فرم ثبت نام و مشاوره دوره های سیمای هانی

11 − 1 =

فرم را پر کرده و ادامه مشخصات دوره را ملاحظه کنید

_

دوره آموزش کار با دستگاه لاغری و تناسب اندام سیمای هانی

دوره آموزش کار با دستگاه لاغری و تناسب اندام یکی از دوره های تخصصی آرایشگری سیمای هانی محسوب میشود که در آن به آموزش کار با دستگاه های پزشکی لاغری و تناسب اندام بصورت تخصصی آموزش داده میشود آموزش داده میشود که این دوره در آموزشگاه سیمای هانی با 80% تخفیف به شما زیبا آموزان ارائه میشود.

 

توجه: این دوره شامل دوره های زیر هم هست و نیاز به پرداخت هزینه اضافی نمیباشد. برای اطلاعات بیشتر روز هر کدام از دوره ها کلیک کنید.

 

مشخصات دوره مراقبت و زیبایی

  • مدت دوره: 3 جلسه
  • قیمت دوره کار با دستگاه لاغری و تناسب اندام: 1.000.000 هزار تومان
  • روز و ساعت کلاس: قابل انتخاب توسط هنرجو
  • مدل حین آموزش در اختیار هنرجویان است
  • محل برگزاری: 4 شعبه لوکس بلوار فردوس – صادقیه – رسالت – نازی آباد
آموزش کار با دستگاه لاغری
0:00
0:00

چطور ثبت نام کنم؟

 

فقط کافیه از طریق شماره تماس و یا واتساپ به ما پیام بدین

مشاهده سرفصل های آموزشی

سرفصل های ارائه شده در دوره کار با تجهیزات لاغری و زیبایی سیمای هانی:

با حضور در کلاس های آموزش کار با تجهیزات زیبایی، پوست و تناسب اندام مباحث زیر را به صورت مرحله ای آموزش خواهید دید:

  1. بررسی ساختار و ویژگی های پوست و مو
  2. بررسی دلایل چاقی
  3. آشنایی با اسید هیالورونیک و تاثیر آن بر پوست
  4. آشنایی با دستگاه های جوانسازی و کاربرد آنها
  5. آموزش چروک های پوستی
  6. آموزش به تعادل رساندن چربی پوست
  7. آشنایی با دستگاه های لایه برداری و کاربرد آنها
  8. آموزش برطرف کردن پیسی، کک و مک (پیگمانتاسیون) پوست
  9. آشنایی با دستگاه های آبرسانی و کاربرد آنها
  10. آموزش اصولی پاكسازی پوست بدون آسیب به بافت پوست
  11. آموزش کار با دستگاه های لیفتینگ
  12. آموزش کار با دستگاه های رفع آكنه و زائده های پوستی
  13. آموزش استفاده صحیح از دستگاه های رفع موهای زاید
  14. آموزش کار با دستگاه های خال برداری
  15. آموزش کار با دستگاه های رفع چاقی موضعی
  16. مشاوره به مراجعه کننده جهت انتخاب دستگاه متناسب با نیاز او
  17. آشنایی با مبانی بهداشتی و ایمنی
  18. آموزش کار با دستگاه جی فایو
  19. آموزش کار با دستگاه های زیبایی پوست
  20. آموزش کار با لیزر پوست
  21. آموزش کار با دستگاه تناسب اندام
  22. آموزش کار با دستگاه فارادیک
_

آموزش کار با تجهیزات لاغری و زیبایی

دوره آموزش کار با تجهیزات زیبایی، پوست و تناسب اندام در آموزشگاه سیمای هانی در حال اجرا و برگزاری است. این آموزشگاه به هنرجویان برگزیده علاوه بر مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای، بیش از 48 مدرک بین المللی نیز اعطا می کند.

زیبایی پوست صورت و اندام از مباحث مورد توجه در بین خانم ها است. در عین حال بسیاری از خانم ها برای زیبایی صورت و اندام خود حاضر به رفتن زیر تیغ جراحی نمی باشند. این بانوان تمایل دارند تا زیبایی طبیعی خود را حفظ کنند و از پیری، افتادگی پوست و چروک آن پیشگیری کنند.

دوره آموزش کار با تجهیزات پوست، زیبایی و تناسب اندام دقیقا به همین منظور طراحی شده است. به طور خلاصه در این دوره پوست و موی شما آنالیز می شود و دلیل چاقی موضعی بدن شما مشخص می گردد. سپس به کمک تجهیزات زیبایی، به اندام دلخواهتان می رسید.

