ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه + ویدیو

ترفند فن سازی؛ تکنیکی کاربردی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه

آرایش صورت در افزایش جذابیت ظاهری بانوان و تکمیل استایل آن‌ها نقش مهمی بر عهده دارد. در این بین پرپشت بودن مژه‌ها زیبایی خاصی را به چهره آن‌ها می‌بخشد. بانوان دارای مژه‌های کم‌پشت از تکنیک اکستنشن مژه برای حجیم کردن تارهای مژه استفاده می‌کنند. ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه از مهم‌ترین مراحلی است که آرایشگران به کار می‌گیرند تا بتوانند با کاهش زمان کاشت، زیباترین مژه‌ها را برای بانوان مورد استفاده قرار دهند.

قبل از پرداختن به ادامه مطلب برای ثبت نام و آگاهی از شرایط و سرفصل های آموزشی وارد صفحه آموزش اکستنشن مژه سیمای هانی شوید.

ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه

فن سازی مژه؛ مرحله‌ای ظریف در اکستنشن مژه

در تکنیک کاشت مژه، فن سازی به مرحله‌ای گفته می‌شود که چند تار مژه در بخش انتهایی به یکدیگر متصل می‌شوند. برای چسباندن این مژه‌ها به هم چسب مژه بسیار ظریف و ملایم را به کار می‌گیرند. این ترفند در مدل‌های مختلفی در دسترس است که آرایشگران متناسب با درخواست مراجعین آن‌ها را اعمال می‌کنند.

با توجه به این که ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه انجام می‌شود، اجرای آن باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود. همچنین مدل، ضخامت تارهای مژه، جنس و سایز مورد نظر مژه‌ها نیز در انتخاب مدل فن سازی مژه اهمیت بالایی دارند.

مزایای فن سازی مژه

استفاده از ترفند فن سازی مژه نسبت به مدل کلاسیک کاشت مژه، مزایای فراوانی را به همراه دارد. در روش فن سازی، مژه‌ها با وجود حجم سبک‌ترشان، حجیم‌تر و تیره‌تر هستند. ضمن این که این روش با ظرافت بیشتری انجام شده و پس از رشد مژه‌ها، بافت نرم و مویی شکل مژه حفظ می‌شود. به این ترتیب حالت سوزنی که پس از اکستنشن در مژه‌های کلاسیک وجود دارد، در مدل فن‌ سازی از بین می‌رود.

روش انجام فن سازی مژه؛ ظریف، آسان و سریع

برای اجرای ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه، مراحل سختی پیش روی آرایشگران نیست. آن‌ها فقط باید با کاربرد تجهیزاتی مانند پنس آشنا باشند و بتوانند در کنار سرعت اجرا، ظرافت فرایند کاشت مژه را نیز رعایت کنند.

بر همین اساس مراحل انجام ترفند فن سازی مژه عبارت‌اند از:

  • برداشتن مژه‌های مورد نظر به اندازه لازم با پنس به‌صورت کاملا آهسته
  • قرار دادن مژه‌ها بر روی بخش چسب‌دار زیر مژه
  • فشار دادن مژه‌ها با پنس برای جدا شدن آن‌ها از یکدیگر
  • برداشتن مژه‌ها به همان صورت باز با استفاده از پنس
  • قرار دادن مژه‌ها داخل چسب برای چسبیدن به هم
  • قرار دادن مژه‌های چسبناک بر روی مژه‌های طبیعی

انواع اکستنشن مژه

انواع مدل‌های فن‌ سازی‌ مژه‌

مدل‌های مختلفی برای انجام ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه وجود دارند. بانوان علاقه‌مندان به دریافت این خدمت می‌توانند متناسب با کاربردهای، نوع ضخامت مژه‌ها، میزان کم‌پشتی مژه و تنوع مدل‌ها، از یکی از سبک‌های فن سازی مژه استفاده کنند.

