آموزش نحوه صحیح گرفتن قلم بلید – از لوازم پرکاربرد برای میکروبلیدینگ

آموزش نحوه صحیح گرفتن قلم بلید

آموزش نحوه صحیح گرفتن قلم بلید به منظور اجرای تکنیک‌های مختلف

ابروها نقشی کلیدی را در زیبایی صورت ایفا می‌کنند و خوش‌فرم بودن آن‌ها جذابیت شما را افزایش می‌دهد. خانم‌ها به منظور افزایش زیبایی ابروهای خود همیشه از مواد و ابزارهای آرایشی متنوعی مثل جمله قلم ابرو، مداد ابرو، ریمل ابرو و ماژیک ابرو استفاده می‌کنند که تاثیر دائمی ندارند. اما در این بین یک روش جذاب و در عین حال کارآمد برای زیبایی دائمی ابروها به نام میکروبلیدینگ وجود دارد که طی سال‌های اخیر، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. در زمان استفاده از این روش برای زیبایی، قلم میکروبلیدینگ تاثیر فراوانی دارد. در این مطلب به شما نکات آموزش نحوه صحیح گرفتن قلم بلید را معرفی می‌کنیم.

قبل از هر چیزی اگر نیاز به ثبت نام و اطلاعات کامل درباره دوره میکروبلیدینگ ابرو دارید بهتر است وارد صفحه ” آموزش میکروبلیدینگ سیمای هانی ” شوید و با قیمت و سرفصل های اموزشی دوره آشنا شوید.

منظور از میکروبلیدینگ چیست؟

قبل از این که بخواهیم به سراغ آموزش نحوه صحیح گرفتن قلم بلید برویم، باید یک درک کامل و صحیح از میکروبلیدینگ داشته باشیم. به طور کلی میکروبلیدینگ یکی از جدیدترین روش‌ها برای پرکردن ابروها، به‌ صورت دائمی است که ماندگاری بسیار بالایی دارد. میکروبلیدینگ نوعی روش تهاجمی است که با ایجاد خراش‌های بسیار کوچکی بر روی پوست ابرو انجام می‌شود.

این دسته از خراش‌ها با استفاده از رنگ‌دانه‌ها پر می‌شوند تا فضاهای خالی ابرو، به صورت طبیعی تکمیل شوند. امروزه با شرکت در دوره‌های آموزشی یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر می‌توانید این تکنیک را یاد گرفت و از این طریق درآمد بالایی را به دست بیاورید.

میکروبلیدینگ یک روش زیبایی مقرون‌به‌صرفه است

بسیاری از افراد میکروبلیدینگ را تحت عنوان یک روش زیبایی مقرون‌به‌صرفه می‌شناسند. چرا که خانم‌ها با انجام تنها یک ‌بار میکروبلیدینگ تا مدت زیادی احتیاجی به استفاده از مواد آرایشی ندارند و هزینه کمتری را برای خرید لوازم آرایشی صرف می‌کنند. از طرفی دیگر این تکنیک، شامل ماندگاری بالاتری در مقایسه با روش تاتو و سایه ابرو است. در ضمن بانوانی که ابروهایی کم‌پشت یا بدفرم دارند، می‌توانند از این تکنیک به منظور افزایش زیبایی ابروهای خود استفاده کنند. به همین خاطر نیز باید آموزش نحوه صحیح گرفتن قلم بلید حتما جدی گرفته شود.

آموزش نحوه صحیح گرفتن قلم بلید

آموزش نحوه صحیح گرفتن قلم بلید با شناخت ویژگی‌های آن

میکروبلیدینگ باید با ابزارهای مناسب و استاندارد و دقتی بسیار بالا انجام شود. اگر در یک دوره آموزش میکروبلیدینگ معتبر شرکت کنید، از اهمیت بالای ابزار کار میکروبلیدینگ اطلاع پیدا می‌کنید. ابزار کار میکروبلیدینگ یا همان قلم بلید باید دارای کیفیت بالایی باشد و توسط یک برند معتبر تولید و عرضه شده باشد. البته علاوه بر بحث برند و کیفیت قلم میکروبلیدینگ، باید توجه زیادی به کارایی و کارکرد این قلم نیز داشته باشید.

تقسیم‌بندی قلم‌های بلید

به طور معمول قلم‌های میکروبلیدینگ موجود در بازار به دو دسته سنگین و سبک تقسیم می‌شوند. افراد باید هر کدام از این قلم‌ها را شخصا امتحان کنند تا بتوانند کارآمدترین و برترین گزینه را پیدا کنند. البته پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ قلم‌های نسبتا سبک بروید. میکروبلیدینگ معمولا پروسه نسبتا طولانی را به همراه دارد. در نتیجه استفاده از یک قلم سنگین ممکن است که شما را بعد از دقایق کوتاهی خسته کند.

قلم‌های سنگین علاوه بر این که فرایند میکروبلیدینگ را دشوار می‌سازد، کیفیت کار شما را نیز کاهش می‌دهند. به کمک قلم‌های سنگین میکروبلیدینگ نمی‌توان دست را همان‌گونه که لازم است، حرکت داد و احتمالا نتیجه کار برای شما راضی‌کننده نخواهد بود. اما با قلم‌های سبک می‌توان خطوط و رنگ‌دانه‌ها را به دقیق‌ترین شکل ممکن بر روی ابروی مشتریان پیاده‌سازی کرد.