مراحل آموزش کار با آموزش کار با دستگاه های لاغری و آموزش کار با دستگاه های زیبایی

برای شرکت در این دوره نیاز به گذراندن پیش نیاز نخواهید داشت و بلافاصله می توانید وارد کلاس آموزشی شوید. آموزش کار با تجهیزات زیبایی به صورت اصولی و استاندارد بسیار مهم می باشد. چرا که شما با پوست، مو و اندام های بدن یک انسان روبرو هستید و امکان اشتباه و خطا برای شما وجود ندارد. در نتیجه برای گذراندن این دوره و دریافت مدرک باید به آموزشگاه های معتبر مراجعه کنید.

در حالت کلی در دوره آموزش کار با تجهیزات زیبایی مسائلی از قبیل نکات و توصیه های مربوط به زیبای، پوست و تناسب اندام و رفع معایب و زائده های پوستی تدریس می گردد. اقدامات ذکر شده به کمک دستگاه زیبایی بر روی صورت و بدن شما اجرا می گردد. در نتیجه یکی از آموزش های اصلی در این دوره، آموزش طریقه استفاده اصولی و صحیح از این دستگاه ها است.

قبل از انجام هر گونه اقدامی بر روی پوست، لازم است تا وضعیت پوست توسط دستگاه آنالیز بررسی شود. از طریق آنالیز پوست مواردی مانند میزان رطوبت، چربی، زبری، چین و چروک، قابلیت ارتجاعی پوست، لکه های ریز، تیرگی پوست، میزان رنگدانه های پوستی و سلول های رنگدانه ساز، آکنه، مناطق آسیب پذیر در پوست و قسمت های مرده در پوست مشخص می شود که این موارد با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نمی باشند. در دوره آموزش کار با تجهیزات زیبایی، نحوه استفاده و کارایی دستگاه آنالیز پوست به تشریح به هنرجویان توضیح داده می شود.

دستگاه های موجود در لاین زیبایی به دسته دستگاه های پوستی، دستگاه های زیبایی و دستگاه های زیبایی اندام تقسیم می شود.

آموزش کار با دستگاه پوستی: پس از آشکار شدن مشکلات پوستی توسط دستگاه آنالیز پوست، اقدامات مورد نیاز مانند لایه برداری، آبرسانی و پاکسازی برای برطرف نمودن و کاهش آنها انجام می گردد. همچنین از این دستگاه پیش از انجام لیزر موهای زائد نیز استفاده می شود تا طول موج و قدرت مناسبی برای لیزر انتخاب شود.

آموزش کار با دستگاه زیبایی: از نتایج حاصل از بررسی های دستگاه آنالیز پوست می توان برای تشخیص اقدامات لازم برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک های پوستی نیز استفاده کرد. این دستگاه میزان پیری پوست و عمق چروک های پوستی را مشخص می کند. در نتیجه اپراتور زیبایی متناسب با آن، اقدامات زیبایی را انجام می دهد. همچنین آموزش سوزاندن و برداشتن خال های پوستی بدون خطر نیز توسط دستگاه های مخصوص در دسته کار با دستگاه های زیبایی قرار دارد.

آموزش کار با دستگاه تناسب اندام یا زیبایی اندام: چاقی و لاغری بیش از اندازه تاثیر مستقیمی بر روی سلامت و شادابی پوست و مو دارد. از این رو سنجش میزان چاقی و به تعادل رساندن آن یکی از مباحث مطرح شده در دوره آموزش کار با تجهیزات زیبایی است. دستگاه های پیشرفته ای مانند RF، کویتیشن، EMS، کرایولیپولیز، وکیوم RF بدون نیاز به جراحی چربی های موضعی را از بین می برند.

ابزار‌ها و وسایل مورد نیاز برای شرکت در کلاس آموزش دستگاه لاغری و تناسب اندام آموزشگاه سیمای هانی:

شرکت در این دوره آموزشی درآمد زا نیاز به هیچ گونه پیش نیاز و تجهیزات خاصی ندارد. اگر به فراگرفتن مطالب پوستی و زیبایی علاقمند هستید، فرصت را از دست ندهید و هر چه زودتر در کلاس ها ثبت نام کنید.

