آموزش انواع افکت سنجابی – گربه ای – عروسکی – گلمور مژه + ویدیو

آموزش انواع افکت سنجابی - گربه ای - عروسکی - گلمور مژه

داشتن مژه‌هایی طبیعی و جذاب و با آموزش انواع افکت مژه

اکستنشن مژه (کاشت مژه) روشی است که در آن یک یا چند تار مژه مصنوعی به کمک از چسب و ابزار مخصوص روی یک تار مژه طبیعی فرد قرار می‌گیرد و مشکل کم پشتی، کوتاهی و بی حالتی مژه خانم‌ها را برطرف می‌کند. نام صحیح این روش اکستنشن مژه است و با کاشت مژه موقت تفاوت دارد. به کمک این روش متخصص می‌تواند با استفاده از تجربه خود به چشم‌ها حالت کشیده‌تر یا درشت تر نیز بدهد. در این مطلب با آموزش انواع افکت مژه همراه شما هستیم.

اکستنشن مژه گربه‌ای

یکی از انواع افکت مژه که قصد معرفی آن را به شما داریم، اکستنش مژه گربه‌ای است. کاشت مژه گربه ای یا کت آیز، کلاسیک‌ترین مدل اکستنشن مژه به‌شمار می‌آید که اغلب برای چشم‌های گرد مناسب است؛ زیرا باعث ایجاد ظاهری کشیده می‌شود. در این مدل اکستنشن‌ها در قسمت بیرونی گوشه چشم بلندتر هستند و تارهای گوشه داخلی چشم هم کوتاه‌تر انتخاب می‌شوند.

آموزش افکت گربه ای

اکستنشن مژه گربه‌ای با ۳ تکنیک اصلی کلاسیک، والیوم و هیبریدی اجرا شده که تفاوت اصلی‌شان در تعداد تارهای مصنوعی به ازای هر تار مژه اصلی و طبیعی است. تکنیک هیبریدی کاشت مژه موقت ترکیبی از مدل کلاسیک و نوع والیوم به نسبت ۳:۷ است و بیشتر باب میل آن دسته از افرادی است که حد وسط می‌خواهند؛ یعنی نه خیلی نچرال مثل مدل کلاسیک و نه خیلی پر و حجیم مثل والیوم است.

آموزش انواع افکت مژه سنجابی

مپ کشی سنجابی از بهترین و فوق العاده‌ترین مپ‌های موجود برای اکستنشن مژه به شمار می‌رود. مپ کشی سنجابی را با مژه‌های کوتاه شروع می‌کنند و  به تدریج از تارهای بلندر‌تر استفاده می‌شود؛ به طوری که نیمه راه طولانی‌ترین طول را دارد و سپس به تدریج دوباره به سمت چشم خارجی کوتاه می‌شود.

آموزش دیدن انواع افکت مژه سنجابی چه اهمیتی دارد؟ این نوع کاشت مژه برای کوتاه نگه داشتن گوشه‌های داخلی و خارجی مژه‌‌ها و به حداکثر رساندن طول مژه‌‌ها در زیر استخوان ابرو طراحی شده است. اکستنشن مدل مژه سنجابی برای افرادی با چشم‌های منحنی و باریک مناسب است، اما با فرم‌های مختلف چشمنیز مناسب است.

افکت سنجابی مژه

یکی از بزرگترین مزایای این استایل این است که چشمان شما خشک و آبکی به نظر نمی رسد و چشمان شما با این سبک گرد و عروسکی نمی شود. بنابراین مدل مژه سنجابی برای افرادی با چشمان باریک، برای افرادی که ابروهای بلند دارند و برای افرادی که مژه‌هایشان به سمت پایین در گوشه بیرونی چشم رشد می کند بسیار مناسب است.

با افکت مژه عروسکی مژه‌های خود را مثل عروسک باربی، زیبا و بلند کنید

با سپری کردن دوره‌های آموزش انواع افکت مژه عروسکی می‌توانید مژه‌های خود را مانند عروسک‌های باربی، زیبا و بلند کنید. همانطور که پیش‌تر گفتیم این مدل را کاشت مژه عروسکی یا چشم عروسکی می‌نامند زیرا مدل مژه شبیه مژه‌های عروسکی می‌باشد. برای این روش، از مژه‌هایی با طول‌های مختلف در کاشت مژه استفاده می‌شود. فرم چشم‌هایتان به گونه‌ای می‌شود که انگار قبلا هم روی مژه‌های خود ریمل زده‌اید.

افکت سنجابی

در مراحل کاشت مژه عروسکی، به طور معمول طول مژه‌ها در وسط پلک ۱۲ میلی متر و تا گوشه چشم به ۸ میلی متر می‌رسد. به همین خاطر در عین زیبایی باید به طبیعی بودن مژه‌ها توجه کرد. البته مژه عروسکی برای همه مشتری‌ها مناسب نیست. در اکستنشن مژه عروسکی محدودیت‌هایی وجود دارد که آرایشگر باید از قبل در این رابطه به شما اطلاع دهد.

