فهرست مطالب این صفحه نمایش فهرست

فرم ثبت نام و مشاوره دوره های سیمای هانی

12 − 5 =

فرم را پر کرده و ادامه مشخصات دوره را ملاحظه کنید

_

دوره آموزش کاشت ناخن سیمای هانی

دوره کاشت ناخن یک شاخه محبوب از دوره های آرایشگری زنانه محسوب میشود. دوره کاشت ناخن، آموزش برای کاشت ناخن بصورت موقت یا بلند مدت (دائم) است. همچنین در این دوره آموزش هایی درباره نحوه استفاده از ابزار و استحکام و تقویت ناخن بصورت کامل آموزش داده میشود.

کاشت ناخن روش زیبایی پر کاربرد در سالن های آرایشگری است که در کلاس‌های آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای هانی آموزش داده میشود. این دوره با اعطای مدرک معتبر و رسمی فنی و حرفه ای در پایان دوره برگزار شده و قیمت دوره کاشت ناخن با 80% تخفیف به شما زیبا آموزان ارائه میشود.

مشخصات دوره مراقبت و زیبایی

  • مدت دوره: 12 جلسه
  • میزان ساعت آموزش: 2 ساعت
  • قیمت دوره کاشت ناخن: 3.900.000 تومان
  • روز و ساعت کلاس: قابل انتخاب توسط هنرجو
  • محل برگزاری: 4 شعبه لوکس بلوار فردوس – صادقیه – رسالت – نازی آباد
_

ثبت نام کلاس کاشت ناخن

آموزشگاه کاشت ناخن
0:00
0:00

چطور ثبت نام کنم؟

 

فقط کافیه از طریق شماره تماس و یا واتساپ به ما پیام بدین

مشاهده سرفصل های آموزشی

سرفصل‌های کلاس کاشت ناخن:

  • آشنایی با ساختار انگشتان دست و ناخن و معرفی فرم‌های مختلف ناخن
  • آموزش مانیکور و پدیکور خشک و تر، مانیکور سالنی، اسمارت مانیکور و نحوه ژلیش کردن ناخن‌های طبیعی
  • آموزش نحوه آماده سازی ناخن بدون وارد شدن آسیب به بافت آن به منظور اجرای تکنیک‌ها و سبک‌های مختلف
  • آموزش نحوه سوهان کشی ناخن‌ها در کم‌ترین زمان و بدون آسیب به ناخن
  • آموزش نحوه ایجاد قالب برای ناخن و روش صحیح لاک زدن
  • آموزش مواد گذاری و صدف سازی ناخن‌ها در سبک‌های مختلفی همچون: میکس، کاور، هلویی و …
  • آموزش نحوه دیزاین ناخن‌ها با کمک مواد اکلیلی، ابریشمی، پولک، لاک و …
  • آموزش ترمیم شکستگی ناخن‌های طبیعی و نحوه ترمیم ناخن‌های کاشته شده
  • آموزش کاشت ناخن‌ها بدون استفاده از قالب و تمرین تمامی متد‌های آموزشی زیر نظر برجسته‌ترین مربیان کشور
_

آموزش کاشت ناخن

کاشت ناخن به معنای استفاده از ترکیبات و ابزار‌های تزئینی مختلف برای زیبایی بیشتر ناخن‌ها می‌باشد. دوره آموزش کاشت ناخن همیشه جزو یکی از پرطرفدار‌ترین و پردرآمد‌ترین گرایش‌های آرایشگری محسوب می‌شود. مسلط شدن بر هنر دیزاین و کاشت ناخن نیازمند مهارت و تلاش بسیاری می‌باشد و هنرجویان باید آموزش‌های مختلفی را در قالب کلاس کاشت ناخن دریافت کنند.

آموزشگاه آرایشگری سیمای هانی به عنوان یکی از معتبر‌ترین مراکز کاشت ناخن در کشور شناخته می‌شود و هنرجویان این مرکز تخصصی تمامی مهارت‌های مورد نیاز برای ورود سریع به بازار کار را دریافت می‌کنند. همچنین، شرکت در این کلاس‌های این مجموعه شما را با جدید‌ترین متد‌های کاشت ناخن، سوهان کشی، مانیکور و پدیکور، طراحی صدف و ترمیم ناخن آشنا خواهد کرد و در واقع، دوره‌های آموزش کاشت و دیزاین ناخن سیمای هانی کامل‌ترین پکیج برای یادگیری این هنر محسوب می‌شوند.

