فرم ثبت نام و مشاوره دوره های سیمای هانی

8 + 7 =

فرم را پر کرده و ادامه مشخصات دوره را ملاحظه کنید

_

مدرک مدیریت سالن زیبایی سیمای هانی

دوره آموزش مدیریت سالن یکی از دوره های تخصصی آموزش آرایشگری سیمای هانی به جهت کار با دستگاه های تخصصی این لاین است که آموزشگاه سیمای هانی با 80% تخفیف به شما زیبا آموزان ارائه میشود.

مشخصات دوره مراقبت و زیبایی

  • قیمت دوره مدرک مدیریت سالن زیبایی: 700.000 تومان
  • روز و ساعت کلاس: قابل انتخاب توسط هنرجو
  • مدل حین آموزش در اختیار هنرجویان است
  • محل برگزاری: 4 شعبه لوکس بلوار فردوس – صادقیه – رسالت – نازی آباد
مدرک مدیریت سالن زیبایی
0:00
0:00

چطور ثبت نام کنم؟

 

فقط کافیه از طریق شماره تماس و یا واتساپ به ما پیام بدین

مشاهده سرفصل های آموزشی

سرفصل های ارائه شده در دوره مدیریت سالن سیمای هانی:

دوره دریافت مدرک مدیریت سالن برای همه داوطلبان برگزار می شود. یعنی حتی اگر هیچ تجربه و اطلاعاتی در این خصوص نداشته باشید نیز می توانید در دوره ها شرکت کرده و با کوله باری از تجربه و معلومات کلاس را ترک کنید. به همین دلیل مدرسین آموزشگاه سیمای هانی تدریس های خود را از صفر تا صد انجام می دهند. سرفصل های موجود در دوره مدیریت سالن به شرح زیر می باشد:

  • آشنایی با مبانی و استانداردهای سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • نحوه اخذ مجوزات ، تاسیس و راه اندازی آموزشگاه و آرایشگاه
  • اصول و مبانی مدیریت در آموزشگاه و آرایشگاه
  • آشنایی با ارکان آموزشگاه و آرایشگاه
  • نحوه برنامه ریزی و نظارت بر فعالیت پرسنلی
  • نحوه تنظیم ، طراحی و آنالیز گزارشات پرسنلی و شغلی در گرایش زیبایی
  • نحوه ارزیابی دوره های آموزشی و خدمات شغلی
  • آشنایی با پارامتر و نحوه گزینش پرسنلی
  • آشنایی با امور مالی(حسابداری) اختصاصی در آموزشگاه و آرایشگاه
  • کاربرد اختصاصی فناوری در ارتقاء بازدهی
_

دوره مدیریت سالن زیبایی

دریافت دوره مدرک مدیریت سالن برای کسانی که قصد راه اندازی و تاسیس سالن زیبایی را دارند ضروری است. برگزاری این دوره ها نیاز به مدرسین حاذق و با تجربه دارد تا بتوانند آموخته های خود را به هنرجویان منتقل کنند. آموزشگاه های بسیاری در سطح شهر وجود دارند اما یکی از معتبر ترین مراکز، آموزشگاه سیمای هانی می باشد. این آموزشگاه پرکارآموزترین مرکز در ایران است. از هر کجای ایران هم که باشید امکان حضور در دوره های این آموزشگاه برای شما وجود دارد.

در کلاس های دوره مدیریت سالن، هر آنچه که یک مدیر کاردان و حرفه ای بداند را آموزش می دهند. در نتیجه شما پس از شرکت در این دوره برای تاسیس و یا مدیریت سالن زیبایی کاملا آماده خواهید شد.

 

مدرک مدیریت سالن

مدیریت سالن یکی از محبوب ترین و پر درآمد ترین رشته های آرایشی می باشد و هنرجویان بسیاری مشتاق شرکت در این دوره ها هستند. اما با گذشت زمان بسیاری از مدیران توانایی لازم را در اداره و مدیریت سالن زیبایی در خود نمی بینند. دلیل اصلی و مهم این امر، عدم آموزش های لازم و صحیح می باشد. با آموزش دیدن در آموزشگاه های معتبر، آینده و درآمد خود را تضمین کنید. گرچه اخلاق و رفتار مدیریتی باید در ذات انسان باشد، اما بسیاری از مفاهیم نیز اکتسابی می باشند.