اعتبار مدرک آموزش کار با دستگاه لاغری و زیبایی:

مدرک سازمان فنی و حرفه ای یکی از معتبر ترین مدارک در ایران و دنیا به شمار می رود. شما نیز با گذراندن این دوره آموزشی در آموزشگاه سیمای هانی و موفقیت در آزمون آموزشگاهی، می توانید در آزمون های سازمان فنی و حرفه ای شرکت کنید. با کسب نمره قبول در این آزمون ها، مدرک معتبری که مجوز کار با تجهیزات زیبایی است به شما اعطا می شود.

با در دست داشتن مدرک کار با تجهیزات زیبایی و مدرک کار با دستگاه پوست می توانید مرکز مراقبت های پوستی مخصوص به خود را افتتاح کنید و به عنوان کارآفرین به بازار کار وارد شوید و یا در یک سالن زیبایی مشغول به فعالیت شوید. سیمای هانی یکی از بهترین برگزار کننده دوره های آموزشی پوست و زیبایی در تهران است.

میزان مهارت هنرجوها بعد از کلاس کار با تجهیزات تناسب اندام زیبایی (آموزش کار با لیزر)

در تدریس مهارت های مختلف آموزشگاه سیمای هانی از جدیدترین و به روز ترین شیوه های آموزشی استفاده می شود. هنرجو پس از پایان این دوره آموزشی به مدت 60 ساعت، به طور کامل نحوه استفاده از دستگاه های زیبایی، پوست و تناسب اندام را فراخواهد گرفت.

رسیدگی به پوست، مو و تناسب اندام از جمله اقداماتی می باشد که باید به صورت ماهانه و منظم تکرار شود تا به نتیجه دلخواه و ایده آل برسد. همچنین به دلیل گرایش اغلب بانوان به سلامت پوست، مو و تناسب اندام خود بدون جراحی، آموزش کار با تجهیزات زیبایی جذب درآمد بسیار بالایی دارد.

_

گالری تصاویر کلاس کار دستگاه لاغری و زیبایی

_
_

سوالات متداول

_
هزینه دوره آموزش کار با تجهیزات لاغری چقدره؟

هزینه دوره با 80% تخفیف مبلغ 1.000.000 هزار تومان آموزش داده میشه.

چه مهارتی در دوره آموزش کار با دستگاه لاغری و تناسب اندام آموزش داده می شود؟

با شرکت در کلاس دستگاه تناسب اندام و کسب مدرک آن، با مهارت استفاده از دستگاه برای ایجاد لاغری و تناسب اندام آشنا خواهید شد.

مربیان ( کادر آموزش ) سیمای هانی در چه سطح مهارتی هستند؟

مربیان آموزشگاه های فنی و حرفه ای سیمای هانی از نظر سطح مهارتی دارای گرید یک می باشند ضمنا علاوه بر اینکه از نظر رزومه شغلی دارای سابقه همکاری بین المللی در آرایشگری و گرایش مراقبت زیبایی می‌باشند از دیگر تعهدات همکاری مربیان به سیمای هانی این است که هر سه ماه یکبار نسبت به بروزرسانی خود اقدام نمایند.

تامین مدل جهت تمرین به چه صورتی است؟

تامین مدل زنده بصورت نامحدود بر عهده آموزشگاه است. این وجه تمایز باعث حذف دغدغه نحوه جذب و تامین مدل برای هنرجو است.

آیا پس از دریافت مدرک دستگاه تناسب اندام می توان در مطب ها و سالن ها به عنوان اپراتور دستگاه لاغری مشغول به کار شد؟

بله با دریافت مدرک آموزش کار با دستگاه لاغری می توانید به عنوان اپراتور در سالن ها و مطب ها مشغول به کار شوید.

نحوه آپدیت آموزش ها در آموزشگاه سیمای هانی چطور است؟

از فاکتورهای حفظ درآمد افزایشی بروزرسانی متداول در حین فعالیت آرایشگری می باشد به همین جهت هنرجویان عزیز سیمای هانی بعد از اتمام دوره آموزش و شروع فعالیت حرفه ای در صورت نیاز به بروزرسانی آموزشی در تکنیک ها هم می توانند با دنبال کردن پیج اینستاگرام و سایت آموزشی سیمای هانی از جشنواره های 100 درصد تخفیف تکنیک های روز برخوردار شوند.

بعد از ورود به بازار کار چطور تبلیغات پربازده و مفید داشته باشیم؟

آموزشگاه های سیمای هانی با هدف حمایت از کسب و کار هنرجویان عزیز خود ، علاوه بر مشاوره راه اندازی رایگان تبلیغات این عزیزان را بصورت رایگان در  را در سایت و اپلیکیشن های زیبایی بزرگ و معتبر خود درج می نماید.