لازم به ذکر است که زیباجویانی که برای کاشت ناخن اقدام می‌کنند باید این فرایند زیبایی را در بازه‌های زمانی 2 تا 4 هفته ترمیم نمایند و کاشت ناخن یک پروسه موقتی برای زیبایی بیشتر ناخن‌ها محسوب می‌شود و این عامل باعث شده است تا افرادی که در زمینه کاشت ناخن مهارت دارند بتوانند درآمد‌های بسیاری بالایی را از این طریق کسب کنند.

بنابراین، شما نیز می‌توانید در صورت علاقه به این گرایش به آموزشگاه کاشت ناخن سیمای هانی مراجعه نمایید و با آموزش کاشت ناخن زیر نظر برجسته‌ترین مربیان کشور به سرعت وارد بازار کار و دنیای آرایشگری شوید و درآمد خوبی را از این طریق کسب نمایید.

مراحل آموزش کاشت ناخن:

مربیان آموزشگاه کاشت ناخن سیمای هانی در ابتدای این دوره‌ها اطلاعات کامل و گسترده‌ای را در رابطه با ساختار انگشتان دست و ناخن و مبانی زیبایی شناسی ناخن به هنرجویان ارائه خواهند داد و شما را با نحوه انتخاب بهترین متد بر اساس فرم ناخن‌های زیباجویان آشنا خواهند کرد. در قسمت بعدی آموزش‌های ارائه شده در کلاس کاشت ناخن شما با نحوه ایجاد قالب برای اجرای تکنیک‌های مختلف و روش‌های مختلف مانیکور و پدیکور ناخن آشنا خواهید شد و با تمرین و تکرار مستمر بر روی پروسه آماده سازی ناخن مسلط خواهید گردید.

سپس، مربیان این دور‌ها نحوه صحیح مواد گذاری و آماده سازی صدف ناخن را به متقاضیان آموزش خواهند داد و شما را با انواع دیزاین‌های ناخن آشنا خواهند کرد. هنرجویان در مراحل انتهایی دوره آموزش کاشت ناخن با نحوه برداشتن و ترمیم کاشت ناخن و روش‌های جلوگیری از رشد قارچ در زیر ناخن آشنا خواهند شد و تمامی تکنیک‌های کاشت ناخن را بر روی مدل‌های آرایشگری اجرا و تمرین خواهند کرد.

 

آموزش‌های قابل ارائه توسط آموزشگاه کاشت ناخن سیمای هانی: کلاس کاشت ناخن

  • سوهان کشی و آماده سازی ناخن‌های طبیعی:

در دوره‌های آموزش کاشت ناخن ضمن معرفی انواع فرم‌های ناخن به هنرجویان، اطلاعات کاملی در رابطه با نحوه سوهان کشی کردن و آماده سازی ناخن‌ها که جزو فرایند‌های پایه برای اجرای تمامی تکنیک‌های کاشت ناخن هستند به شما عزیزان ارائه خواهند شد و سرعت عمل شما در زمینه آماده سازی ناخن در اثر تمرین و تکرار بیشتر خواهد شد.

  • آموزش نحوه آماده سازی مواد برای کاشت ناخن و نحوه صحیح صدف سازی:

ترکیبات و مواد مورد استفاده برای کاشت ناخن معمولاً به صورت پودری هستند و این ترکیبات قبل از اجرای تکنیک‌های مختلف باید آماده سازی شوند. در دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه کاشت ناخن سیمای هانی نحوه آماده سازی مواد برای کاشت ناخن به هنرجویان آموزش داده می‌شوند و در انتهای این دوره شما قادر به اجرای انواع تکنیک‌های صدف سازی همچون: طبیعی، هلویی، میکس، روکش، کهربایی و … خواهید بود.

  • آموزش و اجرای انواع سبک‌های مانیکور و پدیکور:

مانیکور و پدیکور جزو رایج‌ترین خدماتی هستند که در آرایشگاه‌های زنانه به زیباجویان ارائه می‌شود و این دوره تمرکز ویژه‌ای را بر روی آموزش صحیح انواع متد‌های مانیکور و پدیکور به زیباجویان دارد. لازم به ذکر است که مانیکور مرطوب و خشک دو مورد از مهم‌ترین سر فصل‌های کلاس کاشت ناخن محسوب می‌شوند و تفاوت اصلی آن‌ها در استفاده از آب ولرم برای نرم شدن ساختار ناخن و انگشتان دست در مانیکور مرطوب است.

