2 روش درمان موخره به همراه کلیپ آموزشی برای درمان صحیح

درمان موخره با دو روش ساده و موثر

موخره یکی از مشکلاتی است که بیشتر بانوان در طول زندگی خود با آن‌ها مواجه می‌شوند. برای رفع این مشکل روش‌های مختلفی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به کراتینه کردن و استفاده از روغن‌های تقویتی اشاره کرد. در این صفحه از آموزشگاه سیمای هانی می‌توانید کلیپ مربوط به دو روش درمان موخره را مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات کامل درباره دوره کوتاهی مو حتما وارد صفحه ” آموزش کوتاهی مو سیمای هانی ” شوید و با قیمت و سرفصل های اموزشی دوره آشنا شوید.

موخره؛ مشکلی که ممکن است هرکسی با آن مواجه شود

موخره به عنوان یک مشکل بسیار رایج در خانم‌ها شناخته می‌شود. از جمله دلایل بروز این مشکل بزرگ می‌توان به اشتباه خشک کردن موها، شانه زدن اشتباه، استفاده مکرر از رنگ مو و دکلره، استفاده از وسایل برقی حالت‌دهنده برای طولانی‌مدت، استفاده از برخی داروهای خاص و حتی کهولت سن اشاره کرد.

اگر بخواهیم رایج‌ترین عامل برای بروز مشکل موخره را بررسی کنیم، باید بگوییم که عادت اشتباه در نگهداری از موها می‌تواند باعث بروز چنین مشکلی شود. به عنوان مثال، اگر فقط به ظاهر آن‌ها اهمیت بدهید و از روش‌های نادرست و وسایل بی‌کیفیتی مانند اتو تقلبی برای موها استفاده کنید، در گذر زمان،‌ ممکن است به موخره شدید دچار شوید.

دو روش درمان موخره

دو روش ساده برای درمان موخره

مشکل موخره را می‌توان با روش‌های مختلفی درمان کرد. از جمله برخی از این روش‌ها، کوتاه‌کردن موها، خشک نکردن 100 درصدی موها، استفاده از ماسک مو، کراتینه کردن و استفاده از روغن‌های تقویتی اشاره کرد که در ادامه دو مورد است بهترین روش‌های درمان موخره را معرفی می‌کنیم. اما پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی اصولی با بهترین روش، به هیچ عنوان کلیپ آموزشی که در این صفحه از ایران آموزشگاه قرار دارد را از دست ندهید.

درمان موخره با کراتینه

1. کراتینه کردن موها

یکی از بهترین روش‌ها و البته یکی از دو روش درمان موخره، کراتینه کردن است. با کراتینه،  انواع موهای وز و حالت‌دار که مستعد بروز موخره هستند، با یک لایه پروتئین کراتین پوشیده خواهند شد. این باعث می‌شود تا انعطاف موها بیشتر شود و موخره به صورت کامل یا حداقل تا حد زیادی درمان شود. البته توصیه می‌کنیم برای یادگیری کراتینه کردن اصولی موها در دوره‌های مخصوص آرایشگری شرکت کنید.

درمان موخره با روغن تقویتی

2. استفاده از روغن‌های تقویتی مخصوص

اگر می‌خواهید مشکل موخره را درمان کنید، روش دیگر از دو روش درمان موخره احتمالا جوابگویتان باشد. در حال حاضر، در بازار روغن‌های تقویتی مو زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای درمان استفاده کنید. این روغن‌ها با رطوبت‌رسانی و تامین مواد مغذی، به درمان موهای شما کمک خواهند کرد.

روش‌های درمانی ساده برای درمان موخره

دو روش درمان موخره شامل استفاده از روغن‌های تقویتی و کراتینه کردن موها هستند. اما اگر به دنبال بهترین روش برای درمان این مشکل هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما کلیپ آموزشی که در این صفحه از آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی قرار داده‌ایم را مشاهده کنید. با مشاهده این کلیپ، همه اصول و نکات مربوط به درمان موخره را به بهترین شکل ممکن یاد خواهید گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 − = 1