آموزش پیتاژ کردن مو – چگونه موها را با پیتاژ خرد کنیم

آموزش پیتاژ کردن مو

آموزش پیتاژ کردن مو به راحتی در خانه

در دنیای مد و زیبایی، هنر پیتاژ کردن مو به‌عنوان یک تکنیک خلاقانه و جذاب در تغییر شکل موها و خرد کردن آن‌ها شناخته می‌شود. این هنر از زمان‌های قدیم در میان قوم‌ها و فرهنگ‌های مختلف به‌کار گرفته شده و اخیرا در دوران مدرن نیز طرفداران زیادی دارد. در این صفحه، به معرفی کوتاهی از پیتاژ و آموزش پیتاژ کردن مو می‌پردازیم تا بتوانید با استفاده از این هنر جذاب، موهای خود را خرد و زیبا کنید. همچنین یک ویدیو آموزشی کامل برای شما در این صفحه قرار داده شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دوره کوتاهی مو سرفصل های آموزشی و هزینه ثبت نام وارد صفحه دوره آموزش کوتاهی مو شوید.

آموزش پیتاژ کردن مو

پیتاژ کردن مو یعنی چه؟

پیتاژ یکی از تکنیک‌های کوتاه کردن مو در آرایشگری است. در این تیکنیک، موها به شکلی خرد می‌شوند که رد قیچی روی آن‌ها دیده نشود. بسیاری از آرایشگرهای مطرح و حرفه‌ای، از این تکنیک برای خرد کردن قسمت انتهای موها استفاده می‌کنند. استفاده از این تکنیک می‌تواند به کم‌حجم یا پرحجم نشان دادن موهای شما نیز موثر باشد.

هر نوع مویی مناسب پیتاژ کردن نیست و بهتر است قبل از انجام این کار، با آرایشگر خود مشورت کنید. افرادی که موهای صاف و لخت دارند، برای خارج شدن موهایشان از یکنواختی و تنوع دادن به آن‌ها می‌توانند روش پیتاژ را امتحان کنند تا شکل و شمایل جدیدی را به چهره خود ببخشند. البته به این نکته هم باید توجه داشته باشید که افرادی که موهای خیلی بلندی دارند نباید از پیتاژ برای خرد کردن موهای خود استفاده کنند. زیرا این روش باعث بی‌نظمی و نامرتب شدن موهایشان می‌شود.

آموزش پیتاژ کردن مو

همانطور که عنوان شد، پیتاژ کردن مو یک روش فوق‌العاده است تا بتوانید حجم موهای خود را کم کرده و به زیبایی آن‌ها اضافه کنید. با دریافت آموزش پیتاژ کردن مو، شما می‌توانید به راحتی این کار را یاد گرفته و در خانه به تنهایی انجام دهید. در ادامه، آموزش پیتاژ کردن مو را به شما ارائه می‌دهیم.

برای اینکه بتوانید موهای خود را پیتاژ کنید، ابتدا باید نوک موهای خود را پیدا کنید. این بخش از آموزش پیتاژ کردن مو بسیار مهم است چرا که در صورت انتخاب بخش اشتباهی از مو، فرآیند پیتاژ کردن به صورت کامل خراب می‌شود. ابتدا موهای خود را به صورت لایه به لایه در دست بگیرید و از سر خود بلند کنید. سپس قیچی پیتاژ را برداشته و نوک موهایتان را با استفاده از آن خرد کنید. این کار را می‌توانید با انواع مختلفی از قیچی‌های پیتاژ انجام دهید و نوک موها را به صورت دندانه‌دار دار یا عادی خرد و کم‌حجم کنید.

همچنین مهم است به این نکته توجه داشته باشید که برای پیتاژ کردن مو حتما از قیچی مخصوص پیتاژ استفاده کنید؛ چرا که استفاده از قیچی‌های معمولی می‌تواند به موهای شما آسیب زده و در نتیجه، فرآیند پیتاژ یکنواخت نباشد.

آموزش پیتاژ کردن مو

با مطالعه آموزش پیتاژ کردن مو به راحتی موهای خود را زیبا کنید

شما می‌توانید با مطالعه آموزش پیتاژ کردن مو، به راحتی موهای خود را خرد کرده و آن‌ها را زیبا کنید. ما در این صفحه از آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی، به معرفی روش پیتاژ کردن مو و آموزش انجام آن در خانه پرداختیم. امیدواریم که بتوانید با استفاده از نکات گفته شده، به بهترین شکل ممکن موهای خود را پیتاژ کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 6 =