به‌طورکلی سه نوع مدل اصلی برای ترفند فن سازی مژه وجود دارند که عبارت‌اند از:

  • فن سازی مژه کلاسیک: در این روش تارهای مژه مصنوعی با ضخامتی بین 15/0 تا 20/0 بر روی یک تار مژه طبیعی با چسب مخصوص قرار می‌گیرند
  • فن سازی مژه والیوم: در این روش از مژه‌هایی با ضخامت 7/0 و 9/0 استفاده می‌شود که دو یا سه تار مژه به هم چسبیده‌اند
  • فن سازی مژه مگا والیوم: به این مدل‌ها مدل‌های شش بعدی یا هفت بعدی می‌گویند که شش یا هفت تار مژه مصنوعی به مژه‌های طبیعی می‌چسبند. اندازه طول مژه‌ها در این مدل به مدل انتخابی بستگی دارد. ضخامت مژه‌های به‌کاررفته در این مدل بین 3/0، 4/0 و 5/0 می‌شود که در هر فن حدود 5 تا 15 تار مو قرار می‌گیرد

فرق مژه wide و hide

فرق فن مژه Wide و Hide در اکستنشن مژه

در زمان اجرای ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه با دو نوع مژه Wide و Hide روبه‌رو هستیم که شناخت تفاوت‌های آن‌ها در اجرای درست ترفند فن سازی تاثیرگذار است. فن مژه Wide تارهای چسبیده شده به بخش انتهایی مژه‌ها بدون توجه به تعداد آن‌ها، در فاصله مشخصی از سر مژه‌ها از یکدیگر جدا می‌کند. این تکنیک فاصله باز و پهنی را در بین تارهای مژه به وجود می‌آورد.

فن سازی‌ مژه‌ با انگشت؛ راهکاری برای اجرای این ترفند در خانه

فن سازی مژه با انگشت یا تکنیک فینگر (Finger) در اکستنشن مژه، ترفندی کاربردی برای افزایش ضخامت و طول مژه‌ها در زمان فرایند کاشت مژه به‌شمار می‌رود. برای افزودن مژه‌های مصنوعی به مژه‌های طبیعی با استفاده از این روش، آرایشگران به وسیله اعمال فشار و تراز کردن مژه‌ها، مژه‌های کاشت را با مژه‌های اصلی تطبیق می‌دهند.

اصلی‌ترین هدف تکنیک فینگر در اکستنشن مژه، ایجاد نتیجه‌ای طبیعی‌تر و یکنواخت‌تر در زمان کاشت است. برای چسباندن این مژه‌ها به یکدیگر نیز از چسب و مژه‌های مصنوعی به‌عنوان ابزارهای کمکی استفاده می‌شود. بر همین بر همین اساس مراحل ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه در خانه عبارت‌اند از:

  • شستن کامل و تمیز دست‌ها
  • برداشتن چند مژه از نوار با کمک پنس
  • آغشته کردن مژه‌ها به چسب مخصوص
  • قرار دادن مژه‌ها بین انگشت شست و انگشت سبابه
  • اعمال فشار مناسب برای چسباندن مژه‌ها به یکدیگر

ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه

آموزش اصولی؛ مهم‌ترین اصل در اجرای صحیح ترفند فن سازی

انجام ترفند فن سازی برای بالا بردن سرعت اکستنشن مژه به ظرافت بالایی نیاز دارد. کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند ضمن آسیب رساندن به چشم‌ها، ترتیب قرارگیری مژه‌ها و زیبایی آن‌ها را از بین ببرد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای شناخت کاربردها و تسلط کامل به انواع مدل‌های فن سازی، این ترفند کاربردی را در آموزشگاه‌های معتبر و نزد اساتید مجرب آموزش ببینید. پیشنهاد ما به شما آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی با سالها سابقه ی درخشان در زمینه آموزش هنرجویان عزیز است.

سوالات متداول

مهم‌ترین مدل‌های فن‌ سازی در اکستنشن مژه چه مدل‌هایی هستند؟

فن سازی کلاسیک، والیوم و مگا والیوم از مهم‌ترین سبک‌های فن سازی به‌شمار می‌روند.

آیا برای اجرای فن سازی به تجهیزات و ابزار خاصی نیاز است؟

خیر برای این کار فقط به مژه‌های مصنوعی در ضخامت‌های دلخواه، پنس و چسب مخصوص نیاز دارید. البته ظرافت اجرای کار با پنس مهم‌ترین نکته در کار با ابزارهای فن سازی است.

استفاده از ترفند فن سازی در اکستنشن مژه چه مزایایی دارد؟

افزایش سرعت اکستنشن مژه، حجیم‌تر و تیره‌تر بودن تارهای مژه‌های مصنوعی و ظرافت بیشتر مژه‌های فن نسبت به کلاسیک از مهم‌ترین مزایای استفاده از این ترفند هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 − = 4