فرم ثبت نام و مشاوره دوره های سیمای هانی

10 + 3 =

فرم را پر کرده و ادامه مشخصات دوره را ملاحظه کنید

_

ثبت نام دوره آموزش شینیون مو

دوره آموزش شینیون یکی از لاین های واقعا جذاب و هنری آرایشگری است. دوره شینیون مو تکنیک های فرم دهی و آراستن مو را آموزش میدهد. از انواع بافت ها تا مدل های فرانسوی، شینیون اروپایی و دیگر مدل های شینیون روز دنیا آموزش داده میشود. این لاین آموزشی از دوره های آرایشگری زنانه سیمای هانی با اعطای مدرک معتبر و رسمی فنی و حرفه ای در پایان دوره و 80% تخفیف به شما زیبا آموزان ارائه میشود.

مشخصات دوره مراقبت و زیبایی

  • مدت دوره: 12 جلسه 2 ساعته
  • قیمت دوره: 3.700.000 تومان
  • ویژگی: تمرین روی مدل زنده
  • پشتیبانی: نامحدود و رایگان
  • روز و ساعت: انتخاب توسط هنرجو
  • محل برگزاری: 4 شعبه لوکس
_

ثبت نام کلاس شینیون مو

آموزش شینیون مو
0:00
0:00

چطور ثبت نام کنم؟

 

فقط کافیه از طریق شماره تماس و یا واتساپ به ما پیام بدین

مشاهده سرفصل های آموزشی

سر فصل کلاس :

  • معرفی کامل مواد و محصولات روز دنیا
  • آماده سازی مو (براشینگ، اتوکشی و ویو صحیح و اصولی و…)
  • مدل شینیون متناسب یا جام چهره
  • براشینگ صحیح مو
  • تکنیک پایه زنی برای مو
  • تکنیک اصولی نصب سنجاق و فیکس کردن
  • کار با انواع پروتزها
  • وزگیری صحیح مو
  • انواع گره های مو
  • تکنیک اجرای شینیون های براق و تمیز
  • انواع فرها: هالیوودی، بابلیس
  • انواع کرلی با اتو و بابلیس
  • استفاده از موی اضافه و شینیون سر کم مو و بدون مو (تکنیک حجیم سازی در مو)
  • نصب تاج، تور و اکسسوری
  • شینیون عروس
  • انواع شینیون:
  • کلاسیک
  • گربه ای
  • Sبافت ماری
  •  مواج
  • حرارتی
  • کراواتی
  • تیغ ماهی
  • حصیری (شینیون بافت )
  • خامه ای
  • گل رز
  • پاپیون
  • اروپایی
  • کاغذی
_

آموزش شینیون مو

شینیون مو به معنای مرتب کردن و آراستن موها به همراه حالت دادن مو می‌باشد که موجب زیبایی و جذابیت بیشتر موها و چهره افراد می‌شود. دوره آموزش شینیون مو یکی از بهترین کلاس‌ها برای یادگیری انواع تکنیک‌های آراستن و مرتب کردن موها است و آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی به عنوان یکی از معتبر‌ترین مراکز برگزاری کلاس شینیون مو در ایران شناخته می‌شود.

این دوره‌ها به منظور آموزش هنرجویان در کم‌ترین زمان برگزار می‌شوند و شما می‌توانید پس از اتمام آموزش‌های خود مستقیماً وارد بازار کار شوید و درآمد مناسبی را از طریق اجرای انواع متد‌های شینیون کسب کنید. مربیان آموزشگاه شینیون مو سیمای هانی در طول این کلاس‌ها تمامی متد‌های آماده سازی و شینیون مو را به متقاضیان آموزش می‌دهند و نظارت دائمی و مستقیم مربیان بر روی عملکرد‌های هنرجویان یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دوره‌های آموزش شینیون مو محسوب می‌شود و این ویژگی باعث افزایش بازده یادگیری شرکت کنندگان خواهد شد.

لازم به ذکر است که در این دوره‌ها علاوه بر آشنایی هنرجویان با انواع متد‌های شینیون مو، اطلاعات کاملی در رابطه با چهره شناسی زیباجویان و نحوه انتخاب بهترین متد برای شینیون بر اساس فرم چهره افراد به هنرجویان ارائه خواهند شد. همچنین، در این کلاس شینیون مو قسمت عمده آموزش‌های شما به صورت عملی هستند و تمامی آموزش‌های ارائه شده بر روی مدل‌های آرایشگری اجرا و تمرین خواهند شد. در ادامه می‌توانید اطلاعات بیشتری را در رابطه با کلاس آموزش شینیون مو کسب کنید.

