قیمت کلاس تاتو صورت چقدر است؟

قیمت کلاس تاتو صورت

قیمت دوره آموزش تاتو صورت

آرایش دائم از جمله تکنیک‌هایی است که نیاز اصلی بازار کار آرایشگری به‌شمار می‌آیند. تقریبا در هر سالن زیبایی اصلاح ابروها و فرم‌دهی به آن‌ها از مهم‌ترین خدمات این مراکز هستند. با توجه به تقاضای بالا برای دریافت این خدمات زیبایی، بازار کار فوق‌العاده‌ای در این زمینه وجود دارد. آرایشگران مبتدی یا افراد علاقه‌مند به کسب مهارت‌های زیبایی با شرکت در دوره‌های آموزشی این روش، خود را برای ورود به بازار کار آن آماده می‌کنند. بااین‌حال قیمت دوره آموزش تاتو صورت در آموزشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی متفاوت است. سالن‌ها به دلیل عدم برخورداری از مجوز آموزش و نبود نظارت مستقیم بر عملکردشان، هزینه‌های به مراتب بالاتری را نسبت به آموزشگاه‌ها دریافت می‌کنند و کیفیت آموزش‌ آن‌ها نیز مطلوب نیست.

هزینه کلاس آموزش‌ تاتو‌ صورت به‌صورت خصوصی چقدر است؟

آموزشگاه‌های معتبر آرایشگری برای ارائه خدمات آموزش آرایش دائم دوره‌های متنوعی را برگزار می‌کنند. این دوره‌ها به‌ سه صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و فشرده برای آشنایی هنرجویان با تکنیک‌های میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، میکروشیدینگ و آموزش خط لب و خط چشم تشکیل می‌شوند. هزینه شرکت در این دوره‌ها متناسب با حضوری یا آنلاین بودن آن‌ها متفاوت است.

از سوی دیگر آکادمی‌های آرایشگری متناسب با سیاست‌های آموزشی خود سرفصل‌ها و طول آموزشی متفاوتی را در نظر می‌گیرند. قیمت دوره آموزش تاتو صورت به‌صورت خصوصی با تعداد جلسات و ساعات برگزاری دوره‌ها ارتباط مستقیم دارد. با افزایش تعداد جلسات، تعرفه خدمات آموزشی نیز افزایش می‌یابد.

نکته مهم دیگر درباره قیمت دوره‌های خصوصی آموزش تاتو صورت به سطح دوره‌ها برمی‌گردد. دوره‌های جامع‌تر از مبتدی تا پیشرفته هزینه‌های بیشتری را شامل می‌شوند. درحالی‌که دوره‌های تخصصی‌تر به دلیل کاهش مدت‌زمان آموزشی، شهریه‌های کمتری دارند. به‌طورکلی قیمت دوره آموزش تاتو صورت به‌صورت خصوصی و فشرده در آموزشگاه‌های آرایشگری  از 9 میلیون تومان به بالا است.

قیمت کلاس تاتو صورت

شهریه آموزش تاتو صورت‌ طبق تعرفه فنی و حرفه‌ای چقدر است؟

آکادمی‌های آرایشگری اجازه افزایش تعرفه‌های خدمات خود بدون نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای را ندارند. این سازمان در هر سال با بررسی برخی معیارها، قیمت دوره آموزش تاتو صورت را تعیین می‌کند. به همین دلیل ممکن است تعرفه‌های قیمتی در مجموعه‌های آموزشی مختلف، با یکدیگر تفاوت داشته باشند. شما می‌توانید برای ارتقای مهارت‌های خود در آرایشگری از صفحه دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری در مرکز مناسب ثبت نام کنید.

این معیارها عبارت‌اند از:

  • روش برگزاری دوره‌ها
  • نیمه‌خصوصی، خصوصی یا فشرده بودن کلاس‌ها
  • امکانات آموزشگاه
  • سطح تسلط مدرسان به اجرای تکنیک‌ها
  • آموزش عملی بر روی مدل‌های زنده
  • جامع بودن یا تخصصی بودن دوره‌ها
  • اعتبار مدرک اعطایی
  • موقعیت مکانی آموزشگاه

در دوره‌های جامع تاتو صورت سازمان فنی و حرفه‌ای، هنرجویان طی مدت‌زمان کوتاهی ضمن آشنایی با تجهیزات و کاربردهای آن‌ها در آرایش صورت، به تفاوت تکنیک‌های به‌کاررفته برای زیبایی بخش‌های مختلف صورت آشنا می‌شوند. با توجه به کیفیت این دوره‌ها بر مبنای استانداردهای سازمان فنی و حرفه‌ای، قیمت دوره آموزش تاتو صورت برای دوره‌های نیمه‌خصوصی و نیمه‌ فشرده بین 4 میلیون تا 7 میلیون تومان تعیین شده است.

قیمت کلاس تاتو صورت

تعرفه دوره‌ آموزش‌ تاتو صورت در آموزشگاه سیمای هانی چقدر است؟

سیمای هانی بهترین آموزشگاه آرایشگری در زمینه پذیرش هنرجویان و دریافت هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه می‌باشد. هنرجویان برای شرکت در دوره‌های سیمای هانی نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف ندارند. با توجه به تقاضای بالا برای شرکت در دوره تاتو صورت و فعالیت مجموعه، زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای، قیمت دوره آموزش تاتو صورت با 80% تخفیف برای علاقه‌مندان تعیین شده است.

اگر به دنبال آموزشگاهی معتبر با تعرفه‌های مقرون‌به‌صرفه هستید، سیمای هانی را در اولویت قرار دهید. در سیمای هانی انواع تکنیک‌های آرایش ابروها، فرم‌دهی به لب‌ها و آرایش خط چشم با قیمتی استثنایی و با شهریه 6 میلیون و 300 هزار تومان برای 12 جلسه به شما آموزش داده می‌شوند.

با سیمای هانی نیازی به پرداخت شهریه بالا برای آموزش تاتو صورت ندارید

آموزشگاه سیمای هانی یکی از بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین مراکز آموزش تکنیک‌های آرایشگری در استان تهران است. مجموعه ما با پشتیبانی از پذیرش هنرجویان تهرانی و غیر تهرانی در چهار شعبه فعال خود، مقرون‌به‌صرفه‌ترین خدمات آموزش آرایش دائم را به شما ارائه می‌دهد. با توجه به رویکرد آموزشی مجموعه و تقاضای بالا برای شرکت در دوره‌ها، قیمت دوره آموزش تاتو صورت سیمای هانی از دیگر مجموعه‌های رقیب پایین‌تر است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع دقیق از نحوه برگزاری کلاس‌ها، با کارشناسان سایت ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

آیا شهریه دوره آموزش تاتو صورت شامل خرید تجهیزات نیز می‌شود؟

خیر. هزینه‌های خرید لوازم آرایشی برای آموزش جداگانه و بر عهده هنرجویان است.

شهریه دوره آموزش تاتو صورت بر چه مبنایی تعیین می‌شود؟

قیمت دوره آموزش تاتو صورت بر اساس معیارهای سازمان فنی و حرفه‌ای مانند: مدت‌زمان آموزش، نوع دوره، کیفیت آموزش، تعداد نفرات، سطح تسلط مدرس و … تعیین می‌‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 − = 0