دوره مدرک مدیریت سالن نیز در دو مرحله تئوری و تمرین و تکرار برگزار می گردد:

مرحله تئوری: دوره مدیریت سالن دارای اصول ثابت و خاصی می باشد. از بارزترین و شاخص ترین آموزش های این دوره نحوه برخورد با کارکنان و مدیریت آنها می باشد. تبلیغ و بازاریابی برای سالن نیز از موارد مهم این دوره می باشد. این دو مورد ذکر شده از مواردی می باشند که در ظاهر امر دیده می شوند اما برای اینکه یک مدیر سالن حرفه ای و موفقی باشید باید درس های زیادی فرا بگیرید. شما باید با مبانی مدیریت، بازاریابی، اقتصاد، حسابداری، کسب و کار و برنامه ریزی به طور کامل آشنا شوید. انواع تکنیک های تصمیم گیری و کاربرد آنها را در مواقع ضروری را یاد بگیرید. چون در شرایط بحرانی و حساس، این شما هستید که باید مدیریت امور سالن آرایشی را در دست بگیرید و اوضاع را آرام کنید. آشنایی با حقوق مدیر و مشتری نیز در سرفصل های این دوره قرار دارد که باید به خوبی اطلاع پیدا کنید. همچنین با روش های جذب مشتری و افزایش آمار مراجعه کنندگان آشنا شوید. در پایان این دوره حساس و مفید یک آزمون جامع از همه مطالب گفته شده از هنرجویان گرفته می شود. افرادی که نمره قبولی را در این آزمون کسب کنند مجوز ورود به مرحله بعدی را دریافت خواهند کرد؛ در غیر اینصورت باید مجددا در آزمون شرکت کنند.

مرحله تمرین و تکرار: با وجود اینکه اصلی ترین مباحث دوره مدرک مدیریت سالن در مرحله تئوری ارائه می گردد اما وجود مرحله عملی و تمرین برای اثبات آنها ضروری است. در این مرحله تمامی مطالب گفته شده توسط مدرسین به صورت عملی پرسش شده و اجرایی می شوند. هنرجویان در این دوره نحوه گفتمان با مشتریان و کارکنان را تمرین می کنند. همچنین قرارداد های کاری را تنظیم می کنند و با اصول و قواعد آن آشنا می شوند. این مرحله از دوره علاوه بر تمرین و تکرار مباحث ضروری، باعث افزایش اعتماد بنفس در هنرجویان نیز می شود. در نتیجه پس از پشت سر گذاشتن این دوره، مهارت های لازم برای یک مدیر حرفه ای شدن را به طور کامل آموزش خواهید دید.

بعد از اینکه این مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشتید، می توانید بیش از 48 مدرک رسمی و بین المللی را از این آموزشگاه دریافت کنید.

در آموزشگاه سیمای هانی چه تکنیک‌ها و سبک‌هایی از لیزر موهای زاید به هنرجویان آموزش داده خواهند شد؟

شرکت کنندگان در این دوره علاوه بر اینکه در انجام عملی لیزر موهای زائد مهارت پیدا خواهند کرد، با ساختار نور و لیزر، ساختار پوست و مو، نکات قبل و بعد از انجام لیزر، دستگاه های لیزر و کاربرد آنها نیز آشنا خواهند شد.

با توجه به اینکه آموزش های این دوره در حد پیشرفته و حرفه ای می باشد، میزان مهارت داوطلبان نیز بسیار بالا است. به دلیل اینکه در طول این دوره آموزشی شما با ویژگی های دستگاه های لیزر آشنا خواهید شد، توانایی مشاوره دادن به سایر سالن ها را نیز کسب خواهید کرد. با در دست داشتن مدرک لیزر موهای زائد نه تنها می توانید در سالن های موجود در سطح شهر مشغول به کار شوید، بلکه می توانید مرکز لیزر مخصوص به خود را تاسیس نمایید و برای چندین بانوی دیگر اشتغال زایی نیز داشته باشید.

آموزشگاه سیمای هانی همه هنرجویان خود را پس از اتمام دوره نیز به مدت دو سال پشتیبانی می کند و از هیچ کمکی در راستای مشغول به کار شدن آنها دریغ نمی کند.