آموزش شینیون مو

مراحل آموزش شینیون مو:

در مراحل ابتدایی دوره‌های آموزش شینیون مو اطلاعات کاربردی و جامعی در رابطه با فرم چهره افراد و تاثیر چهره بر روی بازده استایل‌های مختلف شینیون به شرکت کنندگان ارائه خواهند شد و در این مرحله شما با نحوه انتخاب بهترین استایل بر اساس فرم چهره آشنا می‌شوید.

در قسمت‌های بعدی انواع متد‌ها و استایل‌های شینیون توسط مربیان با تجربه آموزشگاه شینیون مو سیمای هانی به هنرجویان آموزش داده می‌شوند و تمامی متد‌ها توسط مربیان و هنرجویان بر روی مدل‌های آرایشگری اجرا و تمرین خواهند شد، از جمله مهم‌ترین استایل‌هایی که در این قسمت به شما آموزش داده خواهند شد می‌توان به مواردی همچون: شینیون دم اسبی، شینیون حلزونی، شینیون خامه‌ای، شینیون گل رز و … اشاره کرد.

همچنین، لازم است به این مورد توجه داشته باشید که نحوه استفاده از ابزار‌های مختلف برای اجرای این تکنیک‌ها در طول دوره به شما آموزش داده خواهند شد و پس از اتمام این دوره شما می‌توانید با کمک این ابزار‌ها تمامی استایل‌های ذکر شده را به راحتی بر روی موی طبیعی اجرا کنید. در قسمت بعدی آموزش‌های ارائه شده در قالب کلاس شینیون مو شما با تکنیک‌های رایجی همچون براشینگ مو که جزو پیش نیاز‌های تمامی استایل‌ها و سبک‌های شینیون مو محسوب می‌شوند آشنا خواهید شد و با تمرین و تکرار این مهارت را به خوبی یاد خواهید گرفت. بطور کلی، در دوره‌های آموزش شینیون مو هنرجویان با تمامی زوایا و نکات این فرایند زیبایی آشنا خواهند شد و می‌توانند پس از شرکت در کلاس شینیون مو به راحتی این خدمات زیبایی را به مشتریان ارائه دهند.

 

دوره شینیون مو سیمای هانی

در کلاس‌های برگزار شده توسط آموزشگاه شینیون مو سیمای هانی چه تکنیک‌هایی به هنرجویان آموزش داده می‌شوند؟

براشینگ مو:

براشینگ مو به معنای استفاده از برس و ابزار‌های حرارتی مختلفی همچون سشوار و اتو برای حالت دادن به مو‌ها می‌باشد و این تکنیک جزو پیش نیاز‌های لازم برای اجرای تمامی استایل‌های شینیون محسوب می‌شود. در طول دوره‌های آموزش شینیون مو مهارت شما در براشینگ مو با تمرین و تکرار بیشتر خواهد شد و مربیان آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی نکات لازم را در این زمینه به شما ارائه خواهند کرد.

ویو مو:

ویو مو به افزایش حجم و ایجاد موج در مو اطلاق می‌شود و این تکنیک باعث بزرگ‌تر شدن ساقه مو‌ها خواهد شد. ویو مو و تکنیک‌های زیر شاخه آن همچون کرلی به صورت کامل در کلاس شینیون مو به هنرجویان آموزش داده خواهند شد و شما می‌توانید پس از اتمام این دوره به راحتی تکنیک ویو مو را بر روی موهای زیباجویان انجام دهید.

شینیون گل رز و پاپیون:

شکل‌ها هندسی مختلفی همچون گل رز و پاپیون هسته‌ی اصلی بسیاری از استایل‌های شینیون محسوب می‌شوند و یک آرایشگر حرفه‌ای باید بتواند این طرح‌ها و الگوها را در کم‌ترین زمان اجرا کند. آموزشگاه شینیون مو سیمای هانی در طول این دوره نحوه اجرای شکل‌های هندسی و استایل‌های مختلف را بطور کامل به متقاضیان آموزش خواهد داد و با شرکت در دوره‌های آموزش شینیون مو مهارت‌های شما در این زمینه بیشتر خواهند شد.