  • آموزش نحوه اجرای طرح‌ها و دیزاین‌های جذاب بر اساس‌ جدید‌ترین متد‌های روز دنیا:

در دنیای کاشت ناخن هزاران طرح و الگوی مختلف را می‌توان بر روی ناخن‌ها اجرا کرد و در دوره‌های آموزش کاشت ناخن نحوه اجرای جدید‌ترین سبک‌ها و الگوها به هنرجویان آموزش داده خواهند شد و شما می‌توانید پس از اتمام آموزش‌‌های خود اصول اولیه برای اجرای تمامی سبک‌ها را به راحتی درک کنید و با کمی تمرین الگوی مورد نظر را اجرا نمایید. همچنین، در این دوره نحوه ایجاد طرح‌های مختلفی همچون: ابریشمی، گل، اکلیل، گرانیت، پولک و … با نظارت مستقیم مربیان آموزشگاه کاشت ناخن سیمای هانی به متقاضیان آموزش داده می‌شوند.

ابزار‌های مورد نیاز برای آموزش کاشت ناخن:

از جمله مهم‌ترین ابزار‌ها و وسایل مورد نیاز برای شرکت در کلاس کاشت ناخن می‌توان به مواردی همچون: دستگاه سوهان برقی و سوهان دستی، پرایمر ناخن، محلول ضد قارچ، انواع پودرهای کاشت ناخن، محلول کاشت ناخن، پولیش بافر یا بافر براق کننده ناخن، کاردک، نیپر، گوشت گیر و ناخن گیر، کرم‌ها و ژل‌های مخصوص مانیکور، چسب ناخن، انواع لنز‌ها و استیکر‌های ناخن، انواع لاک ناخن، شابلون، محلول ضد عفونی ناخن و … اشاره کرد. لازم است به این مورد توجه داشته باشید که نیازی به خرید این موارد به صورت مجزا نیست و آموزشگاه کاشت ناخن سیمای هانی قبل از شروع این دوره‌ها تمامی این ابزار‌ها را در قالب یک پکیج زیبا و با کیفیت به هنرجویان ارائه خواهد داد و هزینه این بسته به صورت جداگانه دریافت می‌شود.

مزایای دوره ناخن کاری آنلاین

دوره ناخن کاری آنلاین ویژه علاقمندان به این رشته که شرایط شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارند برگزار می‌شود. این دوره در پلتفرم‌های مخصوصی برگزار می‌شود که هنرجویان می‌توانند از هر شهر و مکانی از این آموزش‌ها استفاده کنند. دوره کاشت ناخن آنلاین مزایای متعددی دارد که در زیر به آنها اشاره شده است.

آموزش تخصصی سرفصل‌های کاشت ناخن

در کلاس آنلاین کاشت ناخن سرفصل‌های جامع و کاملی ارائه می‌شود و شما به‌صورت تخصصی نحوه کاشت و طراحی روی انواع ناخن را یاد خواهید گرفت؛ بنابراین کلاس‌های آنلاین و حضوری از نظر مباحث مطرح شده هیچ‌گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند.

کاهش هزینه‌های شرکت در کلاس

هزینه کلاس آنلاین کاشت ناخن نسبت به کلاس‌های حضوری کمتر است. در واقع به دلیل عدم نیاز به استفاده از وسیله‌های زیاد در کلاس‌های آنلاین، هزینه آن نیز کاهش می‌یابد. علاوه بر این دیگر نیاز نیست که هزینه‌ای صرف رفت و آمد به کلاس‌ها کنید.

انعطاف‌پذیری زمانی

یکی دیگر از مزایای مهم کلاس‌های آنلاین کاشت ناخن، انعطاف‌پذیری زمان آن است. در واقع شما بسته به برنامه‌های خود می‌توانید در کلاس‌های کاشت ناخن شرکت کنید. علاوه بر این می‌توانید از کلاس‌های ضبط شده نیز در هر زمان استفاده کنید.

دریافت مدرک معتبر کاشت ناخن

شما با شرکت در کلاس‌های کاشت ناخن نیز می‌توانید مدرک آن را دریافت کنید. دریافت مدرک کاشت ناخن به شما کمک می‌کند تا بتوانید سریع‌تر وارد بازار کار شده و از این طریق کسب درآمد کنید.

کلاس ناخن کاری رایگان

کلاس ناخن کاری رایگان فرصت خوبی برای افرادی است که می‌خواهند بدون صرف هزینه نحوه کاشت ناخن و اصول آن را یاد بگیرند. دوره کاشت ناخن رایگان معمولاً به‌صورت کلیپ‌های آموزشی در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد. همچنین در آموزشگاه کاشت ناخن برای پشتیبانی از هنرجویان کلاس‌های رایگان برگزار کرده تا از این طریق بتوانند مهارت‌های خود را ارتقا دهند.