ابزار‌ مورد نیاز برای شرکت در کلاس‌ مدیریت سالن آموزشگاه سیمای هانی:

شرکت در این دوره نیاز به تهیه تجهیزات و ابزار آلات ندارد. تنها با حضور در کلاس ها و فراگیری مباحث مطرح شده، قادر به دریافت اطلاعات جامع درباره مدیریت سالن خواهید بود.

اما پس از دریافت این مدرک باید به فکر تامین بودجه برای تاسیس سالن زیبایی باشند و یا می توانند در سایر سالن های زیبایی به عنوان مدیر سالن مشغول به فعالیت شوند.

اعتبار مدرک دوره مدرک مدیریت سالن:

مدارک اعطا شده از طرف آموزشگاه سیمای هانی معتبر می باشند. علاوه بر سایر مدارک بین المللی و رسمی، هنرجویان می توانند در آزمون سازمان فنی و حرفه ای نیز شرکت کنند. مدرک فنی و حرفه ای در ایران و سایر کشورهای خارجی نیز معتبر است. با ترجمه این مدرک می توانید در کشورهای خارجی نیز مرکز زیبایی خود را تاسیس نمایید.

مدرک مدیریت سالن برای هر کسی که علاقه و توانایی مدیریت سالن و کارکنان را در خود می بیند می تواند موثر باشد. از آنجایی که تعداد سالن های آرایشی روز به روز در حال گسترش است، برای اداره این سالن ها به یک مدیر زبده نیاز است. در نتیجه می توان گفت بازار کار برای صاحبان این مدرک فراوان است و درآمد بسیار بالایی نیز دارد.

میزان مهارت شما پس از گذراندن دوره مدرک مدیریت سالن:

پس از گذراندن مراحل تئوری و تمرین و تکرار های فراوان، هنرجویان به صورت حرفه ای و جامع مهارت های لازم را برای مدیریت امور یک سالن و کارکنان آن کسب می کنند.

دو راه برای استفاده از مهارت خود دارید، یا سالن مخصوص به خود را تاسیس نمایید و یا به عنوان مدرس دوره های مدیریت سالن در آموزشگاه ها مشغول به کار شوید. در دست داشتن این مدرک بهترین دلیل بر توانایی شما برای اداره یک سالن و کارکنان آنجا می باشد. در نتیجه وقتی صاحب مدرک مدیریت سالن باشید، با اعتماد بنفس و اطمینان خاطر بیشتری به سمت تاسیس سالن و اداره آن خواهید رفت.

_

گالری تصاویر کلاس مدیریت سالن

_
_

سوالات متداول

_
هزینه دوره مدیریت سالن چقدره؟

هزینه دوره با 80% تخفیف مبلغ 700.000 تومان آموزش داده میشه.

چه مهارتی در دوره آموزش مدیریت سالن آموزش داده می شود؟

با شرکت در کلاس مدیریت سالن و کسب مدرک آن می توانید اقدام به تاسیس سالن زیبایی کنید.

آیا با دریافت مدرک مدیریت سالن می توان روش های اصولی تبلیغات را نیز آموزش دید؟

بله با دریافت مدرک آموزش مدیریت سالن می توانید به اصول و روش های مختلف و مدرن برندینگ و تبلیغات آشنا شوید.

مربیان ( کادر آموزش ) سیمای هانی در چه سطح مهارتی هستند؟

مربیان آموزشگاه های فنی و حرفه ای سیمای هانی از نظر سطح مهارتی دارای گرید یک می باشند ضمنا علاوه بر اینکه از نظر رزومه شغلی دارای سابقه همکاری بین المللی در آرایشگری و گرایش مراقبت زیبایی می‌باشند از دیگر تعهدات همکاری مربیان به سیمای هانی این است که هر سه ماه یکبار نسبت به بروزرسانی خود اقدام نمایند.

نحوه آپدیت آموزش ها در آموزشگاه سیمای هانی چطور است؟

از فاکتورهای حفظ درآمد افزایشی بروزرسانی متداول در حین فعالیت آرایشگری می باشد به همین جهت هنرجویان عزیز سیمای هانی بعد از اتمام دوره آموزش و شروع فعالیت حرفه ای در صورت نیاز به بروزرسانی آموزشی در تکنیک ها هم می توانند با دنبال کردن پیج اینستاگرام و سایت آموزشی سیمای هانی از جشنواره های 100 درصد تخفیف تکنیک های روز برخوردار شوند.

