ابزار و وسایل میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو + قیمت ابزار تاتو ابرو

ابزار و وسایل میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو

فهرست مطالب این صفحه نمایش فهرست

ابزار و وسایل میکروبلیدینگ که به آن‌ها نیاز دارید

میکروبلیدینگ و فیبروز یکی از حرفه‌ای‌‌ترین و محبوب‌ترین خدمات مربوط به ابرو است. در حال حاضر، افراد زیادی تمایل دارند که در این حوزه فعالیت کنند که برای این منظور، ابتدا باید در دوره‌های آموزشی آن شرکت کرد. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که چه برای فعالیت حرفه‌ای و چه برای یادگیری، لازم است که ابزار و وسایل میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو را در اختیار داشته باشید. در این مطلب از آموزشگاه سیمای هانی، این ابزار را معرفی کرده‌ایم.

نکاتی که باید درباره میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو بدانید

اگر بخواهیم به صورت کلی درباره میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو صحبت کنیم، باید بگوییم که هردوی آن‌ها از جمله تکنیک‌های نیمه‌دائمی برای اصلاح فرم ابرو هستند. در نگاه کلی و از نظر ظاهری، تفاوت چندانی میان این دو روش وجود ندارد و حتی روش اجرا نیز تا حد زیادی شبیه است. در هردوی این روش‌ها لازم است که از سوزن‌های مخصوص یو شکل استفاده شود. با این سوزن‌ها باید روی پوست شکاف‌هایی را ایجاد کرد تا بتوان از طریق این شکاف‌ها، رنگ‌دانه‌ها را وارد پوست کرد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که در این روش، تارهای مو کاملا طبیعی هستند و به صورت کاملا نرم و طبیعی روی پوست قرار می‌گیرند.

فیبروز و میکروبلیدینگ به صورت دستی انجام می‌شوند. اما در فیبروز از رنگ‌دانه و سوزن مخصوص استفاده می‌شود که همین باعث افزایش کیفیت می‌شود. همچنین فیبروز برای انواع پوست قابل انجام است. در حالی که میکروبلیدینگ ممکن است روی پوست‌های چرب نتیجه و ماندگاری دلخواه را نداشته باشد.

ابزار و وسایل میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو

برای میکروبلدینگ به چه تجهیزاتی نیاز دارید؟

برای اینکه بتوان میکروبلیدینگ و فیبروز را به درستی انجام داد، باید از تجهیزات و وسایل مختلف استفاده کرد. هرکدام از این وسایل دارای وظایف خاص خود هستند که می‌توانند به نوبه‌ای در افزایش کیفیت کار نهایی تاثیرگذار باشند. به همین خاطر، اگر قصد استفاده از تکنیک‌های میکروبلیدینگ و فیبروز را دارید یا حتی به دنبال یادگیری این تکنیک‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم همه ابزار و وسایل مورد نیاز برای آن را در اختیار داشته باشید.

برخی از مهم‌ترین ابزار و وسایل میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو عبارتند از:

  1. پیگمنت
  2. بلید یا تیغه
  3. تراز مخصوص
  4. مداد علامت‌گذاری
  5. دستگاه میکسر رنگدانه
  6. حلقه پیگمنت
  7. کرم بی‌حس‌کننده
  8. دستکش مخصوص
  9. دستمال مرطوب‌کننده و ضدعفونی‌کننده

ابزار و وسایل میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو

برخی از مهم‌ترین ابزار و وسایل میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو

برای افرادی که به تازگی با میکروبلیدینگ آشنا شده اند، این سوال مطرح می‌شود که “به چه موادی نیاز دارم؟”. در این رابطه، باید بگوییم که تجهیزاتی که نیاز دارید، چه در حوزه آموزش و چه در حوزه ارائه خدمات برای شما کارآمد خواهند بود. وقتی که تجهیزات مورد نیاز را در اختیار داشته باشید، کیفیت کارتان تا حد زیادی افزایش پیدا خواهد کرد. در ادامه برخی از مهم‌ترین ابزار و وسایل میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو را که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم را معرفی کرده‌ایم.