آیا در دوره های آموزشی کتاب و جزوه معتبر ارائه می گردد؟

مدیریت آموزشگاه های سیمای هانی مولف کلیه کتاب های آرایشگری سازمان فنی و حرفه ای می باشد بنابراین جامع ترین و بروزترین کتاب و مطالب جهت نکته برداری در همه گرایش ها بصورت تخصصی و تکنیکی ارائه می گردد این مزیت بزرگ در کنار کیفیت آموزش عالی رمز قبولی کلیه هنرجویان عزیز سیمای هانی با بالاترین نمرات قبولی می باشد.

مدت دوره آموزش کار با دستگاه های لاغری و تناسب اندام چقدره؟

دوره های آموزشی آموزشگاه ما بصورت فشرده و در 3 جلسه برگزار میشود.

آیا در دوره آموزش کار با دستگاه لاغری و تناسب اندام دلیل چاقی نیز مشخص می شود؟

در دوره آموزش کار با دستگاه لاغری و تناسب اندام ابتدا دلیل چاقی به طور کامل آنالیز می شود. سپس فرد تحت درمان قرار می گیرد.

چرا شهریه آموزشگاه فنی و حرفه ای سیمای هانی پایین است؟

دلیل اول: تعرفه آموزشی بصورت سالانه توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور تنظیم و تصویب می شود و آموزشگاه های رسمی سازمان فنی و حرفه ای اجازه قیمت شکنی یا هزینه گزاف از هنرجویان را ندارد. بنابراین همانند عدم صدور مدارک فیک آکادمیک، تعرفه های زیاد آموزشی از موارد منع سازمان فنی و حرفه ای محسوب می شود.

از طریق جستجو در گوگل می توانید تعرفه مصوب آموزش آرایشگری هر سال سازمان فنی و حرفه ای را مشاهده نمایید.

“پس لطفا در عصر فناوری و تکنولوژی نسبت به آموزشگاه های غیر معتبر و آموزش های غیراستاندارد با وعده ارائه مدارک فیک فاقد ارزش هوشیار باشید”

دلیل دوم: آموزشگاه های سیمای هانی پیشگام کارآفرینی با سیاست حفظ کیفیت آموزش در شعب مختلف بعنوان پرهنرجوترین آموزشگاه رسمی کشور محسوب می شود.

آیا آزمون و صدور مدرک فنی و حرفه ای در سیمای هانی شامل پرداخت هزینه گزاف است؟

خیر. در آموزشگاه آرایشگری فنی و حرفه ای سیمای هانی هزینه آزمون و صدور مدرک فقط و فقط مشمول تعرفه مصوب فنی و حرفه ای است. در خصوص اخذ مدرک فنی و حرفه ای بدلیل عدم ذینفع بودن سیمای هانی هنرجو به انتخاب خود میتواند نسبت به اخذ مدرک از سیمای هانی یا کافی نت اقدام کند.

شایان ذکر است از بعد شیوع کرونا مدرک فنی و حرفه ای به صورت فایل ارائه شده و مهارت آموز جهت اخذ مدرک صادره می تواند به انتخاب خود از سیمای هانی و کافی نت اقدام نماید.

در پایان دوره چه مدرکی اعطاء می شود؟

تنها مدرک ارائه شده در پایان دوره آموزشی دوره های آرایشگری سیمای هانی مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای کشور است و سیمای هانی بدلیل قانونمندی و احترام به حقوق هنرجویان عزیز از ارائه مدارک فیک و فاقد اعتبار با نام های آکادمیک، اروپایی، آسیایی و … معذور است.

آیا برای شرکت در آموزشگاه کار با دستگاه لاغری باید مدرک پیش نیاز داشته باشیم؟

خیر برای گذراندن دوره آموزش کار با دستگاه لاغری نیاز به گذراندن پیش نیاز ندارید.

وسایل مورد نیاز برای شرکت در دوره آموزش کار با دستگاه لاغری و تناسب اندام چیست؟

برای شرکت در دوره کار با دستگاه تناسب اندام، تنها نیاز به دستگاه های مناسب است. این دستگاه ها توسط آموزشگاه در اختیار شما قرار می گیرند.

آموزش تجهیزات زیبایی و تناسب اندام برای افراد مبتدی مناسب است؟

بله آموزش تجهیزات زیبایی و تناسب اندام برای افراد مبتدی و حرفه‌ای مناسب است؛ زیرا آموزش‌ها کامل بوده و همه افراد می‌توانند با این آموزش‌ها نحوه کار با تجهیزات لاغری و نکات مربوط به آن را بیاموزند.