وسایل مورد نیاز برای شرکت در دوره آموزش مدیریت سالن چیست؟

برای شرکت در دوره مدیریت سالن، نیاز به هیچ گونه ابزار و وسایل خاصی ندارید. در صورت نیاز می توانید با داشتن قلم و کاغذ، نکات مهم را یادداشت کنید.

آیا در دوره های آموزشی کتاب و جزوه معتبر ارائه می گردد؟

مدیریت آموزشگاه های سیمای هانی مولف کلیه کتاب های آرایشگری سازمان فنی و حرفه ای می باشد بنابراین جامع ترین و بروزترین کتاب و مطالب جهت نکته برداری در همه گرایش ها بصورت تخصصی و تکنیکی ارائه می گردد این مزیت بزرگ در کنار کیفیت آموزش عالی رمز قبولی کلیه هنرجویان عزیز سیمای هانی با بالاترین نمرات قبولی می باشد.

تامین مدل جهت تمرین به چه صورتی است؟

تامین مدل زنده بصورت نامحدود بر عهده آموزشگاه است. این وجه تمایز باعث حذف دغدغه نحوه جذب و تامین مدل برای هنرجو است.

پس از پایان دوره مدرک دریافت میشود؟

بله در پایان دوره مدرک رسمی فنی و حرفه ای مدیریت سالن دریافت میگردد.

آیا با شرکت در آموزشگاه مدیریت سالن می توان مدرک بین المللی این دوره را دریافت کرد؟

بله شما با گذراندن آموزش مدیریت سالن می توانید به 48 مدرک معتبر بین المللی، دسترسی داشته باشید و با پرداخت هزینه لازم، مدرک دلخواه خود را دریافت کنید.

چرا شهریه آموزشگاه فنی و حرفه ای سیمای هانی پایین است؟

دلیل اول: تعرفه آموزشی بصورت سالانه توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور تنظیم و تصویب می شود و آموزشگاه های رسمی سازمان فنی و حرفه ای اجازه قیمت شکنی یا هزینه گزاف از هنرجویان را ندارد. بنابراین همانند عدم صدور مدارک فیک آکادمیک، تعرفه های زیاد آموزشی از موارد منع سازمان فنی و حرفه ای محسوب می شود.

از طریق جستجو در گوگل می توانید تعرفه مصوب آموزش آرایشگری هر سال سازمان فنی و حرفه ای را مشاهده نمایید.

“پس لطفا در عصر فناوری و تکنولوژی نسبت به آموزشگاه های غیر معتبر و آموزش های غیراستاندارد با وعده ارائه مدارک فیک فاقد ارزش هوشیار باشید”

دلیل دوم: آموزشگاه های سیمای هانی پیشگام کارآفرینی با سیاست حفظ کیفیت آموزش در شعب مختلف بعنوان پرهنرجوترین آموزشگاه رسمی کشور محسوب می شود.

آیا آزمون و صدور مدرک فنی و حرفه ای در سیمای هانی شامل پرداخت هزینه گزاف است؟

خیر. در آموزشگاه آرایشگری فنی و حرفه ای سیمای هانی هزینه آزمون و صدور مدرک فقط و فقط مشمول تعرفه مصوب فنی و حرفه ای است. در خصوص اخذ مدرک فنی و حرفه ای بدلیل عدم ذینفع بودن سیمای هانی هنرجو به انتخاب خود میتواند نسبت به اخذ مدرک از سیمای هانی یا کافی نت اقدام کند.

شایان ذکر است از بعد شیوع کرونا مدرک فنی و حرفه ای به صورت فایل ارائه شده و مهارت آموز جهت اخذ مدرک صادره می تواند به انتخاب خود از سیمای هانی و کافی نت اقدام نماید.

در پایان دوره چه مدرکی اعطاء می شود؟

تنها مدرک ارائه شده در پایان دوره آموزشی دوره های آرایشگری سیمای هانی مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای کشور است و سیمای هانی بدلیل قانونمندی و احترام به حقوق هنرجویان عزیز از ارائه مدارک فیک و فاقد اعتبار با نام های آکادمیک، اروپایی، آسیایی و … معذور است.