لوازم و ابزار‌های مورد نیاز برای شرکت در دوره‌های آموزش شینیون مو:

شما برای اجرای تکنیک‌‌ها و استایل‌های مختلف شینیون به ابزار‌ها و وسایل متعددی نیاز دارید که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواردی همچون: کش مو، توری، بیگودی، گیره مو، فیکساتور، چسب مو، واکس مو، سنجاق مو در سایز‌های مختلف، موی مصنوعی، برس، شانه، سشوار و … اشاره کرد.

لازم به ذکر است که تمامی این ابزار‌ها به صورت یک پکیج با کیفیت و زیبا در اختیار هنرجویان قرار خواهند گرفت و هزینه این پکیج به صورت مجزا از شما دریافت خواهد شد و شما نیازی به تهیه کردن این اقلام به صورت جداگانه را ندارید. همچنین، بهتر است به این مورد توجه داشته باشید که مربیان آموزشگاه شینیون موی سیمای هانی حتی پس از اتمام این دوره‌ها نیز آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هستند و شما می‌توانید تا زمان یادگیری کامل تمامی تکنیک‌های شینیون مو از مشاوره مربیان خود بهره‌مند شوید.

_

گالری تصاویر کلاس شینیون مو

_
_

سوالات متداول

_
هزینه دوره شینیون مو چقدره؟

هزینه دوره با 80% تخفیف مبلغ 3.700.000 تومان آموزش داده میشه.

در دوره آموزش شینیون مو چه مهارت هایی آموزش داده می شود؟

شما در کلاس شینیون مو با مدل های مختلف شینیون بر اساس فیزیک چهره آشنا خواهید شد.

در دوره شینیون مو چه سبک شینیون هایی آموزش داده می شود؟

دوره آموزش شینیون مو انواع سبک های شینیون نظیر شینیون دم اسبی، شینیون گل سرخ، شینیون خامه ای و… آموزش داده می شود.

تامین مدل جهت تمرین به چه صورتی است؟

تامین مدل زنده بصورت نامحدود بر عهده آموزشگاه است. این وجه تمایز باعث حذف دغدغه نحوه جذب و تامین مدل برای هنرجو است.

مربیان ( کادر آموزش ) سیمای هانی در چه سطح مهارتی هستند؟

مربیان آموزشگاه های فنی و حرفه ای سیمای هانی از نظر سطح مهارتی دارای گرید یک می باشند ضمنا علاوه بر اینکه از نظر رزومه شغلی دارای سابقه همکاری بین المللی در آرایشگری و گرایش مراقبت زیبایی می‌باشند از دیگر تعهدات همکاری مربیان به سیمای هانی این است که هر سه ماه یکبار نسبت به بروزرسانی خود اقدام نمایند.

نحوه آپدیت آموزش ها در آموزشگاه سیمای هانی چطور است؟

از فاکتورهای حفظ درآمد افزایشی بروزرسانی متداول در حین فعالیت آرایشگری می باشد به همین جهت هنرجویان عزیز سیمای هانی بعد از اتمام دوره آموزش و شروع فعالیت حرفه ای در صورت نیاز به بروزرسانی آموزشی در تکنیک ها هم می توانند با دنبال کردن پیج اینستاگرام و سایت آموزشی سیمای هانی از جشنواره های 100 درصد تخفیف تکنیک های روز برخوردار شوند.

آیا در دوره های آموزشی کتاب و جزوه معتبر ارائه می گردد؟

مدیریت آموزشگاه های سیمای هانی مولف کلیه کتاب های آرایشگری سازمان فنی و حرفه ای می باشد بنابراین جامع ترین و بروزترین کتاب و مطالب جهت نکته برداری در همه گرایش ها بصورت تخصصی و تکنیکی ارائه می گردد این مزیت بزرگ در کنار کیفیت آموزش عالی رمز قبولی کلیه هنرجویان عزیز سیمای هانی با بالاترین نمرات قبولی می باشد.

لوازم و ابزار مورد نیاز برای دوره آموزش شینیون مو چیست و چگونه تهیه می شود؟

کش مو، چسب مو، بیگودی، فیکساتور، برس، سشوار و… از مهمترین ابزارهای این دوره می باشند. این ابزارها و لوازم در قالب پکیجی توسط آموزشگاه در اختیار شما قرار می گیرند. تنها کافی است هزینه مربوط به آن را پرداخت کنید.