1. انواع پیگمنت

پیگمنت یکی از مهم ترین لوازم مورد نیاز در آموزش میکروبلیدینگ ابرو است. مطمئن شوید که مجموعه‌ای از پیگمنت‌های رنگی متناسب با رنگ پوست را در اختیار دارید. رنگدانه مورد استفاده در نتیجه نهایی مشخص خواهد شد. بنابراین، مطمئن شوید که رنگدانه انتخابی شما مناسب است. توجه کنید که برای رنگ کردن ابروها، باید از پیگمنت‌های باکیفیت استفاده کنید که توانایی پاسخگویی به نیازتان را داشته باشند.

ابزار و وسایل میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو

2. تیغه (Blade)

بدون تیغه یا همان بلید، میکروبلیدینگ و آموزش فیبروز ابرو غیرممکن است. در نتیجه، اگر قصد خرید تیغه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به سراغ جنس‌های باکیفیت بروید. ابزار و وسایل باکیفیت می‌توانند تاثیر مستقیمی روی کیفیت کار شما بگذارند.

3. هولدر یونیورسال

هدف اصلی هولدر یونیورسالنگه داشتن تیغه‌های میکرو است و از آنجایی که همانطور که از نامش پیداست می‌تواند هر تیغه ای را در خود جای دهد، در کیت میکروبلیدینگ باید حتما حداقل یک هولدر داشته باشید. در زمان خرید هولدر یونیورسال باید به سراغ محصولاتی بروید که سبک هستند و امکان استریل کردن آن‌ها وجود دارد. این باعث می‌شود تا این هولدرها از جهات مختلف گزینه مناسبی برای میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو باشند.

4. قطب نما و تراز

شاید این نکته برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما برای میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو، به تراز و قطب‌نما نیاز دارید. این آیتم که به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزار و وسایل در این زمینه کاری شناخته می‌شود، برای ایجاد تقارن مناسب میان ابروها استفاده می‌شودد و با کمک آن می‌توانید فرمی بی‌عیب و نقص روی ابروها ایجاد کنید. البته افرادی که در این کار تجربه کافی را دارند و حرفه‌ای هستند، معمولا به صورت چشمی این کار را انجام می‌دهند.

5. مداد علامت‌گذاری

قبل از هرگونه اقدام برای میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو، لازم است که شکل ابروها را با استفاده از خودکار یا مداد مخصوص علامت‌گذاری مشخص کنید. این به شما و مشتری‌تان ایده می‌دهد که در نهایت، ابروهای آنها چگونه به نظر خواهند رسید. برای خرید مداد مخصوص علامت‌گذاری، باید سه فاکتور مهم را در نظر داشته باشید که از جمله آن‌ها می‌توان به دقیق بودن، دوام بالا و عدم ایجاد لکه اشاره کرد.

6. دستگاه میکسر رنگدانه

دستگاه میکسر رنگدانه یا همان پیگمنت، مخلوط کردن رنگدانه‌ها را آسان تر می‌کند. این دستگاه باعث می‌شود تا برای ترکیب پیگمنت‌ها نیازی به صرف زمان زیاد نداشته باشید و در عین حال بتوانید ترکیب را به صورت یکنواخت و کامل انجام دهید. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که در حال حاضر می‌توانید انواع رنگدانه یا همان پیگمنت را به صورت آماده از پیش‌ساخته تهیه کنید. اما در بسیرای از مواقع، بریا دستیابی به رنگ دلخواه، لازم است که این ترکیب به صورت دستی انجام شود.

7. حلقه پیگمنت

یکی دیگر از موارد ضروری برای تجهیزات میکروبلیدینگ شما حلقه‌های پیگمنتی هستند. رنگدانه مخلوط در این حلقه پلاستیکی قرار می‌گیرد که می‌توانید آن را روی انگشت خود قرار دهید و استفاده کنید. استفاده از این حلقه باعث تسریع کار شما و افزایش تمرکز در میکروبلیدینگ و فیبروز می‌شوند.