بعد از ورود به بازار کار چطور تبلیغات پربازده و مفید داشته باشیم؟

آموزشگاه های سیمای هانی با هدف حمایت از کسب و کار هنرجویان عزیز خود ، علاوه بر مشاوره راه اندازی رایگان تبلیغات این عزیزان را بصورت رایگان در  را در سایت و اپلیکیشن های زیبایی بزرگ و معتبر خود درج می نماید.

در دوره آموزش مدیریت سالن مدل در اختیار هنرجو قرار می گیرد؟

بله در دوره آموزش مدیریت سالن، آموزشگاه سیمای هانی، جهت راحتی کار، مدل مناسب را در اختیار شما قرار می دهد.

به چه دلیل برای گذراندن دوره مدیریت سالن زیبایی باید به آموزشگاه سیمای هانی مراجعه کنیم؟

آموزشگاه‌های بسیار زیادی در سطح شهر این دوره را آموزش می‌دهند؛ اما سیمای هانی یکی از معتبرترین این آموزشگاه‌ها است.

بعد از اینکه دوره مدیریت سالن زیبایی را گذراندیم به چه کاری می‌توانیم مشغول شویم؟

شما بعد از گذراندن این دوره در آموزشگاه سیمای هانی می‌توانید به تأسیس یا حتی مدیریت کردن سالن زیبایی بپردازید.

مدیریت سالن از نظر محبوبیت در چه سطحی قرار دارد؟

این رشته جزو پردرآمد‌ترین و البته محبوب‌ترین رشته‌های آرایشی است که سالانه هنرجویان بسیار زیادی در آموزشگاه سیمای هانی برای آموزش دوره‌های این رشته ثبت‌نام می‌کنند.

دوره مدیریت سالن زیبایی شامل چند مرحله است؟

شامل دو مرحله که اولین مرحله تئوری و دومین مرحله عملی است.

مرحله تئوری شامل چه مواردی است؟

در مرحله تئوری تمام اصول مربوط به بازاریابی و نحوه برخورد با کارکنان سالن زیبایی و مدیریت کارکنان سالن زیبایی  آموزش داده می‌شود.

آیا برای پرداخت هزینه‌های دوره مدیریت سالن زیبایی تخفیفی در نظر گرفته شده است؟

بله ما هزینه این دوره  را با ۸۰ درصد تخفیف از هنرجویان عزیز دریافت می‌کنیم.

برای گرفتن مدرک مربوط به دوره مدیریت سالن زیبایی می‌توانیم اصول بازاریابی و تبلیغات را آموزش ببینیم؟

بله در قسمت‌های تئوری این مطالب به‌صورت کامل نحوه انجام تبلیغات به شما آموزش داده می‌شود.

مربیان یا کادر آموزشی که دوره‌های مدیریت سالن زیبایی را آموزش می‌دهند در چه سطح از مهارتی قرار دارند؟

مربیانی که در آموزشگاه سیمای هانی تدریس می‌کنند از لحاظ سطح مهارتی رتبه گرید 1 را دارا هستند و اگر رزومه شغلی آن‌ها را بررسی کنید تمام مربیان و کادر آموزشی مدارک بین المللی در آرایشگری و همچنین مراقبت‌های زیبایی دارند.

تعهدات مربیان آموزشی که در آموزشگاه سیمای هانی دوره مدیریت سالن زیبایی و تدریس می‌کنند به چه صورت است؟

کادر آموزش تعهدات خود را هر سه ماه یک‌بار آپدیت می‌کنند و این یکی از الزامات آموزشگاه سیمای هانی است.

برای به‌روز کردن تمام اطلاعاتی که در دوره مدیریت سالن زیبایی یاد گرفته‌ایم می‌بایست  از چه مراجعی استفاده کنیم؟

شما می‌توانید تمام تکنیک‌های مربوط به دوره مدیریت سالن زیبایی را که در طول زمان آپدیت می‌شوند از طریق پیج‌های اینستاگرام یا حتی سایت آموزشگاه سیمای هانی دنبال کنید.

