جدیدترین ایده های آرایش مدل موی کوتاه 2022 زنانه

جدیدترین ایده های آرایش مدل موی کوتاه 2022 زنانه

جدیدترین ایده های آرایش مدل موی کوتاه 2022 زنانه احتمال زیاد مناسب کسانی است که دیگر از موهای بلند خود خسته شده اند و مایل هستند تا ظاهری متفاوت تر و جذاب تر برای خود ایجاد بکنند و شکل و ظاهری جدیدی را برای خود به ارمغان بیاورند. انواع بسیار متنوعی از مدل موی کوتاه 2022 زنانه و دخترانه وجود دارد که متناسب با شکل هندسی صورت قابل استفاده خواهند بود ،

مدل موی کوتاه 2022 زنانه به طور مثال برای صورت های کشیده و صورت های گرد هر کدام مدلی خاص وجود دارد که کمک می کنند تا ظاهر متناسب تر وآراسته تری در نهایت ایجاد شود . شما می توانید با شرکت در آموزشگاه های آرایشگری و کسب مهارت و دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه ایی به بهترین وجه ممکن موهای خود را به مدل موی کوتاه متناسب خودتان تبدیل و آرایش کنید .

جدیدترین مدل موی کوتاه مناسب صورت های کشیده

تغییر مدل مو برای خانم ها به نسبت آقایان کار ساده تری خواهد بود ، مدل موی کوتاه نسبت به موهای بلند بسیار مناسب تر برای فصل های گرمتر سال می باشد ، مخصوصا برای افرادی که مدت زمان طولانی تری را در بیرون از خانه میگذرانند.

همچنین تبدیل موهای بلند به مدل موی کوتاه  برای آن دسته از خانم هایی که دنبال یک تغییر خاص و چشمگیری می باشند بسیار مناسب خواهد بود. انواع مختلفی از مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه  برای آرایش در دسترس می باشند و بهتر است فرم صورت و شکل هندسی آن را حتما در نظر گرفته بشود.

اگر صورت کشیده ای دارید و از پیشانی بلندی بهره برده اید بهتر است مدل موی کوتاهی انتخاب کنید که کمی از قسمت جلوی مو بر روی پیشانی قرار گرفته و کمی از بلندی پیشانی شما را پوشش دهد.

اگر گردن بلندی دارید بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که قسمتی از جلوی مو بلند تر از پشت آن باشد، این مدل مو ها منجر می شوند تا گردن شما در ظاهر کوتاه تر نشان داده شود. در عوض اگر گردن کوتاهی دارید مدل موی خیلی کوتاه زنانه/دخترانه برای شما بسیار مناسب خواهد بود چراکه میزان بیشتری از گردن شما مشخص خواهد شد و این به زیبایی شما بیشتر کمک خواهد کرد.

جدیدترین مدل موی کوتاه برای صورت گرد

می توان گفت برای صورت های گرد تقریبا هر مدل مویی مناسب خواهد بود و زیبایی خود را خواهد داشت، اگر موهای پرپشت دارید خیلی بهتر است از مدل هایی استفاده کنید که حالت خرد داشته و کمی از حجم موهای پر پشت شما توسط آن گرفته شده باشد که بسیار به زیباتر شدن شما کمک می کند ، این کار کمک می کند تا مقداری از گردی صورت گرفته شود .

مدل مو های جدیدی که در ادامه شما را با آن ها آشنا خواهیم کرد از دسته هر دو گروه مدل موی کوتاه زنانه و مدل موی کوتاه دخترانه به حساب آمده و برای استفاده از آنها هیچ گونه محدودیتی پیش رویتان نخواهد بود .

گالری تصاویر انواع مدل کوتاهی مو

در این گالری سعی ما بر آن بوده است که انواع مدل کوتاهی مو جدید و مد سال را برای شما به نمایش بگذاریم . این تصاویر برای تمام دوستداران و علاقه مندان به مدل مو کوتاه  و آموزش کوتاهی مو و پیرایشگران حرفه ایی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. بدون شک یک پیرایشگر مو اول از همه با جدیدترین مدل های کوتاهی مو بایستی آشنا باشد .

آرایش و کوتاه کردن و آراستن مو از جمله روش های مورد علاقه خانم ها می باشد و همین امر سبب شده که سالانه چندین و چند بار برای رسیدگی به وضعیت موی خود به آرایشگاه مراجعه کنند یا از طریق شرکت در دوره های آموزشگاه آرایشگری خود کسب مهارت کرده و به آرایش خود و دیگران بپردازند . انواع گوناگونی مو (حجم ، جنس و ترکیب رنگ مو) وجود دارد که باعث شده تنوع زیادی در روش های آراستن مو بوجود بیاید.

کوتاهی ژورنالی

همچنین علاقه روز افزون به همراه شدن با مد در دنیا افراد اعم از خانم ها و مردان را به سمت کوتاهی ژورنالی مطابق با جدیدترین مجلات فشن و نمایش مد روز دنیا سوق دهد . همچنین ارگونومی و فرم و شکل هندسی صورت در انسان ها متفاوت از یکدیگر است و همین امر سبب فراوانی و متنوع بودن مدل مو زنانه شده که هر فرد نیاز به یک مدل کوتاهی مو متناسب با فرم صورت خود دارد.

از دیگر موارد تاثیر گذار در انتخاب مدل کوتاهی مو نحوه زندگی روزمره و نوع پوشش فرد است . از دیگر عوامل تاثیر گذار در انتخاب انواع استایل موها ، شخصیت و سن و سال فرد است. هر فرد با توجه به رده سنی و کاراکتر و شخصیتی که دارد طبیعا سلیقه متفاوتی نسبت به سایرین دارد و خب می تواند علاقه مند به یک اساتیل مو خاص باشد.

رنگ مو یا براشینگ

مدل رنگ مو مورد استفاده نیز عاملی بسیار تاثیرگذار در این امر است . و در نهایت نیز نباید از موضوع سلامتی و مراقبت مو غافل شویم . موها برای اینکه سالم بمانند و ریشه های مو از آسیب در امان بمانند ، نیاز دارند که پس از چند دوره ایی کوتاه شوند . عواملی مثل ریزش مو ، موخوره یا آسیب دیدگی در اثر رنگ مو یا براشینگ به خودی خود می تواند از جمله دلایل نیاز به کوتاهی مو باشد .

در نهایت می توان گفت آرایشگری از صنعت های پردآمد و پرطرفدار بوده که روز به روز بر تعداد آموزشگاه ها افزوده می شود و پیشرفت روزافزون دنیای مد و فشن در عرصه آرایشگری علاقه مندان به آموزش آرایشگری را مجاب کرده تا همیشه در حال یاگیری بروزترین متد های روز دنیا باشند.

از این رو ما در آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی ( بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران ) در تلاش هستیم تا با آموزش و تدریس جامع ترین و بروز ترین متد های روز دنیا توسط کادری مجرب از بهترین های این عرصه و با ارائه ی مدرک معتبر فنی و حرفه ای شما را در مسیر رشد و شکوفایی استعداد های خود قرار دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + 8 =