اکستنشن مژه عروسکی برای مشتریان زیر مناسب است:

  • اکستنشن مژه عروسکی برای مشتریانی که چشمان پهنی دارند یک انتخاب عالی است و کمک می‌کند تا زیبایی چشم‌هایشان بیشتر دیده شود
  • اگر به دنبال یک مدل فانتزی برای ایام تعطیلات هستید، می‌توانید به جای صرف وقت برای آرایش کردن از کاشت مژه عروسکی استفاده کنید
  • مژه‌های عروسکی با فرهای زیبا، یک انتخاب ایده‌آل برای مشتری‌های جوان می‌باشد
  • این نوع اکستنشن برای مراسم‌ها و مهمانی‌های خاص، بسیار مناسب است
  • در بین افراد مشهور که بیشتر در انظار عمومی‌حضور دارند، اکستنشن مژه عروسکی یکی از مدل‌های بسیار محبوب کاشت مژه است

افکت گلمور مژه

آموزش انواع افکت مژه گلامور

در صورتی که می‌خواهید طبیعی بودن مژه‌های خود را حفظ کنید و در عین حال مژه‌هایی با فر زیبا و کمی ‌شباهت به استایل کیم داشته باشید افکت گلامور انتخاب مناسبی برای شما است. در این سبک از نهایت  حجم، طول و فر مژه خود در همین حالت طبیعی که دارد می‌توانید لذت ببرید.

درواقع اکستنشن مژه گلامور در صورتی که با روش اکستنشن مژه گربه‌ای با سایز‌های بلند و ضخامت ۰/۱۵ یا ۰/۲ کار شود نمای ، فوق العاده جذابی را ارائه می‌دهد. برای انجام مپ گلامور هم می‌توانید چشم را به ۲ قسمت تقسیم کرده  و گوشه داخلی را ۳-۴ سایز کوتاه کار کرده و قسمت دوم بیرونی چشم را نیز یک سایز کار کنید. به طور کلی آموزش انواع افکت مژه گلامور برای افرادی که عادت به مژه مصنوعی ندارند، گزینه ایده‌آلی به شمار می‌رود.

از جمله مزایای اکستنشن مژه گلامور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام اکستنشن مژه افکت گلامور بیشتر از بقیه اکستنشن‌های مژه است و تا دو ماه یا بیشتر (بسته به مراقبت شما) دوام می‌آورند
  • برای مناسبت‌های مختلف بسیار زیبا و جذاب است
  • برای کسانی که چشمانی به هم نزدیک دارند مناسب است و جذابیت خاصی به چشمان شما می‌دهد
  • خانم‌هایی که چشمان درشت دارند، این افکت مژه اکستنشن در چشمان آن‌ها زیباتر به نظر می‌رسد

آموزش انواع افکت سنجابی - گربه ای - عروسکی - گلمور مژه

با درک فرایند آموزش انواع افکت مژه، چشمانی جذاب داشته باشید

اکستنشن مژه یک روش موثر برای بهبود زیبایی و جذابیت چشمان است. با استفاده از این روش می‌توانید مژه‌های طبیعی خود را به صورت قابل توجهی تمدید و ضخامت ببخشید. با انتخاب نوع مناسب اکستنشن مژه و رعایت نکات پس از آن، می‌توانید از نتیجه طبیعی و جذابیت بالای مژه‌های خود لذت ببرید. در شرایطی که اکستنشن مژه به طرز اصولی انجام شود و محصولات با کیفیت استفاده شود، به طور معمول به مژه‌های طبیعی آسیبی وارد نمی‌شود. اما استفاده نادرست یا نادرست از محصولات می‌تواند به مشکلات مژه‌ها منجر شود.

سوالات متداول

مراقبت‌های پس از اکستنشن مژه شامل چه مواردی هستند؟

حداقل تا ۲۴ ساعت بعد از اکستنشن مژه هیچگونه آب و رطوبتی نباید به مژه‌ها برخورد کند. تا ۲۴ ساعت بعد از اکستنشن مژه از استعمال لوازم آرایشی چرب اطراف چشم خودداری کنید. از محصولات آرایشی چرب و روغنی در نزدیکی مژه‌های اکستنشن استفاده نشود.

مراحل اکستنشن مژه شامل چه مواردی است؟

مشاوره اولیه، پیش آماده‌سازی مژه، پیش‌آماده‌سازی مژه و مرحله اکستنشن از جمله مراحلی هستند که برای اکستنشن مژه معمولا سپری می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + = 14