مدت دوره آموزش شینیون مو چقدره؟

دوره های آموزشی آموزشگاه ما بصورت فشرده و در 8 جلسه 3 ساعته برگزار میشود.

آیا دریافت مدرک شینیون مو به گذراندن دوره پیش نیاز احتیاج دارد؟

خیر شما برای شرکت در کلاس آموزش شینیون مو به هیچ دوره ای به عنوان پیش نیاز احتیاج ندارید.

چرا شهریه آموزشگاه فنی و حرفه ای سیمای هانی پایین است؟

دلیل اول: تعرفه آموزشی بصورت سالانه توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور تنظیم و تصویب می شود و آموزشگاه های رسمی سازمان فنی و حرفه ای اجازه قیمت شکنی یا هزینه گزاف از هنرجویان را ندارد. بنابراین همانند عدم صدور مدارک فیک آکادمیک، تعرفه های زیاد آموزشی از موارد منع سازمان فنی و حرفه ای محسوب می شود.

از طریق جستجو در گوگل می توانید تعرفه مصوب آموزش آرایشگری هر سال سازمان فنی و حرفه ای را مشاهده نمایید.

“پس لطفا در عصر فناوری و تکنولوژی نسبت به آموزشگاه های غیر معتبر و آموزش های غیراستاندارد با وعده ارائه مدارک فیک فاقد ارزش هوشیار باشید”

دلیل دوم: آموزشگاه های سیمای هانی پیشگام کارآفرینی با سیاست حفظ کیفیت آموزش در شعب مختلف بعنوان پرهنرجوترین آموزشگاه رسمی کشور محسوب می شود.

در پایان دوره چه مدرکی اعطاء می شود؟

تنها مدرک ارائه شده در پایان دوره آموزشی دوره های آرایشگری سیمای هانی مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای کشور است و سیمای هانی بدلیل قانونمندی و احترام به حقوق هنرجویان عزیز از ارائه مدارک فیک و فاقد اعتبار با نام های آکادمیک، اروپایی، آسیایی و … معذور است.

آیا آزمون و صدور مدرک فنی و حرفه ای در سیمای هانی شامل پرداخت هزینه گزاف است؟

خیر. در آموزشگاه آرایشگری فنی و حرفه ای سیمای هانی هزینه آزمون و صدور مدرک فقط و فقط مشمول تعرفه مصوب فنی و حرفه ای است. در خصوص اخذ مدرک فنی و حرفه ای بدلیل عدم ذینفع بودن سیمای هانی هنرجو به انتخاب خود میتواند نسبت به اخذ مدرک از سیمای هانی یا کافی نت اقدام کند.

شایان ذکر است از بعد شیوع کرونا مدرک فنی و حرفه ای به صورت فایل ارائه شده و مهارت آموز جهت اخذ مدرک صادره می تواند به انتخاب خود از سیمای هانی و کافی نت اقدام نماید.

بعد از ورود به بازار کار چطور تبلیغات پربازده و مفید داشته باشیم؟

آموزشگاه های سیمای هانی با هدف حمایت از کسب و کار هنرجویان عزیز خود ، علاوه بر مشاوره راه اندازی رایگان تبلیغات این عزیزان را بصورت رایگان در  را در سایت و اپلیکیشن های زیبایی بزرگ و معتبر خود درج می نماید.

آیا در آموزشگاه شینیون مو روش های هایلایت کردن مو نیز آموزش داده می شود ؟

خیر در دوره شینیون مو، شما فقط با سبک ها و مدل های شینیون آشنا می شوید. مش و هایلایت مو مربوط به دوره رنگ مو می باشد.

شینیون فرانسوی به چه نوع شینیونی گفته می‌شود؟

در شینیون‌هایی که مو قسمت پایین گردن قرار می‌گیرد شینیون فرانسوی گفته می‌شود.

نصب مو در شینیون باید در چه مرحله‌ای انجام شود؟

شما می‌توانید پیش از شینیون یا بعد از انجام شینیون موی اضافه را نصب کنید. نکته مهم این است که برای موهای کوتاه باید قبل از انجام شینیون موی اضافه نصب کرد تا به همراه مو یکدست شود. در موهای بلند پس از انجام شینیون و قسمت‌هایی که موی کمتری داشت می‌توان مو اضافه کرد.

