنی و حرفه ای آرایشگری مختلف، امکان شرکت در دوره فیبروز ابرو را با قیمت مناسب برای شما فراهم کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره، همین حالا با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا می‌توانیم با قیمت مناسب در دوره فیبروز ابرو شرکت کنیم؟

بله. در آموزشگاه سیمای هانی امکان شرکت در این دوره با قیمت رقابتی برای شما فراهم شده است.

آیا در پایان دوره فیبروز ابرو مدرک معتبر دریافت می‌کنیم؟

بله. در صورت شرکت در دوره‌های آموزشی معتبر امکان دریافت مدرک معتبر را نیز خواهید داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = 9