علاوه بر ویژگی وزن قلم میکروبلیدینگ، باید توجه بسیاری به خوش‌دست بودن آن داشت. در حقیقت معیار ثابتی برای انتخاب یک قلم خوش‌دست وجود ندارد و افراد باید این قلم‌ها را خود شخصا امتحان کنند.

از دیگر موارد مهم در زمان انتخاب یک قلم بلید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس بدنه
  • شیارهای موجود روی قلم
  • طول قلم

آموزش نحوه صحیح گرفتن قلم بلید

آموزش نحوه صحیح گرفتن مدل‌های مختلف قلم بلید

بعد از اینکه با آموزش نحوه صحیح گرفتن قلم بلید آشنا شدید، نوبت به بررسی بهترین مدل‌های قلم بلید می‌رسد. برای انتخاب قلم میکروبلیدینگ باید به سراغ ابزاری بروید که توسط برندهای معتبر و پرفروش تولید شده‌اند. معمولا این‌ دسته از قلم‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و می‌توانند کارآمد باشند. در ادامه این بخش برخی از بهترین قلم‌های میکروبلیدینگ ساخته‌شده توسط برندهای معتبر را بررسی خواهیم کرد.

1. قلم سه‌گانه Milk Makeup Kush یک تیغه زاویه‌دار دارد و سه شاخه است

یکی از بهترین مدل‌های قلم میکروبلیدینگ ابرو، قلم سه‌گانه Milk Makeup Kush است. این قلم که در بازار با هشت رنگ متفاوت به فروش می‌رسد، دارای یک تیغه زاویه‌دار و سه ‌شاخه است. این تیغه سه‌شاخه باعث می‌شود که پس از میکروبلیدینگ، ابروهایی پرپشت و برجسته داشته باشید که ظاهری طبیعی و مناسب دارند.

آموزش نحوه صحیح گرفتن قلم بلید

2. قلم میکروبلیدینگ Maybelline از بهترین قلم‌های موجود در دنیا است

یکی از برترین قلم‌های میکروبلیدینگ که در سراسر دنیا از آن استفاده می‌شود، قلم میکروبلیدینگ Maybelline است. این قلم مناسب افرادی است که قصد دارند ابروهایی پررنگ و تا حد ممکن برجسته داشته باشند. این قلم معمولا در رنگ‌های قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و بلوند عرضه می‌شود.

3. آموزش نحوه صحیح گرفتن قلم بلید سیاته

اگر به دنبال برترین مدل‌های قلم میکروبلیدینگ باشید، قطعا بارها با نام محصولات برند سیاته روبرو می‌شوید. قلم‌های میکروبلیدینگ سیاته معمولا دارای محتویات گیاهی و ماندگاری هستند که با استفاده چهار تیغه بسیار ظریف به پوست ابرو تزریق می‌شوند. این محصول در ایران بسیار کمیاب است، اما قطعا ارزش جستجو و خریداری را دارد.

4. قلم بنفیت انتخابی هوشمندانه است

اگر خیلی به طبیعی بودن ابروها بعد از میکروبلیدینگ اهمیت می‌دهید، قلم بنفیت یک انتخاب هوشمندانه برای شما است. با استفاده از این قلم میکروبلیدینگ، ابروها بسیار طبیعی و کاملا مشابه ابروهای واقعی شما شکل می‌گیرند. این قلم در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود و شامل ماندگاری خوبی است و در گذر زمان کیفیت رنگ را نیز حفظ می‌کند.

5. آموزش نحوه صحیح گرفتن قلم بلید لورآل پاریس

لورآل پاریس یکی از برترین قلم‌های میکروبلیدینگ در سراسر جهان است. این قلم دارای سه تیغه باکیفیت برای ایجاد خط‌هایی ضخیم و کوتاه است. این قلم مناسب افرادی است که می‌خواهند ابروهایشان بعد از میکروبلیدینگ، ضخیم‌تر از حالت معمولی به نظر برسد.

آموزش نحوه صحیح گرفتن قلم بلید

آموزش نحوه صحیح گرفتن قلم بلید به عنوان مهارتی کلیدی در زیبایی

خانم‌ها همواره توجه بسیاری به زیبایی صورت خود دارند و به همین خاطر مشاغل مرتبط با زیبایی بانوان درآمد بالا و فرصت‌های شغلی متنوعی دارند. یکی از مهارت‌های اساسی که در خصوص زیبایی بانوان بسیار پرکاربرد است، مهارت در اجرای تکنیک میکروبلیدینگ می‌باشد. شما با مراجعه به یک آموزشگاه تاتو معتبر می‌توانید این تکنیک و نحوه صحیح گرفتن قلم بلید را فرا بگیرید.

در بین آموزشگاه آرایشگری موجود آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی تهران بهترین گزینه برای شروع آموزش های حرفه ای است.

سوالات متداول

آیا قلم‌های بلید یک بار مصرف هستند؟

سوزن‌های به کار رفته در قلم بلید فیبروز یک بار مصرف هستند. اما قلم‌ها این گونه نمی‌باشند و شما پس از پایان کار می‌توانید سرپیچی قلم را باز و با استفاده از محلول ضد عفونی کننده قلم را استریل کنید.

برای مبتدیان کدام قلم میکروبلیدینگ بهتر است؟

قلم بلید ساده سبک است و در رنگ‌بندی‌های مختلفی یافت می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = 12