چه شینیونی برای صورت‌های کشیده مناسب است؟

برای صورت‌های کشیده بهتر است از شینیون پایین استفاده شود.

چه مدل موهایی برای صورت کشیده مناسب نیست؟

مدل موهای بالا، دم اسبی، خامه‌ای جلو مو و سوسکی روی صورت باعث بلندتر دیده‌شدن صورت می‌شود. به همین دلیل این مدل موها برای صورت کشیده مناسب نیستند.

آیا مدل مو فرق وسط برای صورت‌های کشیده خوب است؟

مدل مو فرق وسط برای صورت‌های کشیده با فرم بینی کوچک مناسب است؛ بنابراین از فرق وسط برای چهره کشیده با بینی‌های بزرگ بهتر است استفاده نشود؛ زیرا باعث بیشتر دیده‌شدن بینی خواهد شد.

انواع فرم صورت برای شینیون مو چیست؟

فرم مربعی صورت، فرم دایره، فرم بیضی، فرم مثلت وارونه یا قلبی و فرم مثلثی انواع فرم صورت برای شینیون است.

چگونه صدف سر را پوش بدیم؟ راهکار اصولی پوش دادن صدف سر چیست؟

در پوش دادن موها نکته بسیار مهم تقسیم‌کردن اصولی موها است. شما باید ابتدا موها را به چند قسمت تقسیم کنید. بعد از تقسیم آنها می‌توانید هر لایه از مو را پوش دهید. دقت داشته باشید که پوش باید از لایه‌های رویی شروع شده و به لایه‌های زیر برسد. هر چه به لایه‌های زیر می‌رسید باید عمق پوش بیشتر باشد. همچنین لازم است تا پوش از 10 سانت بالای ریشه تا خود ریشه مو کشیده شود و پس از پوش روی آن تافت بزنید.

چگونه یک فر مو بادوام داشته باشیم؟

برای داشتن یک فر موی بادوام لازم است به چند نکته مهم توجه کنید. ابتدا ریشه لایه‌ای از مو که می‌خواهید فر دهید را پوش داده سپس به کل لایه‌ها تافت بزنید. سپس با استفاده از بابلیس موها را کرلی کنید تا فر بادوام‌تری داشته باشید.

پوش حجم و پوش کامپکت چه تفاوتی دارند؟

در پوش حجم از شانه‌های دندان درشت استفاده می‌شود؛ اما در پوش کامپکت از شانه‌های دندانه ریز استفاده می‌شود. پوش حجم برای زمان‌هایی که به حجم زیادی از مو نیاز است بیشتر استفاده می‌شود اما پوش کامپکت برای حجم دادن کمتر موها و خطی درآوردن آنها مناسب است. معمولاً پوش کامپکت دوام بیشتری نسبت به پوش حجم دارد.

برای اینکه شینیون جلو مو خوش‌فرم‌تر باشد چیکار کنیم؟

ابتدا موها را با بابلیس 25 فر کرده و سپس آنها را پوش دهید.

آیا براشینگ مو برای موهای لخت مناسب است؟

خیر براشینگ بیشتر برای موهای فر، موجدار و حالت دار مناسب است و برای موهای صاف از براشینگ استفاده نمی‌شود.

آیا می‌توان برای موهای پرحجم از پروتز استفاده کرد؟

بله اما شینیون مو بسیار بزرگ شده و شکل جالبی نخواهد داشت.

برای کرلی موها بابلیس یا اتو مو مناسب است؟

برای کرلی می‌توان از بابلیس و اتو مو استفاده کرد؛ اما معمولاً کرلی‌هایی که با بابلیس انجام می‌شود دوام بیشتری نسبت به کرلی با اتو مو دارند.

چرا برای شینیون موها از براشینگ استفاده می‌شود؟

براشینگ به حجم‌دهی بهتر مو و سبک‌شدن آنها کمک می‌کند؛ بنابراین می‌توان به‌راحتی مدل مو را انجام داد.

آیا برای شینیون موها را ویو کنیم؟

برای شینیون می‌توان موها را ویو کرد؛ اما در بسیاری مواقع ویو موهای شینیون شده با ویو زیبایی زیادی ندارند.