مجوز کار با دستگاه لاغری برای چه کسانی صادر می‌شود؟

مجوز کار با دستگاه لاغری برای متخصصان تغذیه، پزشکان و افرادی که دارای مدرک کارشناسی تغذیه هستند صادر می‌شود؛ بنابراین افرادی که فاقد این مدارک باشند لازم است تا متخصصان دارای مدرک بیان شده را استخدام نموده تا بتوانند مجوز کار با دستگاه را دریافت نمایند.

آیا دوره های آموزشی کار با دستگاه لاغری شامل آموزش کار با دستگاه جی فایو نیز می‌شود؟

بله در دوره های آموزشی کار با دستگاه لاغری نحوه کار با انواع دستگاه‌ها از جمله دستگاه جی فایو آموزش داده می‌شود؛ بنابراین هنرجویان در پایان دوره نحوه کار و نکات مربوط به استفاده از این دستگاه‌ها را یاد خواهند گرفت.

آیا دوره آموزش کار با دستگاه لاغری دارای پشتیبانی است؟

بله دوره آموزش کار با دستگاه لاغری دارای پشتیبانی رایگان به مدت نامحدود بوده و هنرجویان می‌توانند هرگونه سؤال و مشکل را با پشتیبانان در میان بگذارند.

اپراتور دستگاه لاغری چیست؟

اپراتور دستگاه لاغری شخصی است که نحوه کار با دستگاه‌ها را بلد بوده و دارای مجوز لازم برای فعالیت است.

تعداد شرکت‌کنندگان در دوره آموزش تجهیزات زیبایی و تناسب اندام چقدر است؟

تعداد شرکت‌کنندگان در دوره آموزش تجهیزات زیبایی و تناسب اندام بسته به نوع کلاس‌ها که خصوصی، نیمه‌خصوصی یا عمومی هستند بین 2 تا 10 نفر است؛ بنابراین شما بسته به شرایط خود می‌توانید در هر یک از این کلاس‌ها شرکت نمایید.

برای کار با دستگاه لاغری باید چه مدرکی داشته باشیم؟

شما با هر مدرکی می‌توانید در دوره کار با دستگاه لاغری شرکت کنید؛ اما اگر قصد دارید تا مجوز کار دریافت نمایید لازم است تا یکی از مدارک تغذیه، کارشناسی تغذیه یا پزشکی عمومی را داشته باشید.

پس از کلاس لاغری چه مدرکی به افراد داده می‌شود؟

در پایان کلاس لاغری به افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون تئوری و عملی فنی و حرفه ای شده‌اند، مدرک فنی و حرفه ای اعطا خواهد شد.

اپراتور دستگاه لاغری باید چه مهارت‌هایی داشته باشد؟

اپراتور دستگاه لاغری باید نحوه کار با انواع دستگاه‌های لاغری را بلد بوده و همچنین تخصص لازم در زمینه آناتومی بدن و تغذیه داشته باشد.

آیا دستگاه تناسب اندام در لاغری تأثیرگذار است؟

دستگاه تناسب اندام در از بین بردن چربی‌های اضافی بدن مؤثر است؛ اما میزان تأثیرگذاری آن در افراد مختلف متفاوت است.

دستگاه‌های چربی‌سوز چه عوارضی برای بدن دارد؟

عوارض جانبی این دستگاه‌ها بسیار خفیف بوده و در برخی موارد باعث بروز درد یا بی‌حسی در ناحیه مورد نظر می‌شود. علاوه بر این برخی از افراد ممکن است در طول عمل احساس ضعف، حالت تهوع یا سرگیجه داشته باشند، یا ممکن است بعد از آن دچار بثورات، تورم یا تغییر رنگ شوند.

دستگاه لاغری چیست؟

دستگاه‌های لاغری با تحریک الکتریکی عضلات، سلولیت را کاهش می‌دهند، ماهیچه‌ها را توسعه می‌دهند، سموم را دفع می‌کنند و چربی می‌سوزانند. جریان الکتریکی ماهیچه‌ها را منقبض و این کار باعث می‌شود تا چربی‌ها به‌عنوان سوخت مصرف شود.

کاربرد دستگاه لاغری چیست؟

دستگاه لاغری یک دستگاه پزشکی است که برای از بین بردن رسوبات چربی به‌منظور تغییر شکل خطوط بدن استفاده می‌شود. این ترکیبی از کرایولیپولیز، کاویتاسیون اولتراسوند و منابع انرژی RF (فرکانس رادیویی) برای کاهش چربی و کانتورینگ بدن است.

