قیمت کلاس تاتو بدن چقدر است؟

قیمت کلاس تاتو بدن

دوره تاتو بدن در آموزشگاه معتبر

تاتو بدن یکی از دوره‌های محبوب ارائه شده در آموزشگاه‌های آرایشگری است. تاتو را می‌توان از طریق روش‌های مختلفی انجام داد. اما در حال حاضر، استفاده از دستگاه مخصوص به همراه سوزن و جوهر، رایج‌ترین روش است. اگر می‌خواهید دوره تاتو بدن شرکت کنید، باید اطلاعاتی درباره قیمت کلاس آموزش تاتو بدن داشته باشید. به همین خاطر، در این صفحه با ما همراه باشید.

 

قیمت دوره آموزش تاتو بدن

به طور کلی، تاتو کردن به معنی ثبت نقش‌ها، متون یا تصاوری روی بدن است که دائمی هستند و از بین نمی‌روند. البته ممکن است در گذر زمان بسته به رنگ مورد استفاده و مهارت تاتوکار، این نقش‌ها کم‌رنگ شوند. در تاتو، رنگ به پوست نفوذ می‌کند و به زیرلایه سطحی تزریق می‌شود. به همین خاطر، با شست‌وشو نمی‌توان آن را از بین برد و پاک کرد.

برای انجام تاتو بدن به دو تجهیز مهم نیاز دارید که از جمله آن‌ها می‌توان به دستگاه تاتو و سوزن تاتو اشاره کرد. دستگاه تاتو برای استفاده در تاتو و خالکوبی استفاده می‌شود و می‌توانید آن را در دو نوع سیم‌پیچ کویل‌دار یا دوار خریداری کنید. دستگاه کویل‌دار برای سایه‌زدن و کشیدن خطوط بسیار مناسب است. برای کار با این دستگاه و استفاده اصولی از سوزن تاتو، باید حتما در دوره‌های آموزشی مربوط به شرکت کرده باشید. در غیر این صورت، ممکن است نتوانید کار را با کیفیت مناسب تحویل دهید.

در حال حاضر امکان شرکت در دوره تاتو بدن توسط آموزشگاه‌ها و سالن‌های مختلف فراهم شده است. اما به طور کلی، باید بگوییم که سالن‌ها مجوزهای لازم آموزشی را ندارند و شهریه به مراتب بالاتری را از شما درخواست می‌کنند. به همین خاطر، شرکت در دوره‌های آموزشگاهی گزینه معقول‌تری است.

قیمت کلاس تاتو بدن

هزینه کلاس تاتو بدن بصورت خصوصی چقدر است؟

شما می‌توانید برای شرکت در کلاس تاتو بدن، به سه صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی اقدام کنید. هرکدام از این نوع کلاس‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و تفاوت اصلی آن‌ها در تعداد هنرجوهای حاضر در کلاس خلاصه می‌شود.

سه نوع کلاس برگزاری تاتو بدن عبارتند از:

نوع کلاس تعداد نفرات
خصوصی بین 1 تا 3 نفر
نیمه‌خصوصی بین 3 تا 6 نفر
گروهی بین 6 تا 12 نفر

 

از نظر شرایط برگزاری، کلاس‌های خصوصی می‌توانند گزینه مناسبی باشند. چرا که در دوره‌های خصوصی آموزش تاتو بدن، استاد فرصت بیشتری برای انتقال مفاهیم دارد و می‌تواند زمان بیشتری را برای آموزش به شما صرف کند. به همین خاطر، اگر قصد یادگیری دارید، پییشنهاد می‌کنیم حتما در این دوره شرکت کنید. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که هزینه شرکت در کلاس‌های خصوصی بین 30 تا 50 درصد بیشتر از کلاس‌های معمولی است.

قیمت کلاس تاتو بدن

شهریه آموزش تاتو بدن طبق تعرفه فنی و حرفه ای چقدر است؟

قیمت دوره تاتو بدن به موارد مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به فشرده یا نیمه‌فشرده بودن کلاس، خصوصی، نیمه‌خصوصی یا گروهی بودن و شرایط برگزاری کلاس مانند حضوری یا آنلاین اشاره کرد. طبیعتا دوره‌های فشرده گران‌تر از نیمه‌فشرده هستند و در مدت زمان کوتاه‌تری می‌توانید دوره را به اتمام برسانید. همچنین، همان‌طور که پیش‌تر به این نکته اشاره کردیم، دوره‌های خصوصی به مراتب گران‌تر از نیمه‌خصوصی و گروهی هستند. اما به طور کلی، می‌توان گفت که تعرفه فنی و حرفه‌ای برای شرکت در این دوره بین 3 تا 5 میلیون تومان است.

تعرفه دوره تاتو بدن در آموزشگاه سیمای هانی چقدر است؟

آموزشگاه سیمای هانی بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران است که امکان شرکت در دوره تاتو بدن را برای شما در چهار شعبه خود یعنی بلوار فردوس، صادقیه، رسالت و نازی‌آباد فراهم کرده است. نکته مهم این است که این دوره در 8 جلسه 3 ساعته برگزار می‌شود و روز و ساعت کلاس را هنرجو انتخاب می‌کند. همچنین در حین آموزش، مدل در اختیار هنرجو قرار می‌گیرد. هزینه شرکت در این دوره در آموزشگاه سیمای هانی به مراتب کمتر از آموزشگاه‌های دیگر است و از نی جهت می‌توانید روی این آموزشگاه حساب ویژه باز کنید.

سیمای هانی؛ بزرگ‌ترین آموزشگاه تهران برای دوره‌های آرایشگری بانوان

در حال حاضر، در آموزشگاه‌های برتر مانند سیمای هانی امکان شرکت در انواع دوره های فنی و حرفه ای آرایشگری برای شما فراهم شده است. برای شرکت در دوره تاتو بدن، کافی است با کارشناسان آموزشگاه سیمای هانی تماس بگیرید تا راهنمایی‌تان کنند.

سوالات متداول

مهم‌ترین سرفصل‌های آموزشی دوره تاتو بدن چیست؟

اشنایی با مسائل بهداشتی و ایمنی، طراحی روی کاغذ، آشنایی با انواع سوزن‌ها و ترکیب رنگی برای از سرفصل‌های مهم هستند.

آیا سیمای هانی مدرک پایان دوره فنی و حرفه‌ای اعطا می‌کند؟

بله. با شرکت در دوره تاتو بدن سیمای هانی، مدرک پایان دوره فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = 10