مباحث دوره کاشت ناخن حرفه‌ای

در دوره کاشت ناخن حرفه‌ای مباحث تخصصی‌تر به هنرجویان آموزش داده می‌شود؛ بنابراین هنرجویان با شرکت در دوره حرفه‌ای کاشت ناخن تسلط بیشتری بر مهارت‌های آن کسب می‌کنند. از جمله مباحثی که در این دوره آموزش داده می‌شود در زیر بیان شده است.

  • آموزش شناخت ساختار و معماری ناخن
  • آموزش ساخت انواع ژل ناخن
  • آموزش ترمیم ناخن با استفاده از پودر
  • آموزش ترمیم ناخن با استفاده از ژل
  • آموزش مواد گذاری یک مرحله‌ای یا وان بال
  • آموزش کاشت ناخن با گل برجسته
  • آموزش نحوه فرنچ ناخن از جمله مرمید، حفره و فلاورینگ
  • آموزش نحوه صدف سازی ناخن
_

گالری تصاویر کلاس کاشت ناخن

_
_

سوالات متداول

_
هزینه دوره کاشت ناخن چقدره؟

هزینه دوره با 80% تخفیف مبلغ 3.900.000 تومان آموزش داده میشه.

در دوره آموزش کاشت ناخن چه مهارت هایی آموزش داده می شود؟

شما در کلاس کاشت ناخن  با روش هایی برای طراحی ناخن های دست و پا آشنا می شوید.

آیا با دریافت مدرک کاشت ناخن می توان کار مانیکور و یا پدیکور را نیز انجام داد؟

بله در دوره آموزش کاشت ناخن شما با انواع مانیکور و پدیکور نیز آشنا می شوید.

چرا شهریه آموزشگاه فنی و حرفه ای سیمای هانی پایین است؟

دلیل اول: تعرفه آموزشی بصورت سالانه توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور تنظیم و تصویب می شود و آموزشگاه های رسمی سازمان فنی و حرفه ای اجازه قیمت شکنی یا هزینه گزاف از هنرجویان را ندارد. بنابراین همانند عدم صدور مدارک فیک آکادمیک، تعرفه های زیاد آموزشی از موارد منع سازمان فنی و حرفه ای محسوب می شود.

از طریق جستجو در گوگل می توانید تعرفه مصوب آموزش آرایشگری هر سال سازمان فنی و حرفه ای را مشاهده نمایید.

“پس لطفا در عصر فناوری و تکنولوژی نسبت به آموزشگاه های غیر معتبر و آموزش های غیراستاندارد با وعده ارائه مدارک فیک فاقد ارزش هوشیار باشید”

دلیل دوم: آموزشگاه های سیمای هانی پیشگام کارآفرینی با سیاست حفظ کیفیت آموزش در شعب مختلف بعنوان پرهنرجوترین آموزشگاه رسمی کشور محسوب می شود.

در پایان دوره چه مدرکی اعطاء می شود؟

تنها مدرک ارائه شده در پایان دوره آموزشی دوره های آرایشگری سیمای هانی مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای کشور است و سیمای هانی بدلیل قانونمندی و احترام به حقوق هنرجویان عزیز از ارائه مدارک فیک و فاقد اعتبار با نام های آکادمیک، اروپایی، آسیایی و … معذور است.

آیا آزمون و صدور مدرک فنی و حرفه ای در سیمای هانی شامل پرداخت هزینه گزاف است؟

خیر. در آموزشگاه آرایشگری فنی و حرفه ای سیمای هانی هزینه آزمون و صدور مدرک فقط و فقط مشمول تعرفه مصوب فنی و حرفه ای است. در خصوص اخذ مدرک فنی و حرفه ای بدلیل عدم ذینفع بودن سیمای هانی هنرجو به انتخاب خود میتواند نسبت به اخذ مدرک از سیمای هانی یا کافی نت اقدام کند.

شایان ذکر است از بعد شیوع کرونا مدرک فنی و حرفه ای به صورت فایل ارائه شده و مهارت آموز جهت اخذ مدرک صادره می تواند به انتخاب خود از سیمای هانی و کافی نت اقدام نماید.