برای اینکه در جلسات مربوط به دوره آموزش مدیریت سالن زیبایی شرکت کنیم باید چه وسایلی را به همراه خود داشته باشیم؟

نیازی نیست که در جلسات این دوره وسایل با ابزار‌های خاصی را به همراه خود بیاورید، اما وجود کاغذ و قلم و نوشتن نکات مهم ما به شما کمک می‌کند که مطالب دوره را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید.

جزواتی که در دوره آموزش مدیریت سالن زیبایی ارائه می‌شوند از چه مراکزی باید تهیه شوند؟

تمامی جزوات و کتاب‌ها رو آموزشگاه سیمای هانی در اختیار هنرجویان قرار می‌دهد.

برای قبولی در دوره مدیریت سالن زیبایی با بالاترین نمره صرفاً باید قسمت‌های عملی آن یاد بگیریم؟

خیر شما می‌بایست برای گرفتن نمرات عالی و قبولی در دوره مدیریت سالن زیبایی علاوه بر مطالب عملی، مطالب تئوری را نیز یاد بگیرید.

برای اینکه دوره‌های مدیریت سالن زیبایی را آموزش ببینیم مدل زنده را باید به همراه خود به آموزشگاه سیمای هانی بیاوریم؟

خیر آموزشگاه تهیه مدل‌های زنده برای آموزش مطالب دوره مدیریت سالن زیبایی را به عهده دارد؛ به همین دلیل بسیاری از هنرجویان ترجیح می‌دهند که در این آموزشگاه ثبت‌نام کنند.

مدرک دوره مدیریت سالن زیبایی را می‌توانیم در کشورهای خارجی نیز استفاده کنیم؟

بله به این دلیل که این مدارک به ۴۸ زبان بین المللی ترجمه می‌شود.

بعد از اتمام دوره مدیریت سالن زیبایی چه مدارکی به هنرجویان داده می‌شود؟

این مدارک مربوط به سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است و آموزشگاه سیمای هانی به ‌هیچ ‌عنوان مدارک با نام اروپایی یا نام‌های تقلبی را ارائه نمی‌دهد.

بعد از اینکه دور به اتمام رسید می‌بایست به چه صورتی و در چه مکان‌هایی تبلیغ کنیم؟

آموزشگاه سیمای هانی تصمیم گرفته است که برای کمک به هنرجویان عزیز خود و حمایت از آن‌ها به‌صورت رایگان تبلیغات را در سایت‌های سیمای هانی و همچنین اپلیکیشن‌های مربوطه انجام دهد.

آیا مدل برای آموزش دوره مدیریت سالن زیبایی در اختیار همه قرار می‌گیرد یا فقط به بعضی از افراد با شرایط خاص اختصاص داده می‌شود؟

خیر مدل‌های مناسبی در اختیار تمام هنرجویان قرار می‌گیرد.

برای شرکت در دوره مدیریت سالن و آموزشگاه شرایط خاصی نیاز است؟

خیر این دوره برای عموم افراد آزاد بوده و هیچ شرایط خاصی برای شرکت در آن وجود ندارد.

آیا امکان آموزش آنلاین برای شرکت در دوره مدیریت آموزشگاه وجود دارد؟

بله درصورتی‌که هنرجویان شرایط شرکت حضوری در کلاس‌ها را نداشته باشند می‌توانند به‌صورت آنلاین در این کلاس‌ها شرکت نمایند.

برای قبولی در آزمون فنی و حرفه‌ای مدیریت آموزشگاه باید چه نمره‌ای کسب کنم؟

برای قبولی در این آزمون لازم است تا هنرجویان حداقل نمره 50 در آزمون تئوری و نمره 70 در آزمون عملی را دریافت نمایند.

تعداد شرکت‌کنندگان در دوره مدیریت سالن چقدر است؟

بسته به نوع کلاس‌های دوره مدیریت سالن که خصوصی، نیمه‌خصوصی و عمومی است بین 2 تا 10 نفر در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

آزمون مدیریت سالن و آموزشگاه چه زمانی برگزار می‌شود؟

زمان آزمون هر ساله در سایت فنی و حرفه‌ای اعلام شده و متقاضیان از این طریق می‌توانند جهت ثبت‌نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند.

مشاهده مطلببستن مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 − 6 =