8. کرم بی‌حس‌کننده

اگر می‌خواهید مشتری خود راحت باشد، استفاده از کرم بی حس کننده در طول فرآیند میکروبلیدینگ ضروری است. این کرم‌ها بر پایه لیدوکائین هستند و کاملا بی‌خطر می‌باشند. در صورت استفاده از این کرم، تنها احساس سوزن‌سوزن شدن را خواهید داشت. در حالی که بدون کرم، ممکن است درد آن غیر قابل تحمل باشد.

9. دستکش مخصوص

درست مانند ماسک، برای خدمات میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو، استفاده از دستکش نیز کاملا ضروری است. برای مراقبت از دستاهایتان در حین کار، بهتر است که از دستکش استفاده کنید. چرا که برخی از تجهیزات در حین کار می‌توانند باعث آسیب به دست‌ها و خونریزی شوند. در این میان، این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است از دستکس‌های غیرلاتکس استفاده کنید. چرا که ممکن است برخی از مشتری‌ها به لاتکس حساسیت داشته باشند.

10. دستمال مرطوب و ضد عفونی کننده

دستمال‌های ضدعفونی‌کننده و مرطوب‌کننده می‌توانند تا حد زیادی در میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو کارآمد باشند. ترجیحا بهتر است از تجهیزاتی استفاده کنید که بدون الکل باشند. چرا که در برخی مواقع، ممکن است الکل باعث تحریک پوست مشتری شود. با توجه به یک بار مصرف بودن این تجهیزات، پیشنهاد می‌کنیم حتما به مقدار زیاد از این دستمال‌ها را در اختیار داشته باشید.

ابزار و وسایل میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو

آموزش میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو را از کجا شروع کنیم؟

در حال حاضر، امکان شرکت در دوره میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو در سالن‌های آرایشی و آموزشگاه‌های مختلف برای شما فراهم شده است. اما اگر می‌خواهید در انتهای دوره، مدرک معتبر دریافت کنید و همین‌طور می‌خواهید مفاهیم را به بهترین شکل و البته با شهریه مناسب یاد بگیرید، پیشنهاد ما به شما، شرکت در دوره‌های آموزشی آموزشگاه سیمای هانی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این حوزه، با مشاورین ما تماس بگیرید.

بورس خرید لوازم میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو کجاست؟

در نقاط مختلف تهران امکلان خرید انواع لوازم میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو را دارید. از جمله برخی از مراکز بزرگ برای خرید این ابزار و وسایل می‌توان به بازار بزرگ تهران، کوچه مروی و خیابان منوچهری اشاره کرد. اما با توجه به شلوغی این مراکز و نیاز به اختصاص دادن چند ساعت برای پیدا کردن موقعیت مکانی و خرید ابزار، ما در آموزشگاه سیمای هانی این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید با کمترین قیمت ممکن، از این آموزشگاه هر نوع ابزار و وسایلی را که نیاز دارید، تهیه کنید. برای این منظور، می‌توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

سیمای هانی؛ برترین آموزشگاه برای آموزش میکروبلیدینگ

آموزشگاه سیمای هانی نه‌تنها امکان شرکت در کلاس‌های میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو را برای شما فراهم کرده است، بلکه می‌توانید برای خرید ابزار و وسایل مورد نیاز برای این تکنیک‌ها نیز از خدمات ما استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ابزار موردنیازتان، از طریق یکی از مسیرهای ارتباطی موجود، می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

آیا برای میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو به تجهیزات خاصی نیاز داریم؟

بله. از جمله برخی از این تجهیزات می‌توان به پیگمنت و کرم بی‌حس‌کننده اشاره کرد.

مهم‌ترین آیتم در میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو چیست؟

پیگمنت مهم‌ترین وسیله در این زمینه است.

آیا می‌توان از سیمای هانی ابزار و وسایل میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو را تهیه کرد؟

بله. برای این منظور، کافی است با ما تماس بگیرید یا به یکی از شعب سیمای هانی مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + 7 =