قیمت کلاس کاشت ناخن با ژل چقدر است؟

قیمت کلاس کاشت ناخن با ژل

دوره کاشت ناخن با ژل؛ یکی از دوره‌های ارزان‌قیمت

کاشت ناخن با ژل را می‌توان به عنوان یکی از جذاب‌ترین و بهترین روش‌های کاشت ناخن پودری معرفی کرد. بسیاری از خانم‌هایی که می‌خواهند وارد حوزه کاشت ناخن شوند، حرفه خود را با شرکت در دوره کاشت ناخن با ژل شروع می‌کنند. اگر شما نیز به شرکت در این دوره علاقه دارید، لازم است اطلاعاتی درباره قیمت دوره کاشت ناخن با ژل داشته باشید. برای این منظور، در این صفحه از آموزشگاه سیمای هانی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

 

قیمت دوره آموز‌ش کاشت‌ نا‌خن با ژل

کاشت ناخن با ژل یا همان ژلیش، یکی از روش‌های محبوب و شبیه به کاشت نالخن پودری است. با این تفاوت که در این روش، موادی که برای کاشت استفاده می‌شوند، آماده هستند و باید آن‌ها را به میزان لازم روی تیپ یا ناخن طبیعی قرار داد. در ادامه، با استفاده از دستگاه UV، ژل روی ناخن ثابت خواهد شد.

در روش کاشت ناخن با ژل، معمولا بین 2 تا 3 لایه ژل مخصوص روی ناخن استفاده می‌شود. توجه کنید که باید بعد از هر بار ژلیش، از دستگاه یو وی استفاده کنید تا مواد روی ناخن یا تیپ ثابت شوند. البته این تنها تفاوت میان کاشت ناخن پودری و ژلیش نیست. کاشت ناخن پودری ممکن است برای برخی از افراد حساسیت‌زا باشد. به همین خاطر، قید کاشت ناخن از این طریق را می‌زنند. در حالی که کاشت ناخن با ژل، به هیچ عنوان حساسیت‌زا نیست. از جمله روش‌های محبوب برای کاشت ناخن با ژل می‌توان به کاشت با ژل کوتاه، کاشت با ژل بیلدر و کاشت با ژل لاک اشاره کرد.

در حالی حاضر، دوره‌های مختلفی توسط سالن‌ها و آموزشگاه‌ها ارائه می‌شوند که برای یادگیری کاشت ناخن با ژل می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. اما برای این منظور، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ آموزشگاه‌ها بروید. چرا که معمولا سالن‌های ارایشی مجوزهای لازم را برای برگزاری دوره ندارند. به همین خاطر، در پایان نمی‌توانند مدرک معتبر به شما اعطا کنند. در عین حال، در بسیاری از سالن‌ها، هزینه یادگیری این روش کاشت ناخن بیشتر از آموزشگاه‌ها است.

قیمت کلاس کاشت ناخن با ژل

هزینه کلاس کاشت ناخن با ژل به‌صورت خصوصی چقدر است؟

اگر می‌خواهید در دوره کاشت ناخن با ژل شرکت کنید و به دنبال برآورد هزینه هستید، باید بگوییم که این کلاس‌ها به سه صورت برگزار می‌شوند که هرکدام شهریه متفاوتی دارند. از جمله این سه صورت می‌توان به خصوصی، نیمه‌خصوصی و عمومی اشاره کرد.

از نظر تعداد نفرات حاضر در کلاس، دوره‌های کاشت ناخن با ژل به سه روش برگزار می‌شوند:

  • خصوصی: بین 1 تا 3 نفر
  • نیمه‌خصوصی: بین 3 تا 6 نفر
  • گروهی (عمومی): بین 6 تا 12 نفر

به طور کلی، کلاس‌های خصوصی راندمان آموزشی بالاتری دارند. چرا که استاد فرصت بیشتری برای تعامل دارد و وقت بیشتری را به آموزش مفاهیم اختصاص خواهد داد. اما باید به این نکته نیز اشاره کنیم که شهریه شرکت در این کلاس‌ها بین 30 تا 50 درصد گران‌تر از حالت معمول است.

قیمت کلاس کاشت ناخن با ژل

شهریه آموزش کا‌شت نا‌خن با ژ‌ل طبق تعرفه فنی و حرفه ای چقدر است؟

آموزشگاه‌های معتبر برای آموزش مفاهیم در دوره کاشت ناخن با ژل، طبق تعرفه فنی و حرفه‌ای عمل می‌کنند. با توجه به شرایط برگزاری کلاس، می‌توان گفت که قیمت شرکت در این دوره، بین 2.5 تا 5 میلیون تومان است. البته بسیاری از آموزشگاه‌ها امکان پرداخت اقساطی را فراهم کرده‌اند و نیازی نیست که از این بابت نگران باشید.

تعرفه دوره کاشت ناخن با ژل در آموزشگاه سیمای هانی چقدر است؟

سیمای هانی بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در ایران است که 4 شعبه فعال و هزاران هنرجو دارد. اگر قصد شرکت در دوره کاشت ناخن با ژل را در این آموزشگاه دارید، باید بگوییم که شهریه شرکت در کلاس‌های این آموزشگاه، همواره رقابتی و پایین‌تر از آموزشگاه‌های دیگر است.

شرکت در دوره کاشت ناخن با ژل با قیمت مناسب

در این صفحه از مجموعه سیمای هانی، برای شما دوره کاشت ناخن با ژل و قیمت شرکت در این دوره را بررسی کردیم. اگر می‌خواهید در دوره های فنی و حرفه ای آرایشگری شرکت کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ مجموعه‌هایی بروید که در این حوزه شناخته شده هستند و می‌توانید در پایان دوره از آن‌ها مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای دریافت کنید که سیمای هانی یکی از این مجموعه‌ها است.

سوالات متداول

آیا با شرکت در دوره کاشت ناخن با ژل مدرک معتبر دریافت می‌کنیم؟

در صورتی که آموزشگاه معتبری را انتخاب کنید، مدرک پایان دوره واقعی دریافت خواهید کرد.

آیا سیمای هانی در پایان دوره مدرک اعطا می‌کند؟

بله. این مدرک مستقیما زیر نظر فنی و حرفه‌ای و بین‌المللی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 − 4 =