بعد از ورود به بازار کار چطور تبلیغات پربازده و مفید داشته باشیم؟

آموزشگاه های سیمای هانی با هدف حمایت از کسب و کار هنرجویان عزیز خود ، علاوه بر مشاوره راه اندازی رایگان تبلیغات این عزیزان را بصورت رایگان در  را در سایت و اپلیکیشن های زیبایی بزرگ و معتبر خود درج می نماید.

آیا تهیه مدل واقعی برای دوره آموزش کاشت ناخن به عهده آموزشگاه است؟

آموزشگاه مدل واقعی برای آموزش را در اختیار هنرجو قرار میدهد.

مدت آموزش دوره کاشت ناخن چقدره؟

دوره های آموزشی آموزشگاه ما بصورت فشرده و در 6 جلسه 2 ساعته برگزار میشود.

لوازم مورد نیاز برای شرکت در کلاس کاشت ناخن چیست و چگونه تهیه می شود؟

انواع لاک در رنگ های مختلف، سوهان، پولیش، ناخن گیر، گوشت گیر، چسب ناخن و… از جمله لوازم مورد نیاز برای آموزش کاشت ناخن محسوب می شوند. این لوازم در قالب پکیج هایی توسط آموزشگاه به شما ارائه می شوند. البته باید هزینه آن را جداگانه پرداخت کنید.

آیا در آموزشگاه کاشت ناخن، نحوه ریموو کردن ناخن کاشته شده نیز آموزش داده می شود؟

بله در این دوره با روش هایی برای ریموو کردن ناخن نیز آشنا خواهید شد.

مربیان ( کادر آموزش ) سیمای هانی در چه سطح مهارتی هستند؟

مربیان آموزشگاه های فنی و حرفه ای سیمای هانی از نظر سطح مهارتی دارای گرید یک می باشند ضمنا علاوه بر اینکه از نظر رزومه شغلی دارای سابقه همکاری بین المللی در آرایشگری و گرایش مراقبت زیبایی می‌باشند از دیگر تعهدات همکاری مربیان به سیمای هانی این است که هر سه ماه یکبار نسبت به بروزرسانی خود اقدام نمایند.

تامین مدل جهت تمرین به چه صورتی است؟

تامین مدل زنده بصورت نامحدود بر عهده آموزشگاه است. این وجه تمایز باعث حذف دغدغه نحوه جذب و تامین مدل برای هنرجو است.

نحوه آپدیت آموزش ها در آموزشگاه سیمای هانی چطور است؟

از فاکتورهای حفظ درآمد افزایشی بروزرسانی متداول در حین فعالیت آرایشگری می باشد به همین جهت هنرجویان عزیز سیمای هانی بعد از اتمام دوره آموزش و شروع فعالیت حرفه ای در صورت نیاز به بروزرسانی آموزشی در تکنیک ها هم می توانند با دنبال کردن پیج اینستاگرام و سایت آموزشی سیمای هانی از جشنواره های 100 درصد تخفیف تکنیک های روز برخوردار شوند.

آیا در دوره های آموزشی کتاب و جزوه معتبر ارائه می گردد؟

مدیریت آموزشگاه های سیمای هانی مولف کلیه کتاب های آرایشگری سازمان فنی و حرفه ای می باشد بنابراین جامع ترین و بروزترین کتاب و مطالب جهت نکته برداری در همه گرایش ها بصورت تخصصی و تکنیکی ارائه می گردد این مزیت بزرگ در کنار کیفیت آموزش عالی رمز قبولی کلیه هنرجویان عزیز سیمای هانی با بالاترین نمرات قبولی می باشد.

بازار کار آموزش کاشت ناخن چگونه است؟

کاشت ناخن، یکی از پردرآمدترین زیر شاخه های آرایشگری به شمار می رود. با دریافت مدرک این دوره می توانید به راحتی هزینه های خود را جبران کنید.

راه‌های مراقبت از کاشت ناخن برای دوام بیشتر آن چیست؟

برای دوام بیشتر کاشت ناخن، کارهای زیر را انجام دهید: 1. از ناخن‌های کاشت شده برای کارهای سخت استفاده نکنید 2. روی ناخن‌هایتان الکل نزنید؛ زیرا این کار باعث کاهش شاین ناخن می‌شود 3. هنگام شستشوی ظروف یا لباس حتماً از دستکش استفاده کنید 4. هنگام آشپزی و استفاده از مواد غذایی رنگدار مانند زردچوبه از دستکش استفاده کنید 5. به‌موقع برای ترمیم ناخن‌ها مراجعه کنید 6. زیر ناخن‌هایتان را هر روز با مسواک تمیز کنید.