جایگزین ویو برای مدل مو چیست؟

اسپری حجم دهنده، کرلی کردن موها و پودر حجم، بهترین جایگزین برای ویو کردن موها هستند.

چیکار کنیم تا مدل موها روی موی لخت دوام بیشتری داشته باشد؟

برای دوام بیشتر شینیون روی موی لخت بهتر است ابتدا ریشه‌های مو و سپس قسمت ساقه را فر دهید.

چگونه شینیون‌کار حرفه‌ای شویم؟

برای اینکه یک شینیون‌کار حرفه‌ای شوید لازم است تا به چند اصل را رعایت کنید: 1. آموزش ببینید 2. تمرین کنید 3. کارآموزش کنید 4. تجهیزات مناسب را تهیه کنید 5. به‌روز باشید 6. اخلاق حرفه‌ای داشته باشید.

وزگیری مو برای شینیون را چگونه انجام دهیم؟

بعد از سشوار کشیدن موها و در حین انجام شینیون شانه دم‌باریک یا شانه پوش و تافت برای مهار وز و مرتب‌سازی لایه‌های مورد نظر استفاده کنید. هر لایه مو را با کشیدن شانه مرتب بعد از دور روی مو تافت اسپری بزنید و مجدداً شانه کنید. شما می‌توانید برای این کار از دم شانه برای صاف‌کردن موها استفاده کنید.

آیا برای آموزش شینیون مو محدودیت سنی وجود دارد؟

خیز شما می‌توانید با هر سنی در دوره آموزش شینیون مو شرکت کنید.

مهم‌ترین نکته در آموزش شینیون اروپایی چیست؟

نکته مهم در آموزش شینیون اروپایی استفاده از تافت زدن موها و سپس فر کردن آنها است.

تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس شینیون چقدر است؟

بسته به نوع کلاس شینیون که خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی باشد بین 1 تا 10 نفر شرکت می‌کنند.

نمره قبولی شینیون برای امتحان عملی چقدر است؟

برای اینکه در امتحان عملی شینیون فنی و حرفه‌ای قبول شوید باید حداقل نمره 70 را کسب کنید.

مدل شینیون دم اسبی برای چه کسانی مناسب است؟

این فرم مدل مو برای افراد با صورت‌های گرد مناسب است.

در شینیون خامه‌ای جدید موها را از چه قسمتی جدا کنیم؟

برای اینکه یک مدل شینیون خامه‌ای زیباتر داشته باشید بهتر است موها را از قسمت هشت ابرو جدا کرده و به حالت مثلثی در بالای مو قرار داده و پس از پوش مو با حالت اریب به موها پیچ دهید.

آیا در دوره شینیون مو آموزش شینیون موی کوتاه مجلسی نیز داده می‌شود؟

بله در این دوره انواع شینیون با موهای بلند و کوتاه داده می‌شود.

در آموزش شینیون موی کوتاه با بابلیس باید به چه نکته‌ای دقت کنیم؟

برای شینیون با بابلیس بهتر است موها را از قسمت صدف مو به دور بابلیس پیچیده و در همان قسمت ثابت نگهدارید تا دوام فرهای مو بیشتر شود.

قبل از شینیون مو چیکار کنیم؟

برای اینکه یک شینیون زیبا و بادوام داشته باشید این چند نکته را رعایت کنید 1. لباس یقه کیپ نپوشید 2. از شال و روسری سبک استفاده کنید 3. موهایتان تمیز باشد 4. از روغن یا کریستال یا ماسک مو استفاده نکنید 5. پیش از شینیون لباس مجلسی‌تان را بپوشید.

مشاهده مطلببستن مطلب

6 دیدگاه

    • سلام
      همه مدل شینیون های اصلی آموزش داده میشن. مدل شینیون خاصی هم اگر مد نظر داشته باشید میتونید به مربی بگید تا اموزش بده.

    • سلام درودیان
      بله شینیون سه بعدی هم اموزش داده میشه. ثبت نام کلاس شینیون مو در حال انجام هست و شما میتونید با شماره 02137856 تماس بگیرید.

    • سلام نسرین جان امیدوارم عالی باشید
      احتمالا اشتباه متوجه شدید هزینه دوره شنیون مو 2/500/000 تومان هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 1 = 2