مراقبت‌های قبل از دستگاه لاغری شامل چه مواردی می‌شود؟

قبل از قرار گرفتن زیر دستگاه لاغری لازم است تا به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • رژیم غذایی مناسبی داشته که دارای حداقل چربی و کربوهیدرات باشد. شما می‌توانید این رژیم غذایی را از متخصصین مربوطه دریافت نمایید.
  • 24 ساعت قبل از عمل حداقل 2 لیتر آب بنوشید.
  • به مدت 3 روز پس از درمان، باید روزانه 2 تا 3 لیتر آب بنوشید.
  • 2 ساعت قبل از جلسه چربی‌سوزی غذا نخورید تا میزان چربی‌سوزی بهینه شود.

آیا بعد از جلسه لاغری با دستگاه می‌توانم دوش بگیرم؟

به مدت 24 ساعت بعد از جلسه چربی‌سوزی با دستگاه از دوش گرفتن و همچنین رفتن به استخر، سونا و جکوزی خودداری کنید.

آیا چربی پس از کاویتاسیون برمی‌گردد؟

کاویتاسیون اولتراسونیک یکی از روش‌های ایمن هستند که توسط FDA مورد تأیید قرار گرفته است. از آنجایی که این روش غیرتهاجمی است، نیازی به استراحت نبوده، لازم به ذکر است که سلول‌های چربی پس از تخریب شدن مجدداً رشد نمی‌کنند که این موضوع تا حد زیادی به رژیم غذایی بستگی دارد.

آیا می‌توان از دستگاه لاغری کاویتاسیون به مدت هر روز استفاده کرد؟

بله این یک درمان بسیار بی‌خطر است و می‌توان آن را تا ده بار در هفته استفاده کرد. تنها عوارض جانبی که ممکن است تجربه کنید قرمزی، تورم، کبودی یا ورم است. همچنین ممکن است پس از جلسه درمان احساس درد و حالت تهوع داشته باشید.

آیا در دوره پریودی می‌توانم از دستگاه لاغری استفاده کنم؟

استفاده از دستگاه لاغری در پریودی هیچ محدودیتی نداشته؛ اما به دلیل نفخ شکم و مشخص نبودن نتیجه لاغری در این مدت بهتر است بعد از این دوره مراجعه کنید.

استفاده از دستگاه لاغری برای چه افرادی توصیه نمی‌شود؟

این روش لاغری برای افراد زیر 18 سال مناسب نیست. زنان باردار و همچنین افراد مبتلا به صرع باید از انجام این روش خودداری کنند. افراد مبتلا به بیماری‌هایی مانند فشار خون، دیابت و سرطان نباید از درمان لاغری با دستگاه استفاده کنند.

پس از چند جلسه استفاده از دستگاه لاغری نتایج آن قابل مشاهده است؟

معمولاً پس از 1 تا 3 جلسه استفاده از دستگاه لاغری نتایج آن قابل مشاهده است. به طور کلی برای دستیابی به نتیجه بهینه حدود 8 تا 12 جلسه استفاده زا دستگاه لازم است.

آیا عرق کردن پس از جلسه لاغری با دستگاه تناسب اندام خوب است؟

بله عرق کردن پس از جلسه لاغری با دستگاه تناسب اندام می‌تواند به دفع بیشتر سموم از بدن و همچنین چربی‌های آن کمک می‌کند. حتی در مواردی پیشنهاد می‌شود که پس از جلسه حدود 30 دقیقه پیاده‌روی کنید تا چربی‌ها بهتر از بین رفته و سموم دفع شوند. لازم به ذکر است که هرچه آب بیشتری بنوشید، بیشتر عرق خواهید کرد.

در هر جلسه استفاده از دستگاه کاویتاسیون چه میزان از حجم بدن کم می‌شود؟

در هر جلسه درمانی که حدود 40 دقیقه طول می‌کشد، بین 1 تا 2 سانتیمتر کاهش حجم در بدن دیده می‌شود.

چه قسمت‌هایی از بدن با استفاده از دستگاه لاغری تحت درمان قرار می‌گیرد؟

نواحی تحت درمان شامل شکم و پهلوها، ران و باسن می‌شوند. در این قسمت‌ها چربی بیشتری تجمع یافته که دستگاه لاغری به چربی‌سوزی آنها بیشتر کمک می‌کند.

 

 

مشاهده مطلببستن مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 5 = 9