کسانی که شنا می‌کنند می‌توانند کاشت ناخن انجام دهند؟

بله کاشت‌هایی مانند کاشت ناخن با ژل استحکام زیادی داشته و در برخورد زیاد با آب آسیب نمی‌بینند.

روی پرایمر خیس یا خشک کاشت ناخن را انجام دهیم؟

کاشت ناخن باید روی پرایمر خشک انجام شود. در واقع پرایمر باید سطح ناخن رو با بالا بردن اصطکاک آماده کرده تا دوام مواد روی ناخن بیشتر شود؛ وقتی سریع روی پرایمر خیس مواد گذاری انجام شود پرایمر فعال نشده و باعث لیفت مواد خواهد شد.

ناخن‌هایی که در گوشت پا فرو می‌روند را چگونه با پدیکور درمان کنیم؟

برای درمان ناخن پا با پدیکور باید به‌صورت دورهای برای پدیکور مراجعه کرده که معمولاً طول دوره حدود 1 ماه است. در طول این 1 ماه باید هر شب از روغن‌های گیاهی برای ماساژ ناخن استفاده کرده و با نخ دندان با حرکات آرام ناخن را به سمت بالا هدایت کرد.

آیا کاشت ناخن پا برای کسانی که ناخن‌هایشان در گوشت می‌رود مناسب است؟

خیر کاشت روی ناخن‌هایی که در گوشت فرو می‌روند اصلاً مناسب نبوده و باعث آسیب بیشتر به آنها می‌شود.

مدل برای کاشت ناخن ندارم باید چیکار کنم؟

هنرجویان پس از دوره‌های آموزشی کاشت ناخن برای تمرین‌کردن می‌توانند ابتدا روی ناخن‌های خودشان این کار را انجام دهند. همچنین با دادن آگهی مدل رایگان برای کاشت ناخن در سایت‌ها یا پیج‌های اینستاگرامی می‌توان مدل مناسب برای کاشت را پیدا کرد.

چرا هنگام مانیکور دست‌ها زخمی می‌شوند؟

علت زخم شدن دست به هنگام مانیکور می‌تواند پوست خشک مشتری، تیزی زیاد سوهان، عدم زاویه درست دست یا سوهان زدن بیش از حد باشد.

چگونه از خونریزی دست به هنگام مانیکور جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از خونریزی دست به هنگام مانیکور درصورتی‌که زخم سطحی باشد می‌توانید از قطره کاپرامین استفاده کنید.

کاشت ناخن با قالب برای چه نوع ناخن‌هایی مناسب است؟

کاشت با قالب برای ناخن‌هایی که صدف بسیار کوتاهی دارند یا جویده شده هستند بسیار مناسب است.

بازار کار ناخن برای تازه‌واردها چگونه است؟ آیا بازار کار ناخن اشباع شده است؟

بازار کار ناخن همواره مشتریان زیادی دارد که قطعاً به تعداد آنها ناخنکار وجود ندارد؛ بنابراین بازار آن اشباع نشده است. اگر به‌عنوان تازه‌وارد می‌خواهید شروع به کار کنید باید دقت داشته باشید که تلاش شما در جذب مشتری تأثیر زیادی دارد. شما به هر تعداد مشتری که خدمات باکیفیت ارائه دهید می‌توانید آنها را به مشتریان ثابت خود تبدیل کنید؛ زیرا افراد معمولاً هر 4 هفته به ترمیم نیاز دارند.

کاشت ناخن‌های کج را چگونه انجام دهیم؟

ابتدا خط تقارن آن را پیدا کرده سپس متناسب با خط تقارن فرمر را روی آن تنظیم کنید. در واقع خط وسط فرمر باید دقیقاً در وسط ناخن قرار بگیرد، با این کار به‌راحتی کاشت ناخن صاف می‌شود.

چرا در کاسه ژل حباب ایجاد می‌شود؟

ایجاد حباب در ظرف ژل می‌تواند چند دلیل داشته باشد: 1. فرو بردن ناگهانی قلم‌مو در ظرف ژل 2. هم زدن مواد ژل 3. برداشتن حجم زیادی از مواد ژل 4. استفاده از قلم‌موهایی که ریش‌ریش شده‌اند.

چگونه حباب ظرف ژل را از بین ببریم؟

برای از بین بردن حباب‌های درون ظرف ژل، درب آن را بسته و تا نیمه در آب گرم قرار دهید. سپس درب آن را باز کرده و در محیط تاریک قرار دهید تا حباب‌ها به سطح ظرف آمده و از بین بروند.

چرا پس از رشد ناخن‌ها، مواد کاشت از لبه آزاد ناخن جدا می‌شود؟

دلیل اول می‌تواند به دلیل عدم انجام صحیح بسترسازی سطح ناخن باشد؛ یعنی شما از پرایمر مناسبی برای ناخن استفاده نکرده باشید. دلیل دوم مربوط به نحوه سوهان‌کشی لبه‌های ناخن است که باید به‌درستی انجام شود و سومین دلیل انتخاب نامناسب ژل بیس برای ناخن‌هایی است که حالت عقابی دارند.

چرا ناخن‌ها پس از کاشت لب پر می‌شود؟

درصورتی‌که ضخامت مواد در سراسر ناخن به یک اندازه نباشد امکان لب پر شدن آن وجود دارد. در واقع کاشت این ناخن‌ها به شکل هلال ماه بوده و دو گوشه خارجی ناخن ضخامت کمتری از مواد را دارند.

چیکار کنیم تا ناخن پس از ترمیم لب پر نشود؟

برای جلوگیری از لب پر شدن ناخن باید سطح مواد را به‌صورت یکسان قرار داده و در گوشه‌ها حالت 90 درجه باشد.

چیکار کنم که ناخن پس از کاشت هم ظریف و هم مقاوم باشد؟

برای اینکه ناخن‌ها پس از کاشت ظرافت و مقاومت بالایی داشته باشند ابتدا باید شیپ ناخن را رعایت کنید یعنی کاشت متناسب با معماری ناخن باشد. پینچ کردن ناخن‌ها نیز یک راه‌حل ایده‌آل برای افزایش مقاومت ناخن‌ها پس از کاشت است. راه سوم استفاده از متریال باکیفیت است؛ هر چه موادی که شما برای کاشت استفاده می‌کنید کیفیت بالاتری داشته باشد، ناخن‌ها ظرافت و مقاومت بیشتری نیز خواهند داشت.

چرا لیکوئید ارزان برای کاشت ناخن‌ها نخریم؟

این نوع لیکوئیدها به دلیل وجود مواد سمی که در آنها وجود دارد باعث آسیب به بافت پوست مشتری و ناخنکار شده و همچنین عامل مسمومیت است. علاوه بر این، لیکوئیدهای ارزان‌قیمت برای کاشت ناخن‌ها مناسب نیستند؛ زیرا عموماً از آنها در دندانسازی استفاده می‌شود. لیکوئیدهای ارزانی که در بازار موجود هستند کیفیت لازم را نداشته و کاشت زیبایی و دوام کافی نخواهد داشت.

آیا برای کار ناخن باید استعداد داشته باشم؟

خیر شما با هر استعدادی اگر پشتکار لازم را داشته باشید می‌توانید موفق شوید. برای تبدیل‌شدن به یک ناخنکار ماهر کافی است آموزش‌های اصولی و تخصصی را گذرانده و مرتب تمرین کنید.

اگر ناخنم زخم شد چه زمانی به ناخنکار مراجعه کنم؟

اگر کاشت ناخن انجام داده‌اید و در اثر آسیب به آن شکسته و دچار خونریزی شده است ابتدا باید آن را تمیز و ضدعفونی کرده سپس به مدت 3 روز روی آن را باز بگذارید تا زخم خوب شود. درصورتی‌که فکر می‌کنید زخم بهبود یافته، پنبه‌ای را به استون آغشته کرده و آن را روی ناخنتان قرار دهید. اگر ناخن دچار سوزش شد پس هنوز زخم به طور کامل بهبود نیافته و نباید برای ترمیم به ناخنکار مراجعه کنید. در واقع کاشت روی ناخن‌هایی که زخم هستند باعث بروز عفونت و بیماری‌های قارچی می‌شوند.

برای کاشت پودر هلویی بهتر است یا پودر کلییر؟

پودر هلویی روی ناخن سطح صاف و یکدست‌تری ایجاد می‌کند و فرنچ روی آن زیباتر است. همچنین در صورت استفاده از لاک روی کاشت با پودر هلویی، رنگ لاک جلوه بهتری خواهد داشت. درصورتی‌که حجم پودر هلویی به‌اندازه باشد شما می‌توانید هر گونه تغییر در زیر کاشت را به‌راحتی متوجه شوید.

آیا مدرک برند کاشت ناخن برای مهاجرت قابل استفاده است؟

خیر مدارک برند هیچ ارزشی برای مهاجرت ندارند.

چگونه مدرک بین‌المللی کاشت ناخن بگیرم؟

تنها مدرک معتبر برای مهاجرت که قابلیت ترجمه دارد، مدرک کاشت ناخن فنی و حرفه‌ای است که با شرکت در دوره‌ها و آزمون مربوط می‌توانید آن را اخذ کنید.

روی ناخن‌هایم کاشت ناخن انجام بدم یا لمینیت ناخن؟

کاشت ناخن مقاومت بیشتری داشته و برای ناخن‌هایی که در معرض ضربه و آسیب هستند مناسب است؛ اما لمینیت نیز ظرافت بالایی و در عین حال مقاومت کمتری دارند که برای افرادی که کارهای سنگین نمی‌کنند مناسب‌تر است.

مانیکور آپارات چیست؟

مانیکور آپارات یکی از انواع مانیکورها است که با سوهان برقی یا سر سوهان‌ها برقی برای از بین بردن کوتیکول‌های ناخن استفاده می‌شود.

چرا هر چی سوهان روی مواد کاشت می‌زنم سطح ناخن صاف نمی‌شود؟

صاف نبودن سطح ناخن پس از کاشت و در مرحله سوهان زدن می‌تواند دو دلیل عمده داشته باشد: 1. مواد زیادی روی ناخن قرار داده‌اید که با انجام سوهانکشی زیاد نیز سطح آن صاف نمی‌شود 2. سوهانکشی را به‌صورت متقارن انجام نداده‌اید؛ یعنی در یک سمت بیشتر از سمت دیگر سوهان کشیده‌اید.

آیا دوره کاشت ناخن برای افراد مبتدی مناسب است؟

بله این دوره برای همه افراد با انواع مهارت مناسب است و شما می‌توانید از سطح مبتدی شروع به یادگیری کنید.

آموزشگاه کاشت و طراحی ناخن باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

آموزشگاه کاشت ناخن باید دارای مدرک معتبر و اساتید باتجربه بوده و روش‌های بهروز نیز آموزش داده شود. همچنین هنرجویان در پایان دوره آموزش کاشت ناخن مدرک فنی و حرفه‌ای را دریافت کنند.

آیا هزینه آموزش کاشت ناخن همراه با وسایل و ابزار کاشت است؟

خیر هزینه ابزار و وسایل کاشت به‌صورت جداگانه حساب می‌شود.

تعداد شرکت‌کنندگان در کلاس کاشت ناخن چقدر است؟

بسته به نوع کلاس کاشت ناخن تعداد شرکت‌کنندگان بین 1 تا 8 نفر است.

قیمت آموزش کاشت ناخن به همراه آموزش طراحی ناخن است؟

خیر دوره‌های طراحی ناخن برگزار می‌شود که باید هزینه آن به‌صورت جداگانه پرداخت شود.

هزینه آموزش کاشت ناخن با مدرک فنی حرفه‌ای بیشتر است؟

خیر هزینه این دوره به‌ طور کلی 350 تومان است.

آیا دوره کاشت ناخن فنی حرفه‌ای در اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای مؤثر است؟

بله در این دوره‌ها مباحث مربوط به آزمون بیان می‌شود که هنرجویان می‌توانند با آمادگی کامل در آزمون شرکت کنند.

مشاهده مطلببستن مطلب

8 دیدگاه

  • استاد نگار عالی بودن.من دوره کاشت ناخن برداشتم و ۸ جلسه کامل رفتم.خیلی با حوصله و صبور و مهربون همه چیزای مهم و کاربردی رو یاد دادن.ممنون از آموزش خوبتون🌹

    • سلام دوست من
      خوشحالیم از اینکه هنرجوهای با استعداد و فعالی مثل شما داریم.

    • سلام دوست عزیز
      هزینه پک خیلی متغیر هست. نسبت به جنس و میزان لوازمی که برمیدارید و قیمت روزش خیلی متغیر هست. مثلا یک پک میتونه 1 میلیون و پانصد تومان باشه و ممکنه همون رو تا 20 میلیون جمع کرد.

    • سلام عزیزم
      بستگی به جنسی که برمیداری داره. زنگ بزن آموزشگاه کامل قیمت هارو بگیم . 02137856

    • سلام عزیزم
      ما سعی کردیم نسبت به باقی مراکز قیمت های اقتصادی رو بذاریم. برای همین هم تخفیف ها رو مدت دار اعمال میکنیم اما تایم دقیقش مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = 12